Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei neva:

Kan hier nu ook de concurrentie leegkopen, heerlijk. En gelijk voorzien van wat plastische chirurgie natuurlijk.

image.thumb.png.4d1c60e956975e99821ae1b0ffb420fd.png

image.thumb.png.c054782379c001eef71f5e4df8bd9fe7.png

image.thumb.png.2a15135ba1010ba69cb8eee33d305897.png

image.png.41cca5b5df5734e0ee9c8edc3dda30d7.png

image.png.a0b606c29e6443447e0a8f2ca90861bb.png

Wat een duiten hé, ongekend. Ik moet het hier nog doen met een transferbudget van 12K :-D 

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst

image.png.9dab28bfd1faf1dd7a661b7952867042.png

Even al mijn standaard aankopen gedaan bij Middlesbrough. Althans, Fofana, Schjelderup, Mannsverk en Beljo. Nu nog wat budget kweken om Gulliksen binnen te halen en dan zijn we weer rond. :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.9dab28bfd1faf1dd7a661b7952867042.png

Even al mijn standaard aankopen gedaan bij Middlesbrough. Althans, Fofana, Schjelderup, Mannsverk en Beljo. Nu nog wat budget kweken om Gulliksen binnen te halen en dan zijn we weer rond.  

Heb je met een club uit de Championship echt zoveel transferbudget in seizoen 1?

Zelf overweeg ik om te beginnen met Sunderland als side game. Toch ook deels vanwege de Netflix serie toen, maar ook een mooie uitdaging.

Geplaatst
19 uur geleden zei 007mark:

Heb je met een club uit de Championship echt zoveel transferbudget in seizoen 1?

Zelf overweeg ik om te beginnen met Sunderland als side game. Toch ook deels vanwege de Netflix serie toen, maar ook een mooie uitdaging.

Boro heeft toevallig echt iets van 9 miljoen als TB. Andere clubs hebben minder, maar heb altijd al een keer met Boro willen starten dus dacht why not. Dat ze dus zoveel geld te besteden hebben was alleen maar mooi meegenomen. Wilde eerst met Stoke beginnen om die 16-jarige spits die zij in de gelederen hebben maar die haal ik wel naar Boro toe. :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Niet per se een transfer, maar wel de beste aanwinst uit de meest recente jeugdlichting  

image.thumb.png.f080c91f342f12e0aff62f8b59adc44f.png

Zoooo dan! 2,5 * voor 15 jaar

ColossalWelloffBlacklemur-size_restricte

Geplaatst

Betaal normaal

nooit transfersommen maar deze kon ik niet laten lopen🙊🥳

image.jpg

bewerkt door Mark Hughes

Geplaatst
  • Auteur

#1 van een blik Brazilianen dat ik wil gaan opentrekken :< 

image.thumb.png.47bd9ba61986b2637b3d70f48ebab62f.png

Heb er nog een paar meer op de korrel, dus dan moeten we wel even gaan uitpluizen welke buitenlanders er moeten gaan vertrekken aangezien daar een limiet aan zit bij de inschrijfregels van de competitie in Albanië.

Edit; of leef ik nu gewoon al een heel seizoen in de veronderstelling dat dit zo is en blijkt dat in de realiteit helemaal niet zo te zijn :cab: In de lagere regionen gold dit wel, maar nu zie ik er ineens niets meer over terug. Heb ik me vorig jaar helemaal voor niets lopen inhouden qua buitenlanders :-D @neva help me 

Edit 2; en #2 is ook binnen (d) 

image.thumb.png.e8b2334344688ed63956fc2ed5bd071a.png

Geplaatst
14 uur geleden zei Mark Hughes:

Betaal normaal

nooit transfersommen maar deze kon ik niet laten lopen🙊🥳

image.jpg

Toch droevig, één van Nederlands grootste talenten is zelfs op FM op zijn 25e nog maar 275K waard ;c

Geplaatst
36 minuten geleden zei Fantasy:

#1 van een blik Brazilianen dat ik wil gaan opentrekken  

image.thumb.png.47bd9ba61986b2637b3d70f48ebab62f.png

Heb er nog een paar meer op de korrel, dus dan moeten we wel even gaan uitpluizen welke buitenlanders er moeten gaan vertrekken aangezien daar een limiet aan zit bij de inschrijfregels van de competitie in Albanië.

Edit; of leef ik nu gewoon al een heel seizoen in de veronderstelling dat dit zo is en blijkt dat in de realiteit helemaal niet zo te zijn  In de lagere regionen gold dit wel, maar nu zie ik er ineens niets meer over terug. Heb ik me vorig jaar helemaal voor niets lopen inhouden qua buitenlanders  @neva help me 

Edit 2; en #2 is ook binnen  

image.thumb.png.e8b2334344688ed63956fc2ed5bd071a.png

Inschrijven geen probleem, maar mogen er maar 4 tegelijk spelen!

Zo, die Glauber :<

bewerkt door neva

Geplaatst
  • Auteur
14 minuten geleden zei neva:

Inschrijven geen probleem, maar mogen er maar 4 tegelijk spelen!

Oh kijk, toch iets om rekening mee te houden wel ;c 

Geplaatst

Daar gaat de eerste uitgaande transfer, kon maar liefst 4 wedstrijden van z'n diensten genieten ;c Hij zou moeilijk gaan doen als ik hem niet liet gaan, en daarbij lag het moraal van m'n elftal al laag. Dus gekozen om hem toch maar te laten vertrekken.

26702f656dfe9d0a85e138a5d3eefb32.png

Geplaatst
26 minuten geleden zei neva:

Lekker bedrag ook ;c

Ik heb wel de clausule kunnen afkopen voor 40k, omdat ik niet verwacht dat hij daadwerkelijk verkocht gaat worden. ;c

Geplaatst

124554fac7782b59ef8a391fe20008a0.png

Uit:
- Bergwijn: vorig seizoen weinig gespeeld en is te duur voor de bank.
- Bassey: vorig seizoen prima gespeeld, maar wil Hato als LCV gaan gebruiken.
- Daramy: vierde keus op links.

In:

- Kristiansen: back-up voor Wijndal, omdat die regelmatig geblesseerd raakt en Baas iets tekort komt.
- Van Der Brempt: back-up voor Rensch, omdat die regelmatig geblesseerd raakt en Jermoumi iets tekort komt.
- Cillessen: back-up voor Gorter, zal volgend seizoen als derde doelman gaan fungeren.
- Vertonghen: clubicoon, fenomeen, legende.