Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
7 uur geleden zei Rrrood:

Vijf huurcontracten lopen af (Bjorkan, Burns, Idrissi, Rasmussen en Szymansk) en gratis vijf nieuwe spelers al binnen!

3b2506abe68d181a5884435a1ab7d96d.png

Mosquera en Housni heb ik ook op het oog, enkel heeft de Spanjaard bij mij maar 3 Determination ☹️ twijfel om hem alsnog te halen want in een mentorgroep zal hij niet beter worden omdat hij als een Regular Starter naar Cyprus wilt komen.

Die Ali Reynah heb ik helaas niet in m'n spel zitten 

Geplaatst
20 uur geleden zei MarcFR:

Begin seizoen 3:

1.thumb.png.4b2d07fc39dfec98f88fa2d211a3639a.png

2.thumb.png.9ca87a0533082106713f66da2f8ea21d.png

3.thumb.png.fe294bb91bf012d61668085cb929e630.png

4.thumb.png.8c19d2bdabb4f6f3875b6444969ee509.png

AltruisticGracefulDiscus-size_restricted

Heerlijk bedrag voor Gimenez zeg, jeetje!

Voor Kocku hoop ik meer te vangen haha, richt een beetje op 80M (S3 zit ik nu)

Voor Geertruida komen er bij mij echt belachelijke biedingen binnen haha, 12 M, 16M etc. 

Geplaatst

Snap niet dat jullie allemaal zoveel geld vangen voor spelers :cab: Bij mij bieden ze alleen rond de spelerswaarde

Geplaatst

image.png.279a5339224da387d27e38aa87bc5108.png

Toch wel aardig huis gehouden in de winterstop maar omdat we boven verwachting presteren vond ik het wel de moeite waard om een blik nieuwe spelers open te trekken. Vegas wordt mijn nieuwe LCV, en kan ook nog uitstekend als LA uit de voeten. Tezgel is gehaald voor de toekomst maar zal wel al aansluiten bij het eerste elftal. Felipe Alves is als overbruggingsperiode gehaald omdat ik geen salarisbudget meer had voor een redelijke 2e/3e doelman. Alan Rodriguez, Arda Güler en Alberto Moleiro zijn allen gehaald voor de toekomst maar zullen al de nodige minuten gaan meepakken omdat we niet heel ruim in de spelers zitten.

image.png.d4992525a798e6659e1658eaef825a8b.png

Hier tegenover stond het vertrek van Darragh Lenihan, Dani Ceballos, Marcus Forss en Riley McGree. Bedrag van Ceballos is natuurlijk wel lekker zeker gezien hij gratis overkwam nadat zijn contract bij Real Madrid was verscheurd. :D 

Geplaatst
29 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.279a5339224da387d27e38aa87bc5108.png

Toch wel aardig huis gehouden in de winterstop maar omdat we boven verwachting presteren vond ik het wel de moeite waard om een blik nieuwe spelers open te trekken. Vegas wordt mijn nieuwe LCV, en kan ook nog uitstekend als LA uit de voeten. Tezgel is gehaald voor de toekomst maar zal wel al aansluiten bij het eerste elftal. Felipe Alves is als overbruggingsperiode gehaald omdat ik geen salarisbudget meer had voor een redelijke 2e/3e doelman. Alan Rodriguez, Arda Güler en Alberto Moleiro zijn allen gehaald voor de toekomst maar zullen al de nodige minuten gaan meepakken omdat we niet heel ruim in de spelers zitten.

image.png.d4992525a798e6659e1658eaef825a8b.png

Hier tegenover stond het vertrek van Darragh Lenihan, Dani Ceballos, Marcus Forss en Riley McGree. Bedrag van Ceballos is natuurlijk wel lekker zeker gezien hij gratis overkwam nadat zijn contract bij Real Madrid was verscheurd.  

Guler hier ook gehaald in mijn 1e PL seizoen met Birmingham. Prima speler. Wel even vol op fysiek trainen. Ging nog best snel vooruit bij mij. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die wonderkids list even bij langs gelopen dit jaar.

