Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Ja voorlopig nog wel. Heb altijd dat ik na twee jaar pas een nieuwe versie koop. Ik vind mijn games altijd te leuk om er zomaar mee te stoppen. :)

Akkoord, had al zo'n vermoeden. Ging me meer om de skin, haha. Zoek ook nog een lichte maar de vaste maker van de Light Skin heeft er helaas nog geen voor FM23 uitgebracht :P 

• Antwoorden 726
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Akkoord, had al zo'n vermoeden. Ging me meer om de skin, haha. Zoek ook nog een lichte maar de vaste maker van de Light Skin heeft er helaas nog geen voor FM23 uitgebracht  

Misschien heb je iets aan deze?

https://www.fmscout.com/a-mustermann-fm23-skin.html

of deze

https://www.fmscout.com/a-google-light-fm23-skin.html

Geplaatst

aan het eind kregen we een vormdip en we kwamen er maar niet uit, op de laatste speelronde 2-0 achter in de eerste helft (alles vloog hier door de woonkamer) 2e helft op miraculeuze wijze 3-2 gewonnen op naar de bundersliga 

2022-12-28 (7).png

2022-12-28 (8).png

2022-12-28 (9).png

2022-12-28 (10).png

Geplaatst
17 minuten geleden zei Zakaria1986:

aan het eind kregen we een vormdip en we kwamen er maar niet uit, op de laatste speelronde 2-0 achter in de eerste helft (alles vloog hier door de woonkamer) 2e helft op miraculeuze wijze 3-2 gewonnen op naar de bundersliga 

2022-12-28 (7).png

2022-12-28 (8).png

2022-12-28 (9).png

2022-12-28 (10).png

dat mag je wel een serieuze vormdip noemen ja. In ieder geval proficiat met de promotie!

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oerlie:

dat mag je wel een serieuze vormdip noemen ja. In ieder geval proficiat met de promotie!

@Oerlie ja niet normaal zeg. heb daar dus echt moeite mee omdat om te draaien en te achterhalen wat hier nou de reden van is

Geplaatst

Naamloos.png.32cfc5bbcae6eed4c004c0b0ac3b3674.png

Seizoen 1 zit erop. Niet verwacht direct kampioen te worden. PSV veel pech gehad met blessures. Zowel Schreuder als van Nistelrooij zijn na het seizoen ontslagen.

En de beker is ook binnen.

Naamloos2.png.9ec383bd6e80541aa3d6dc8950473424.png

Geplaatst
3 minuten geleden zei JoelAjax:

Niet verkeerd, 45 goals van Onuachu.

Bournemouth wou hem komen ophalen. Denk het niet. Een legende zal hij worden bij mij en daarna in de staff.

Geplaatst
Op 28-12-2022 om 14:29 zei Zakaria1986:

@Oerlie ja niet normaal zeg. heb daar dus echt moeite mee omdat om te draaien en te achterhalen wat hier nou de reden van is

Vormdip kan vele oorzaken hebben: zware wedstrijdlast, trainingslast, onderliggende vermoeidheid (fatigue) en random number generation, oftewel elke speler gaat weleens door een dipje.

Maar als we kijken naar jouw totale reeks, dan denk ik niet dat het zal liggen aan zware wedstrijdlast of trainingslast en fatigue.

Ook zijn (bijna) alle wedstrijden in de totale reeks heel close (maximaal 1 doelpunt verschil op 2 wedstrijden na).

Welke tactiek gebruik je en loopt dat een beetje?

Geplaatst
Op 30-12-2022 om 11:14 zei MarcFR:

Naamloos.png.32cfc5bbcae6eed4c004c0b0ac3b3674.png

Seizoen 1 zit erop. Niet verwacht direct kampioen te worden. PSV veel pech gehad met blessures. Zowel Schreuder als van Nistelrooij zijn na het seizoen ontslagen.

En de beker is ook binnen.

Naamloos2.png.9ec383bd6e80541aa3d6dc8950473424.png

Lekker man! Gefeliciteerd :classic_biggrin:

Wie was topscorer en beste speler?

bewerkt door Rrrood

Geplaatst
  • Auteur

@Rrrood en tipje op de zondagavond van mij; als je op het + teken links naast 'Citeren' klikt bij een bericht, kun je meerdere berichten tegelijk quoten en tripleposts zoals hierboven voorkomen (d) (y) 

Geplaatst
  • Auteur

image.png.0db885dbe9f83b6128636a86de5ef2fc.png

Klein vormdipje te pakken hier en dan worden ook nog eens twee van m'n verdedigers weggekaapt door andere ploegen omdat ze een amateurcontract hebben :nono: In de winter zullen we dus op zoek moeten naar versterkingen om niet te ver weg te zakken. Hoe eindigde jij het eerste seizoen ook al weer @neva?

