Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beetje aan het prutsen met nieuwe saves en tactieken. Huidige tactiek is aanvallend vrij sterk, alleen krijgen we wel voorlopig bijna elke wedstrijd 2 doelpunten tegen. Geen probleem als je genoeg scoort natuurlijk :classic_cool:

1653844519_Schermafbeelding2023-10-09om19_01_28.png.d075bfe204a7cf03ddbce79f19a8ed58.png

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 61,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Fantasy       seizoen 2042/2043.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Toet toet, boing boing Confetti Confetti. De Confetti Cup is van ons!  Pope; Trippier, Palhinha, Botman, Douglas Santos; Ugarte, Joelinton, Bruno Guimaraes; Saint-Maximin, Pedro Goncalves; Isak. Julli

• Caen gebeuren.

Geplaatst
2 uur geleden zei TomFsoccer:

Beetje aan het prutsen met nieuwe saves en tactieken. Huidige tactiek is aanvallend vrij sterk, alleen krijgen we wel voorlopig bijna elke wedstrijd 2 doelpunten tegen. Geen probleem als je genoeg scoort natuurlijk 

1653844519_Schermafbeelding2023-10-09om19_01_28.png.d075bfe204a7cf03ddbce79f19a8ed58.png

Wees zuinig op die Vitinha die vent is super goed. Heb je ook Harit nog bijvoorbeeld enzo? Tijdens mijn 5 jaar Nice was OM altijd flinke plaaggeest voor ons. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Wees zuinig op die Vitinha die vent is super goed. Heb je ook Harit nog bijvoorbeeld enzo? Tijdens mijn 5 jaar Nice was OM altijd flinke plaaggeest voor ons. 

Harit is vooral een selectiespeler momenteel, doet niets spectaculairs ofzo

Geplaatst
6 minuten geleden zei TomFsoccer:

Harit is vooral een selectiespeler momenteel, doet niets spectaculairs ofzo

Ook niet erg toch? Wie zijn wel je vaste basisspelers op de vleugels /buitenspelers? 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Kyrill:

Ook niet erg toch? Wie zijn wel je vaste basisspelers op de vleugels /buitenspelers? 

Auba komt vanop links als Inside Forward en op rechts heb ik Correa staan

Geplaatst
10 uur geleden zei Nom de Guerre:

6163849c15ee74f35efe3ee785dee235.png

Het staat wat beter achterin nu.

30 minuten geleden zei Nom de Guerre:

6163849c15ee74f35efe3ee785dee235.png

Een succesvol slotoffensief, waarbij we ons numerieke overwicht netjes hebben uitgebuit.

Toevallig twee keer exact dezelfde wedstrijd gespeeld? 😉

Geplaatst

2030.

image.thumb.png.305f072466737013df4daf894d06a3ea.png

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

2003706000_FootballManager2023Screenshot2023_10_10-16_42_46_17.thumb.png.1db21acfd5ab9eb13b41cef122878b27.png

Toch lekker als je na 5 wedstrijden al 1e bent in de groep en je tweede lijn opstelt en zij vervolgens PSG ook verslaan. Hopelijk de basisspelers fit voor de topper tegen United (ik 1e zij 2e) in het weekend

Geplaatst

image.thumb.png.ef4b48eb632fc0ae89dd85e73df82e67.png

Wauw. Vijfde finale in zeven jaar tijd. Allemaal verloren. Had een perfecte run naar de finale, alles groepswedstrijden gewonnen en in de KO-fase alleen een keer gelijkgespeeld tegen PSG. Vervolgens die finale, is weer prijsschieten over en weer. Wat een kansen, wat blijft m'n team kwetsbaar in de omschakeling, maar ja, dat is het risico dat je neemt met deze speelstijl. Heerlijk open finale gezien, tot de verlenging. 

Letterlijk de hele verlening gebeurt er helemaal niets en dan krijg je zo'n typisch FM moment. In de 117e minuut krijgen we na een mooie aanval een prima kans, koppen we op de paal. Dertig seconden later ligt-ie er aan de andere kant via een of ander klote klutsdoelpunt in. 

Geplaatst

De laatste wedstrijd in het oude stadion. Wiegand is half-Georgisch, dus kan er gezegd worden dat het stadion werd gesloten door een Georgiër. Was toch leuker dan wanneer die Rakesh Dias de laatste doelpuntenmaker was, zo'n Indiër die er puur voor zijn twintig wedstrijden zit :D . 

image.png.1e2013fd0c005d4d3a9e6d32bc9cbe5c.png

Geplaatst

En het nieuwe stadion staat er! Ingeluid met een CL-wedstrijd tegen Partizan, waarin een jeugdproduct twee maal wist te scoren :classic_love:

image.png.826fb66f2089af7e43f0b7817b9192dc.png

Geplaatst
40 minuten geleden zei Djordison:

Pfoeh, dat is wel heel zuur @neva Nog geen spullen om je heen gesneuveld inmiddels?

Nee, valt mee. Ik speel heel risicovol en wist dat het lastig zou worden. Heb nog wat tactische wijzigingen uitgevoerd tijdens het duel, maar Bayern was veel sterker. Uiteindelijk is het een terechte nederlaag, maar zo blijf ik een concreet kortetermijndoel hebben in mijn game. 

Geplaatst
52 minuten geleden zei neva:

Nee, valt mee. Ik speel heel risicovol en wist dat het lastig zou worden. Heb nog wat tactische wijzigingen uitgevoerd tijdens het duel, maar Bayern was veel sterker. Uiteindelijk is het een terechte nederlaag, maar zo blijf ik een concreet kortetermijndoel hebben in mijn game. 

Speel je nog steeds met die ene spits en veel mensen aan de flanken, zoals hij ergens op het forum staat? De uitdaging blijft er op deze manier inderdaad, maakt de keer dat je wint extra lekker

Geplaatst
22 minuten geleden zei Djordison:

Speel je nog steeds met die ene spits en veel mensen aan de flanken, zoals hij ergens op het forum staat? De uitdaging blijft er op deze manier inderdaad, maakt de keer dat je wint extra lekker

Ja, klopt! Aanvallend erg tof, maar defensief is het soms nog wat puzzelen.

Geplaatst

Ook in FM heeft verkeert Chelsea in een enorme vormdip, waar ik dankbaar gebruik van maak. 

image.png.77577dca5eb682406f69aa0bfacc9788.png

Paar wedstrijden later fungeert Luton Town als schiettent. Het is dat de VAR er niet veel meer in wilde laten gaan, getuige de 4 afgekeurde goals, waardoor het bij 7-0 bleef. Is er geen record voor meest afgekeurde goals in een wedstrijd? 

image.png.a5fe94cce52c06a4fe2dd25f9d402ffa.png

bewerkt door SLeePo

Geplaatst
27 minuten geleden zei SLeePo:

Ook in FM heeft verkeert Chelsea in een enorme vormdip, waar ik dankbaar gebruik van maak. 

image.png.77577dca5eb682406f69aa0bfacc9788.png

Paar wedstrijden later fungeert Luton Town als schiettent. Het is dat de VAR er niet veel meer in wilde laten gaan, getuige de 4 afgekeurde goals, waardoor het bij 7-0 bleef. Is er geen record voor meest afgekeurde goals in een wedstrijd? 

image.png.a5fe94cce52c06a4fe2dd25f9d402ffa.png

De cornertactiek zit wel goed precies?