Zo, ik aap City na:

20230117073949_1.thumb.jpg.7c7c4a7a00f04a6d9c54661ffce073a3.jpg

20230117073957_1.thumb.jpg.10a5816b47ada95fc1e280e47c0998ac.jpg

20230117074002_1.thumb.jpg.446b458fafec16f051a1fc09564bf36c.jpg

20230117074010_1.thumb.jpg.d9cf21411daff69e810b279b259aae40.jpg

Jezus die Samuel :< Wat een speler. Fysiek mag die nog wel wat stappen gaan zetten, maar technisch echt genieten :D 

Geplaatst
12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Jezus die Samuel :< Wat een speler. Fysiek mag die nog wel wat stappen gaan zetten, maar technisch echt genieten :D 

Niet normaal he. Eerste plan was eigenlijk om hem giga te trainen op zijn anticiperen en hem als spits te gaan gebruiken. Maar nu moukoko er is, denk ik dat hij toch op die rechterflank terecht gaat komen.

Daar heb ik overigens wel al guler en amad Diallo, dus wellicht maar met 2 spitsen gaan spelen :-D

Geplaatst
13 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Niet normaal he. Eerste plan was eigenlijk om hem giga te trainen op zijn anticiperen en hem als spits te gaan gebruiken. Maar nu moukoko er is, denk ik dat hij toch op die rechterflank terecht gaat komen.

Daar heb ik overigens wel al guler en amad Diallo, dus wellicht maar met 2 spitsen gaan spelen :-D

Haha lekker hoor, Moukoko. Voor hoeveel heb je die binnen gehengeld? Ik heb net Endrick binnen, maar zou ook graag Moukoko erbij willen halen. :D Dan Endrick op rechtsbuiten/rechterspits en Moukoko spits/linkerspits. Dat zijn plannen voor de toekomst. Doe het nu nog maar met Fofana op rechtsbuiten en Alvarez in de spits.

Hebben Guler en Diallo zich dan zo goed ontwikkeld bij jou dat ze beter zijn dan deze Samuel?

Geplaatst

Seizoen 2024/2025 Middlesborough

image.png.68be132522751035551f335b85f351ed.png

Transfer die hier niet in is meegenomen: Alban Lafont voor 3,3 miljoen van Nantes. Voor de rest zowel gemikt op talent (Joe Scally, Brandon Williams, Fabio Miretti, Endrick) als basisspelers (Ivan Ilic, Julian Alvarez en Strahinja Pavlovic). Balogun en Arthur zijn gehaald voor de roulatie, alhoewel Arthur waarschijnlijk gehaald is voor de doorverkoop. :D Vooral met de komst van Ivan Ilic ben ik heel blij. Halfjaar geleden moest ik nog 60 miljoen lappen, dus de maximaal 39 die we nu betalen ben ik zeer te spreken over. Aangezien we onverwachts ons debuut in de Champions League moeten maken was er nog net wat meer geld beschikbaar dan voorheen gedacht. Tegenover deze komst stond het vertrek van clubtopscorer Morelos (30 miljoen naar Benfica), Paddy McNair (9 miljoen naar Shaktar) en Jose Campana (17,5 miljoen naar AS Roma). Andere 'aankopen' waren de contract verlengingen van Datro Fofana, Andreas Schjelderup en Adamo Nagalo. :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha lekker hoor, Moukoko. Voor hoeveel heb je die binnen gehengeld? Ik heb net Endrick binnen, maar zou ook graag Moukoko erbij willen halen. :D Dan Endrick op rechtsbuiten/rechterspits en Moukoko spits/linkerspits. Dat zijn plannen voor de toekomst. Doe het nu nog maar met Fofana op rechtsbuiten en Alvarez in de spits.

Hebben Guler en Diallo zich dan zo goed ontwikkeld bij jou dat ze beter zijn dan deze Samuel?

18,5 miljoen. Stond op de TL. Heeft inderdaad vrijwel niks gespeeld/gepresteerd bij Borussia. Ik zat even bij mijn gescoute spelers te kijken en zag hem daar tussen staan met een fixed price. 

Ik heb Endrick ook proberen te halen. 1e keer wou die niet, 2e keer wou die wel, maar kon ik hem het gewenste salaris niet bieden omdat ik al over mijn budget heen zat. Dat was afgelopen zomer. Daardoor Vidovic gehuurd voor een seizoen. Nu ben ik hem 1. niet meer nodig en 2. heeft hij zich nog niet echt ontwikkeld.

Ja, niet normaal. Ik zal ze vanavond wel even posten. Guler is overigens meer een AMC samen met Bellingham, maar ik hou van die multifunctionele spelers. 

