Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 726
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

image.thumb.png.49cf9b83734df4ee6dd7660fda8b8be9.png

Hmm, toch wel een minder seizoen, wel de meest scorende ploeg uit de Prem maar ook wel erg veel goals tegen. Volgend jaar misschien toch maar weer ander systeem pakken. :D 

Geplaatst

IkWpdhf.png

Het gaat echt voor geen meter.

Qs1XOUU.png

Ben volgens mij echt één van de slechtste teams uit deze divisie (naar mijn gevoel). Echt het gevoel dat ik elke match opnieuw onder lig, zelfs tegen de degradatiekandidaten. En in de XG ranglijst sta ik 16e.

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

Op 31-12-24 (seizoen 3) ziet de tussenstand er zo uit:

Staat nu al aardig dicht op elkaar, maar als de ploegen onder je hun resterende wedstrijd winnen, dan al helemaal. :D

Geplaatst

Na lange tijd op 6 punten achter te hebben gestaan nu gelijk aan kop. Zal het gaan gebeuren? :) Het wordt iig een spannend slot.. 

spacer.png

Geplaatst

1MoapyJ.png

Het blijft vechten tegen degradatie... op dit moment.

10 matchen te gaan. Vorig jaar had de 15e 32 punten en de 14e 36 punten, drie keer winnen zou voldoende moeten zijn.

MEx0Cfp.png

Hopelijk kan ik nu Knokke en Chatelet verslaan.

bewerkt door Laki

Geplaatst

Het is money time. Volgende 2 wedstrijden 6 punten en je bent wellicht zo goed als gered.

Geplaatst

Na bijna een derde van de competitie gespeeld te hebben staan we er prima voor. De nederlagen tegen Union en Wolfsburg kunnen gebeuren, maar zijn erg zuur omdat wij beide keren de betere waren. Ook het vertrek van Glatzel na de wedstrijd tegen Gladbach wordt voor nu prima ingevuld door Musa. Ben benieuwd hoe we stand gaan houden tegen Bayern, Leipzig en het dit seizoen ondermaats presterende Dortmund.

216203bcad68ae258051afe8f059f212.png

We vinden onszelf terug op een keurige derde plaats, daar waar lijfsbehoud de doelstelling is. Er moet nog een groot aantal wedstrijden gespeeld worden, maar mag toch wel aannemen dat we niet in degradatiegevaar hoeven te komen. Een uiteindelijke plek tussen 3-8 zou ik blij mee zijn.

20449493b0f74005cb04b6a870c66e2d.png

In de beker gaat het ook prima. De eerste ronde werd St. Pauli verslagen en de tweede ronde, na verlenging met een veredeld B-elftal, werd Bielefeld verslagen.

efabec58367f166aa4046539c372ec8d.png

Geplaatst

Oeps, dit moest in een ander topic.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Seizoen 1 met Anderlecht. Nu winterstop. Geen aankopen gedaan. Gelijke spel tegen Standard uit was heel zuur. Zie screen eronder.

image.png.a36ddc4b8ab0ef4f079e958ea9d35e7d.png

image.png.0137c51afe7d7806fb33a85615de1191.png

Geplaatst
3 uur geleden zei Dansmeister:

Seizoen 1 met Anderlecht. Nu winterstop. Geen aankopen gedaan. Gelijke spel tegen Standard uit was heel zuur. Zie screen eronder.

image.png.a36ddc4b8ab0ef4f079e958ea9d35e7d.png

image.png.0137c51afe7d7806fb33a85615de1191.png

Die Perica is toch echt overpowered he 🤣

Geplaatst

Seizoen 3

Naamloos.png.ad7559f9d47eb3c92d9da0e655dcd025.png

Kampioen op de laatste speeldag. Pittig seizoen, Ajax ook ontzettend sterk.

Kwartfinale beker na penalty's verloren van Ajax.

Kwartfinale CL verloren van Liverpool (thuis 1-1, uit 4-3 verloren)

Op naar seizoen 4 :D

Geplaatst
14 minuten geleden zei Marvin:

Netjes hoor! Komt er nog wat door uit de jeugd? Screentje van je huidige selectie? @MarcFR

Naamloos.thumb.png.dcbd41f6af24854d1d9de3768c910dc7.png

Trauner, Hendriks en Hartman laat ik transfervrij gaan. Achterhoede moet echt verbeterd worden komend seizoen, daar ging af en toe echt teveel mis. Zeker bij wat blessures. Roerslev gehuurd omdat ik geen andere geschikte rechtsback kon vinden, hopelijk komende zomer meer succes.

Uit de jeugd spelen Benita, Kleijn, Milambo ontzettend veel komen en komen Breinburg, Redmond en van Persie eraan.

Geplaatst
40 minuten geleden zei MarcFR:

Naamloos.thumb.png.dcbd41f6af24854d1d9de3768c910dc7.png

Trauner, Hendriks en Hartman laat ik transfervrij gaan. Achterhoede moet echt verbeterd worden komend seizoen, daar ging af en toe echt teveel mis. Zeker bij wat blessures. Roerslev gehuurd omdat ik geen andere geschikte rechtsback kon vinden, hopelijk komende zomer meer succes.

Uit de jeugd spelen Benita, Kleijn, Milambo ontzettend veel komen en komen Breinburg, Redmond en van Persie eraan.

Is die Bundgaard een regen?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

Dat is geen newgen maar bij start van het spel een 16-jarige speler van Randers met een aflopend contract in de zomer van '23.

Geplaatst

De dubbel kunnen pakken in seizoen 1, helaas de finale van de EL verloren op penalty's. 

image.thumb.png.7a8328799d824c66c21088bbfde34d15.png 

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Naamloos.thumb.png.901580fdc55525bcb0fd4ef12ab100d7.png

Nee. Wel een erg fijne speler :)