Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Transfermarkt is dicht en dan gebeurd dit:

image.thumb.png.bcb0643eee5ac252bce6c3857384362f.png

Thanks bestuur.  

Ai, ai. Vrij lage clausule voor Sivert.

Geplaatst
18 minuten geleden zei Thierryvane:

Ai, ai. Vrij lage clausule voor Sivert.

Het was zelfs zonder clausule. Bestuur greep gewoon in. :D 

Geplaatst

Na het vertrek van Mannsverk op de slotdag van de zomerse periode waren we ook in de winter weer erg bedrijvig:

image.png.cf04370c6eb0a1ac10913a75f5075730.png

Castro was vooral lang, kon er verder niet veel van. Kan denk wel een prima spits worden uiteindelijk maar wilde heel graag weg en 8 miljoen + 40% doorverkoop kan je niet weigeren. Lund wilde kostte wat kost weg maar die heb ik uiteindelijk nog 2 weken weten te rekken zodat hij de laatste twee potten in de CL nog mocht mee doen. Ohi liep uit zijn contract en was overbodig doordat ik Holm haalde.

image.png.10993ceec83ec9a9a68ec30621e888d5.png

Ik moest weer op zoek naar wat Scandinaviërs, en waar ik dacht dat ze wel een beetje op waren heb ik er toch nog een paar gevonden. Borset is de vervanger van Lund maar kan ook goed centraal uit de voeten. Breivik is de vervanger van Mannsverk al kan Timber ook zo gezien worden. de los Santos, Philips en Kuburovic en Falster kon ik niet laten liggen. Holm is dus de vervanger van Ohi en vooral van hem heb ik hoge verwachtingen. :D 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.039ed62d46b48963d23cca2527960174.png

Deze leuke Noor opgepikt voor 5 mil

Potjandorie, daar is weinig mis mee :< 

Geplaatst

image.thumb.png.1536f14fdee731f30c87f26450eeceaa.png

Na de succesvolle huurperiode van Ez Abde vorig seizoen bij ons kwam hij op de transferlijst te staan. Buitenkansje voor deze prijs en zijn salaris (975k per jaar). Lo Celso was natuurlijk een buitenkansje en Jorgensen en Sorensen krikken het aantal Denen weer omhoog. Jorgensen is natuurlijk ook de 1 op 1 vervanger van Dahlberg die zijn zakken gaat vullen in de zandbak (bijna 6 miljoen op jaarbasis, koekoek).

Geplaatst

Hoe ziet je selectie er inmiddels uit? Ik ga hier zometeen weer de winterstop in en zal daarna een update van mijn selectie doen. @ReneLeBlanc

Geplaatst

image.thumb.png.76caeb1dc2bdb9dbbb7492a4b7ccfd5c.png

Het Bayern van België. Boniface, Avila en Dwomoh wegplukken bij concurrenten. Ik heb nog 45 miljoen maar die spaar ik voor geval van nood of voor in de winter talenten op te kopen.

bewerkt door Lensherr

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lensherr:

Het Bayern van België. Boniface, Avila en Dwomoh wegplukken bij concurrenten

Victor zijn broertje zat mee in het pakket?

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Victor zijn broertje zat mee in het pakket?

Haha ja. Denk niet dat die potentieel gaat hebben maar ik moest hem even meepikken.

image.thumb.png.af748faef3b986f05a6bfbc089167d3b.png

Geplaatst
2 uur geleden zei Marvin:

Hoe ziet je selectie er inmiddels uit? Ik ga hier zometeen weer de winterstop in en zal daarna een update van mijn selectie doen. @ReneLeBlanc

Moet zeggen dat er na de vorige screen toch nog wel het nodige is gebeurd. Villadsen (20 miljoen naar Stuttgart), Lucas de los Santos (8 miljoen naar Villareal) en Ruben Pulido (13 miljoen naar Lyon) vertrokken nog. Zelf haalde ik twee Denen op huurbasis, Hjalmar Ekdal voor negen miljoen en een 18-jarig Italiaanse regen op voor zes miljoen. Dat leverde uiteindelijk dit op:

image.thumb.png.e4ed49add13e4d0c79216291bcd249ba.png

image.thumb.png.d13df862d83c422947ab7fa110ddde8a.png

Echte aanraders zijn Anders Borset, Morten Frendrup, Bilal Hussein, Hakan Haraldsson en Noah Jean Holm. :< (naast de gebruikelijke namen natuurlijk)

Geplaatst
7 uur geleden zei Lensherr:

Het Bayern van België. Boniface, Avila en Dwomoh wegplukken bij concurrenten. Ik heb nog 45 miljoen maar die spaar ik voor geval van nood of voor in de winter talenten op te kopen.

