Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Arezo:

3 Internet Browsers tegelijk :cheer:

Hahaha ja maar de 3e Edge gebruik niet hoor haha

Maar ik zit wel veel op Chrome als Mozilla tegelijk

Another one bites the dust. Veiga is/was CM en CAM maar is inmiddels nu ook 2.5 CA op veel DM rollen :cheer::t:

image.thumb.png.8e2c725b31800b7712618c97cd4e8b1e.png

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

image.thumb.png.e1140e0e56c5b126f9e48ba57ba1b0c5.png

Hatsjee. We begonnen dramatisch aan het seizoen maar toen was de selectie ook nog niet compleet, beetje bij beetje gaat het beter lopen al is het wel krapjes allemaal. :D Kwam er ook pas in de rust bij Arminia Bielefield dat ik op 'Voorzichtig' speelde ipv 'Positief'. Nice. :D 

Geplaatst

Wat een lekker resultaat🥳 en dan te bedenken dat me sterspeler Goncalo Ramos lange tijd geblesseerd is 😅

image.jpg

image.jpg

bewerkt door Mark Hughes

Geplaatst
4 uur geleden zei Mark Hughes:

Wat een lekker resultaat🥳 en dan te bedenken dat me sterspeler Goncalo Ramos lange tijd geblesseerd is 😅

image.jpg

image.jpg

Goed bezig maatje, gefeliciteerd!!

Ik heb deze ex Benfica spits bij mijn Inter:

Henrique Araujo _O_

20230401103634_1.jpg

Geplaatst

We hebben thuis al 3 nederlagen en uit alles gewonnen. Ga lekker steeds vaker thuis defensief spelen, en werkt geweldig @Becks @Arezo @neva

Wat een pot van Zabarnyi :classic_love::cheer:

20230402134451_1.jpg

Geplaatst

Dit noem ik nog eens gouden wissels!! Invaller De La Torre 2 assists voor ons beide goals, invaller Nunez met de winnende 1-2 en invaller Jebbison op zijn debuut met een goal voor de 1-1 :t::cheer:

Ja Girona staat wel 20e maar ik ben met Arsenal vaak uitgegleden uit bij teams,  die op degradatie stonden of staan :D

20230402233101_1.jpg

Geplaatst
9 minuten geleden zei Aaron21:

Tjah. De 4-2-2-2 ligt alweer in de vuilbak precies. Je bent wel hardleers he.

NEE IS HET NIET !!!!! MAAR IK WIL NIET NOG EEN BAAN VERLIEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je hebt me al Arsenal ontslag gekost!!!!!!!!!!!!!!!

Nu wil je me ook mijn Inter ontslag kosten. Wat ben jij een nare en eng mannetje zeg.!!!

KIJK ZELF DE RESULTATEN HIER , MAFKETEL!!! SOMS MOET IK WAT ANDERS PROBEREN!!!!!!!!!!

GOD WAT BEGIN IK JOU TE HATEN

20230404210932_1.jpg

20230404210953_1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Rustig Karel, rustig. Denk aan je hartslag. 

Nergens voor nodig om meteen weer zulke bejegeningen te doen na een conclusie die getrokken wordt op basis van een screenshot of een tactiek.

Geplaatst

Hij blijft me zoeken, sneren uitdelen en dingen lukraak roepen zonder dat ie er ook maar iets van afweet. Ik begin me er echt al heellang groen en geel aan te ergeren.

Ik ben ontslagen met Arsenal, dreig top 4 met Inter mis te lopen en weer ontslagen te worden.

Dan is toch logisch af en toe wat anders probeer?!?!

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Kyrill:

Hij blijft me zoeken, sneren uitdelen en dingen lukraak roepen zonder dat ie er ook maar iets van afweet. Ik begin me er echt al heellang groen en geel aan te ergeren.

Ik ben ontslagen met Arsenal, dreig top 4 met Inter mis te lopen en weer ontslagen te worden.

Dan is toch logisch af en toe wat anders probeer?!?!

Maar natuurlijk is het logisch dat je dan wat anders probeert. Maar wist Aaron21 dat je een slechte reeks achter de rug had? Nee. Wist hij dat je 75% van je wedstrijden dit seizoen wél in de formatie en met de tactische instructies van eerder hebt gespeeld? Nee. Is het nodig om hem dan MAFKETEL!!!, een half bericht in capslock etc. te noemen? Nee.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

Maar natuurlijk is het logisch dat je dan wat anders probeert. Maar wist Aaron21 dat je een slechte reeks achter de rug had? Nee. Wist hij dat je 75% van je wedstrijden dit seizoen wél in de formatie en met de tactische instructies van eerder hebt gespeeld? Nee. Is het nodig om hem dan MAFKETEL!!!, een half bericht in capslock etc. te noemen? Nee.

Echt een beetje het vaderfiguur van het forum ben je toch :classic_love:

Geplaatst
  • Auteur
7 minuten geleden zei Arezo:

Echt een beetje het vaderfiguur van het forum ben je toch :classic_love:

Ik overweeg een naamwijziging wel ja. Van Fantasy naar Pater. Even aan @Lazy vragen of hij daar ook akkoord mee is.

Geplaatst

Doen! mijn zegen heb je. Hallelujah. 

Leicester City trouwens, om maar even ontopic te blijven. en al 11 jaar met dezelfde formatie en weinig wijzigingen (voordat Aaron47 boos wordt)