Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst

image.thumb.png.ca88d8c6d5b9f52533950333829eff39.png

na de promotie was doorselecteren nodig en hebben we dan ook het grootste gedeelte van de selectie laten gaan. Uiteindelijk vooral transfervrije en huurspelers opgepikt. Marwan Salah was mijn 1e keeper vorig seizoen maar met Ravaglia hebben we een betere gevonden, die ook nog Italiaans is. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.ca88d8c6d5b9f52533950333829eff39.png

na de promotie was doorselecteren nodig en hebben we dan ook het grootste gedeelte van de selectie laten gaan. Uiteindelijk vooral transfervrije en huurspelers opgepikt. Marwan Salah was mijn 1e keeper vorig seizoen maar met Ravaglia hebben we een betere gevonden, die ook nog Italiaans is. 

Met welke club ben je gestart?

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Met welke club ben je gestart?

Catania in de Serie D, waar ik vorig seizoen vrij makkelijk promoveerde.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Oerlie:

Catania in de Serie D, waar ik vorig seizoen vrij makkelijk promoveerde.

Nice, heb ik vorig jaar ook een hele mooie game mee gehad. :D 

Geplaatst

Even flink losgegaan op de transfermarkt midden in het seizoen :mrgy:

Molde kwam met een bod op mijn rechtsback, wat het bestuur accepteerde. Zelf zocht ik een linksback, en kwam ik bij die van Molde uit (als soort van payback ;c). Mijn rechtsback wees het contract af, maar deze jongen kon ik wel voor 6,5 miljoen halen.

aa70da39c19b04d2a170692a2a123919.png

Daarnaast zag ik dat deze jongen z'n contract niet wou verlengen bij Cercle Brugge, moest 'm flink wat salaris aanbieden voor mijn doen maar het is dan ook direct veruit m'n beste CV (en een Noors international).

c018f293094665ab4986a3615bcb98b3.png

Ook gratis, deze Noorse keeper, waarvan Leeds hem niet meer nodig had. Een van de betere Noorse keepers, maar (nog) niet beter dan de Zweed die ik nu op goal heb staan.

7164e81ef4b7b7917fb1eeb96a92f64f.png

En ook deze was gratis :mrgy: Eerst een halfjaar gehuurd van Hoffenheim, en daarna gratis overgenomen. Bekende speler uit een andere save en was daar een verdienstelijke back-up in de Serie A.

923a304ea2cc8f98710b5f1aec3674e5.png

En misschien raden jullie al wat ik voor deze speler betaalt heb; hij was ook gratis ;c Overgenomen van Chelsea, verwacht er niet veel van, maar gaat vast wel een bedrag opleveren.

254747b353d495125f22045a26656675.png

Daar tegenover staan ook wat uitgaande transfers:

93ec0b55af7a4ae60ee8dbe9525b0cfb.png

Skoglund was 3e of 4e keus in de spits, ooit voor 475k overgenomen van Sporting omdat het een talentvolle Noorse spits was. Provstgaard was overbodig door de komst van Daland. Ostby en Seppanen hadden een aflopend contract die ik niet van plan was om te verlengen. Oppegard zat er nog maar een halfjaar nadat z'n contract bij PSV was afgelopen. Hij ging moeilijk doen om z'n speeltijd, dus dreigde ik dat ik hem zou verkopen. ;c Ohja, en Rossbach komt om de zoveel tijd met de mededeling dat hij wou vertrekken; nu liep zijn contract af en kon ik Klaesson gratis ophalen, waardoor ik nog wat voor Rossbach kon vangen.

Geplaatst
  • Auteur
18 uur geleden zei TheRealOne:

Even flink losgegaan op de transfermarkt midden in het seizoen :mrgy:

Molde kwam met een bod op mijn rechtsback, wat het bestuur accepteerde. Zelf zocht ik een linksback, en kwam ik bij die van Molde uit (als soort van payback ;c). Mijn rechtsback wees het contract af, maar deze jongen kon ik wel voor 6,5 miljoen halen.

aa70da39c19b04d2a170692a2a123919.png

Daarnaast zag ik dat deze jongen z'n contract niet wou verlengen bij Cercle Brugge, moest 'm flink wat salaris aanbieden voor mijn doen maar het is dan ook direct veruit m'n beste CV (en een Noors international).

c018f293094665ab4986a3615bcb98b3.png

Ook gratis, deze Noorse keeper, waarvan Leeds hem niet meer nodig had. Een van de betere Noorse keepers, maar (nog) niet beter dan de Zweed die ik nu op goal heb staan.

7164e81ef4b7b7917fb1eeb96a92f64f.png

En ook deze was gratis :mrgy: Eerst een halfjaar gehuurd van Hoffenheim, en daarna gratis overgenomen. Bekende speler uit een andere save en was daar een verdienstelijke back-up in de Serie A.

