Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Dubbelpost, sorry. Doe eens wat actiever jullie transfers posten hiero :D 

image.thumb.png.af505a110d07ea7a54cef2c68ea30aec.png

Was niet meer te houden helaas en zo'n bedrag kan ik nu gewoon (nog) niet weigeren ook imo. Genoeg anderen die op '10' uit de voeten kunnen wel, maar het blijft jammer dat we niet langer dan één seizoen van hem hebben kunnen genieten.

image.png.1cc807259922f1e311202454130ae793.png

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
5 uur geleden zei Fantasy:

Dubbelpost, sorry. Doe eens wat actiever jullie transfers posten hiero  

image.thumb.png.af505a110d07ea7a54cef2c68ea30aec.png

Was niet meer te houden helaas en zo'n bedrag kan ik nu gewoon (nog) niet weigeren ook imo. Genoeg anderen die op '10' uit de voeten kunnen wel, maar het blijft jammer dat we niet langer dan één seizoen van hem hebben kunnen genieten.

image.png.1cc807259922f1e311202454130ae793.png

Oei, zonde zeg. Wat een ontwikkeling ook..

@Bogatyr,  weet waar u aan begint, het is heel leuk, maar wel erg lastig.

Geplaatst
26 minuten geleden zei neva:

Oei, zonde zeg. Wat een ontwikkeling ook..

Vooral de regel met maximaal 4 buitenlanders op het veld maakt het moeilijk, maar juist meer een uitdaging. Maar het is zeker een schitterende save die ik zelf ook heb lopen

Geplaatst

@Fantasy

image.png.59ccb301b8a68f6609eff0a4dad96aa1.png

Een Duitse Albanees, 5 sterren krijgt ie van m'n trainers, potentieel. Had hem op huurbasis van Bayern overgenomen. Ze wilden hem niet laten gaan, maar m'n voorzitter was teleurgesteld dat ik het transferbudget niet op had gemaakt. Dus.

image.png.7933e5b7d8ffaa7a5ba49334396a4929.png

:D  Beetje overdreven, krijg ik er nooit meer voor terug, maar goed. Als ie blijft zit ik de komende jaren prima op rechtsbuiten, zeker als hij blijft ontwikkelen.

bewerkt door neva
Even een echte smoel gegeven.

Geplaatst
Op 3-2-2023 om 23:15 zei neva:

Snik. Hier ook een pijnlijk afscheid :classic_sad:

image.thumb.png.b85ef51e97ad17c56ceec1a43a373f7b.png

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.13506a426db992cc207c38de58818e95.png

Guess who's back? :D 

image.thumb.png.a5ea8f5fcb1f8fbacd8856db215cef10.png

Ja, dat betekent dat ik 2x in deze carrière 70+ miljoen heb neergelegd. Twee keer kort achter elkaar. Twee keer een rechtsbuiten. Maar dat los ik nog wel op :D 

Krijg trouwens nog 11 miljoen terug van Liverpool door zo'n doorverkoopclausule ;c 

bewerkt door neva

Geplaatst

Even de CL miljoenen uitgeven aan een opvolger van Víctor. Eindelijk weer een spits die er 100 kan gaan maken:

image.thumb.png.a6887b5b18ad1835f9b28d78ca2cc5cd.png

36 miljoen overgemaakt naar Stade Rennes. #langejan

Heb er nog ééntje teruggehaald. Dat talent dat naar Bayern ging voor 15 miljoen. Krijg gelukkig nog 33,5 miljoen terug, had een clausule.

image.png.1a69aa3077866c52133d34ad4f47a4e5.png

National hero.. 28 interlands / 32 goals :D 

image.thumb.png.99a13f0d02dd3960add38135317b1a67.png

bewerkt door neva

Geplaatst
6 uur geleden zei neva:

Even de CL miljoenen uitgeven aan een opvolger van Víctor. Eindelijk weer een spits die er 100 kan gaan maken:

image.thumb.png.a6887b5b18ad1835f9b28d78ca2cc5cd.png

36 miljoen overgemaakt naar Stade Rennes. #langejan

Heb er nog ééntje teruggehaald. Dat talent dat naar Bayern ging voor 15 miljoen. Krijg gelukkig nog 33,5 miljoen terug, had een clausule.

image.png.1a69aa3077866c52133d34ad4f47a4e5.png

National hero.. 28 interlands / 32 goals  

image.thumb.png.99a13f0d02dd3960add38135317b1a67.png

Potverdikke wat een centen man. Die kan ik nog niet besteden helaas. Hier net een Italiaanse spits voor 8 mil gehaald, dat is by far mijn record aankoop. 

