Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst
Op 13-1-2023 om 16:08 zei Aaron21:

Knappe prestatie. Hoe speel je qua tactiek?

Een simpele 433 met punt naar achteren. Heb deze wel een tijdje geleden ergens gedownload en getweakt naar mijn team.

Geplaatst

De belangrijkste wedstrijd van het seizoen (tot nu toe) hebben we gemakkelijk weten te winnen van aartsrivaal en mede promovendus Sunderland. Uitgerekend Mcgree (welke mag vertrekken als het lukt om een betere speler te halen) scoorde beide doelpunten. Deze zege brengt ons naar een voorlopige 5e plek. Het verschil met de nummer 14 is echter maar negen punten.

Scherm­afbeelding 2023-01-16 om 13.12.48.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Marvin:

De belangrijkste wedstrijd van het seizoen (tot nu toe) hebben we gemakkelijk weten te winnen van aartsrivaal en mede promovendus Sunderland. Uitgerekend Mcgree (welke mag vertrekken als het lukt om een betere speler te halen) scoorde beide doelpunten. Deze zege brengt ons naar een voorlopige 5e plek. Het verschil met de nummer 14 is echter maar negen punten.

Scherm­afbeelding 2023-01-16 om 13.12.48.png

Haha wat grappig dat jij ook Alex Scott hebt binnengehengeld. Ik heb Riley McGree zojuist de deur gewezen, bleef maar aan mn kop zeiken en Denis Suarez en Alex Scott genieten de voorkeur boven hem. Mooie overwinning, je gaat erg lekker. :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha wat grappig dat jij ook Alex Scott hebt binnengehengeld. Ik heb Riley McGree zojuist de deur gewezen, bleef maar aan mn kop zeiken en Denis Suarez en Alex Scott genieten de voorkeur boven hem. Mooie overwinning, je gaat erg lekker.  

Hahah, zal eerlijk bekennen dat ik die van jou "gescout" heb. Zag ook dat jij Tezgel gehaald hebt. Ik heb deze van de zomer kunnen huren met optie tot koop. Heeft er in de PL 2 gemaakt in 4 invalbeurten en 3x trefzeker in 5 basisbeurten in de EL. Komt uiteraard nog veel te kort, maar ben toch genoodzaakt enigszins te rouleren in Europa. Dat heeft helaas wel vroegtijdige uitschakeling in de Carabao Cup opgeleverd.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Marvin:

Hahah, zal eerlijk bekennen dat ik die van jou "gescout" heb. Zag ook dat jij Tezgel gehaald hebt. Ik heb deze van de zomer kunnen huren met optie tot koop. Heeft er in de PL 2 gemaakt in 4 invalbeurten en 3x trefzeker in 5 basisbeurten in de EL. Komt uiteraard nog veel te kort, maar ben toch genoodzaakt enigszins te rouleren in Europa. Dat heeft helaas wel vroegtijdige uitschakeling in de Carabao Cup opgeleverd.

Haha heel nice. Ik ben vooral heel blij met Morelos. Was aan het begin best wel sceptisch over zijn komst maar maakt het meer dan waar. Staat na 24(5) wedstrijden op 22 goals en hoeft alleen Haaland voor zich te laten met 30 goals. Maarja, dat is Haaland he :D 1 goal meer dan Jesus, 4 goals meer dan Kane en zes meer dan Lukaku. Prima cijfers dus. Tezgel speelt bij mij nog niet echt heel veel, maar ontwikkeld zich op de training wel heerlijk. :D 

Geplaatst

image.thumb.png.bb8943b38e92e38d510fdb587bf14249.png

Whoop whoop, Chelsea wel echt de baas geweest en de vijfde plek gepakt. Everton heeft alleen wel nog twee duels te goed. Crystal Palace staat op 3 punten achterstand maar heeft een minder doelsaldo dus spannend is het wel.

Geplaatst
15 uur geleden zei Oerlie:

image.png.e3bc58894f2b9b03f768eb233eb15955.png

bij winst was ik zeker van handhaving, veel overtuigender dan dit kan het niet. @ReneLeBlanc

Zo de knetters haha. 10 schoten, 9 op goal, 8 doelpunten. Lesje in efficiëntie. :D Gefeliciteerd met de handhaving man, ben benieuwd naar je transfers!

Geplaatst

image.thumb.png.7bd3a0885a5981fcbc9bc33e314e4bc1.png

Toch wel de moeilijkste tegenstander in het hele blok (heel veel geluk mee gehad want tegenstanders waren Celtic thuis, Frankfurt uit, Benfica thuis, Ajax uit, Partizan uit, Kopenhagen thuis, Milan uit en Barca thuis). Door deze overwinning zesde geëindigd op de ranglijst waardoor we de play-off ronde overslaan :< Barca is hierdoor overigens 10e geworden en mogen dus wel de play-offs in gjeh. :D Szoboszlai prikt er meteen even 2 in.  

