Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Prima start, met dat Belgische play-off systeem is er nog van alles mogelijk om dit seizoen al prijzen te halen.

• Antwoorden 726
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Zojuist zei 19CH98:

Prima start, met dat Belgische play-off systeem is er nog van alles mogelijk om dit seizoen al prijzen te halen.

Ik verwacht dit seizoen de meeste kans te maken in de bekercompetitie. Ben wel tevreden over mijn aankopen hoor.

Geplaatst

Seizoen 36/37. Eerste jaar bij Newcastle. Verwachting is de 7e plaats, dus vooralsnog lig ik voor op schema. In de CL nu eerste met 9 punten na winst op Kopenhagen, Feyenoord en Leipzig.

image.png.42dba5afa5ac3d99fe8948691faaf133.png

Geplaatst
3 minuten geleden zei Vreven:

Seizoen 36/37. Eerste jaar bij Newcastle. Verwachting is de 7e plaats, dus vooralsnog lig ik voor op schema. In de CL nu eerste met 9 punten na winst op Kopenhagen, Feyenoord en Leipzig.

image.png.42dba5afa5ac3d99fe8948691faaf133.png

Netjes maat , goed bezig. Hopelijk kan je het volhouden....

Heerlijk dat team op plek 15 en die andere op 8 en 9 haha.

Ik nu zelf dit;

20230510190613_1.jpg

Geplaatst
4 uur geleden zei MNie:

Na mijn overstap van ADO Den Haag naar KAA Gent stond de ploeg op een 13e plaats. We zijn ondertussen aanbeland in de winterstop. 3 overwinningen, 1 gelijkspel en een nederlaag onder mijn bewind. In de beker net aan door, dus al met al wel tevreden over de start. Nu kijken hoe ik de ploeg naar mijn hand kan zetten en na de winterstop kan doordrukken!

image.thumb.png.15d4360819d3da82218eef205c9964db.png

Die Bilal Brahimi zit ook in mijn game bij AA Gent. Ik zou bijna denken dat die al standaard in Gent zat

Geplaatst
28 minuten geleden zei Lensherr:

Die Bilal Brahimi zit ook in mijn game bij AA Gent. Ik zou bijna denken dat die al standaard in Gent zat

Hij doet het wel prima hoor als ik dat zo zie

image.thumb.png.e6f8d1957f2f0b7149767ec842b2a4d0.png

image.thumb.png.c4f3b56ebe9780412d917da6e5678fb7.png

Geplaatst

Het seizoen zit erop en we zijn knap 3e geworden al zeg ik het zelf en mogen ons opmaken voor UEFA Europa League voetbal. We hebben wel al een prijs gewonnen, want de bekerfinale winnen wij na strafschoppen, dus ik ben zeer tevreden over de start.

image.thumb.png.482a1ba19e765f356502bac10d91d07a.png

Citaat

image.thumb.png.a1223f291aafff883a6457edc8a2251c.png

Geplaatst

Seizoen 3 MVV, seizoen 2 in de eredivisie:

Nadat ik afgelopen jaar, in mijn eerste jaar in de eredivisie als knap en onverwacht 5e werd, wilde ik dit zelf overtreffen. Het bestuur en selectie zijn niet bepaald ambitieus, daar hun doelstelling was om wederom degradatie te voorkomen. 

Het Europese avontuur zat er na 4 wedstrijden op, na een nederlaag tegen Valencia. In de eredivisie ging het wederom een heel stuk beter en hebben wij zelf net iets beter gepresteerd dan afgelopen seizoen. Vorig jaar werd ik 5e met 62 punten, dit jaar 4e met 59 punten. Betekent dat wij komend seizoen, tot aan de winterstop Europees actief blijven. 

Ook nu blijft de selectie voor een deel uit middelmaat bestaan, enkele uitzonderingen. Met slechts 3 miljoen budget is ook niet bepaald heel veel mogelijk. Hopen op gratis buitenkansjes, of spelers op de transferlijst. 

image.png.b49139f5163ee526679247c3ea3bcfda.png

Geplaatst
Op 12-5-2023 om 08:33 zei SLeePo:

Seizoen 3 MVV, seizoen 2 in de eredivisie:

Nadat ik afgelopen jaar, in mijn eerste jaar in de eredivisie als knap en onverwacht 5e werd, wilde ik dit zelf overtreffen. Het bestuur en selectie zijn niet bepaald ambitieus, daar hun doelstelling was om wederom degradatie te voorkomen. 

Het Europese avontuur zat er na 4 wedstrijden op, na een nederlaag tegen Valencia. In de eredivisie ging het wederom een heel stuk beter en hebben wij zelf net iets beter gepresteerd dan afgelopen seizoen. Vorig jaar werd ik 5e met 62 punten, dit jaar 4e met 59 punten. Betekent dat wij komend seizoen, tot aan de winterstop Europees actief blijven. 

