Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst

@Oerlie Die Walters is bij mij erg goed geworden, als je hem ooit kan overnemen echt doen!

Mijn laatste transfer voor 'slechts' 92 miljoen :D 

image.thumb.png.9a53837e588dae115d56fc8a6605c60f.png

Geplaatst

@Mordurette Enige nadeel is dat ie geen fan is van grote wedstrijden. Voor de rest is het de ideale verdedigende middenvelder om de rest lekker te laten aanvallen :D 

Geplaatst

Naast Bellingham gaan Koopmeiners en Rebic ook naar Arsenal komen, komende zomer.

Zin an :classic_love::cheer:

20230514205339_1.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

@Oerlie Die Walters is bij mij erg goed geworden, als je hem ooit kan overnemen echt doen!

Mijn laatste transfer voor 'slechts' 92 miljoen  

image.thumb.png.9a53837e588dae115d56fc8a6605c60f.png

Heb momenteel een optie tot koop van 19 miljoen op hem, wat ik nog wel wat aan de hoge kant vind. Hoe goed is hij bij jou geworden dan?

Geplaatst

@Oerlie  Dat hij niet meer interlands heeft gespeeld komt natuurlijk door de gigantische hoeveelheid toprechtsbacks bij Engeland...image.thumb.png.cae8de35d1d9a6e7d50ff2968fc9edba.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Willem:

@Oerlie  Dat hij niet meer interlands heeft gespeeld komt natuurlijk door de gigantische hoeveelheid toprechtsbacks bij Engeland...image.thumb.png.cae8de35d1d9a6e7d50ff2968fc9edba.png

Thnx Willem ik heb deze bij mijn Arsenal als ik nu die schrikbarende marktwaarde hier zie en niet hele bijzondere techniek, ga ik hem lekker lang bij de club houden!! Ik heb hem in eerdere save's ook vaak al gebruikt maar meestal was Brooke-Norton Cuffy vaak nog beter dan Reull Walters.

Geplaatst

Met deze transfers heb toch wel een aardig team op de been gebracht voor het 4e seizoen met MVV, het 3e seizoen in de eredivisie. 

Kik Pierie: Mijn voorkeur heeft spelers van nederlandse komaf, maar die zijn niet altijd financieel haalbaar. Wel een goede speler voor Maastrichtse begrippen die centraal achterin wat zekerheid moet brengen met zijn ervaring

Kristijan Bistrovic: Zocht nog een goede middenvelder voor de defensie. Hoop met Bistrovic die aanjager gevonden te hebben. 

Daniel Gjerde Saetren: Misschien de beste aankoop. Deze 19 jarige Noorse keeper moet Gaetan Coucke doen vergeten. Deze jongen is nu al beter dan Coucke was en die was zeker niet slecht, anders koopt Leeds hem niet. Op Vagnoman na de duurste inkomende transfer onder mijn bewind. 

Aron Csongvai: Moet samen met Bistrovic zorgen voor de spelverdeling en tegenhouden van aanvallen door het midden. 

image.thumb.png.2d3ff35059e5cc91e8e955271294a20d.png

Geplaatst

Zo het eerste seizoen in Portugal zat er op en aangezien we de beker wonnen en op de vierde plaats eindigde mochten we ons wel eens als een gek gaan versterken, and so we did. :D 

image.png.aca35fc158756b43807111b005099973.png

Eerst vertrokken de nodige spelers zoals Cannon, Malheiro, Mangas en Laurenco. Dit bezorgde ons de nodige duiten waardoor we ons konden gaan versterken.

