Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.51a39025629a5282d3db15fff44f0093.png

Na de landstitel en de Conference League zege heb ik niet zoveel veranderd aan de bestaande selectie en daar heb ik achteraf wel spijt van. Door het vertrek van Hugo Vetlesen hebben we aanvallend serieus aan kwaliteit moeten inleveren en tijdens de vorige winterstop had ik al Filip Bundgaard aangetrokken, maar deze kan tot op heden nog steeds niet brengen wat Hugo voor ons bracht. Denis Odoi was overbodig. We hebben met Didier Lamkel Ze, de Balotelli van de Jupiler Pro League binnengehaald. Calegari is dan weer een veel betere vervanging ten opzichte van Denis Odoi. Yussuf vond ik een koopje omdat Antwerp hem op de transferlijst had geplaatst

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
8 uur geleden zei Fantasy:

image.png.40fc432289dc2b522dafcac19b26e159.png

Ryan verkocht en Owusu-Oduro raakte vlak voor het verstrijken van de transferdeadline geblesseerd. Dan toch maar even gehandeld, want om met enkel Sem Westerveld als redelijke doelman voor titelprolongatie te gaan leek me iets te veel van het goede.

Gorter is echt zieke fraude in FM. Welke skin is dit trouwens?

Geplaatst
Op 29-7-2023 om 11:01 zei Fantasy:

image.png.40fc432289dc2b522dafcac19b26e159.png

Ryan verkocht en Owusu-Oduro raakte vlak voor het verstrijken van de transferdeadline geblesseerd. Dan toch maar even gehandeld, want om met enkel Sem Westerveld als redelijke doelman voor titelprolongatie te gaan leek me iets te veel van het goede.

Die gaat je over een paar jaar wat opleveren hoor :D 

Ik haal ondertussen een bekende terug naar Nederland.

image.png

Spoiler

image.thumb.png.aa25d31dbe77542aabc57135fa3bfd6c.png

Spoiler

image.thumb.png.6dbc7b209ab6b2b487cdf55e2559091c.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Mijn wintermercato van het 2de seizoen Club Brugge zit er op. Heb weer heel wat talenten binnengehaald van Scandinavische afkomst :classic_blush:

image.png.4c454dfda4ec5a50970d1494dc3e8114.png

Kristensen, De Winter, Breivik en Matazo zijn voor de basis. Holst Larsen is als back up. De rest mag minuten maken bij Club Next of werden terug verhuurd.

image.png.20e75f80fd9bc753a144d858ab334bc7.png

Dit zijn dan de uitgaande transfers.

Spoiler

image.png.c95a8d9f2c9546326fed0dfd53ada603.png

Zo zou de basisploeg uit zien.

Spoiler

image.thumb.png.a625b342cd8ebd063c9a8c5b738ec7c9.png

Spoiler

image.thumb.png.b5d6ea6a7cb64baf9f85764a739b4869.png

Spoiler

image.thumb.png.66743b7d1b552589d9bf1f2e310a1b52.png

Dit is dan de volledige selectie

Geplaatst

Leuke transfers, maar jammer dat enkele Belgische jeugd moet vertrekken.

Geplaatst

M'n eerste spits is naar de Pan American Games, en m'n tweede spits ligt er een maand uit.

Oplossing:

ff919dd21ddd3666bce2d0945d81596b.png

Contract tot het einde van het seizoen, en als 'ie genoeg speelt, mag 'ie een seizoen verder ;c 

Geplaatst
Op 30-7-2023 om 18:07 zei Lensherr:

Mijn wintermercato van het 2de seizoen Club Brugge zit er op. Heb weer heel wat talenten binnengehaald van Scandinavische afkomst :classic_blush:

image.png.4c454dfda4ec5a50970d1494dc3e8114.png

Kristensen, De Winter, Breivik en Matazo zijn voor de basis. Holst Larsen is als back up. De rest mag minuten maken bij Club Next of werden terug verhuurd.

image.png.20e75f80fd9bc753a144d858ab334bc7.png

Dit zijn dan de uitgaande transfers.

Inhoud verbergen

image.png.c95a8d9f2c9546326fed0dfd53ada603.png

Zo zou de basisploeg uit zien.

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.a625b342cd8ebd063c9a8c5b738ec7c9.png

Toon verborgen inhoud

Toon verborgen inhoud

Dit is dan de volledige selectie

interessante tactiek.

Geplaatst

Jammer dat ik 'm moet laten gaan (eigen jeugd, uit de stad), maar hij had clausule (1,3 miljoen voor clubs in Europa) en wou niet verlengen. Dan kan ik 4 miljoen moeilijk weigeren :D Last-minute deadline day deal, dus terughuren tot het einde van het seizoen is ook nog eens mooi meegenomen. 

257a5c0f84cd315998686f913481a05b.png

Geplaatst

:classic_blink:

Ga ik dit doen.. Wel een dikke legend die op zijn 32e nog altijd rete snel is (acceleration en pace beiden 19!).. Ja we doen het gewoon!

image.png.a771fd2586dd82345bf08905742a5da5.png

bewerkt door Visca

Geplaatst

@Visca Ben je internationaal een grotere club dan PSG nu of waren zij qua salaris niet bereid zo ver te gaan als jij? Anders is het toch een aardige stap terug voor een speler die (waarschijnlijk) nog niet helemaal over z'n top heen is?

