Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

:D:D:D Op een of andere manier de CL in het eerste seizoen weten te winnen. Vrij eenvoudig m'n CL-poule met Inter, Marseille en Leipzig weten te winnen. Toen kwam Juventus, waar ik de uitwedstrijd met wat geluk met 1-0 wist te winnen; de return in Amsterdam won ik wel overtuigend met 3-1. Toen kwam Atletico, die ik thuis met 2-1 versloeg en uit op 1-1 wist te houden. Toen kwam in de halve finale Inter, die ik ook al in m'n groep zat. Won ik thuis met 3-0 van, waardoor ik wat gemakzuchtig werd. Wat spelers rust gegeven in de return, maar kreeg er toen zelf met 3-0 van langs. Gelukkig won ik de penalty's. ;c En toen dus de finale, zie hier;

d77963b006675d8ee605f81eea39eec6.png

CL-campagne was zo spannend dat ik in de Eredivisie zowat alles via instant result gedaan heb, zodat ik sneller met de CL verder kon. ;c Ook half Jong Ajax laten spelen in de Eredivisie zodat m'n basis fit zou blijven voor de CL. :mrgy: Hele middag is ook voorbij gevlogen, haha oeps :D

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst
11 uur geleden zei ELHenry:

Lekker hoor! wat is je opstelling en tactiek precies?

0b5c478ce3728b4a7e47b87ba6f40fff.png

Meest gebruikte spelers (Tadic lag er drie maanden uit) en tactiek. Onderstaande punten variëren o.b.v. meerdere factoren:
- Mentaliteit (gebalanceerd, positief, aanvallend of zeer aanvallend).
- Hangende Vleugelspits (O/A) en Naar Binnen Komende Vleugelspeler (O/A).
- Verdedigende Middenvelder (V/O).
- Aanvallend Ingestelde Vleugelverdediger (O/A).

Teaminstructies verander ik alleen tijdens de pot. Resultaten zijn prima, maar ga komend seizoen leuker voetbal op de mat proberen te leggen. Hopelijk nog steeds veel doelpunten voor, maar minder goals tegen (zoals in mijn eerste seizoen, 15 tegengoals en 26 clean sheets in de Eredivisie) en meer balbezit. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Superboeren:

Debast en Duranville zijn aardig goede talenten toch? 

Zeker. Allebei basisklanten bij me.

Geplaatst
4 minuten geleden zei JanVertonghen:

Zet je vaker sterspelers op de bank? :uhoh:

Alleen als ze stokoud zijn en niet meer mee kunnen. Mag wel blijven om uiteindelijk mijn staff te versterken.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.dbc1d07c903a1083d503646b4dce35ab.png

zwaarbevochten, maar dat maakt hem niet minder heerlijk! Des te lekkerder ook dat Quagliata de winnende binnenschiet 

Je hebt de swung weer te pakken zie ik :< lekker man

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je hebt de swung weer te pakken zie ik :< lekker man

ja het seizoen begon heel moeizaam, met slechts 1 overwinning in de 1e 10 wedstrijden. Daarna verloren we er slechts 3, 1 gelijk en 9 overwinningen, waaronder 2 overwinningen in de beker.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Zal de nodige assists geven over het hele seizoen.

Ja, momenteel staat hij op 15 assists in 23 wedstrijden, wat natuurlijk gewoon prima cijfers voor een speler bij Catania zijn.

Geplaatst

Wij doen Liverpool voor de 3e keer pijn dit seizoen.. (de titel, uitgeschakeld in de CL en deze overwinning) :<

Scherm­afbeelding 2023-01-27 om 23.24.16.png

Geplaatst

Kwartfinale CL

image.png.d7f9462dc483dd4419321f42271eff44.png

Ben even 12 keer doodgegaan in de slotfase :D 

Man man man, wat een wedstrijd. 2e minuut pegelt Ibracadabra een vrije trap op de kruising, kort daarna krijgen we nog een grote kans (net voorlangs). Direct daarop scoren hun wel vanuit een of andere onmogelijke hoek de 0-1. Helemaal ruk. Uit waren we ook al de betere, maakten zij in de 94e minuut de gelijkmaker, dus ik moest wel winnen. Uiteindelijk valt snel die gelijkmaker na een fout van hun doelman en we zijn gewoon echt veel beter. Nog een klapper van Ibra op de paal, potverdorie. Na rust snel 1-2 achter, je gaat denken hè.. 'het zal toch niet?!', gelukkig niet, want eerst zet Ibra Ors vrij voor het doel voor de gelijkmaker en een paar minuten later kopt centrumverdediger Diallo een vrije trap van Ibra binnen. Paar wissels, niet defensiever gaan spelen, maar wel frisse spelers er in en hopla, invaller Jusufi maakt 4-2. In de pocket. Of niet, want stom balverlies op het middenveld leidt de 4-3 in en dan gaat het bord omhoog met '+6' en dan voel je de bui al hangen. Eerst krijgen wij nog een 1-op-1 met hun keeper, die gaat er niet in en in de tegenaanval scoren ze de 4-4. Potverdorie, ik wil niet verlengen. Maar gelukkig is daar een lange bal van achteruit die tussen de twee centrumverdedigers van Bayern in valt en is Daniel Ors echt héél koelbloedig, koelbloediger dan ik was hier op de bank. BAM. Tweede keer in drie jaar naar de halve finales.