Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
11 minuten geleden zei SLeePo:

Ondanks zijn 36 is hij voor PSV echt wel een zeer goede versterking. Ik ben in mijn nopjes en ik hoop de penningmeester op termijn ook. Hopelijk kan hij nog wat wedstrijden voor mij over de streep trekken. 

image.thumb.png.fe68a1a5746f5600030ef93571faf9bb.png

Volgens mij heeft hij nog prima attributen  in de Eredivisie van grote waarde te zijn. Geen idee wat hij gaat verdienen in Eindhoven?

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Volgens mij heeft hij nog prima attributen  in de Eredivisie van grote waarde te zijn. Geen idee wat hij gaat verdienen in Eindhoven?

Die heeft hij zeker nog. Vooral gehaald daar ik defensief toch wel vaak wat steekjes laat vallen. Daarbij kreeg ik al het bericht dat de shirtjes verkoop wellicht een toevlucht zouden nemen. 

Om voor PSV te spelen heeft hij wel flink moeten inleveren, Verdiende bij PSG ruim 1 miljoen per maand en gaat nu, als grootverdiener een schamele 247.000 per maand verdienen. 

image.png.27ed32991e41de074218a3d928262bd8.png

Geplaatst
1 uur geleden zei SLeePo:

Die heeft hij zeker nog. Vooral gehaald daar ik defensief toch wel vaak wat steekjes laat vallen. Daarbij kreeg ik al het bericht dat de shirtjes verkoop wellicht een toevlucht zouden nemen. 

Om voor PSV te spelen heeft hij wel flink moeten inleveren, Verdiende bij PSG ruim 1 miljoen per maand en gaat nu, als grootverdiener een schamele 247.000 per maand verdienen. 

Zeker nog een topspeler en uitstekende mentor.

Geplaatst
1 uur geleden zei SLeePo:

Wat een eigenschappen voor 36 jaar :<

Geplaatst

Transfers begin seizoen 2 PSV.

Vorig seizoen ongeslagen kampioen geworden, maar wat ging het af en toe erg lastig. Soms flinke grafwedstrijden erbij, waarbij met name de aanvallers het flink lieten afweten.

Ik had mij in de winter van vorig seizoen al verzekerd van de transfervrije diensten van De Vrij, Cher Ndour, Van Hecke (al gehuurd door PSV) en Jhon Arias. Begin seizoen 1 waren Million Manhoef (Nederlander), Wilfried Singo (talentvolle rechtsback), Svetoslav Vustov (talentvolle keeper), Paulo Diaz (steady verdediger) en Suphanat Mueanta (talentvolle aanvaller). 

image.png.c750f10a9d331544c824d225f1b797ee.png

Vanaf de winter in seizoen 1 is de transferfocus gegaan naar Nederlandse spelers/ spelers met een PSV verleden kopen en buitenlanders zonder PSV verleden het liefst transfervrij. Of hij moet echt buitenaards zijn (een echt wonderkind).

Tijdens de transferperiode zijn daar Donyel Malen, Angelino en Julian Rijkhoff bij gekomen. 

image.png.1e7390c78f86d1a0fc9dfd7ee3f5477b.png

De Vrij is gehaald om samen met Sergio Ramos een centraal ijzersterk blok te vormen. Bij deze het bewijs waarom hij gehaald is. 

Spoiler

image.png.8da24590acb601f637573133efa8783b.png

Cher Ndour paste binnen die filosofie van buitenlander en ook nog jong en transfervrij, is verhuurd aan Bochum voor de speelminuten. 

Van Hecke moet voor vulling achterin zorgen na het vertrek van Brantwaith en het feit dat Obispo niet goed genoeg is had ik alleen Teze en wat jeugd voor achterin. 

Jhon Arias moet na het vertrek van Hazard zijn plek gaan opvullen daar Bakayoko, Saibari en Babadi nog ervaring moeten opdoen. Daarnaast past ook deze speler binnen de filosofie van buitenlander die gratis is. Mauro Junior is ook een alternatief voor de linkachter, dus zocht een aanvulling.

Malen moet voorin voor meer goals gaan zorgen, daar de Jong ook niet meer de jongste is en eigenlijk ook best wel een beperkte spits is (ook al scoorde hij afgelopen jaar 26 keer).

Angelino moet vanaf links voor de voorzetten gaan zorgen na het vertrek van Van Aanholt. Zie ook de reden om hem terug te halen. 

