Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei SLeePo:

Ons 3e seizoen in de Eredivisie, mijn 4e seizoen bij MVV. Vorige 5 keer tegen Vitesse altijd verloren. Langzaamaan groeien we door naar een topclub binnen de Eredivisie. Smetje is wel dat de 2 echte kansen op goal, ook meteen zaten. Mijn eerste keeper is verkocht en nog geen vervanger binnen. Winst is winst als je het mij zegt. 

image.png.05f2fc491477f2522a0ca4c2fdf56318.png

Wel saaie 2e helft;c:classic_ninja:

Mooie en terechte zege hoor:cheer:

Ik net deze krappe nederlaag, maar heb vertrouwen in de return kunnen rechtzetten.

20230515102829_1.jpg

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst

image.thumb.png.050a16e51ea3be14bf550fc52f387a5c.png

Na een zege op Zwitserland, een nederlaag op een best wel talentvol Slovenië. Weer een uitstekende overwinning

Geplaatst
14 minuten geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.050a16e51ea3be14bf550fc52f387a5c.png

Na een zege op Zwitserland, een nederlaag op een best wel talentvol Slovenië. Weer een uitstekende overwinning

Winnen van Spanje en verliezen van Slovenië, eigenaardig, wel heerlijke zege op Spanje zeg Lens :classic_love:

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kyrill:

Winnen van Spanje en verliezen van Slovenië, eigenaardig, wel heerlijke zege op Spanje zeg Lens :classic_love:

Bij die interlandwedstrijden is het belangrijk om te rouleren. Ik dacht dat Slovenië wel eventjes ging lukken maar ze wonnen ook van Spanje. Nu hebben ze net tegen Spanje verloren dus komen wij weer aan de leiding :classic_biggrin:. Maar Slovenië heeft samen met Turkije best wel een sterke generatie in mijn save ondanks dat die 2 landen niet geladen zijn. 

image.thumb.png.33e688b2f3d3a60356d31608d1d0374e.png

Geplaatst

Beetje vergelijkbaar potje met @SLeePo zijn 4-2 zege met MVV op Vitesse, ook hier gebeurde er amper wat in de 2e helft, wel heel veel in de 1e helft:cheer:

20230515134910_1.jpg

Geplaatst

Naast MVV ben ik sinds vorig jaar ook bondscoach van Kosovo. Voor het WK zit ik een poule met Portugal, Turkije, Ijsland, Faeroer Eilanden. Wil ik kans maken, moet ik dit soort wedstrijden wel winnen. Tuurlijk speelde ik 88 minuten met 1 man meer, maar ik had zelfs tegen 10 man van Ijsland, niet deze prestatie verwacht. Ijsland had gewoon helemaal niets te vertellen. Na de dubbele winst tegen de Faeroer Ijlanden en de nederlagen tegen Turkije en Portugal, sta ik nu 3e met evenveel punten als Turkije echter 1 goal minder gescoord. Moet in de volgende interland ronde thuis tegen Portugal en uit tegen Turkije en in met name de laatste wedstrijd moet ik minimaal 1 punt pakken, om kans open te houden. 

image.png.b16e729546b9d279ce20af327ce004bf.png

Geplaatst

Doei Dortmund, we hebben Jude even laten zien, hij verstandig aan heeft gedaan om bij ons te komen gaan spelen.

We mogen nu 2 duels in de EL tegen Liverpool gaan spelen, en de andere halve finale is tussen Benfica en Monaco.

20230515173723_1.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.45fc7b94245763bfa979798bf26b42c8.png

Wij zijn de beste van Porto!  

Kenji Gorré?! Die was ik al helemaal vergeten. Kan die er wat van op FM?

Geplaatst
3 minuten geleden zei FlyD:

Kenji Gorré?! Die was ik al helemaal vergeten. Kan die er wat van op FM?

Haha ik ken de beste man niet maar speelde vorig seizoen een grote rol in ons succes. In 29 wedstrijden 10 goals en 10 assists en dit seizoen na acht wedstrijden 4 goals en 2 assists.   

image.thumb.png.2b7aeaf71f0dc0410e92bb521f66939f.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Haha ik ken de beste man niet maar speelde vorig seizoen een grote rol in ons succes. In 29 wedstrijden 10 goals en 10 assists en dit seizoen na acht wedstrijden 4 goals en 2 assists.   

image.thumb.png.2b7aeaf71f0dc0410e92bb521f66939f.png

Duidelijk gevalletje van matige attributen maar goed presteren/hoog rendement :cheer::mrgy:

Geplaatst

Nadat ik de eerste wedstrijd al won van Apoel Nicosia, kwam deze lastige uitwedstrijd. Voordeel is wel dan Everton totaal niet in vorm is en standaard minimaal 2 tegendoelpunten per wedstrijd krijgt. Na een 1-0 rust stad had ik hoop dat ook ik kon scoren tegen Everton en onze Nigeriaan zorgde voor een onverwacht punt in de Europa League. Het sprookje duurt nog voort en voldoende kansen voor de volgende ronde. 

image.png.648b91e3b52bd27ee4b0fd08d8514f52.png

Geplaatst

Wat een kut pot en zaadpot van ons mogen in onze handjes knijpen maar 1-0 verloren hebben...

1 duel gehad in mei tegen Liverpool, nog twee te gaan! Het moet ECHT beter pff

20230516091737_1.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.b423251d58fcc81068a77558ed6a2a2f.png

Door deze verliespartij helaas de Conference League in maar misschien is dat maar beter ook. Leverkusen was echt een flink maatje te groot en PSV konden we alleen thuis hebben.

Geplaatst
17 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.b423251d58fcc81068a77558ed6a2a2f.png

Door deze verliespartij helaas de Conference League in maar misschien is dat maar beter ook. Leverkusen was echt een flink maatje te groot en PSV konden we alleen thuis hebben.

Kan gebeuren, je moet ook uitdagingen voor jezelf hebben :classic_ninja::cheer:;c

Toch zie ik je binnen 2-3 jaar kampioen spelen met Boa

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Eerste stunt is een feit

image.png.24bbbc54d7cbb65a32cc9058f89681c3.png

Waarvoor kregen Pedri en Koundé rood? Ze stonden met 0-1 voor haha

Geplaatst
3 minuten geleden zei MarcFM1:

Waarvoor kregen Pedri en Koundé rood? Ze stonden met 0-1 voor haha

Kounde tweede geel. Omdat ik begon te drukken. Pedri zal wel een jeugdzonde geweest zijn.