Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

Top of the table op doelsaldo;

Eigenlijk vind ik 5-1 nog matig na de bliksem eerste 9 minuten;c

20230509153243_1.jpg

20230509153401_1.jpg

Geplaatst
4 uur geleden zei Mordurette:

07ded6bca5a68cf3248f45bf89e60fbd.png

Hoppa

Geweldig Jorn, gefeliciteerd!!:cheer:

58 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.b488a5bfdc126a0de3599322b9aa3666.png

Moerstedt weet Krattenmacher wel aardig te vinden.

Episch, leker zeg!!

Ik zelf net dit, goede generale voor Spurs uit, wat we zo gelijk heirna gaan spelen.

20230509205604_1.jpg

Geplaatst
15 uur geleden zei Kyrill:

Thnx maat!! Ik reken nog op helemaal niks. Ik weet hoe SI en match engine mij al jarenlang goed kunnen naaien. Voor nu gaat het goed met 7/9 en +7 doelsaldo en 2e achter City. Onze enige aankoop Arda Guler komt pas na dit seizoen over. 

Wat iedereen zegt, blijf bij je tactiek die goed loopt. Motiveer en ga goed met je spelers om om het moraal hoog te houden en je komt een heel eind. En uiteraard kun je met Arsenal goede transfers doen. :)

Geplaatst
2 uur geleden zei Superboeren:

Wat iedereen zegt, blijf bij je tactiek die goed loopt. Motiveer en ga goed met je spelers om om het moraal hoog te houden en je komt een heel eind. En uiteraard kun je met Arsenal goede transfers doen. :)

Thnx man thnx!! Alleen dat laatste nou toevallig helaas niet haha.

Er was maar 4.98 miljoen....

Heb deze zomer voor dit seizoen niemand kunnen kopen. Alleen Arda Guler maar komt pas vanaf seizoen 2...

En rest van geld is opgegaan voor nieuw contract Saka en Saliba :D

Maar idd blijf bij mijn taktiek ja en idd motiveren, dankjewel!

Geplaatst

Zo ontzettend blij dat ik Europees voetbal haalde in mijn eerste jaar, krijg je dit soort tegenstanders in de laatste ronde :5

image.png.7d521db1e04c750000c8cdbd364a35ab.png

Geplaatst
2 uur geleden zei SLeePo:

Zo ontzettend blij dat ik Europees voetbal haalde in mijn eerste jaar, krijg je dit soort tegenstanders in de laatste ronde :5

image.png.7d521db1e04c750000c8cdbd364a35ab.png

Geen zorgen joh je bent MVV komt vanzelf wel goed ;)

We blijven winnen en nog altijd maar 1x verloren als enige PL team, rest 2x of meer.

20230510134658_1.jpg

Geplaatst
25 minuten geleden zei rich ruzzian:

Finale nu tegen Italië of 1 van de gastlanden USA

halve finale.png

Je bent dus Brazilië? Veel plezier en succes in de finale 

Geplaatst
24 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.acedc530bc4340ec011af0aff3a35c38.png

toch wel een uitslag die ik totaal niet aan zag komen zeg.

Je speler Weiper weipte de vloer aan met Real :cheer:

Geplaatst

image.thumb.png.df9646a2b84b62aeb4869f2b47cd8cac.png

Het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Maar dat houd de save leuk. Ik dacht na de 2-0... Die finale komt er weer aan ;c. Volgend seizoen hopelijk het WK voor clubs winnen en dan wellicht uitkijken naar een nieuwe club

bewerkt door Lensherr

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Je gaat lekker hoor! FM23 toch maar weer opgepakt?

Thnx maat!! Jaa zkr en weer met Arsenal hahahah

IK ga nu City uit spelen en dan erna Novelle post/topic van maken. Ik heb Arda Guler voor volgend seizoen al heel snel vastgelegd... En nu per januari komen Fer Nino voor 28 miljoen van Villareal (omdat ik Nketiah vind tegenvallen) voor emergency backup en Agustin Ciay maar tot dusver eigenlijk zonder aankopen gedaan haha

En we staan 3e met 10 winst 4 gelijk 1 verlies.

Geplaatst

image.thumb.png.703bdfc3a6bbf464d84eb27f7f3912f8.png

Laatste speelronde: Porto - Sporting, Braga - Boavista. Het zal toch niet dat we als nummer 3 ook nog de Champions League in gaan he? ;c Ik denk er zelfs over na om gewoon expres te verliezen want ik heb echt geeeeen behoefte nog aan anale vernederingen in Europa. :D 

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.703bdfc3a6bbf464d84eb27f7f3912f8.png

Laatste speelronde: Porto - Sporting, Braga - Boavista. Het zal toch niet dat we als nummer 3 ook nog de Champions League in gaan he? ;c Ik denk er zelfs over na om gewoon expres te verliezen want ik heb echt geeeeen behoefte nog aan anale vernederingen in Europa. :D 

Held

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Held

Gelukkig hebben we het bij een salonremise gehouden en gaan we gewoon lekker de Europa League in.

image.thumb.png.efc34d6802f12a49cff7082d25f32905.png

Sowieso trouwens want we hebben de beker gewonnen. Manaj heeft toch nog iets van waarde kunnen hebben want dit waren zijn eerste doelpunten van het seizoen. ;c En nu hopelijk dat er een club in trapt en hem wilt overnemen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Thierryvane:

@ReneLeBlanc FC Werkloos? De tering wat ga jij snel door het seizoen heen. Simuleer je alles of speel je de potjes wel gewoon?

FC Werkloos? Nee Boavista. :D Ik speel zeker niet alle potten zelf en tussen wedstrijden in ga ik op vakantie, al dat geneuzel tussendoor vind ik niet interessant genoeg. :D Dus tussen meetings in gooi ik er een paar wedstrijden doorheen ;c