923a304ea2cc8f98710b5f1aec3674e5.png

En misschien raden jullie al wat ik voor deze speler betaalt heb; hij was ook gratis ;c Overgenomen van Chelsea, verwacht er niet veel van, maar gaat vast wel een bedrag opleveren.

254747b353d495125f22045a26656675.png

Daar tegenover staan ook wat uitgaande transfers:

93ec0b55af7a4ae60ee8dbe9525b0cfb.png

Skoglund was 3e of 4e keus in de spits, ooit voor 475k overgenomen van Sporting omdat het een talentvolle Noorse spits was. Provstgaard was overbodig door de komst van Daland. Ostby en Seppanen hadden een aflopend contract die ik niet van plan was om te verlengen. Oppegard zat er nog maar een halfjaar nadat z'n contract bij PSV was afgelopen. Hij ging moeilijk doen om z'n speeltijd, dus dreigde ik dat ik hem zou verkopen. ;c Ohja, en Rossbach komt om de zoveel tijd met de mededeling dat hij wou vertrekken; nu liep zijn contract af en kon ik Klaesson gratis ophalen, waardoor ik nog wat voor Rossbach kon vangen.

Tauriainen _O_ 

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

@TheRealOne Leuk ook dat je het Scandinavisch houd qua aankopen.

De kern is Noors (mede omdat ik ook met Noorwegen als land begonnen ben), en dat vul ik aan met andere Scandinaviërs als er geen Noor haalbaar is. Ik heb een niet-Scandinaviër, en dat is een Nederlandse Tunesiër uit m'n eigen jeugdopleiding. :mrgy:

Geplaatst

Bellingham terug naar Birmingham gehaald. Kan hem alleen geen nummer 22 geven... want die is voor altijd van... Bellingham.

2023-01-08 13_32_00-Football Manager 2022.jpg

Geplaatst

Op deadline day Ridle Baku moeten verkopen aan Chelsea voor €14,25 miljoen. Zijn vervanger is Felix Passlack die voor 110k is gehaald. Dat is nou niet bepaald een kwaliteitsinjectie.

Als goedmakertje voor mezelf dan maar Angelo gehaald voor €11,5 miljoen. 

image.thumb.png.53fcd0e250c3c7b48c2e3f5473a79df8.png

bewerkt door Bolderbast

Geplaatst

Onze Paul op de Vijverberg. 

pogba.png

Nog een kleine vedette gehaald voor een jaartje..

neyna.png

bewerkt door Superboeren

Geplaatst
21 uur geleden zei Superboeren:

Onze Paul op de Vijverberg. 

pogba.png

Nog een kleine vedette gehaald voor een jaartje..

neyna.png

Dat zinnetje ook. Heeft nooit aan de verwachtingen voldaan en gaat nu bij De Graafschap iedereen de mond snoeren :D machtig. Gave transfers wel.

Geplaatst
12 uur geleden zei neva:

Dat zinnetje ook. Heeft nooit aan de verwachtingen voldaan en gaat nu bij De Graafschap iedereen de mond snoeren  machtig. Gave transfers wel.

Haha ja goud is dat altijd. Neymar wel bij de eerste training meteen geblesseerd. Maarja vooral leuk dat die er even is he ;c Shirtverkoop zullen we maar zeggen.

Geplaatst
21 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.0483e964a47f77ca09e48f1a4280e172.png

Perfecte rechtsback gevonden voor de toekomst. Kosten? 800k. :D 

Geef even tipje van de sluier hoe je dit soort toptalenten weet te scouten haha.

Geplaatst
5 minuten geleden zei 007mark:

Geef even tipje van de sluier hoe je dit soort toptalenten weet te scouten haha.

Deze beste man werd mij aangeboden op deadline day. Deze was dus gewoon erg lucky, maar zag dat die in mijn scout rapporten al keer voorbij was gekomen. Was toen alleen nog niet echt op zoek naar een rechtsback.

image.thumb.png.785e6eb90de39256ad2c1da68f4c63f2.png

Same geld voor Diamé, niet per se nodig maar te goed om te laten liggen. :<  

Geplaatst

Kan hier nu ook de concurrentie leegkopen, heerlijk. En gelijk voorzien van wat plastische chirurgie natuurlijk.

image.thumb.png.4d1c60e956975e99821ae1b0ffb420fd.png

image.thumb.png.c054782379c001eef71f5e4df8bd9fe7.png

image.thumb.png.2a15135ba1010ba69cb8eee33d305897.png

image.png.41cca5b5df5734e0ee9c8edc3dda30d7.png

image.png.a0b606c29e6443447e0a8f2ca90861bb.png

bewerkt door neva