Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
14 uur geleden zei Fantasy:

Lekker rondje wezen pezen in de provincie. Tijd voor het echte werk.

image.png.a4c6ef1cdebfcbc1cd91cad780bf0e7a.png

Icardi was aardig op schot met 12 treffers in 3 potjes. Pavlidis met 11 uit 3 en Mikautadze met 11 uit 2(1) ook  

En dan de JC Schaal er 0-3 af. ;c 

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

Oké, het is een pre-season friendly cup, maar toch. Shoot on sight is qua aantal schotel wel een hulp natuurlijk, maar je moet er toch maar 5 maken tegen Borussia Dortmund :classic_biggrin:

1.jpg

Geplaatst
25 minuten geleden zei Lensherr:

Sowieso. Heb wel een best stabiele verdediging. @TomFsoccer Hoe vergaat het in Europa?

image.thumb.png.03b69d3bd1985294abb766c75e7c9f83.png

3de Champions League is een feit

Voorlopig nog heel stroef. Bakken er Europees nog niet veel van.. Maar dat komt wel, "trust the process"

Geplaatst

image.png.7cdc24ba0edfd6ca1e0b6bb29819fe81.png

snik. Had ook niet anders verwacht. In de aanloop naar de finale raakten ineens m'n keeper en spits geblesseerd..

Geplaatst

Finale DFB Pokal seizoen 1 met Stuttgart. 

FM is in mijn geval vaak een game die tegen mij is. De beste teams winnen niet altijd, wat ook in de Finale van de Duitse beker blijkt. Als er 1 team recht had op de overwinning, waren wij het wel. Lullig om dan na 23 strafschoppen het onderspit te moeten delven. Probleem blijft dat mijn spitsen vaak zo veel kansen om zeep helpen, waarbij ik niet weet waar het probleem ligt. Niet aan de spitsen, want ook een Haaland krijg ik niet aan het renderen. 

image.png.823d4457bd67d20ffe3921b53bfdb6bb.png

Geplaatst

Ze zeiden mogelijk baan zouden verliezen, als Lyon niet zouden verslaan. Mooi wel gedaan;

Als je een Nigeriaanse Superspits zoekt en niet 100-200 miljoen voor Oshimen wil uitgeven, kijk niet verder! Ik heb de Action Budget Nigeriaanse Super Spits voor je Terem Moffi, scoort aan de lopende band als Pressing of Advanced Forward. Hij heeft 55 goals voor mijn Nice in 77 duels, very nice , er was ook tijd in seizoen 1 dat ie  meer goals dan gespeelde duels had.

@La Pulga gefeliciteerd pik jij bent nu ook Elite MU FM manager

20230908211725_1.jpg

20230908211822_1.jpg

20230908211826_1.jpg

Geplaatst

Mooie zege, 10e geworden in de ladder groepsfase systeem, 1 puntje minder dan nummers 8 en 7 Dortmund en PSG. Ik snap niet iedereen hier op dit forum, dit nieuwe systeem zo kut vind, ik vind veel fijner en toffer dan de groepsfase wat het voorheen was, je ziet hier veel meer verrassingen in en vaker, alleen al, feit.

20230909095652_1.jpg

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mordurette:

Belangrijke overwinning hoor.

Leuk dat Daniel Maldini bij jou rondloopt. 

klopt een van me beste spelers en allemaal gratis spelers en er word best veel moois aangeboden zeg soow 

Geplaatst
11 uur geleden zei Mordurette:

Dat hij nog nooit een interland gespeeld heeft voor Japan...

Dat is mijn fout en helaas beetje jammer in deze specifieke save gezien ik met Japanners werk. Zat met een nieuwe update en sinds die bugs (Japan, Duitsland, etc) er niet opnieuw uitgehaald. Blijkt dat je dat elke keer moet doen? Dus Japan heeft een lege selectie...