Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Ja, United en Arsenal zijn flink opgelicht. Teze was na de deadline, dus op een openingsbod van 35 ben ik gewoon hoog in de boom gaan zitten. Had overigens wel een uitmuntend seizoen als rechtsback, maar niets wat Sambo niet kan denk ik.

Branthwaite had ik geen optie op, maar had blijkbaar een clausule van 23 miljoen. Is fors geld natuurlijk, maar wilde centraal achterin goed bezet houden en dacht met hem en Baumgartl dat wel te hebben op rechts-centraal. Uiteindelijk zag ik op de slotdag dat ook De Vrij inmiddels op de TL stond, dus Baumgartl is weer gratis verhuurd aan Elche ofzo. 

Probeerde wel wat Nederlandse invloeden te behouden ja, los van dat het alle drie nog hele goede spelers zijn. Probeerde ook Wijndal te halen, maar die koos voor Wolfsburg helaas. Vorig seizoen plukte ik daar overigens nog wel Mickey van de Ven weg en afgelopen winter haalde ik de Belg Januzaj ook naar Eindhoven. Staat best een aardig team.

image.thumb.png.74e194c0255df48baa3aedc4bc21e323.png

Hazard stond overigens voor 7 miljoen op de TL, maar Real Madrid betaalt nog 11 miljoen per jaar door aan z'n salaris, anders was ie totaal onhaalbaar natuurlijk. Dat voor elkaar gekregen door dus 18 miljoen transfergeld te betalen.

hele toffe selectie wel, met natuurlijk veel invloeden vanuit de Benelux. Hoe deed Simons het in zn 1e seizoen?

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

hele toffe selectie wel, met natuurlijk veel invloeden vanuit de Benelux. Hoe deed Simons het in zn 1e seizoen?

Simons was niet heel fantastisch, speelde begin van het seizoen vanaf de flanken door zware blessures bij Gakpo en Madueke, wisselde later veel met Veerman en speelde uiteindelijk Til uit de basis. Dit jaar staat ie er wel standaard in, dus zal het laatste zetje richting Oranje zijn vermoed ik. Afgelopen seizoen was De Jong de sterspeler, hij scoorde 34 competitiegoals.

Geplaatst

@neva 55 miljoen voor Teze, lekker hoor :classic_love:

Leuke transfers gedaan bij PSV, nu wachten tot Van Duiven basisspeler wordt :D

Dit zijn mijn inkomende transfers voor de zomer van 2024 bij Napoli. Hudson-Odoi gaat op rechtsbuiten eerste keuze worden, Harwood-Bellis is een fijne back-up, Coppola is jong maar moet in de toekomst de baas achterin worden naast Kim en Caprile kan zomaar eerste keeper worden, Meret is namelijk voor 54 miljoen verkocht aan Crystal Palace.

image.png.de2c5c3ce8e40ed8fde23d4455e514d8.png

Geplaatst
17 minuten geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.e6fd0a80829c0b88cff55e766f19f748.png

wilde zijn contract niet verlengen, dus kon het niet laten om hem in de winter al op te halen. 

Eerste seizoen bij mijn Man U; speelt hij echt gigantisch goed.  8 wedstrijden 13 doelpunten.

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.632ce2112b9b8dc1c883b0fec628775b.png

Vervanger voor Szymanski is gratis binnen.  Hoeven we daar niet meer naar om te kijken gelukkig.

Was een paar edities geweldig. Is dat nog steeds zo? 

Geplaatst
9 minuten geleden zei dvsermelo:

Was een paar edities geweldig. Is dat nog steeds zo? 

Heeft mooie stats hoor. En gratis is altijd prachtig :D 

Geplaatst
Op 6-11-2022 om 21:05 zei neva:

Ja, United en Arsenal zijn flink opgelicht. Teze was na de deadline, dus op een openingsbod van 35 ben ik gewoon hoog in de boom gaan zitten. Had overigens wel een uitmuntend seizoen als rechtsback, maar niets wat Sambo niet kan denk ik.

Branthwaite had ik geen optie op, maar had blijkbaar een clausule van 23 miljoen. Is fors geld natuurlijk, maar wilde centraal achterin goed bezet houden en dacht met hem en Baumgartl dat wel te hebben op rechts-centraal. Uiteindelijk zag ik op de slotdag dat ook De Vrij inmiddels op de TL stond, dus Baumgartl is weer gratis verhuurd aan Elche ofzo. 