Fofana loopt hier linksbuiten. Maar presteert niet echt. Ik had hem een jaar als spits (12 PL goals) en afgelopen jaar dus als AML. 

bewerkt door Elsjorro1990

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Seizoen 2024/2025 Middlesborough

image.png.68be132522751035551f335b85f351ed.png

Transfer die hier niet in is meegenomen: Alban Lafont voor 3,3 miljoen van Nantes. Voor de rest zowel gemikt op talent (Joe Scally, Brandon Williams, Fabio Miretti, Endrick) als basisspelers (Ivan Ilic, Julian Alvarez en Strahinja Pavlovic). Balogun en Arthur zijn gehaald voor de roulatie, alhoewel Arthur waarschijnlijk gehaald is voor de doorverkoop.  Vooral met de komst van Ivan Ilic ben ik heel blij. Halfjaar geleden moest ik nog 60 miljoen lappen, dus de maximaal 39 die we nu betalen ben ik zeer te spreken over. Aangezien we onverwachts ons debuut in de Champions League moeten maken was er nog net wat meer geld beschikbaar dan voorheen gedacht. Tegenover deze komst stond het vertrek van clubtopscorer Morelos (30 miljoen naar Benfica), Paddy McNair (9 miljoen naar Shaktar) en Jose Campana (17,5 miljoen naar AS Roma). Andere 'aankopen' waren de contract verlengingen van Datro Fofana, Andreas Schjelderup en Adamo Nagalo.  

Er komt zo wel een heerlijk talentvol team te staan zo zag. Elk jaar zal het alleen lastig worden om de beste spelers te behouden. Ik heb Scally even op m'n shortlist gezet. Wat een heerlijke back.

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

18,5 miljoen. Stond op de TL. Heeft inderdaad vrijwel niks gespeeld/gepresteerd bij Borussia. Ik zat even bij mijn gescoute spelers te kijken en zag hem daar tussen staan met een fixed price. 

Ik heb Endrick ook proberen te halen. 1e keer wou die niet, 2e keer wou die wel, maar kon ik hem het gewenste salaris niet bieden omdat ik al over mijn budget heen zat. Dat was afgelopen zomer. Daardoor Vidovic gehuurd voor een seizoen. Nu ben ik hem 1. niet meer nodig en 2. heeft hij zich nog niet echt ontwikkeld.

Ja, niet normaal. Ik zal ze vanavond wel even posten. Guler is overigens meer een AMC samen met Bellingham, maar ik hou van die multifunctionele spelers. 

Fofana loopt hier linksbuiten. Maar presteert niet echt. Ik had hem een jaar als spits (12 PL goals) en afgelopen jaar dus als AML. 

Ja wat een heerlijk bedrag zeg. Heb Moukoko zelf eigenlijk nog nooit echt gehad :D maar is verandering in brengen.

Endrick heb ik in mijn eerste game gehad en daar had die wat moeite met ontwikkelen totdat ik m een jaartje uitleende aan Freiburg en hij zowel topscorer van de Bundesliga als de Europa League werd. Toen was de geit gemolken :< Ik probeer die Arda uit te lenen maar hij wilt zelf nog niet weg, maar heb m zelf nog niet nodig door de aanwezigheid van Denis Suarez en Alex Scott. Hopelijk in de winter meer succes.

Fofana is bij mij een uitstekende rechtsbuiten. Ondanks dat zijn sterke been zijn rechter is laat ik m gewoon naar binnen kruipen. Eerste jaar in de Championship 40 wedstrijden, 19 goals en 13 assists, tweede seizoen in de Premier League 30 wedstrijden 11 goals en 5 assists en huidige seizoen 12 wedstrijden 3 goals 4 assists + nog 2 goals in de Champions League. :D  

Geplaatst
35 minuten geleden zei Marvin:

Er komt zo wel een heerlijk talentvol team te staan zo zag. Elk jaar zal het alleen lastig worden om de beste spelers te behouden. Ik heb Scally even op m'n shortlist gezet. Wat een heerlijke back.

Gelukkig heb ik iedereen die ik aan boord wilde houden kunnen behouden. Fofana en Schjelderup hebben zelfs hun contract verlengd en ik heb de gelimiteerde afkoopsom kunnen verwijderen. Nu die van Livramento nog wegwerken en we komen al een heel eind. Met de komst van Alvarez en Endrick kan ik voorlopig ook nog wel even vooruit en gaat het nu zaak worden om leuke regens te gaan vinden. :<  

Geplaatst
30 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja wat een heerlijk bedrag zeg. Heb Moukoko zelf eigenlijk nog nooit echt gehad :D maar is verandering in brengen.

