Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met het vertrek van Baas naar Porto werd de speling aan de linkerkant van de verdediging een beetje dun. Wijndal, Bassey en Hato zouden dan met z'n drieën twee posities moeten coveren. Bassey is ook nog eens naar de Africa Cup waardoor ik nu alleen Wijndal en Hato heb (en Aertssen eventueel) voor de linkerkant.

a09d2f174e93bd1f0286ed68ec029fe2.png

Afgelopen zomer wou ik voor rechtsachter de portemonnee trekken voor Frimpong (60mil), maar die verkoos een nieuw contract bij Leverkusen boven een overstap naar de Eredivisie. Toen werd de Deen Alexander Bah voor 20,5mil van Benfica mijn nieuwe rechtsback. Nu zag ik in de winterstop Nathan Aké voor 50 miljoen op de transferlijst staan bij City, dus alsnog de portemonnee getrokken. :D Weer wat meer flexibiliteit, opties en ervaring in de verdediging. :)

406f7041d47f1d9850afdab936af4e1d.png

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst

Hallo allen,

Ik ben aan het begin van het 3e seizoen met Anderlecht en heb een vraag hoe ik het beste om kan gaan met de volgende situatie.

Amadou Diawara was al binnengehaald voordat ik manager was en hij is veruit de best betaalde speler. Hij wil zijn contract verlengen, maar ik wil hem verkopen omdat hij nu nog meer salaris wil en omdat zijn contract aan het einde van het seizoen afloopt.

Zijn transferwaarde is best hoog, maar het hoogste bod wat ik tot nu toe binnen heb gehad is 9.000.000 Euro. Gezien zijn transferwaarde zou ik graag meer voor hem willen krijgen. Daarnaast staat in zijn contract ook nog dat hij recht heeft op 50% van de toekomstige transfersom.

Moet ik een bod van rond de 9.000.000 accepteren en mijn "verlies" nemen gezien de lengte van zijn contract en ook het bedrag aan salaris wat dan vrijkomt of hebben jullie misschien tips om er meer uit te halen?

diawara.png

wages.png

Geplaatst

image.thumb.png.13b2d986641a728a7e748b1a06d1ebcc.png

Had hem eerder in de save al gehuurd van Lazio maar wilde nu definitief vertrekken en kon het dus niet laten om hem aan te trekken voor een spotprijsje van 3,6 miljoen.

Geplaatst

Afscheid genomen van wat spelers zoals Amaechi (€130k), Schonlau (€1,7m), Meffert (€1m), Mikelbrencis (€1,4m) en wat jonge spelers voor lage bedragen of noppes. Daar tegenover stond de komst van een aantal nieuwe jonge spelers zoals oa Alex (Real Madrid), Resink (Almere) en Abu (Chelsea). Voor het eerste elftal wisten we vijf nieuwe spelers te strikken.

Als eerste wisten we Florian Müller voor €1,7m over te nemen van Stuttgart. Ondanks de in de winter aangetrokken Graterol het prima deed, speel ik graag met een Duitse keeper op goal en met Florian gaan we er wellicht zelfs op vooruit. Graterol is nu tweede doelman.

b7d6ca05d673fa66637a4af0df69f1cd.png

Het vertrek van Schonlau wisten we op te vangen door Hauke Wahl gratis op te pikken bij Holstein Kiel. Hauke is een meer dan prima back-up voor ons.

12f47166cba6e77d47343fe3159fe8e7.png

Na het vertrek van Meffert hadden we een concurrent voor Spierings nodig. Deze werd gevonden in de 23-jarige Jean-Manuel Mbom. Voor €3m kwam hij over van Werder Bremen en was daarmee onze duurste aankoop deze periode.

d64f567bd1dab39fe9f2a1968d47d28f.png

De vervanger voor Amaechi is de welbekende Pjaca. Hij kwam gratis over van Juve en kan zowel op de flank, als amc of als spits spelen. Een prima multifunctionele aanvallende speler. Een andere optie voor ons was Ante Coric, maar uiteindelijk voor Pjaca gekozen.

0de61fa9c2ba50cedc090f4325becdd2.png

Pjaca zal met Petar Musa een landgenoot verwelkomen bij ons. Musa werd voor €2,1m overgenomen van Benfica en moet de concurrentie aan gaan met de topscorer van vorig seizoen, Glatzel.

ecda60485ac48f7347bbd960bb7fe2c5.png

Er is nog even te gaan in deze transferperiode waarin we hopelijk Igor Kharatin nog kunnen slijten. Bij een goed bod mag Jatta ook vertrekken.

Geplaatst
14 minuten geleden zei MNie:

Transfers aanvang seizoen 3

image.png.82e3d353494289c306b83989a9cd48c7.png

image.thumb.png.feff8b878a3123730b6874ca6206563e.png

image.thumb.png.42cdd99de0d038592833dc3f726de2ce.png

image.thumb.png.096a800e3959175f47b36f885e85b632.png

image.thumb.png.7991c6906e5bf7d02554935e6498fea0.png

Lekker Engels gehouden. Ik hou ervan om een beetje rekening te houden met nationaliteiten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Aaron21:

Lekker Engels gehouden. Ik hou ervan om een beetje rekening te houden met nationaliteiten.

