Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

9f4a929e39e8570c32aa01e202e3bdc3.png

Ging nog bijna fout ook :D Hoop dat het tot de 86e minuut een voorbode is voor morgen.

bewerkt door JanVertonghen

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst
13 uur geleden zei JanVertonghen:

9f4a929e39e8570c32aa01e202e3bdc3.png

Ging nog bijna fout ook :D Hoop dat het tot de 86e minuut een voorbode is voor morgen.

Laten we dat even niet doen.

Geplaatst
19 uur geleden zei Oerlie:

image.png.6398e24f144b4a77c99caac25d0fbd0f.png

heerlijk om zo de puntjes bij Fiorentina te stelen.

Winnen van Fiorentina voelt inderdaad goed man!

image.png.9e2efa7bbf401c2df5e42719f76b2e8b.png

Geplaatst

vJm1dJK.png

Eerste echte stunt uit mijn save, aardig omdat het in een moeilijke periode komt waar het wat slabakt met het team.

MzJo6I0.png

Nu nog thuis tegen Rosenborg, had eerder ook al een punt geraapt op Rosenborg en de drie punten gepakt thuis tegen Sociedad.

Ik moet hopen op puntenverlies van Chelsea (en zelf winnen). Dan kan ik door, anders wordt het conference league, daar heb ik me nu wel van verzekerd, vorige keer daar tot de halve finales geraakt. 

Nu gaat het een stuk minder. Champions League mislopen door te verliezen tegen Dinamo Zagreb (2 keer). Lastige loting en met een 1 op 9 in Europa begonnen, maar nu toch twee keer gewonnen.

bewerkt door Laki

Geplaatst

image.png.9f7c09d6ef318eeaa390da8c0147a010.png

Ondanks dat de tegenstander maar een Serie BKT team is in de Coppa Italia is dit toch wel een lekkere start, vooral omdat aanwinsten Vignato en Seck zich direct weten te onderscheiden. 

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

image.png.9f7c09d6ef318eeaa390da8c0147a010.png

Ondanks dat de tegenstander maar een Serie BKT team is in de Coppa Italia is dit toch wel een lekkere start, vooral omdat aanwinsten Vignato en Seck zich direct weten te onderscheiden. 

Oeh het is je gelukt om Vignato binnen te hengelen? :< Of is dit een andere Vignato dan ik denk? Mooie start inderdaad van het bekeravontuur man.

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oeh het is je gelukt om Vignato binnen te hengelen? :< Of is dit een andere Vignato dan ik denk? Mooie start inderdaad van het bekeravontuur man.

Dit is Emmanuel Vignato, zijn iets oudere broer maar daarom niet perse veel minder. Was bij Spurs op een zijspoor beland en daardoor heb ik hem transfervrij over kunnen nemen. Droom is natuurlijk wel om zijn broertje later nog aan het team toe te voegen. Heb een screentje voor je bijgevoegd, die vent kan zeker wel een balletje trappen.

Spoiler

image.thumb.png.91e8645407e6e8777179db163d1c34c8.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei Oerlie:

Dit is Emmanuel Vignato, zijn iets oudere broer maar daarom niet perse veel minder. Was bij Spurs op een zijspoor beland en daardoor heb ik hem transfervrij over kunnen nemen. Droom is natuurlijk wel om zijn broertje later nog aan het team toe te voegen. Heb een screentje voor je bijgevoegd, die vent kan zeker wel een balletje trappen.

Inhoud verbergen

image.thumb.png.91e8645407e6e8777179db163d1c34c8.png

Zeker een mooie speler. Hopelijk weet je zijn jongere broertje ook te strikken inderdaad. Transfervrij is natuurlijk wel een heerlijke zet. :< 

Geplaatst

Calvert-Lewin had niet lang nodig om zijn eerste officiële goal te maken. De eerste prijs van het seizoen is binnen! :<

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 12.10.20.png

Geplaatst
33 minuten geleden zei Marvin:

Calvert-Lewin had niet lang nodig om zijn eerste officiële goal te maken. De eerste prijs van het seizoen is binnen! :<

Scherm­afbeelding 2023-01-23 om 12.10.20.png

Gefeliciteerd! Mooi dat DCL meteen goed begint :< 

Geplaatst
8 uur geleden zei Laki:

vJm1dJK.png

Eerste echte stunt uit mijn save, aardig omdat het in een moeilijke periode komt waar het wat slabakt met het team.

MzJo6I0.png

Nu nog thuis tegen Rosenborg, had eerder ook al een punt geraapt op Rosenborg en de drie punten gepakt thuis tegen Sociedad.

Ik moet hopen op puntenverlies van Chelsea (en zelf winnen). Dan kan ik door, anders wordt het conference league, daar heb ik me nu wel van verzekerd, vorige keer daar tot de halve finales geraakt. 

Nu gaat het een stuk minder. Champions League mislopen door te verliezen tegen Dinamo Zagreb (2 keer). Lastige loting en met een 1 op 9 in Europa begonnen, maar nu toch twee keer gewonnen.

Succes in de laatste match!

Er zit heel wat talent bii de jeugd zeker?

Geplaatst

Iemand die mij dit kan uitleggen? In de halve finale winnen we thuis met 3-1 van City en verliezen we uit met 2-1. Vervolgens gaat City door naar de finale? HOE DAN>>??????

20230123175059_1.thumb.jpg.7a17e15f8d539892cbbc8370ba56e880.jpg

20230123175108_1.thumb.jpg.9e80ec71cc4bd4a811707dc082727d24.jpg

Geplaatst
7 minuten geleden zei neva:

huh 

Zo zat ik dus ook. City wint hem vervolgens ook nog eens doodleuk op penalty's. 

Matchfixing. Vermoeden van. 

Geplaatst

Trieste corrupte bende daar Sjor, potverdorie.

Sowieso raar hoor, bekerduels over twee wedstrijden. Hier in Albanië ook. Zowel op tweede Kerstdag als op Oudjaar gaan die gasten met een kater naar huis.

image.png.08999cd8946b971001980947d7dd3625.png

Geplaatst

image.thumb.png.51b40398b6c8e10d040e86cc70147a24.png

Deze is heel lekker na 9 duels zonder overwinning. Het zegt voor dit seizoen (tot nu toe) ook genoeg dat het pas Totti zijn 1e goal was.

Geplaatst

image.png.3f838a97e7c650e33b9bc5425ee58dea.png

Eerste prijs van het seizoen is weer binnen. De reden dat Liverpool Endrick wilt halen is wel weer duidelijk geworden. ;c 

Geplaatst
13 uur geleden zei JanVertonghen:

Dubbelpost, maar wat een pot om de schaal te pakken

4a850071884fd483f8c6f2d8d97a294a.png

Lekker hoor! wat is je opstelling en tactiek precies?