Probeerde wel wat Nederlandse invloeden te behouden ja, los van dat het alle drie nog hele goede spelers zijn. Probeerde ook Wijndal te halen, maar die koos voor Wolfsburg helaas. Vorig seizoen plukte ik daar overigens nog wel Mickey van de Ven weg en afgelopen winter haalde ik de Belg Januzaj ook naar Eindhoven. Staat best een aardig team.

image.thumb.png.74e194c0255df48baa3aedc4bc21e323.png

Hazard stond overigens voor 7 miljoen op de TL, maar Real Madrid betaalt nog 11 miljoen per jaar door aan z'n salaris, anders was ie totaal onhaalbaar natuurlijk. Dat voor elkaar gekregen door dus 18 miljoen transfergeld te betalen.

Hoezo ''opgelicht'' heet gewoon goed onderhandelen Peter Raiola;c:t::classic_love:

Geplaatst

Transfers Fenerbahçe A.Ş. seizoen 2:

Verkopen

Ook na seizoen was het devies zoveel mogelijk dure contracten verkopen. Dat lukte vooral met de verkopen van Batshuayi, Rossi, Arao en Samatta. De aankoop van Bruma had ik liever niet gedaan, maar dat was een van tevoren vastgestelde clausule als ik niet zou degraderen. Helaas. Maar daarom hem direct verhuurd. 

PY5W1xk.png

Aanwinsten

Natuurlijk moesten er ook nieuwe spelers komen. Daarbij waren twee speerpunten belangrijk: de Turkse nationaliteit en verjonging. Om aan die eerste criteria te voldoen haalden we twee Turkse internationals: Guven Yalcin en Mert Müldür. Twee veelzijdige spelers die heel belangrijk zijn in de selectie. 

EUJ57TQ.png

BNDikaJ.png

Qua verjonging zitten we goed met onder meer Leonidas Stergiou, Talles Magno, Jordan Tez en Henrique Araujo.

pxwJWaO.png

TxZUIWv.png

yVmA4Va.png

LQVY6IC.png

Geplaatst
13 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5b94f01925603d08ba935c48f4437b45.png

Holy knopen. Wat een speler is dit zeg :< 

In seizoen 1 gehaald bij Feyenoord? Wat zijn je verdere transfers?

Geplaatst
10 uur geleden zei Brozai:

In seizoen 1 gehaald bij Feyenoord? Wat zijn je verdere transfers?

Mannsverk en Fofana. Even weer de Scandinavische tour op. :D 

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Niet Wesley toch?(die van Chelsea)

Maar ik gok Cheick Fofan? Edit: Seko Fofana misschien?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Kyrill:

Niet Wesley toch?(die van Chelsea)

Maar ik gok Cheick Fofan? Edit: Seko Fofana misschien?

Datro Fofana. :D 

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Datro Fofana. :D 

Gegoogled lekker man 14 goals in 23 duels in Noorse competitie, goed bezig!

Geplaatst
6 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ingaand en uitgaand? Heb je een screentje van je transferoverzicht? Is veel geld bij elkaar 

bewerkt door Brozai

Geplaatst
Op 8-11-2022 om 13:10 zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5b94f01925603d08ba935c48f4437b45.png

Holy knopen. Wat een speler is dit zeg :< 

Wauw ja ik zit er over na te denken om hem te halen nu Gakpo wilt vetrekken. Hoeveel heeft hij jou gekost?

Geplaatst
1 uur geleden zei Dannyforza:

Wauw ja ik zit er over na te denken om hem te halen nu Gakpo wilt vetrekken. Hoeveel heeft hij jou gekost?

11,5 miljoen inclusief bonussen. :D 

Geplaatst
14 uur geleden zei Brozai:

Ingaand en uitgaand? Heb je een screentje van je transferoverzicht? Is veel geld bij elkaar 

Heb FM niet open maar heb Marciano,  Pedersen en Jahanbaksh laten gaan en Benita back-up gemaakt voor Geertruida. Verder veel in termijnen betaald waardoor het pastte.