Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 975
  • Weergaven 46,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Superboeren
    Superboeren

Hij is terug hoor. Kan die hier nog mooi een paar ballen erin koppen en dan samen met Siem de technische staf in. 

• Vind ik een leuke om er bij te hebben  

• Tsja. Nodig? Nee. Een versterking? Absoluut. Oké oké, hij verdient bijna 5,5 miljoen per jaar, maar dit is een heerlijke speler om er bij te hebben. Kwam voor 9 ton van AS Roma, z'n contract zou over

Geplaatst
32 minuten geleden zei Fantasy:

Counting Money GIFs | Tenor

Goeiedag wat een transfergeweld zeg :D Was het nodig?

Heb je tegen mij? :classic_ninja:;c

Is gesorteerd op datum hé. Heb in feite alleen Barrella gehaald voor 89 en Sabitzer voor 18 miljoen, weinig vind voor iemand als hem :mrgy:

Heb Xhaka verkocht omdat hij nieuwe uitdaging wou. Maar die knuppel weigerde BHA voor 23,5 miljoen, ging wel naar Betis voor maar 13...

Geplaatst

zitten de zomertransfers er eigenlijk standaard in? 

zoals Antony bij Man U?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

zitten de zomertransfers er eigenlijk standaard in? 

zoals Antony bij Man U?

Ja.

Geplaatst

image.png.9bae5150886d85b79fe502c135947b86.png

Pfoe wat een transferperiode is dit dan :classic_love: Met Okoli, Valeri, Zaniolo, Troiani en Barella 5 Italianen gehaald, Williams en Silva zijn echte buitenkansjes. Probleem is wel dat ik nu nog even moet gaan bedenken hoe we dit geweld allemaal gaan opstellen maar dat moet wel goedkomen :D

Geplaatst
Op 12-11-2022 om 11:57 zei Willem:

Pfoe wat een transferperiode is dit dan  Met Okoli, Valeri, Zaniolo, Troiani en Barella 5 Italianen gehaald, Williams en Silva zijn echte buitenkansjes. Probleem is wel dat ik nu nog even moet gaan bedenken hoe we dit geweld allemaal gaan opstellen maar dat moet wel goedkomen 

welk team ben je?

Geplaatst

Araujo was echt een topspits voor mij, maar in zo'n korte tijd deze heerlijke winst maken, is een no-brainer. Bovendien heb ik tot nu toe ook nog niet echt 1 financiële klapper gemaakt. Met dit bedrag kan ik echt investeren in een paar toptalenten. 

zXzrfzc.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei dvsermelo:

Araujo was echt een topspits voor mij, maar in zo'n korte tijd deze heerlijke winst maken, is een no-brainer. Bovendien heb ik tot nu toe ook nog niet echt 1 financiële klapper gemaakt. Met dit bedrag kan ik echt investeren in een paar toptalenten. 

zXzrfzc.png

Ah, nice. Z'n vervanger is nog beter ook, voor 1/3 van de verkoopprijs van Araujo.

shJV2Us.png

Geplaatst
18 uur geleden zei dvsermelo:

Ah, nice. Z'n vervanger is nog beter ook, voor 1/3 van de verkoopprijs van Araujo.

shJV2Us.png

Mooie aanwinst vriendje. Alleen Vidovic is niet echt 1op1 vervanger van Araujo? Hij kan ook spits maar aan zijn profiel te zien is vooral buitenspeler/en mid?

Geplaatst
Op 12-11-2022 om 11:57 zei Willem:

Pfoe wat een transferperiode is dit dan :classic_love: Met Okoli, Valeri, Zaniolo, Troiani en Barella 5 Italianen gehaald, Williams en Silva zijn echte buitenkansjes. Probleem is wel dat ik nu nog even moet gaan bedenken hoe we dit geweld allemaal gaan opstellen maar dat moet wel goedkomen :D

is Troiani  een regen?

Geplaatst

@putdus Ja, dit seizoen verhuurd aan Kopenhagen. Samen met Grue (2e screen) en Endrick mijn aankomende aanvallende spelers denk ik zo :D Carbone (3e screen) is het grote talent op rechtsback. Valt me op dat je in Italië nog vrij goedkoop toptalenten weg kan halen bij de concurrentie. Carbone 10,25 miljoen, Troiani 12,5 miljoen is natuurlijk heerlijk :classic_love:

image.thumb.png.5c262d637243fe3ae62cfdac822cd850.png

Spoiler

image.thumb.png.12e6dce3ddf717fba184b46078158640.png

image.thumb.png.e82c6d1d53d88347eb183ee97bca737e.png

Geplaatst
56 minuten geleden zei Willem:

@putdus Ja, dit seizoen verhuurd aan Kopenhagen. Samen met Grue (2e screen) en Endrick mijn aankomende aanvallende spelers denk ik zo  Carbone (3e screen) is het grote talent op rechtsback. Valt me op dat je in Italië nog vrij goedkoop toptalenten weg kan halen bij de concurrentie. Carbone 10,25 miljoen, Troiani 12,5 miljoen is natuurlijk heerlijk 

image.thumb.png.5c262d637243fe3ae62cfdac822cd850.png

Inhoud verbergen

image.thumb.png.12e6dce3ddf717fba184b46078158640.png

image.thumb.png.e82c6d1d53d88347eb183ee97bca737e.png

Zien er goed uit! Doet ie het goed bij Kopenhagen?