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk eens een dagje kunnen doorrammen, dat is lang geleden zeg :D Lang leve de instant result skin wel, want het spel was bij vlagen niet om aan te zien :-D En dan maakt het dus niet uit of je ongeslagen het seizoen eindigt of niet, want als je aan het eind van de rit bovenaan staat maalt niemand daar meer om hehe.

image.png.081a39ebfefc3ae2fc2a4f7b83714ce1.png

KF Valbona eindigde wel ongeslagen in de andere derde divisie, maar zo blijkt maar weer; dat maakt geen fluit uit, al wonnen we met wat meer geluk dan wijsheid hehe. Balbezit is key (d) 

image.png.651edc5e25c097d1c68969359a69f29c.png

Nu tijd om op zoek te gaan naar versterkingen met €0,- budget. Dat wordt leuk!

Geplaatst
23 uur geleden zei Rrrood:

Vormdip kan vele oorzaken hebben: zware wedstrijdlast, trainingslast, onderliggende vermoeidheid (fatigue) en random number generation, oftewel elke speler gaat weleens door een dipje.

Maar als we kijken naar jouw totale reeks, dan denk ik niet dat het zal liggen aan zware wedstrijdlast of trainingslast en fatigue.

Ook zijn (bijna) alle wedstrijden in de totale reeks heel close (maximaal 1 doelpunt verschil op 2 wedstrijden na).

Welke tactiek gebruik je en loopt dat een beetje?

in principe ging het dus voor 3 seizoenen heel goed tot aan de laatste gedeelte van het laatste  seizoen. dit waren de opstellingen die ik speelde mijn voorkeur ging uit naar 4-4-2 maar merkte in mijn losing streak dat ik op een of andere manier overlopen werd in het middenveld wat normaal nooit gebeurde. ik had geen blessures op mijn spits na . maar als ik nu kijk naar team comparisson in de bundesliga ga ik nu op hele andere problemen komen kom overal zwaar tekort en omdat mijn cluppie een lage reputatie heeft loop ik steeds achter de feiten aan als het gaat om transfers 

2023-01-02 (4).png

2023-01-02 (5).png

2023-01-02 (6).png

2023-01-02 (7).png

2023-01-02 (8).png

2023-01-02 (9).png

2023-01-02 (10).png

2023-01-02 (11).png

2023-01-02 (12).png

2023-01-02 (13).png

Geplaatst

image.png.63b0affbcac7c1fcf5cc27e3862700a3.png

Hele slechte fase gehad in het midden van het seizoen, maar eerste seizoen op het hoogste niveau vrij gemakkelijk overleefd.

Geplaatst
  • Auteur
13 minuten geleden zei neva:

image.png.63b0affbcac7c1fcf5cc27e3862700a3.png

Hele slechte fase gehad in het midden van het seizoen, maar eerste seizoen op het hoogste niveau vrij gemakkelijk overleefd.

Kloofje wel tussen de top-3 en de rest zeg, pfoe. Maar keurig gedaan. Ik begin nu aan seizoen 2.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 4? Je gaat lekker (d) 

Ik kijk nu even die competitieregels van op het hoogste niveau trouwens. Vier keer tegen elke ploeg, 36 potten :cab: 

Geplaatst
59 minuten geleden zei Fantasy:

Seizoen 4? Je gaat lekker (d) 

Ik kijk nu even die competitieregels van op het hoogste niveau trouwens. Vier keer tegen elke ploeg, 36 potten :cab: 

Si. Seizoen 4 inderdaad. 36 potjes ja, wel pittig hoor. Nu alweer een mindere fase met veel blessures. Financieel gaat het ook slecht, dus heb nog een flinke uitdaging. Hoop Europees te halen, is wel echt een must eigenlijk als ik stappen wil blijven maken.

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei neva:

Si. Seizoen 4 inderdaad. 36 potjes ja, wel pittig hoor. Nu alweer een mindere fase met veel blessures. Financieel gaat het ook slecht, dus heb nog een flinke uitdaging. Hoop Europees te halen, is wel echt een must eigenlijk als ik stappen wil blijven maken.

Hier duurt het nog wel even voor we de stap naar het hoogste niveau zetten geloof ik. FK Gelijkspel meldt zich :mrgy: 

image.png.bcb98d833e8a3e8b27af0ad716cc748b.png

Geplaatst
35 minuten geleden zei Fantasy:

Hier duurt het nog wel even voor we de stap naar het hoogste niveau zetten geloof ik. FK Gelijkspel meldt zich :mrgy: 

image.png.bcb98d833e8a3e8b27af0ad716cc748b.png

Mooi man. Hier een hele kalme avonddienst. Even spatiebalk rammen en instant resulten. Nu weer even de selectie analyseren en m'n shortlist afgaan. Duurt weer wat langer. Maar ja, wel Conference League volgend jaar. Loonbudget wordt als dank gehalveerd ;c  Transferbudget blijft wel het zelfde. Kan ik net een tweedehands Nissan Micra voor kopen.

image.png.83a506ea304177e687ee1cf31fb02903.png

bewerkt door neva