Ook nu blijft de selectie voor een deel uit middelmaat bestaan, enkele uitzonderingen. Met slechts 3 miljoen budget is ook niet bepaald heel veel mogelijk. Hopen op gratis buitenkansjes, of spelers op de transferlijst. 

image.png.b49139f5163ee526679247c3ea3bcfda.png

Geeweldig goed bezig Sleep!!

Ik zelf nu dit;

CL voetbal gaat wss iig minimaal lukken, titel zou geniaal zijn

20230514104016_1.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit! Back to back promotie mogelijk? In de andere competities: Nog mee in de FA Cup. In de Carabao Cup uitgeschakeld door Newcastle in de vierde ronde en in de Papa Johns pizza trophy dramatisch niet eens uit de groep geraakt. Alles op de competitie zetten!

3441857_Schermafbeelding2023-05-14om11_52_52.png.a70379595722bec478871de25d6c8cc6.png

Geplaatst

Stand na 7 wedstrijden. We gaan nu weer de interland periode in, om te kijken of ik mij met Kosovo voor het WK kan plaatsen. Daarna volgt een heuse topper tegen Ajax, waarvan ik nog geen enkele keer heb gewonnen. Verdedigend laten wij soms nog wat steken vallen (persoonlijke fouten) , maar daar wij een bak meer scoren wordt het nog niet afgestraft. 

image.png.95f273fd6a2a6f67254dcacbcca20600.png

Geplaatst
2 uur geleden zei SLeePo:

Stand na 7 wedstrijden. We gaan nu weer de interland periode in, om te kijken of ik mij met Kosovo voor het WK kan plaatsen. Daarna volgt een heuse topper tegen Ajax, waarvan ik nog geen enkele keer heb gewonnen. Verdedigend laten wij soms nog wat steken vallen (persoonlijke fouten) , maar daar wij een bak meer scoren wordt het nog niet afgestraft. 

image.png.95f273fd6a2a6f67254dcacbcca20600.png

Heerlijke start!

Geplaatst

Had een slechte start. Maar nu toch terug opgeklommen naar plaats vier. Het programma in de Champions League zal er ook wel wat mee te maken hebben.

image.png.314607664663e948bee13fcd02c01e13.png

Geplaatst

Tweede seizoen in de Serie B halverwege het seizoen. Echt totaal onverwacht dit. Slechts 5 tegendoelpunten en 8 punten los van de nummer 2. Nog erg afhankelijk van huurlingen, maar langzaam maar zeker komt er een eigen kern te staan. Deze zal wel vervangen moeten worden mocht ik promoveren, maar dat is een probleem voor volgend seizoen. 

Foutje gemaakt voorafgaand het eerste seizoen van de Serie B door te vergeten om contracten te verlengen. Dus moest met een compleet lege selectie, scoutingsbudget en transferbudget proberen om een team samen te stellen. Vorig jaar volledig afhankelijk van huurspelers en nu heb ik gelukkig al 5 basisspelers die 'gewoon' van mij zijn.

Financieel gaat het nog steeds matig, maar het werkt ook totaal niet mee dat ik een stadion huur voor 50k per jaar met een capaciteit van maar liefst 300 toeschouwers. Eens kijken hoe de tweede seizoenshelft gaat aflopen. Zal het nog niet eens heel erg vinden om niet te promoveren en het volgend seizoen pas voor elkaar te krijgen. Kan ik de boel iets beter op de rit krijgen en het hopelijk met meer 'eigen' spelers doen.

image.thumb.jpeg.10e7b2407028be82304c39a33dc3fe69.jpeg

Geplaatst

image.thumb.png.c13bd9f84b0b71e1ed6d76336ec85acc.png

De weg ligt open. :D Programma in de competitie klopt alleen voor geen kant want in speelronde 31 speel ik voor het eerst tegen Sporting om in de 33e speelronde nog een keer tegen Sporting te spelen. :D Verder is de hoogst gerankte tegenstander Rio Ave en spelen we voor de rest tegen clubs uit het rechterrijtje. 

Geplaatst

Seizoen 4 MVV, seizoen 3 Eredivisie

Wij maken een uitermate sterk seizoen mee. Wij begonnen al met 7 overwinningen op rij. Nu 17 wedstrijden verder zijn wij nog steeds foutloos. Alleen Ajax (2-2) en F*cking RKC (na 2 rode kaarten van mijn spelers) konden ons van de overwinning afhouden. Zo maken wij een mooie stijging door, eerste Conference League, daarna Europa League (Waar wij dit seizoen overigens nog steeds vollop in de race zijn voor kwalificatie voor de volgende ronde) en dan komend seizoen Champions League in de Geusselt? Nu even genieten van rust en dan weer met frisse moed verder. Kijken of wij verdedigend nog wat kunnen versterken. 

Leuke noot: Vorig seizoen werd ik met 12 punten meer 4e en het jaar daarvoor met 15 punten meer 5e. 

image.png.4c183c13edfd18a9e4016225bd93a2f8.png