Ik hou er ook van! En dan ook nog talent uit eigen jeugd als het kan

Geplaatst
18 uur geleden zei Mansveld:

Afscheid genomen van wat spelers zoals Amaechi (€130k), Schonlau (€1,7m), Meffert (€1m), Mikelbrencis (€1,4m) en wat jonge spelers voor lage bedragen of noppes. Daar tegenover stond de komst van een aantal nieuwe jonge spelers zoals oa Alex (Real Madrid), Resink (Almere) en Abu (Chelsea). Voor het eerste elftal wisten we vijf nieuwe spelers te strikken.

Als eerste wisten we Florian Müller voor €1,7m over te nemen van Stuttgart. Ondanks de in de winter aangetrokken Graterol het prima deed, speel ik graag met een Duitse keeper op goal en met Florian gaan we er wellicht zelfs op vooruit. Graterol is nu tweede doelman.

Het vertrek van Schonlau wisten we op te vangen door Hauke Wahl gratis op te pikken bij Holstein Kiel. Hauke is een meer dan prima back-up voor ons.

Na het vertrek van Meffert hadden we een concurrent voor Spierings nodig. Deze werd gevonden in de 23-jarige Jean-Manuel Mbom. Voor €3m kwam hij over van Werder Bremen en was daarmee onze duurste aankoop deze periode.

De vervanger voor Amaechi is de welbekende Pjaca. Hij kwam gratis over van Juve en kan zowel op de flank, als amc of als spits spelen. Een prima multifunctionele aanvallende speler. Een andere optie voor ons was Ante Coric, maar uiteindelijk voor Pjaca gekozen.

0de61fa9c2ba50cedc090f4325becdd2.png

Pjaca zal met Petar Musa een landgenoot verwelkomen bij ons. Musa werd voor €2,1m overgenomen van Benfica en moet de concurrentie aan gaan met de topscorer van vorig seizoen, Glatzel.

ecda60485ac48f7347bbd960bb7fe2c5.png

Er is nog even te gaan in deze transferperiode waarin we hopelijk Igor Kharatin nog kunnen slijten. Bij een goed bod mag Jatta ook vertrekken.

Uiteindelijk zijn Kharatin (€775k) en Vuskovic (€5,75m) vertrokken en hebben we voor €750k Gyamfi teruggehaald. Gyamfi speelde eerder twee seizoen voor HSV II waarna hij de afgelopen twee seizoenen voor Osnabrück speelde.

f25ee1dee5449283f7a17bf826e4ac92.png

Selectie is nu rond

9757c0a816a3588106749a9cf03cdee6.png

49a77956e69847368728c2d57cfebe6c.png

Geplaatst
Op 25-1-2023 om 14:46 zei TheRealOne:

Met het vertrek van Baas naar Porto werd de speling aan de linkerkant van de verdediging een beetje dun. Wijndal, Bassey en Hato zouden dan met z'n drieën twee posities moeten coveren. Bassey is ook nog eens naar de Africa Cup waardoor ik nu alleen Wijndal en Hato heb (en Aertssen eventueel) voor de linkerkant.

a09d2f174e93bd1f0286ed68ec029fe2.png

Afgelopen zomer wou ik voor rechtsachter de portemonnee trekken voor Frimpong (60mil), maar die verkoos een nieuw contract bij Leverkusen boven een overstap naar de Eredivisie. Toen werd de Deen Alexander Bah voor 20,5mil van Benfica mijn nieuwe rechtsback. Nu zag ik in de winterstop Nathan Aké voor 50 miljoen op de transferlijst staan bij City, dus alsnog de portemonnee getrokken.  Weer wat meer flexibiliteit, opties en ervaring in de verdediging.

406f7041d47f1d9850afdab936af4e1d.png

verder nog jeugdspelers die uitgroeien tot basisspelers?

Geplaatst
8 minuten geleden zei putdus:

verder nog jeugdspelers die uitgroeien tot basisspelers?

Ben nog maar net in het derde seizoen, maar Conceicao (valt niet echt onder de noemer jeugdspeler, maar goed) is sowieso een vaste basisspeler. Dan heb ik nog Kalokoh, Banel, Vos, Hato, Unuvar, Stanis Idumbo Mazambo en Aertssen zitten bij het eerste elftal. Van Axel Dongen en Misehouy hebben ook het niveau van het eerste elftal, maar daar heb ik geen plek voor op het moment dus die zijn verhuurd. Van die spelers hebben vooral Kalokoh, Banel en Hato veel gespeeld afgelopen seizoen.

Geplaatst
Op 25-1-2023 om 17:33 zei reibleetsak:

Hallo allen,

Ik ben aan het begin van het 3e seizoen met Anderlecht en heb een vraag hoe ik het beste om kan gaan met de volgende situatie.