Spoiler

image.png.6d35281a261cc6ce7d9af80a53dd0957.png

Rijkhoff is gehaald als extra spits. Daarnaast kan ik hem nu van dichtbij mee maken om te kijken of hij het overwegen waard is om komend seizoen definitief vast te leggen.

Aan uitgaande kant niet veel bijzonders. Er zijn spelers die mogen gaan (Boscagli oa), maar alleen Mwene vertrok voor 4.3 miljoen. De rest is verhuurd voor de speelminuten. Boscagli gaat op huurbasis naar Fullham, dat hem definitief kan en mag overnemen. Gelet op de concurrentie kwam hij toch niet aan spelen toe.

bewerkt door SLeePo

Geplaatst

Gravenberch wou, zoals het de eerste keer ook ging, wederom niet verlengen. Dus verkocht voor 56 miljoen aan Arsenal ( Let je even op Overmars, zo doe je dat dus). 

Moest dus een vervanger komen. Ik had al een tijdje een mannetje op mijn lijstje staan. Die kwam dus voor 43,5 miljoen over uit Portugal:

20230622125625_1.thumb.jpg.39aa5424c91acb0015e53a4296500333.jpg

Geplaatst
15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Gravenberch wou, zoals het de eerste keer ook ging, wederom niet verlengen. Dus verkocht voor 56 miljoen aan Arsenal ( Let je even op Overmars, zo doe je dat dus). 

Moest dus een vervanger komen. Ik had al een tijdje een mannetje op mijn lijstje staan. Die kwam dus voor 43,5 miljoen over uit Portugal:

20230622125625_1.thumb.jpg.39aa5424c91acb0015e53a4296500333.jpg

Wat een held zeg. net zoals die Belg die je gister plaatste :< heb je een screentje van je beste troepen en basiself? :D 

Geplaatst
21 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat een held zeg. net zoals die Belg die je gister plaatste :< heb je een screentje van je beste troepen en basiself? :D 

Ga ik even voor je doen in show je team. Ik mention je wel even.

Geplaatst

Aster_Vranckx.thumb.png.480a19ed0e3d045830439e73aacb9309.png

Wilde 'm deze zomer al kopen maar toen was zijn salaris niet te betalen. Nu gehuurd + optie tot koop. Mannsverk - Vranckx :<

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thierryvane:

Aster_Vranckx.thumb.png.480a19ed0e3d045830439e73aacb9309.png

Wilde 'm deze zomer al kopen maar toen was zijn salaris niet te betalen. Nu gehuurd + optie tot koop. Mannsverk - Vranckx 

(M)Aster classes op het middenveld dus. :< 

Geplaatst
Op 25-6-2023 om 09:59 zei Thierryvane:

Niet gek begonnen seizoen 3. Verder nog bezig met Brobbey (slechts 6 miljoen), Naci en Rothe van Dortmund II.

Transfers.thumb.png.b3190a75be78bf280ae3d9c1cf273486.png

Rothe probeer ik ook te halen nu ik in de 2. Bundesliga zit met LOK Leipzig, maar BVB wil hem helaas niet laten gaan.. :classic_wacko:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jotew:

Rothe probeer ik ook te halen nu ik in de 2. Bundesliga zit met LOK Leipzig, maar BVB wil hem helaas niet laten gaan.. 

Hier ook niet gelukt. Ging voor iets teveel miljoentjes naar Newcastle U19.

Geplaatst

Internazionale, seizoen 1:

OUT:

image.png.3a9fce8c1d0be0d85dab716327c2b384.png

IN:

image.png.5e6b3d693fd7e80d590f99259333937b.png

*Alle transfersommen worden gespreid over 3 seizoenen.

Geplaatst
6 uur geleden zei Ruben VDS:

Endrick gehuurd met Gent in seizoen 4, met optie op koop voor 22M.

Koopje. :classic_biggrin:

Ook mooie club gekozen. :happy:

Geplaatst
13 uur geleden zei Aaron21:

Ook mooie club gekozen. :happy:

Elk jaar de Champions League proberen te winnen met Gent  :classic_love:

Geplaatst
3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh, talentje hoor.

Kan ik St. Jago laten oprotten na zijn gemiste pingel in de finale :5

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Kan ik St. Jago laten oprotten na zijn gemiste pingel in de finale :5

Hahaha dat had een actie voor mij kunnen zijn.