Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Conference League, Europa League, Champions League, het WK of EK of misschien toch de Copa Libertadores. Laat hier zien tegen wie jij mag gaan spelen op (inter)nationaal gebied.

• Antwoorden 153
  • Weergaven 5,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Voor de liefhebbers van de El Clásico...

De eerste ging verloren

image.thumb.png.07f4396e70bc446984150bdc600102e4.png

De tweede ging verloren

image.thumb.png.fd68aef3fff4fe6860bc9b5455991428.png

Drie keer scheepsrecht dan maar?

image.thumb.png.b9de1c97d570af5864a69dcc94d965ce.png

image.thumb.png.1f57a49eed44aa224a8a4b210263fa75.png

image.thumb.png.e0a253245ae041e9964e2b4ce780e29c.png

Geplaatst

Conference League gehaald met FC Twente na Lugano (6-2) en Panathinaikos (2-1) verslagen te hebben in de voorronde. Leuke groep!

575315691_Schermafbeelding2022-11-27om14_15_19.thumb.png.58fe66819b08dcab8c36d326979b2b10.png

bewerkt door Cicchio

Geplaatst

Weliswaar een weinig verhullende sneak preview van mijn nieuwe verhaal, maar de loting na een verrassende eerste seizoenshelft van mijn nieuwe save met FK Bodø/Glimt /Noorwegen: 875439890_LotingAtletico.thumb.jpg.b6bf7f1bccb1b572bbe5d513c8e9351d.jpg

Geplaatst

Ik zat me al te verheugen op een mooie poule waarin we misschien wel tweede konden worden. Even vergeten dat de opzet van Champions League is veranderd en het inmiddels al augustus 2025 is. Zware dobber voor Rosenborg.

1196542903_Schermafbeelding2022-11-29om09_27_16.png.0eaa0aac0ab45d96e78120303920c00d.png

bewerkt door Cicchio

Geplaatst

Ondanks het feit dat de CL groepsfase voor het oprapen lag, zorgt een totale ofday in de eerste 45 minuten tegen AS Monaco ervoor dat ik toch in de Europa League aan de gang moet. Kansen voor de volgende ronde liggen er zeker.

image.png.cfe884477f4bfee1b99c9af0adae40d9.png

Geplaatst
4 uur geleden zei Kyrill:

Uitstekende loting, ben hier erg blij mee!

20221210110458_1.jpg

Geen City/Real/Liverpool in de 1/8 finale? 😀

Geplaatst
1 minuut geleden zei DavyPeeters:

Denk die tussenronde van de nieuwe opzet. Dus dat die ploegen die jij noemt standaard geplaatst zijn voor de laatste 16 en het daar opnemen tegen de winnaars van deze ronde. Mis wel meer grote ploegen namelijk. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei DavyPeeters:

3 minuten geleden zei 19CH98:

Denk die tussenronde van de nieuwe opzet. Dus dat die ploegen die jij noemt standaard geplaatst zijn voor de laatste 16 en het daar opnemen tegen de winnaars van deze ronde. Mis wel meer grote ploegen namelijk. 

Wat 19CH98 zegt Davy :)

Dit is tussenronde/kwalificatie ronde en niet laatste 16 CL al.

Geplaatst
7 uur geleden zei Kyrill:

Wat 19CH98 zegt Davy :)

Dit is tussenronde/kwalificatie ronde en niet laatste 16 CL al.

Ah bon ok! Zoals de huidige opzet in de Europa en Conference League dus?

Ben nog niet in seizoen 3 geraakt, vandaar dus 😊

Geplaatst
16 uur geleden zei DavyPeeters:

Ah bon ok! Zoals de huidige opzet in de Europa en Conference League dus?

Ben nog niet in seizoen 3 geraakt, vandaar dus 😊

Soort van. Vanaf seizoen 3 zijn de CL, EL en ECL volledig gescheiden met 36 ploegen per competitie. Deze worden verdeeld in 4 potten. Je treft uit elke pot twee tegenstanders, een uit en een thuis. Alle resultaten worden opgeslagen in een grote ranglijst. De top 8 gaat direct door naar de 1/8 finales. 9 tot en met 16 gaat tegen 17 tot en met 24 spelen in die tussenronde. De winnaars daarvan spelen tegen een ploeg uit de top 8 in die 1/8 finales. Daarna gaat het toernooi verder zoals we het nu kennen met kwart/halve/hele finale.

