Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

Het seizoen er doorheen gejaagd. In speelronde 36 is het al beslist. In de tweede seizoenshelft wel iets meer puntverlies, maar dit is een bizar resultaat. Later als het seizoen klaar is zal ik een update plaatsen in een ander topic. :<

Scherm­afbeelding 2023-07-27 om 15.45.44.png

Geplaatst

Even laten zien dat wij meedoen in de Champions League.. :<

Scherm­afbeelding 2023-07-28 om 23.49.00.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst

Deze is heel fijn. Het gaat, zoals verwacht, moeizamer dan het eerste seizoen. Maar door deze overwinning blijven we mooi op koers voor een plek bij de eerste vier.

Scherm­afbeelding 2023-07-30 om 11.26.58.png

Scherm­afbeelding 2023-07-30 om 11.28.08.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst

Laatst had ik de mooiste dag van het FM seizoen, nu heb ik de mooiste wedstrijd in een FM seizoen.

image.png.532859e6ce1b0e5470cc5b15b0249ca7.png

Hoe zij hebben gescoord weet ik alleen niet :D 

Geplaatst

image.thumb.png.69b0da6f1e20e9b2e7158ce934953ae3.png

Gestolen overwinning met ons C-elftal door tal van blessures en een Europese wedstrijd in het vooruitzicht maar ben er blij mee :D Gelukkig heb ik een heel brede kern

Geplaatst

image.thumb.png.edcff229c27a0e6e2b52fc8ba21c6be1.png

Typisch dat we net dat ene doelpuntje te kort komen. Maar we mogen tevreden zijn met onze Europese campagne

Geplaatst

Kan deze legende nog jaren zo doorgaan aub.. _O_

Scherm­afbeelding 2023-08-01 om 10.00.28.png

Scherm­afbeelding 2023-08-01 om 10.00.59.png

Scherm­afbeelding 2023-08-01 om 10.01.18.png

bewerkt door Marvin

Geplaatst

image.thumb.png.03de1897134da0c386e3f321ad9484d5.png

1ste prijs van het nieuwe seizoen is binnen. Nog geen transfers gedaan op Tambedou van het gedegradeerde Zulte na, omdat de talenten die we de voorbije 2 seizoenen tijdens de winter hebben aangetrokken nu hun doorbraak gaan maken

Geplaatst

Gemakkelijk was het niet, maar als de concurrenten zoveel punten laten liggen dan wil ik daar graag van profiteren. Hopelijk wordt de vijver met spelers waaruit we kunnen gaan vissen nu groter.. :<

Scherm­afbeelding 2023-08-02 om 10.01.26.png

Geplaatst

Het onmogelijke gebeurd. Ik stond 36 speelrondes op de 1e plek, maar door onnodig punt verlies in uitwedstrijden kwam Liverpool na een 3-1 overwinning op ons team in de 37e speelronde op plek 1 te staan. In de laatste speelronden moesten zij uit naar Tottenham (4e) en ik thuis tegen Newcastle (10e). Bij een gelijkspel van Liverpool moet ik minimaal 3-0 winnen, bij een verlies van Liverpool ben ik bij winst sowieso kampioen. 

De zenuwen waren zo hoog, dat onze beste man en tevens verdediger van beroep via 2 hoekschoppen de eindstand op de bordjes zet. Ik mag Harry Kane en Ricardo Horta op mijn bloete voeten bedanken. Dankzij hun doelpunten gaat de titel voor het eerst in de historie naar Westham United. 

image.png.09af8236ec4f0a746327d7a12b24deca.png

bewerkt door SLeePo

Geplaatst

Laatste potje Eredivisie van 30/31, thuis tegen Volendam. We zijn al kampioen.

Weiper moet nog 3 keer scoren om het record van Coen Dillen (43 goals in één seizoen) uit de boeken te schieten.

Daar gaan we dus alles aan doen.

image.png.ac3b79d781a4481a9ad3a83e2242a2be.png

@SLeePoje bijgevoegde bestand/screenshot gaat niet helemaal lekker :P, maar gefeliciteerd met de titel! :D

Geplaatst

Leuk spelertje is dat ook die Weiper @Visca Zeer leuke formatie ook.

image.thumb.png.647fed1fa1d70d5149a47494e473353a.png

Eerste prijs is binnen als manager van Ajax. Nog geen transfers gedaan. Ben wel bezig met Micky van de Ven

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lensherr:

Eerste prijs is binnen als manager van Ajax. Nog geen transfers gedaan. Ben wel bezig met Micky van de Ven

Ja die Weiper doet het al jaren uitstekend bij mij. De ene na de andere talentvolle regen bijt zich stuk op de concurrentiestrijd :D

Die tactiek is eenmalig trouwens, gewoon omdat we tegen een zwak Volendam moeten die nergens meer om spelen.

Van de Ven sowieso halen als je de kans hebt, is bij mij een uitstekende speler!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Welke rol heeft je spitta? Ik denk aan zoiets volgend jaar. Met een targetman in de PL.

Gewoon diepe spits. Ik heb het liefst een targetman maar Navarro is dat niet helaas. Bij Brugge speelde ik wel met een targetman.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Lensherr:

@Lensherrprobeer Gravenberch (huren) of Sutalo eens te halen. Heb ik begin seizoen 2 gehaald met Ajax.