Endrick heb ik in mijn eerste game gehad en daar had die wat moeite met ontwikkelen totdat ik m een jaartje uitleende aan Freiburg en hij zowel topscorer van de Bundesliga als de Europa League werd. Toen was de geit gemolken :< Ik probeer die Arda uit te lenen maar hij wilt zelf nog niet weg, maar heb m zelf nog niet nodig door de aanwezigheid van Denis Suarez en Alex Scott. Hopelijk in de winter meer succes.

Fofana is bij mij een uitstekende rechtsbuiten. Ondanks dat zijn sterke been zijn rechter is laat ik m gewoon naar binnen kruipen. Eerste jaar in de Championship 40 wedstrijden, 19 goals en 13 assists, tweede seizoen in de Premier League 30 wedstrijden 11 goals en 5 assists en huidige seizoen 12 wedstrijden 3 goals 4 assists + nog 2 goals in de Champions League. :D  

Arda zou ik gewoon lekker wat speeltijd geven af en toe. Hier ging hij echt met rasse schreden vooruit. 1e jaar ook wissel, omdat ik Chong nog had die alles kapot schoot. Hij rouleert bij mij veel tussen bank/amc/amr, maar toch iets van 12 goals ofzo in de PL.

Fofana komt bij mij als buitenspeler nog niet echt los. Daarom die Mexicaan als back up gehaald. 

Volgende periode zal in het teken staan van de verdediging. Die staat opzich wel met sessegnon/greaves/bellwood/Haaland (regen) maar kan zeker een topper gebruiken. De rest van het team is jong en talentvol.

Lo celso kon ik gratis ophalen bij de Spurs, dat is de ervaren rot in het team. 

Geplaatst

Een van onze beste spelers, Kittel, wilde wel blijven maar tegen een absurd hoog bedrag. Een bedrag wat wij niet konden betalen. Hij zal in januari vertrekken richting Fener en daar houden we zo'n €550k aan over. Hierop hebben we direct geacteerd en Bruno Costa zal in januari overkomen van Porto voor €375k. Prima speler denk ik.

image.thumb.jpeg.27c9fff7d7523d075062c21a003c6fe7.jpeg

Geplaatst
12 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Arda zou ik gewoon lekker wat speeltijd geven af en toe. Hier ging hij echt met rasse schreden vooruit. 1e jaar ook wissel, omdat ik Chong nog had die alles kapot schoot. Hij rouleert bij mij veel tussen bank/amc/amr, maar toch iets van 12 goals ofzo in de PL.

Fofana komt bij mij als buitenspeler nog niet echt los. Daarom die Mexicaan als back up gehaald. 

Volgende periode zal in het teken staan van de verdediging. Die staat opzich wel met sessegnon/greaves/bellwood/Haaland (regen) maar kan zeker een topper gebruiken. De rest van het team is jong en talentvol.

Lo celso kon ik gratis ophalen bij de Spurs, dat is de ervaren rot in het team. 

Ja probeer Arda vooral in Europa/beker wedstrijden wat minuten te geven. Ook om mijn basis wat rust te geven want het is allemaal wel erg kort op elkaar. Probleem is alleen een beetje dat ik teveel grote talenten heb voor dezelfde posities waardoor ik eigenlijk moet blijven rouleren :D 

Mijn beste game met Fofana was met hem als spits, maar moet zeggen dat hij mij als rechtsbuiten ook wel erg bevalt. Heeft ook één van de hoogste gemiddeldes elk jaar.

Ik heb op de slotdag van de transferperiode nog Pavlovic binnen gehengeld waardoor mijn verdediging voor de aankomende jaren wel staat met Kristiansen/Pavlovic/Nagalo/Livramento. Wil nog wel wat mooie regens erachter krigjen dus daar ga ik naar op zoek. De ervaring heb ik met Arthur en Denis Suarez aan mijn selectie toegevoegd waarbij eerstgenoemde wel snel weer zal vertrekken door een gebrek aan speeltijd.

Geplaatst

Heb met united te veel middenvelders : arda guler, bellingham, hannibal, barella, mannsverk, gloukh, Assan Ouédraogo, dybala, Ilaix Moriba en van beek.

Lastig wie weg te doen. Interesse is er niet. En arda, gloukh en ouedraogo ook niemand geinteresseerd om ze te huren.

Gloukh erg goedkoop en top talent.

bewerkt door putdus