Geplaatst
5 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.5cfb2bbd30d2cd089fc4552859c80022.png

Totti zijn eerste hattrick bij Catania is een feit.

Wat een overmacht ook qua kansverhoudingen. Wat voor tactiek speel je eigenlijk?

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat een overmacht ook qua kansverhoudingen. Wat voor tactiek speel je eigenlijk?

Speel in een 424 waar ik vooral de tegenstander vroeg onder druk wil zetten

Spoiler

image.png.76613d9193cd9bfdf9fff7ae70e39594.png

Overigens mag deze uitslag er ook zijn:

image.png.ca280423e88c9f7db5b1cad5d7bfcd4b.png

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oerlie:

Speel in een 424 waar ik vooral de tegenstander vroeg onder druk wil zetten

Inhoud verbergen

image.png.76613d9193cd9bfdf9fff7ae70e39594.png

Overigens mag deze uitslag er ook zijn:

image.png.ca280423e88c9f7db5b1cad5d7bfcd4b.png

Die uitslag mag er zeker ook zijn. Ik ga deze tactiek keertje uitproberen in Europa, ook al heb ik hele goede nummers 10. Verandering van spijs doet eten ofzo toch? :D 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Die uitslag mag er zeker ook zijn. Ik ga deze tactiek keertje uitproberen in Europa, ook al heb ik hele goede nummers 10. Verandering van spijs doet eten ofzo toch? :D 

Nummers 10 train ik zelf vaak om tot ofwel buitenspelers ofwel VM's, omdat mijn VM's toch vooral aanvallen. 

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

Nummers 10 train ik zelf vaak om tot ofwel buitenspelers ofwel VM's, omdat mijn VM's toch vooral aanvallen. 

Oke geintje. Ik heb t gewoon meteen uitgeprobeerd. :D Hier het resultaat. 

image.thumb.png.02b7cce3c53e978cb89e9ffa08d761f7.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oke geintje. Ik heb t gewoon meteen uitgeprobeerd. :D Hier het resultaat. 

image.thumb.png.02b7cce3c53e978cb89e9ffa08d761f7.png

heerlijk resultaat hoor,

zelf inmiddels nog een overwinning bij Brescia geboekt en een nipte nederlaag bij Sassuolo. Waarmee we ons na 6 duels melden in het linkerrijtje. Met Totti die 5 uit 6 gaat lijken we ook een ideale slag geslaan te hebben, zeker aangezien hij pas 20 is natuurlijk.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Oerlie:

heerlijk resultaat hoor,

zelf inmiddels nog een overwinning bij Brescia geboekt en een nipte nederlaag bij Sassuolo. Waarmee we ons na 6 duels melden in het linkerrijtje. Met Totti die 5 uit 6 gaat lijken we ook een ideale slag geslaan te hebben, zeker aangezien hij pas 20 is natuurlijk.

Je gaat als een speer. :D Ik heb inmiddels de tweede plek achter Arsenal ingenomen terwijl ik er kwalitatief op achteruit gegaan ben in mijn ogen met het verlies van Fofana, Alvarez en nog wat grootverdieners. Gekozen voor talent maar dat betaald zich blijkbaar uit. Endrick is ook lekker los aan het komen dus geen verkeerde keus geweest om hem als eerste spits te bombarderen

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Je gaat als een speer. :D Ik heb inmiddels de tweede plek achter Arsenal ingenomen terwijl ik er kwalitatief op achteruit gegaan ben in mijn ogen met het verlies van Fofana, Alvarez en nog wat grootverdieners. Gekozen voor talent maar dat betaald zich blijkbaar uit. Endrick is ook lekker los aan het komen dus geen verkeerde keus geweest om hem als eerste spits te bombarderen

Endrick was in mijn save met Birmingham een geweldenaar, vond hem persoonlijk beter dan Fofana.

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

Endrick was in mijn save met Birmingham een geweldenaar, vond hem persoonlijk beter dan Fofana.

Hij heeft alle potentie om beter te worden dan Fofana inderdaad, maar tot dusverre is hij bij mij nog nooit beter geworden dan Fofana. Komt dan ook omdat ik hem niet de minuten gaf die ik wel aan Fofana gaf. Gaan we dit keer maar wat anders doen.

Geplaatst
36 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hij heeft alle potentie om beter te worden dan Fofana inderdaad, maar tot dusverre is hij bij mij nog nooit beter geworden dan Fofana. Komt dan ook omdat ik hem niet de minuten gaf die ik wel aan Fofana gaf. Gaan we dit keer maar wat anders doen.

Heeft Fofana dan een statische potentie, zoals Bellingham? In mijn game is de potentie van Fofana echt europese subtop op zijn best.