Geplaatst

Duurde hier ook even, moest eerst een aantal keer de groepsfase CL zien te halen. En dan nog heb je een berg geld en wil niemand komen. Dit is seizoen 23 ofzo al hè, moet je niet onderschatten.

Geplaatst
17 uur geleden zei neva:

Ik hou wel van lastige uitdagingen. Ben niet voor niets als 6 jaar samen met de vriendin.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Duurde hier ook even, moest eerst een aantal keer de groepsfase CL zien te halen. En dan nog heb je een berg geld en wil niemand komen. Dit is seizoen 23 ofzo al hè, moet je niet onderschatten.

Lekker man.

Dit is onze nieuwste aanwinst dus. Moest er iets teveel voor neer leggen (8 mil) maar door het winnen van 3 CL wedstrijden vorig jaar hebben we dat geld wel extra liggen. Gaat de competitie in elk geval compleet in as leggen ben ik van overtuigd:

20230208111335_1.thumb.jpg.ef9f4b25e98faf10297e58102b0f96b5.jpg

Geplaatst

22 miljoen aftikken voor dit beest. Komt van de zomer, was ongelukkig want wilde met betere medespelers spelen dan dat ie nu doet :D 

image.thumb.png.b4cfe424bdbd4d42578f09d0edb75253.png

Wat een keeper :<

En dan ook maar 32 voor deze:

image.thumb.png.02c93c269dc2c1d22ff5654428b90658.png

bewerkt door neva

Geplaatst
Op 8-2-2023 om 00:16 zei neva:

Guess who's back? :D 

image.thumb.png.a5ea8f5fcb1f8fbacd8856db215cef10.png

Ja, dat betekent dat ik 2x in deze carrière 70+ miljoen heb neergelegd. Twee keer kort achter elkaar. Twee keer een rechtsbuiten. Maar dat los ik nog wel op :D 

Krijg trouwens nog 11 miljoen terug van Liverpool door zo'n doorverkoopclausule ;c 

Guess who's gone :D Deze eikelbijter wilde een transfer forceren naar PSG. Uiteindelijk krijg ik precies na anderhalfjaar m'n aankoopbedrag weer terug.

image.png.861476a851c19c77e835313edf29fa45.png

Ook de topspits die de 100 moest halen is weer vertrokken. Slechts 87 goals, dat is te weinig om een buitenlander-slot op te eisen.

image.thumb.png.a81940cfb23a127dea5514d2d6d6a539.png

bewerkt door neva

Geplaatst
Op 7-2-2023 om 10:27 zei Bogatyr:

@neva @Fantasy ik heb al verschillende games lopen maar jullie doen mij honger krijgen naar Albanië

Zoek zo'n landje, en dan doe ik met je mee ;c

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben ook wel van mening dat zodra ik ook de CL een keer gewonnen heb, we een ander land moeten gaan zoeken voor een identiek avontuurtje @neva. Wat vind jij?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Ik ben ook wel van mening dat zodra ik ook de CL een keer gewonnen heb, we een ander land moeten gaan zoeken voor een identiek avontuurtje @neva. Wat vind jij?

Ik zat zelf weer aan San Marino te denken, maar iets als Estland lijkt me ook leuk. Of Noord-Macedonie. Ik ben er wel voor in hoor. 

Al speel ik voorlopig lekker door, ben nog niet helemaal voldaan.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Ik zat zelf weer aan San Marino te denken, maar iets als Estland lijkt me ook leuk. Of Noord-Macedonie. Ik ben er wel voor in hoor. 

Al speel ik voorlopig lekker door, ben nog niet helemaal voldaan.

Ik ben nog lang niet voldaan, want voordat ik de CL gewonnen heb is het Pinksteren gok ik haha :D Maar Estland; I'm in (d) 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Glenn08:

Zoek zo'n landje, en dan doe ik met je mee

Ik zit in San Marino nu. Maar een Baltisch land lijkt me ook wel leuk.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik zit in San Marino nu. Maar een Baltisch land lijkt me ook wel leuk.

Die hebben daar zeker van die gekke competities die over kalenderjaren gaan zeker?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Glenn08:

Die hebben daar zeker van die gekke competities die over kalenderjaren gaan zeker?

Ik denk dat die competitie pas start in maart...

Geplaatst
6 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik denk dat die competitie pas start in maart...

Hmmm vind ik persoonlijk wel een minder dingetje. Maar als je er een leuk landje weet waarin je graag speelt doe ik mee! Altijd leuk om samen met iemand te spelen.

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

Hmmm vind ik persoonlijk wel een minder dingetje. Maar als je er een leuk landje weet waarin je graag speelt doe ik mee! Altijd leuk om samen met iemand te spelen.

Ik zal straks een uitzoeken als ik thuis ben. Je bedoeld netwerk dan of? Of zoals Neva en Fantasy?