Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst

De eerste versterking van PSV, Micky van de Ven

image.thumb.png.6f3ba4459791cad613c9544393e78ae2.png

Geplaatst

Prima eerste transferperiode.. de eerste had ik al laten zien, maar met de overige ben ik ook tevreden. Op deadlineday goedkoop Thomas Lemar naar Newcastle kunnen halen.

image.png.4296e3c89a7b563273d29ea60ddcd361.png

image.thumb.png.6c922f434a412bdbc77e714a871c2a01.png

image.thumb.png.e1ae300f362a90b8302682fad94b0df7.png

image.thumb.png.520218e01f1443cccc2076a226c9b5f7.png

Geplaatst

Eerste transfer is een feit. €44mln met doorverkloopclausule van 35% (ben toch maar van plan om 2 a 3 seizoenen te doen met Chelsea in de beta. 

ZcKJl3a.png

Geplaatst

Spelers met Feyenoord halen is een uitdaging met een zeer beperkte transferbudget.  Alireza vertrekt in januari voor 4,5 miljoen naar Getafe. Daardoor wordt onderstaande speler mijn eerste aankoop in FM23 voor 3,2 miljoen. 

laatste transfer.jpg

bewerkt door rdammertje

Geplaatst

Son heeft er een landgenoot bij bij Spurs, voor dezelfde positie :cheer::t: maar deze kan ook op rechts.

Ik dacht om Thiago Almada te kopen voor 20 miljoen heb ik  ingetrokken, in plaats daarvan met dat geld 4-5 losse Duitse spelers aan het kopen :) 

We hebben 17e begroting van de Bundesliga, dan  is een slecht presterende Koreaan voor 35 miljoen verkopen fijn, blijft het leuk om aanwinsten binnen te hengelen met Duitse nationaliteit voor 800K (Passlack) en 600K(Schmidt)

20221023223243_1.jpg

Geplaatst

Twee aanwinsten bij Werder Bremen. Overbodige spelers als Nicolai Rapp, Niklas Schmidt en Benjamin Goller zijn de deur gewezen. Daarvoor in de plaats komen Szymon Zurkowski (Fiorentina) en Radamel Falcao (Rayo Vallecano). Die eerste kan direct een belangrijke rol gaan vervullen voorin, die tweede valt qua kosten mee en geeft me net even wat meer opties voorin. Twee talenten bij de selectie gehaald en we zijn klaar voor dit seizoen.

ded55f9a8e0e695b1bd1f488cf74c470.png

2453a7efa0ac32612979ad7ef4d294bb.png

Geplaatst
56 minuten geleden zei Tim':

Twee aanwinsten bij Werder Bremen. Overbodige spelers als Nicolai Rapp, Niklas Schmidt en Benjamin Goller zijn de deur gewezen. Daarvoor in de plaats komen Szymon Zurkowski (Fiorentina) en Radamel Falcao (Rayo Vallecano). Die eerste kan direct een belangrijke rol gaan vervullen voorin, die tweede valt qua kosten mee en geeft me net even wat meer opties voorin. Twee talenten bij de selectie gehaald en we zijn klaar voor dit seizoen.

Falcao blijft nog steeds een baas! 

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

Ben benieuwd of Falcao nog een beetje kan scoren. Let me know!

Geplaatst
28 minuten geleden zei CrisChivu:

Hoe bevalt FM23 voor jullie tot u toe?

Als ik eerlijk ben leuk/goed. Maar vrijwel geen wezenlijk verschil met vorige editie.... 

Je hebt paar extra opties in 3e taktiek scherm nou poe poe. En squad planner maar ik koop toch ieder jaar, of ik krijg het. Is in feite net als Fifa en COD wat tweakjes, iedereen klagen volle mep moeten betalen maar blijven toch wel doen :D

Geplaatst

Met Zulte Waregem onderstaande spelers transfervrij vastgelegd voor het komende seizoen. Jong, talentvol en Belgisch.

8d3b0d611c2cc8fbcbd768d63a6f789c.png

90fad301264fc90f45be96e224fb1469.png

Geplaatst
Op 24-10-2022 om 16:19 zei MarcFM1:

Ben benieuwd of Falcao nog een beetje kan scoren. Let me know!

337a48bc747dd3327307ed09556ee375.png

Hij is het zeker niet verleerd!

Geplaatst
1 uur geleden zei Tim':

337a48bc747dd3327307ed09556ee375.png

Hij is het zeker niet verleerd!

Aan de minuten te zien (aanname haha) heb je 'm laten starten tegen Stuttgart, Eintracht F. en Bochum? 

Geplaatst
32 minuten geleden zei MarcFM1:

Aan de minuten te zien (aanname haha) heb je 'm laten starten tegen Stuttgart, Eintracht F. en Bochum? 

Ja klopt. Na deze reeks rouleert hij een beetje met de jongere Eren Dinkci en is het doelpuntenaanval wat teruggezakt, maar dit waren allemaal basisplaatsen. (en over Dortmund-uit heb ik het liever niet ;))

Geplaatst
19 minuten geleden zei Tim':

Ja klopt. Na deze reeks rouleert hij een beetje met de jongere Eren Dinkci en is het doelpuntenaanval wat teruggezakt, maar dit waren allemaal basisplaatsen. (en over Dortmund-uit heb ik het liever niet ;))

Haha nee snap ik, had 'm bewust geskipt ook haha!

Ik was zelf altijd heel erg van het rouleren, maar ik vond in FM22 dat niet iedereen zich goed bleef ontwikkelen als ik dat deed (in tegenstelling tot wat ik had ervaren in de voorgaande 10+ fm edities). Hoe vind jij dat gaan?
(bij jou anders ivm de oudere Falcao, maar je kan het ook zien als: jongere speler ontwikkelt zich medium en Falcao gaat sneller achteruit dan je gewend bent bijv)

Geplaatst
22 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik was zelf altijd heel erg van het rouleren, maar ik vond in FM22 dat niet iedereen zich goed bleef ontwikkelen als ik dat deed (in tegenstelling tot wat ik had ervaren in de voorgaande 10+ fm edities). Hoe vind jij dat gaan?
(bij jou anders ivm de oudere Falcao, maar je kan het ook zien als: jongere speler ontwikkelt zich medium en Falcao gaat sneller achteruit dan je gewend bent bijv)

Dat moet nog even in de gaten gaan houden, want dat is nu nog wat te vroeg om te zeggen denk ik.

Geplaatst

Ik kreeg Lukaku weer terug van zijn huurperiode bij Inter, maar heb hem meteen doorverkocht voor 105 miljoen aan Manchester City. En met dat geld hebben we deze prachtspeler binnengehaald. :classic_love:

qqd6zXz.png

Geplaatst

Wintertransferperiode in mijn eerste seizoen met Genk:

Uit: Paul Onuachu -> Arsenal - € 40.5 mln

Onuachu scoorde 25 keer in 17 matchen in de heenronde.

UitgaandeT-Onuachu.thumb.png.47789de3ac3faea48630a62757a65558.png

In: 

• Gustav ISAKSEN - € 4 mln (FC Midtjylland)

IngaandeT-GIsaksen.thumb.png.05192842ae3e8c07cccf63d05463ecb6.png

• Markus SOLBAKKEN - € 2 mln (FK Viking)

IngaandeT-MSolbakken.thumb.png.4f3a9f60e348c0c74049fd438ec6baa3.png

• Yorbe VERTESSEN - € 9 mln (PSV Eindhoven)

IngaandeT-YVertessen.thumb.png.2fd573505dd93e8b151d1d09fe47fa4a.png