Geplaatst

@MysticPp Ja doet het prima. 4 goals in 10 duels is voor een 18-jarige niet verkeerd. Zijn gemiddelde ligt ook boven de 7.

Geplaatst
7 uur geleden zei Kyrill:

Mooie aanwinst vriendje. Alleen Vidovic is niet echt 1op1 vervanger van Araujo? Hij kan ook spits maar aan zijn profiel te zien is vooral buitenspeler/en mid?

Idealiter is hij geen spits, maar voorlopig nog wel. Op de andere posities ben ik goed bezet, maar SP niet echt. 

Geplaatst
Op 13-11-2022 om 21:34 zei dvsermelo:

zXzrfzc.png

En daar gaat een jaar later zijn kompaan in de spits, na een soortgelijke route. Nadat hij ons 1,5 jaar lang een goede dienst heeft bewezen, wordt ook Camello met dikke winst verkocht. Op zoek naar de nieuwe partner van Vidovic dus. Laatstgenoemde overigens staat in de belangstelling van Real Madrid en is inmiddels Duits international. Hem wil ik even nog niet kwijt. We blijven niet bezig he.

kUNm9mw.png

Geplaatst
15 uur geleden zei Willem:

@MysticPp Ja doet het prima. 4 goals in 10 duels is voor een 18-jarige niet verkeerd. Zijn gemiddelde ligt ook boven de 7.

Doet zeker goed!

Geplaatst

ca4f7ebac41e0eeb31227d257b02b81d.png

Het bestuur wilde Pavlenka verkopen, dus op de laatste dag van de transfermarkt nog even een vervanger binnengehengeld. Vier miljoen moest hij kosten.

Geplaatst

Victor Kristiansen was aan het zeuren dat hij een transfer wilde maar boden bleven onder de 20 miljoen. Op een gegeven moment toch maar gezwicht voor een bod van Tottenham van 18,75 miljoen en als vervanger voor nu Tomasso Augello gehaald voor 500K.

image.thumb.png.1479d4d7d04b3853a6a0ac9029b06d25.png

Geplaatst

image.thumb.png.009b666eed81d868124b982cc319d149.png

image.thumb.png.212f998974c35a29a2ab5c07258c12f0.png

Nog een gedeelte voorafgaand aan het seizoen verkocht en gekocht. Voor de rest mooie bedragen gepakt op Dilrosun (bijna niets gespeeld), Kokcu, Danilo en Paixao. Hiervoor spelers als Szymanski :<, Angelo en Ostigard teruggehaald. Ben benieuwd, wilde eigenlijk heel graag een spits vast leggen maar niet gelukt. Morelos, Sorloth, Henrique Araujo allen geprobeerd maar geen wilde uiteindelijk dus we gaan het seizoen in met Datro en Gimenez. :D 

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.009b666eed81d868124b982cc319d149.png

image.thumb.png.212f998974c35a29a2ab5c07258c12f0.png

Nog een gedeelte voorafgaand aan het seizoen verkocht en gekocht. Voor de rest mooie bedragen gepakt op Dilrosun (bijna niets gespeeld), Kokcu, Danilo en Paixao. Hiervoor spelers als Szymanski :<, Angelo en Ostigard teruggehaald. Ben benieuwd, wilde eigenlijk heel graag een spits vast leggen maar niet gelukt. Morelos, Sorloth, Henrique Araujo allen geprobeerd maar geen wilde uiteindelijk dus we gaan het seizoen in met Datro en Gimenez. :D 

Dilrosun niets gespeeld? Bij mij (ben pas 8 potjes onderweg in S1) speelt hij de pannen van het dak. Szymanski valt daarentegen een beetje tegen (zeker voor toekomstig eventueel 9,5M)

Geplaatst
43 minuten geleden zei MarcFM1:

Dilrosun niets gespeeld? Bij mij (ben pas 8 potjes onderweg in S1) speelt hij de pannen van het dak. Szymanski valt daarentegen een beetje tegen (zeker voor toekomstig eventueel 9,5M)

Ja man, raakte snel geblesseerd en had Datro Fofana gehaald die dan weer de pannen van het dak speelde en oa ook is uitgeroepen tot Golden Boy. Szymanski was in S1 met vlagen echt heel goed, maar nu in begin van S2 speelt die al helemaal geweldig. Leegte van Kokcu mooi opgevuld.

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja man, raakte snel geblesseerd en had Datro Fofana gehaald die dan weer de pannen van het dak speelde en oa ook is uitgeroepen tot Golden Boy. Szymanski was in S1 met vlagen echt heel goed, maar nu in begin van S2 speelt die al helemaal geweldig. Leegte van Kokcu mooi opgevuld.

Ohhh vandaar. Goed man!

Hoe speel jij (formatie) en waar en met welke rol (desnoods ook aanvullende instructies) speelt Szymanski?

Geplaatst
55 minuten geleden zei MarcFM1:

Ohhh vandaar. Goed man!

Hoe speel jij (formatie) en waar en met welke rol (desnoods ook aanvullende instructies) speelt Szymanski?

4231 met een AMC. Szymanski speelt als Aanvallende Middenvelder 'Ondersteunend'. Verder alleen 'Verder vooruit spelen'. Niet heel veel bijzondere dingen dus.