Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Welkom in San Marino :D

image.thumb.png.081ae861c58e2b46cd4032e1d2349440.png

Hebben ze in San Marino dezelfde regels als in Italië, dus twee non-EU spelers per jaar?

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Hebben ze in San Marino dezelfde regels als in Italië, dus twee non-EU spelers per jaar?

Nee, geen regels qua buitenlanders. Ja. er mogen er maximaal 10 tegelijk op het veld staan, dus ik moet altijd met één San Marinees spelen, verder mag ik mijn goddelijke gang gaan. Is ook wel te zien aan de selectie.

image.png.49b9ae328796403c261c0e204a530d1d.png

Theo Fernandez Zidane is ook echt een held voor dit niveau.

image.png.5ef609744758eb3ed5e81cc69634f1df.png

Geplaatst
Zojuist zei neva:

Nee, geen regels qua buitenlanders. Ja. er mogen er maximaal 10 tegelijk op het veld staan, dus ik moet altijd met één San Marinees spelen, verder mag ik mijn goddelijke gang gaan. Is ook wel te zien aan de selectie.

image.png.49b9ae328796403c261c0e204a530d1d.png

Theo Fernandez Zidane is ook echt een held voor dit niveau.

image.png.5ef609744758eb3ed5e81cc69634f1df.png

Heb je misschien een linkje naar een database waar San Marino dan speelbaar is? Ik weet ook nog niet hoe ik 'dit niveau' moet inschatten? Niveautje Eredivisie?

Geplaatst

Inmiddels denk ik ergens laag in de eredivisie. Bij de start zijn het allemaal prutsers die echt helemaal niets kunnen. Vervang bijna elk jaar m'n volledige selectie, ben nu daar klaar mee (net van de amateurcontracten af), maar op een paar spelers na hebben ze allemaal slechts een eenjarig contract.

Oeps, luxeprobleem.

image.thumb.png.9a5a7f96c150dad85cca4c8dc944afd4.png

Sammarinese Football League System.fmf

bewerkt door neva

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Inmiddels denk ik ergens laag in de eredivisie. Bij de start zijn het allemaal prutsers die echt helemaal niets kunnen. Vervang bijna elk jaar m'n volledige selectie, ben nu daar klaar mee (net van de amateurcontracten af), maar op een paar spelers na hebben ze allemaal slechts een eenjarig contract.

Oeps, luxeprobleem.

image.thumb.png.9a5a7f96c150dad85cca4c8dc944afd4.png

Sammarinese Football League System.fmf 1 MB · 0 downloads

Even kijken hoe lang ik t uithoudt in Valencia, anders ga ik maar naar San Marino. ;c 

Geplaatst

Met wat gerichte aankopen, vooral jongens die mee kunnen groeien met het niveau om het realisme erin te houden, proberen hoger te eindigen dan vorig jaar. Naast Walbrecht nog wat oude spelers gratis de deur uit. In de breedte verwacht ik dit seizoen sowieso sterker te zijn nu. 

Vooral Oerman mag het dit seizoen gaan bewijzen. Verwacht dat hij zich nog wel door ontwikkelt tot een goede speler voor mij.

transfers.png

oernamn.png

Geplaatst

20230426082307_1.jpg

@Jotew een van/mijn ''beste'' speler Tsimikas voor 52 miljoen aan United verkocht:mrgy::classic_love:

Mooi bedrag op aankoopprijs van 39.5 miljoen.

20230426082312_1.jpg

20230426165952_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

18 juli 2027 ben met ajax

kudus wil niet naar juventus en niet naar real, wat hem voor 94 miljoen wou overnemen.

Misehouy wil niet voor 30 miljoen naar yourn boys

Nu wel Bounida verkocht voor 62 miljoen aan dortmund.

Wil wat doorselecteren op het middenveld, dus baal ervan dat kudus blijft.

Geplaatst

Tweede seizoen RKC: Benita, Bannis, Gustina, Kwakman, Balk, Maata, Lorenzo, Comenencia. Dan ook nog Caio Vinicius van Fluminense en Mihajlo Ilic van Partizan. 

Lokesa verkocht voor 10 miljoen aan Leeds United, maar hij komt nog een jaar bij ons spelen.