Geplaatst
8 uur geleden zei 19CH98:

Soort van. Vanaf seizoen 3 zijn de CL, EL en ECL volledig gescheiden met 36 ploegen per competitie. Deze worden verdeeld in 4 potten. Je treft uit elke pot twee tegenstanders, een uit en een thuis. Alle resultaten worden opgeslagen in een grote ranglijst. De top 8 gaat direct door naar de 1/8 finales. 9 tot en met 16 gaat tegen 17 tot en met 24 spelen in die tussenronde. De winnaars daarvan spelen tegen een ploeg uit de top 8 in die 1/8 finales. Daarna gaat het toernooi verder zoals we het nu kennen met kwart/halve/hele finale.

Ok thanks!

Klinkt minder leuk dan het huidige format, maar da kan ook aan mij liggen die niet van (te veel) verandering houdt 😊

Geplaatst
7 minuten geleden zei DavyPeeters:

Ok thanks!

Klinkt minder leuk dan het huidige format, maar da kan ook aan mij liggen die niet van (te veel) verandering houdt 😊

Ik vind het in FM wel wat hebben. Je moet je elk jaar weer bewijzen, in de huidige opzet kunnen de topploegen uit pot 1 en 2 vaak op halve kracht de groepsfase door. In de nieuwe opzet zullen ze aan de bak moeten om de top 8 te bereiken. 

Er zijn ook nadelen. Ten eerste dat irl er niks meer is om het aantal wedstrijden op 8 te houden. Eenzelfde format werkt net zo goed met 10,12, etc wedstrijden. De UEFA kennende kan het dus zomaar wel eens die kant op gaan. Daarnaast vind ik de tiebreakers intens kut. Onderling resultaat is bijvoorbeeld al balen als je met 3 ploegen gelijk staat e die andere 2 speelden gelijk tegen elkaar en jij hebt niet tegen ze gespeeld. Dan sta je dus sws onder ze in de ranglijst. En doelsaldo vind ik ook niet eerlijk vanwege de verschillende tegenstanders. Dus ik zou graag een tiebreaker willen die rekening houdt met de zwaarte van je tegenstanders. Bijvoorbeeld aantal punten dat je tegenstanders behaald hebben. 

Geplaatst

6397765e02163-CLS2.png

In de voorrondes Benfica, en Slavia Praag weten verslaan. De 3de plek lijkt me haalbaar in deze groep.

Geplaatst

Dat is nog eens een vreemde tegenstander in de halve finale met Tottenham. Zo lijkt een finaleplaats bijna gegarandeerd. En we hebben het pas over seizoen 1 hier.

image.thumb.png.3c846d609c9737f412339701833304e8.png

Geplaatst
6 uur geleden zei MNie:

Dat is nog eens een vreemde tegenstander in de halve finale met Tottenham. Zo lijkt een finaleplaats bijna gegarandeerd. En we hebben het pas over seizoen 1 hier.

image.thumb.png.3c846d609c9737f412339701833304e8.png

Moet zeker te doen zijn. Succes!

Geplaatst

Huh, zes wedstrijdjes maar? In de CL en EL zijn het er toch 8 met die nieuwe indeling? 

Geplaatst
20 minuten geleden zei Orrie:

Huh, zes wedstrijdjes maar? In de CL en EL zijn het er toch 8 met die nieuwe indeling? 

Heb eens in mijn save gechecked, ECL is idd 6 potten terwijl CL en EL er 8 zijn.

Geplaatst
18 uur geleden zei Oerlie:

Heb eens in mijn save gechecked, ECL is idd 6 potten terwijl CL en EL er 8 zijn.

Niet eens potten. 1 poule met 36 clubs, maar je speelt slechts 6 wedstrijden. Bonkers. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Niejo101:

Niet eens potten. 1 poule met 36 clubs, maar je speelt slechts 6 wedstrijden. Bonkers. 

Met potten bedoelt hij wedstrijden.