Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
5 minuten geleden zei MarcFM1:

Zo, koekoek! Lekker zeg

Binnenkort lijstje van je team + screenshot (incl. attributen rondje) van alle spelers? Is misschien (te-)veel werk, maar ben erg benieuwd!

Zal 'm na afloop van dit seizoen maken met alle huurspelers die dan weer terug zijn. Dermane bijvoorbeeld speelt al die jaar op huurbasis in de Bundesliga/La Liga en die moet aankomend seizoen bij ons gaan schitteren. Zal je taggen wanneer ik zover ben!

• Antwoorden 726
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

63947b9cb2051-AngersS1.png

Seizoen 1 met Angers. Benieuwd of ik dit volgend jaar nog kan herhalen, mijn topschutter Sima vertrekt terug naar Brighton.

Geplaatst
11 uur geleden zei dvsermelo:

28 gespeeld, 28 gewonnen :classic_blink:

ec2r7mM.pngv

Lekker doelpuntenaantal ook!

Geplaatst

image.png.a7953467032d84ca602b0f6f2d483e9a.png

Uitwedstrijd tegen Braga ongelukkig verloren in de slotfase met 1-0, maar daarna prima goedgemaakt met 5 overwinningen. 

Geplaatst

seizoen 2... Spektakel wat we in het echt missen, is hier wel te vinden gezien het aantal doelpunten voor en tegen. :mrgy:

spek.png

Geplaatst

FM 22 is dit. Had een beetje een dip met FM 23 en daarom even een lopende save weer opgepakt:

image.thumb.png.2cc202540ccd145770613b418fe0fa02.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Glenn08:

63a5cc2809462-AngersS3Stand.png

Het gaat gebeuren _O_ (hoop ik)

Dit is toch wel novelle waardig avontuur?:mmm:;c:classic_love:

Geplaatst
58 minuten geleden zei Kyrill:

Dit is toch wel novelle waardig avontuur?:mmm::classic_love:

Hoe graag ik ook een novelle zou starten, en volhouden, krijg ik de balans tussen spelen, en updates maken maar niet geregeld. Dus ga me er voorlopig ook niet terug aan wagen ;c

bewerkt door Glenn08

Geplaatst
8 minuten geleden zei Glenn08:

Hoe graag ik ook een novelle zou starten, en volhouden, krijg ik de balans tussen spelen, en updates maken maar niet geregeld. Dus ga me er voorlopig ook niet terug aan wagen ;c

Als je maar weet (spreek uit ervaring) niks moet daar, alles mag. Ik zit zelf om de 2-3 'm dagen met een update, sommige 2-3 per dag. Maar ik snap je maatje. Wat je tot dusver wel deed, genoot ik enorm van. 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Als je maar weet (spreek uit ervaring) niks moet daar, alles mag. Ik zit zelf om de 2-3 'm dagen met een update, sommige 2-3 per dag. Maar ik snap je maatje. Wat je tot dusver wel deed, genoot ik enorm van. 

Leuk om te horen! Weet dat er niks moet, maar zat uiteindelijk meer te spelen dan updates te maken, en dan loopt je game al snel veel voor. Maar wie weet waag ik me nog wel is aan een novelle als ik een nieuwe game start, of naar een nieuwe club ga in deze game. Eigenlijk was deze game gewoon om me uit mijn vroege FM dip te halen ;c

Geplaatst
8 minuten geleden zei Glenn08:

Leuk om te horen! Weet dat er niks moet, maar zat uiteindelijk meer te spelen dan updates te maken, en dan loopt je game al snel veel voor. Maar wie weet waag ik me nog wel is aan een novelle als ik een nieuwe game start, of naar een nieuwe club ga in deze game. Eigenlijk was deze game gewoon om me uit mijn vroege FM dip te halen ;c

Ja als kampioenschap misschien met Angers, je niet uit dip kan krijgen, wat dan nog wel? ;c

Geplaatst

Vorig seizoen miste ik na een bizar slecht seizoenseinde kwalificatie voor de Conference League op 1 punt na. Door Inter op de laatste speeldag te verslaan blijven we niet alleen Lazio voor, maar is Inter zelf ook ingehaald, waardoor we de CL in gaan. :mrgy:

8793df009b5c87d212f2ea77ecbcea12.png

Geplaatst
13 uur geleden zei Glenn08:

63a61d08c704e-EindstandS3.png

63a61cf980412-AngersKampioen.jpg

Ja hoor, de titel is binnen

Proficiat!

18 ploegen in Frankrijk, zit je al ver in de toekomst of is dit iets wat irl er ook zit aan te komen?

Geplaatst
9 minuten geleden zei DavyPeeters:

Proficiat!

18 ploegen in Frankrijk, zit je al ver in de toekomst of is dit iets wat irl er ook zit aan te komen?

Komt na dit seizoen.

Geplaatst

Naamloos.png.41c97c306196e5166cc5d0bac5a383cd.png

Seizoen 1. Bij FM 2022 wel echt wat tijd nodig gehad om het te laten draaien. Deze FM ziet het er al snel goed uit.

PSV heeft het hele jaar al last van blessures. Mwene, Max, Veerman, Sangare, Guttierez, Gakpo, Madueke, El Ghazi en de Jong waren zelfs allemaal tegelijk geblesseerd. Echt bizar.

Wat er met Ajax aan de hand is geen idee, de hand van Schreuder? Lijkt ook vaak van basiself te switchen.

Voor de spanning van de competitie wel jammer. Misschien volgend seizoen wel weer.

Geplaatst

Sociale verplichtingen afgelopen voor vandaag, dus nog heel even FM aan geslingerd. ;c Dat Europees voetballen hakt er wel in; meer blessures, en meer rouleren. Helaas zijn nog lange na niet al m'n back-ups even goed als de basisspelers, waardoor er vergeleken met vorig seizoen al redelijk wat punten verloren gegaan zijn. Maar het zit allemaal nog dicht op elkaar, kan zo 4e staan (of 11e ;c)

60388b2c09e10d1ad19e7845b95c31b3.png

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

@Bogatyr Speel jij een oudere FM versie?

Ja voorlopig nog wel. Heb altijd dat ik na twee jaar pas een nieuwe versie koop. Ik vind mijn games altijd te leuk om er zomaar mee te stoppen. :)