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Tweede seizoen RKC: Benita, Bannis, Gustina, Kwakman, Balk, Maata, Lorenzo, Comenencia. Dan ook nog Caio Vinicius van Fluminense en Mihajlo Ilic van Partizan. 

Lokesa verkocht voor 10 miljoen aan Leeds United, maar hij komt nog een jaar bij ons spelen.

een verkoop van 10 miljoen bij RKC is een serieuze klapper, en leuk ingekocht ook met voornamelijk Nederlandse spelers. Hoeveelste eindigde je in seizoen 1?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

een verkoop van 10 miljoen bij RKC is een serieuze klapper, en leuk ingekocht ook met voornamelijk Nederlandse spelers. Hoeveelste eindigde je in seizoen 1?

Zie topic-tussenstand. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Prima spelers gekocht en een mooie financiële klapper qua verkoop. Wellicht een optie om ook te kijken naar Belgen? Ook geen gek idee natuurlijk.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Mordurette:

Prima spelers gekocht en een mooie financiële klapper qua verkoop. Wellicht een optie om ook te kijken naar Belgen? Ook geen gek idee natuurlijk.

Heb me vooral op Nederlanders gericht omdat ik in Europa Nederlanders nodig heb. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Bogatyr:

Heb me vooral op Nederlanders gericht omdat ik in Europa Nederlanders nodig heb. 

Of Belgen die hun jeugd in Nederland hebben doorgebracht natuurlijk, daar zijn er ook genoeg van te vinden 😁

Geplaatst
14 minuten geleden zei Mordurette:

Of Belgen die hun jeugd in Nederland hebben doorgebracht natuurlijk, daar zijn er ook genoeg van te vinden 😁

Heb je een lijstje ? :classic_blush:

Geplaatst
9 minuten geleden zei Willem:

@Bogatyr Je kan toch vrij gemakkelijk filteren op Home Grown status?

Klopt maar misschien was er iemand met een lijstje van leuke spelers uit de KKD challenge

Geplaatst
45 minuten geleden zei Bogatyr:

Heb je een lijstje ? :classic_blush:

Nee, speel zelf nooit in Nederland dus ben verder ook niet echt bekend met de spelers uit de KKD. Filteren op HG is de beste optie.

Geplaatst
11 uur geleden zei Bogatyr:

image.thumb.png.8e6e3a7731d55b0ec87672c9d7a0fba9.png

Lekker aankoop maatje hoeveel gekost?

Zelf deze winter met mijn PSV;

Lautaro Morales als laatste winter transfer gehaald lekker keepertje. Met alle respect voor Mvogo en Drommel maar we hebben nu met Morales en Bazunu twee echte top keepers. Verder kwamen Jesus Vazquez, Rasmus Hojlund en Diego Lainez. En hebben we spelers als Gotze , Gakpo en Romero verkocht. In de CL groepsfase waren we uiteindelijk Dortmund en Fc Porto en Sociedad te sterk af. Alleen helaas liggen we er zo goed als uit na 5-0 afstraffing bij Fc Barcelona. Maar ik heb nu 3 zomer en winter transfer periodes gehad kan oprecht zeggen CL waardig elftal heb gebouwd met PSV.

20230503224444_1.jpg

Geplaatst
13 uur geleden zei Kyrill:

Lekker aankoop maatje hoeveel gekost?

Zelf deze winter met mijn PSV;

Lautaro Morales als laatste winter transfer gehaald lekker keepertje. Met alle respect voor Mvogo en Drommel maar we hebben nu met Morales en Bazunu twee echte top keepers. Verder kwamen Jesus Vazquez, Rasmus Hojlund en Diego Lainez. En hebben we spelers als Gotze , Gakpo en Romero verkocht. In de CL groepsfase waren we uiteindelijk Dortmund en Fc Porto en Sociedad te sterk af. Alleen helaas liggen we er zo goed als uit na 5-0 afstraffing bij Fc Barcelona. Maar ik heb nu 3 zomer en winter transfer periodes gehad kan oprecht zeggen CL waardig elftal heb gebouwd met PSV.

20230503224444_1.jpg

Bestuur heeft hem gekocht op mijn vraag voor 4,6 miljoen.