Spoiler

image.png.1b2e7a3204768f3e8d61dfb9385b8b87.png

image.png.dda84f909630958127aec0fbe469c8f1.png

image.png.4eed83f10129bd3e238d1c13c2a22bca.png

Een indrukwekkend lijstje aan nieuwe spelers. Vooral met de komst van Penetra, Pantovic, Fresneda, Vital, Yusufu en Essugo erg content. :D 

Geplaatst
9 uur geleden zei Willem:

Is hier wel een pakje beter als bij mij, ondanks dat hij wel een overeenkomst heeft getekend voor een transfer aan het einde van het seizoen (transfervrij)

Spoiler

image.thumb.png.8315ce05f82cf5ab0d1d8d2727e20142.png

Daarnaast mijn 2 topspitsen verkocht: 

Spoiler

image.thumb.png.21078b002ec39bf77eb5af8e46598900.png

image.thumb.png.53c2b4b53575b3ba8df17755247cb507.png

Maar wist daardoor wel dit wonderkid binnen te halen voor 42 miljoen

Spoiler

image.thumb.png.03889ce7650fd74798fa41b621d71814.png

Geplaatst

1007979529_RaimondoEveraert_Profiel-2.thumb.png.6aef188177492c7eb2b16547c84f2d69.png

Helaas deze held voor 3 milj + 25% doorverkoop moeten laten gaan naar Ajax. Z'n contract liep nog 1,5 jaar en wou niet meer verlengen. Voor een 3e klasse elftal (Berchem) natuurlijk een mooie prijs, maar ik had hem graag nog wat jaren gehouden. Staat sinds z'n 16 in de basis.

@Glenn08 Dit is zijn vervanger.

481819750_Jay-DeeGeussens_Profiel.thumb.png.01a976324da58ce8a1d7bdc84a5a3e06.png

bewerkt door Michiel RAFC

Geplaatst
1 uur geleden zei Michiel RAFC:
  Toon verborgen inhoud

1007979529_RaimondoEveraert_Profiel-2.thumb.png.6aef188177492c7eb2b16547c84f2d69.png

Helaas deze held voor 3 milj + 25% doorverkoop moeten laten gaan naar Ajax. Z'n contract liep nog 1,5 jaar en wou niet meer verlengen. Voor een 3e klasse elftal (Berchem) natuurlijk een mooie prijs, maar ik had hem graag nog wat jaren gehouden. Staat sinds z'n 16 in de basis.

@Glenn08 Dit is zijn vervanger.

Inhoud verbergen

481819750_Jay-DeeGeussens_Profiel.thumb.png.01a976324da58ce8a1d7bdc84a5a3e06.png

Jay-Dee is een topper voor de lagere niveaus!

Geplaatst

image.thumb.png.5bf3efd1584fd52302de8818eaab6141.png

Meneer wilde graag een moddervet contract. Dat mag die tekenen maar niet bij ons. Optimaal geprofiteerd van zijn bijzonder productieve jaren bij ons. :D 

Geplaatst

image.thumb.png.b988cdd1f4bb1edd2fca88570ba35ce9.png

Meneer wilt van 323k per jaar naar 2,5 miljoen per jaar. Dacht het even niet hé. Ik word trouwens ook niet blij als hij niet met Brentford zou gaan praten. Toedeloki.

Geplaatst
16 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.b988cdd1f4bb1edd2fca88570ba35ce9.png

Meneer wilt van 323k per jaar naar 2,5 miljoen per jaar. Dacht het even niet hé. Ik word trouwens ook niet blij als hij niet met Brentford zou gaan praten. Toedeloki.

Heb je het nog iets kunnen onderhandelen?

Geplaatst
5 uur geleden zei Mordurette:

Heb je het nog iets kunnen onderhandelen?

Verder dan 30% bij doorverkoop gingen ze niet dus ik heb dat maar gepakt.

Geplaatst

Kubo van Sociedad konden we niet rond krijgen voor 46.5 miljoen omdat Odegaard geen boden op kwamen.

Heb nu doorgeschakeld naar de 19 jarige Oscar Gloukh, ik wens hem veel plezier en Gluck bij mijn Arsenal:cheer::classic_love:

Nog nooit eerder een Israelische speler gekocht

20230520181130_1.jpg

20230520181125_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
16 minuten geleden zei Kyrill:

Kubo van Sociedad konden we niet rond krijgen voor 46.5 miljoen omdat Odegaard geen boden op kwamen.