Amadou Diawara was al binnengehaald voordat ik manager was en hij is veruit de best betaalde speler. Hij wil zijn contract verlengen, maar ik wil hem verkopen omdat hij nu nog meer salaris wil en omdat zijn contract aan het einde van het seizoen afloopt.

Zijn transferwaarde is best hoog, maar het hoogste bod wat ik tot nu toe binnen heb gehad is 9.000.000 Euro. Gezien zijn transferwaarde zou ik graag meer voor hem willen krijgen. Daarnaast staat in zijn contract ook nog dat hij recht heeft op 50% van de toekomstige transfersom.

Moet ik een bod van rond de 9.000.000 accepteren en mijn "verlies" nemen gezien de lengte van zijn contract en ook het bedrag aan salaris wat dan vrijkomt of hebben jullie misschien tips om er meer uit te halen?

diawara.png

wages.png

Ik zou dan verkopen denk ik!

Vergeleken met de rest heeft die echt een mega contract, er komt enorm veel budget vrij als je hem verkoopt 👌

Geplaatst

M'n huidige keeper (ook 1e doelman Albanese elftal) is inmiddels 34. Er breekt de komende jaren niets door met Albanees/Kosovaars paspoort, dus dan maar één van m'n vier buitenlanders die ik mag opstellen een keeper maken. Alleen wordt dat niet de eerste de beste natuurlijk, als ik zo'n slot opoffer moet het wel een topper zijn. Ik denk dat ik hem wel gevonden heb. Voor 5,75 miljoen komt deze man van Peñarol, uit Uruguay.

image.thumb.png.0f03ff7b0be07a5213d44660934b2bdd.png

Geplaatst

Jaaaaa, die kan wel wat. Deze ook trouwens:

image.png.ae9a0d75dd41b6fd7c619975f5f0683b.png

Kost wat, maar dan heb je wat:

image.thumb.png.86a1371dfd692d9e21ceefef76f6fd01.png

:<

Eerlijk - alles gaat nu even op de CL dit jaar en komend jaar. Nu 3x in de laatste fase gestrand (kwartfinale, halve finale, kwartfinale) en de verschillen met de topploegen in de onderlinge duels worden steeds kleiner. Echter wordt m'n vaste kern steeds ouder. Doordat m'n reputatie groeit is er ook eerder interesse in mijn spelers, maar omdat hij nog niet dusdanig gegroeid is dat ik alles zomaar kan afwijzen is de kans groot dat ik deze kern niet heel lang meer bij elkaar kan houden.

Geplaatst

speler.thumb.jpg.dbecc01e77cbf14279e84d5ed1e7db6d.jpg

Ik speel met 2 aanvallende backs en heb deze gozer weten te strikken. Als dat geen succes gaat worden, dan weet ik het niet meer.

Geplaatst

@ReneLeBlanc het was hier weer een staaltje creatief boekhouden, maar we hebben ons toch weer leuk kunnen versterken:

image.thumb.png.f031667238eceaa398684f26922dc858.png

De huurspelers zijn voornamelijk voor de breedte gehaald. Met Stankovic zijn vertrek heb ik gewoon een talent kunnen doorschuiven.

Rodrigo de Paul

Spoiler

image.thumb.png.dbc1ef2ef8140ce250208bc6a606b997.png

Alejandro Gobbato

Spoiler

image.thumb.png.90a19e41b56b0eac0290503cf98a5a39.png

Geplaatst
23 minuten geleden zei Gert:

speler.thumb.jpg.dbecc01e77cbf14279e84d5ed1e7db6d.jpg

Ik speel met 2 aanvallende backs en heb deze gozer weten te strikken. Als dat geen succes gaat worden, dan weet ik het niet meer.

Welk regen facepack gebruik jij?

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

M'n huidige keeper (ook 1e doelman Albanese elftal) is inmiddels 34. Er breekt de komende jaren niets door met Albanees/Kosovaars paspoort, dus dan maar één van m'n vier buitenlanders die ik mag opstellen een keeper maken. Alleen wordt dat niet de eerste de beste natuurlijk, als ik zo'n slot opoffer moet het wel een topper zijn. Ik denk dat ik hem wel gevonden heb. Voor 5,75 miljoen komt deze man van Peñarol, uit Uruguay.

image.thumb.png.0f03ff7b0be07a5213d44660934b2bdd.png

Lamprou 2.0?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Mordurette:

Lamprou 2.0?

Die heeft nooit een beslissende penalty eruit gehouden in de halve finales van de CL.. :<

Geplaatst

De dag is gekomen dat Chico vertrekt. Newcastle kwam met dit niet-onderhandelbaar bod, en hij wou graag de overstap maken. Had er wel iets meer voor kunnen vangen, maar so be it. Z'n vervanger was toch gratis. :D

d1f185141c09963a0dd6aa4fa69a5705.png

Geplaatst

63d5b09d369c1-Doku.png

Spoiler voor m'n novelle, maar daar ga ik seizoen 3 starten, en dit is de start van de transferperiode van seizoen 5. Deze was te mooi om niet te delen!

bewerkt door Glenn08