Gebruik je een facepack?

Geplaatst

image.png.fcbe72ec16f6be1f5a3e1d0a906a871f.png

Moest wel wat gebeuren in Brighton om het op volle oorlogssterkte te krijgen. Nadat @Nom de Guerre mij een face aanleverde voor Tomás Ruiz Diaz kon ik hem natuurlijk niet in Denemarken achterlaten. Na het vertrek van Bart Verbruggen naar Juventus voor 50 miljoen en het vertrek van Mahmoud Dahoud naar West Ham voor 35 miljoen moest ik op zoek naar versterking. Die heb ik gevonden met Lafont en Eyüp Aydin. Met de komst van Jerry heb ik ook achterin wat meer keuze en de komst van Cadavid en Silva zijn gedaan met oog op de toekomst.

Spoiler

image.thumb.png.eb199dfc27339aebf26fd5a80f440e50.png

image.thumb.png.94601ae0b5be8ce12c9172ba8ef84589.png

Geplaatst

We beginnen de transferperiode van seizoen 2026/2027 met drie nieuwe namen. 

image.thumb.png.9d462608569aaf7102e4258d96c42ac1.png

Contract liep af maar ik moest wel flink lang wachten om hem aan te kunnen trekken. Uiteindelijk nog 3,2 miljoen voor moeten betalen omdat Atletico hem een contract aanbood, erg tevreden mee. :D 

image.thumb.png.11a44d9de0719ed6539ca90e5e050305.png

Door Gustavo hebben we ook een nieuwe shirtsponsor: Kappa. :D Was erg blij met zijn komst in Denemarken en daarom heb ik hem ook voor 9 miljoen naar Engeland gehaald. Mag zich in de Championship gaan doorontwikkelen. :D 

image.thumb.png.a6c2c74f9694e824d973fd2602cb6f6b.png

Nog één talent te gaan na de komst van Marchoul van Brondby, een Italiaanse rechtsachter. 8,5 miljoen euro ging de kant van Denemarken op en deze Belg mag het in de Championship gaan laten zien.

Geplaatst

Panathinaikos, seizoen 1

image.png.55d1caa363b9453d6aeea970611ef3a8.png

Met Andrea Papetti die buiten de screen valt toch wel aardig wat transfers gedaan. Fadiga is mijn nieuwe rechtsback. Kasanwirjo back-up voor de gehele achterhoede, Musacchio mijn nieuwe rots in de branding, Krejci mijn held op VM en Mariano was in de eerste seizoenshelft heel belangrijk voorin. Door de komst van Douvikas in de winter ( :< ) en Di Gregorio gaan we de ploeg weer wat verder ombouwen. :D 

Geplaatst

In ons 4de seizoen zijn we na de winterstop de Zuid Amerikaanse toer op gegaan. Heel wat talenten opgepikt en Bradley gehuurd uit paniek omdat we Terracciano op het einde gingen verliezen en Braga Hugo Siquet niet op tijd wou laten gaan. Lailton, Juan Mendoza, Aveille en Costa zijn Zuid-Amerikaanse talenten. Mendoza is meteen een basispion op het middenveld. Corvo moet volgend seizoen de opvolger van Mignolet worden. Hij wordt ook de nieuwe Buffon genoemd. Krafft en Colinet zijn 2 Belgische talenten. Ortola is een Spanjaard.

image.png.4a0c163855e3c4c0d0e68209c59e2567.png

Heel wat eerste elftal vertrekkers en ook Belgen maar als je niet goed genoeg meer bent is het tijd om afscheid te nemen.

image.png.ea90a338c48e96bc1a35eca6fef3c3e8.png

Geplaatst

Deze jongen kan aardig voetballen voor een 17-jarige :D Ook nog eens een Nederlands paspoort en kan nog homegrown worden, dus die kon ik niet laten liggen. Moet 'm wel even omtrainen naar een inverted wingback/linksachter, want de rest van de verdediging is al bezet :D 

1ea1f66ddeab0f75f0e49ef3aacdf20f.png

Geplaatst

Net deze jongen gekocht. Echt een aanrader voor wie een nieuwe game start. In seizoen vier toch wel een beest bij Sparta Praag.

image.thumb.png.619e5912101c0ad11968613b3f91e606.png

bewerkt door Bogatyr