Heb nu doorgeschakeld naar de 19 jarige Oscar Gloukh, ik wens hem veel plezier en Gluck bij mijn Arsenal:cheer::classic_love:

Nog nooit eerder een Israelische speler gekocht

20230520181130_1.jpg

20230520181125_1.jpg

Ziet er prima uit. Direct voor de basis gehaald?

Geplaatst
Zojuist zei Grote Ree:

Ziet er prima uit. Direct voor de basis gehaald?

Thnx Remon. Hij is meteen direct in de basis begonnen ja, in net 2-0 zege op Southampton speelde hij 90 minuten en kwam hij tot een 6.8 Maar of hij alles dit seizoen nog basis gaat staan, valt nog te bezien. Ik druk het nog mild uit dat de concurrentie op het middenveld niet mals is. Voor 3 posities DM, CM en CM heb ik oa Bellingham, Odegaard, Koopmeiners, Vieira, Nwaneri dus;c(d), Partey, Jorginho, ESR en als nodig is Zinchenko. Maar daar moet ik wel bijzeggen Odegaard, Vieira, Nwaneri, ESR en Gloukh zelf ook aanvallend ingestelde posities/wingers en spits (Nwaneri) kunnen spelen. Ik ben dan ook niet van plan om nog meer middenvelders te halen/kopen haha. En ESR die eigenlijk een AML/AMC is kwam vorig seizoen als CM al tot 14 goals en 11 assists ofzo. Dus ''gelukkig'' /''ongelukkig'' lang leven roulatie, blessures, schorsingen en vermoeidheid waardoor iedereen kansen krijgt.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx Remon. Hij is meteen direct in de basis begonnen ja, in net 2-0 zege op Southampton speelde hij 90 minuten en kwam hij tot een 6.8 Maar of hij alles dit seizoen nog basis gaat staan, valt nog te bezien. Ik druk het nog mild uit dat de concurrentie op het middenveld niet mals is. Voor 3 posities DM, CM en CM heb ik oa Bellingham, Odegaard, Koopmeiners, Vieira, Nwaneri dus, Partey, Jorginho, ESR en als nodig is Zinchenko. Maar daar moet ik wel bijzeggen Odegaard, Vieira, Nwaneri, ESR en Gloukh zelf ook aanvallend ingestelde posities/wingers en spits (Nwaneri) kunnen spelen. Ik ben dan ook niet van plan om nog meer middenvelders te halen/kopen haha. En ESR die eigenlijk een AML/AMC is kwam vorig seizoen als CM al tot 14 goals en 11 assists ofzo. Dus ''gelukkig'' /''ongelukkig'' lang leven roulatie, blessures, schorsingen en vermoeidheid waardoor iedereen kansen krijgt.

Allemachtig, wat een brede bezetting zeg! In de PL zul je het ongetwijfeld nodig hebben, dat wel. Vraag me wel af: Heb je geen klagende spelers die altijd basis willen staan en dan gaan muiten?

Geplaatst
13 minuten geleden zei Grote Ree:

Allemachtig, wat een brede bezetting zeg! In de PL zul je het ongetwijfeld nodig hebben, dat wel. Vraag me wel af: Heb je geen klagende spelers die altijd basis willen staan en dan gaan muiten?

Ik ga nu naar een feestje. Maar serieus? Verrassend weinig nog... Heel soms maar. En dan stel ik vaak voor ze uit te lenen. Gelukkig amper nog :)

Het mooie is dat er zoveel op veel verschillende posities kunnen spelen. Op de keeper na heb ik eigenlijk bijna niemand die neit op 2 posities of meer kan spelen. Spits kan vaak ook winger en veel verdedigers kunnen centraal als links of rechtsbacks en soms ook defensieve middenvelder of meer 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Helaas een paar grote talenten moeten verkopen omdat ze boos waren dat ze niet naar een grotere competitie mochten en als clubs als Inter, PSG en een paar grote Engelse clubs op de deur kloppen ben je gezien als Cypriotische club. Zonde, want het waren echt toptalenten maar als je die spelers voor niks of weinig haalt is de winst ook altijd wel leuk.