Geplaatst
10 minuten geleden zei Bazoer:

@Visca Ben je internationaal een grotere club dan PSG nu of waren zij qua salaris niet bereid zo ver te gaan als jij? Anders is het toch een aardige stap terug voor een speler die (waarschijnlijk) nog niet helemaal over z'n top heen is?

Nee ik ben zeker niet verder dan PSG, ben twee seizoen op rij door ze uitgeschakeld in de CL en zij hebben in 5 van de laatste CL finales gespeeld en hem 3 keer gewonnen!

Ik denk dat hij gewoon een nieuwe uitdaging zocht want zijn status was dat hij zijn opties ging bekijken bij het aflopen van zijn contract. Ik was de enige club die interesse in hem had en hij stond bij mijn shortlist ineens tussen de spelers die wel interesse hadden in een transfer naar Feyenoord.

Eerste poging mislukt, nog even geduld gehad en nieuwe poging gewaagd en toen wilde hij zowaar. Hij vroeg veel meer salaris maar met al die clausules die mij half failliet gaan maken kwam ik er toch met hem uit :D

Maar met hem, Kvaratskhelia en een aantal wereldklasse middenvelders en verdedigers ga ik wel uit van een serieuze CL poging volgend seizoen!

bewerkt door Visca

Geplaatst
Zojuist zei rich ruzzian:

Lekkere aankoop zeg met Mbappe @Visca Hoe ziet jouw team er nu uit? Mbappe en Kvaratskhelia is alvast een top voorhoede. 

Dit is mijn normale basisploeg:

image.png.8384b46455d1ffaeff557f04ec72052f.png

Op veel posities wordt heel erg veel gerouleerd. Van de Ven speelt vaak links in het centrum of linksback, het middenveld rouleert eigenlijk continue maar Spasic en Koné zijn de beste twee en spelen in de belangrijke potten. Hjartarson, Kvaratskhelia, Weiper en Doak spelen eigenlijk altijd als ze fit zijn, al heb ik met Borg (eigen jeugd, pijlsnelle vleugelspeler), Alfaia (Portugese regen AMC) en Peiffer (Belgische regen spits) wel hele capabele vervangers.

Ik heb dus al een hele lading regens waarvan Hjartarson de beste is die ik tot nu heb gehad met FM23. Hij gaat helaas na dit seizoen transfervrij de deur uit lopen, al heeft ie nog nergens getekend dus ik koester nog een klein beetje hoop.

Ik zal binnenkort weer een post in Show je team plaatsen :)

Geplaatst
9 minuten geleden zei rich ruzzian:

Waar ga je Kylian dan neerzetten. In de spits? 

Denk op links en Kvaratskhelia op rechts aangezien die tweebenig is.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Visca:

Denk op links en Kvaratskhelia op rechts aangezien die tweebenig is.

4-2-4 gaan spelen. :D Mbappe lekker in de spits gooien als je AMC toch weggaat. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

4-2-4 gaan spelen. :D Mbappe lekker in de spits gooien als je AMC toch weggaat. 

Ik heb wel een aardige (lees: wereldklasse) opvolger voor de AMC en deze tactiek werkt als een tiet, dus ben geneigd het zo te houden. Wel het overwegen waard natuurlijk :)

Geplaatst

image.png.90219a6f2b93b98362362c01c2f2d936.png

Toch de portemonnee wel aardig getrokken in mijn eerste seizoen bij Brondby. Op uitzondering van James Gomez enkel Scandinaviërs. Gomez wel afkomstig vanuit de eigen competitie dus je kan wel zien waar de focus heeft gelegen. :D 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Jij speelt echt een heerlijk FM jaar hé? Heb je al veel games zien pakken haha.

Ik weet nou niet of dat dus betekend dat je een heerlijk FM jaar hebt of dat je het eigenlijk niet weet? :D:D:D 

Geplaatst
26 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik weet nou niet of dat dus betekend dat je een heerlijk FM jaar hebt of dat je het eigenlijk niet weet? :D:D:D 

Haha eigenlijk allebei wel. Heerlijk FM jaar als in uren plezier. Maar ook of je het snel beu bent met je games? ;c

Geplaatst
44 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha eigenlijk allebei wel. Heerlijk FM jaar als in uren plezier. Maar ook of je het snel beu bent met je games? ;c

Haha ja ik heb wel uren plezier gehad inderdaad als ik even een kort lijstje maak met games kom ik denk ik uit op dit:

- Feyenoord (3 verschillende games)

- Middlesbrough

- Dordrecht

- Valencia

- Derby County

- FC Utrecht

- 1860 München

en de laatste games waren allemaal probeersels als Litex, MTK Boedapest, Dinamo Boekarest, Catania om vervolgens bij Brondby uit te komen. :D Toch wel aardig lijstje.

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.90219a6f2b93b98362362c01c2f2d936.png

Toch de portemonnee wel aardig getrokken in mijn eerste seizoen bij Brondby. Op uitzondering van James Gomez enkel Scandinaviërs. Gomez wel afkomstig vanuit de eigen competitie dus je kan wel zien waar de focus heeft gelegen. :D 

Het valt nog mee, haha. Ik probeer de focus ook op Scandinaviërs te leggen. Succes! :<

Scherm­afbeelding 2023-08-04 om 12.00.07.png