Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst

Jesus Vazquez of Miguel Gutierrez kopen? Ik twijfel....

Wat vinden jullie @Urbeto @neva @Mordurette @Willem @MNie @Nom de Guerre @RubenS2

Ik weet dat Gutierrez in FM22 in ieder geval echte wereldtopper werd en dat had ik met Jesus lang niet altijd. Alleen het zit mij niet lekker dat ik voor Miguel al 17 miljoen betaal en hem alleen kan signen met release clausule van maar 21 miljoen...?

20221030093052_1.jpg

20221030093055_1.jpg

20221030093059_1.jpg

20221030093125_1.jpg

20221030093140_1.jpg

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

voor Miguel al 17 miljoen betaal en hem alleen kan signen met release clausule van maar 21 miljoen...?

Is voor mij al genoeg reden om het niet te doen.

Geplaatst

Wat @neva zegt. De kosten die je kwijt bent aan transfer en loyaliteisbonus etc ligt al zo dicht bij de 21 miljoen dat je het amper winst kan noemen mocht je hem verkopen.

Geplaatst
9 minuten geleden zei neva:

Is voor mij al genoeg reden om het niet te doen.

6 minuten geleden zei Willem:

Wat @neva zegt. De kosten die je kwijt bent aan transfer en loyaliteisbonus etc ligt al zo dicht bij de 21 miljoen dat je het amper winst kan noemen mocht je hem verkopen.

Dank dank, ook voor snelle reply's. Vazquez is binnen en Gutierez is geannuleerd :)

Geplaatst

Dikke spoiler van me novelle maar boeie.

image.thumb.png.89343f9a91be52f5440718042ed46258.png

Ik zit nu al letterlijk een uur te twijfelen. Als ik het niet doe word ie ongelukkig en als ik het wel doe heb ik genoeg geld voor wat nieuwe talentjes.

Geplaatst
5 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zit nu al letterlijk een uur te twijfelen. Als ik het niet doe word ie ongelukkig en als ik het wel doe heb ik genoeg geld voor wat nieuwe talentjes.

Hoe kan je hier over twijfelen?
Ik zou dit 1000% zeker weten doen.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Aaron21:

ik moet de 2 heren hierboven bijstaan. ik snap ook niet dat je hier een uur over twijfelt. @La Pulga

Die gast op 10 is een dikke baas joh en wilde eigenlijk een bedrag met 9 cijfers :D 

Geplaatst
35 minuten geleden zei La Pulga:

Die gast op 10 is een dikke baas joh en wilde eigenlijk een bedrag met 9 cijfers  

Ik kan er wel in komen dat je twijfelt. Ik probeer zelf altijd zo lang mogelijk met de oorspronkelijke spelers door te gaan, indien ze nog voldoende kunnen groeien naar een bepaald niveau. Ik denk, dat is een aanname, dat dit bij Kudus ook weleens het geval zou kunnen zijn. Geld is ook niet alles... 

Geplaatst
26 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik kan er wel in komen dat je twijfelt. Ik probeer zelf altijd zo lang mogelijk met de oorspronkelijke spelers door te gaan, indien ze nog voldoende kunnen groeien naar een bepaald niveau. Ik denk, dat is een aanname, dat dit bij Kudus ook weleens het geval zou kunnen zijn. Geld is ook niet alles... 

Exact dit dus. Vind het zelf ook niks om na twee seizoenen een heel ander team te hebben wat niet realistisch is. Zo'n bod voor bijvoorbeeld Brobbey zal ik altijd weigeren omdat ik hem gewoon minstens vijf seizoenen bij Ajax wil zien en dan boeit het mij niet dat dan een Endrick 500 keer beter zal zijn en goedkoper maar ik win liever de CL met Brobbey dan met een Endrick :D 

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

Ik zou hem lekker verkopen en de jeugd de kans geven. Lopen vast wel grote, Nederlandse talenten rond op die positie die je kunt halen of kan doorschuiven uit de jeugd.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Mordurette:

Ik zou hem lekker verkopen en de jeugd de kans geven. Lopen vast wel grote, Nederlandse talenten rond op die positie die je kunt halen of kan doorschuiven uit de jeugd.

Uiteindelijk ook gedaan en wat leuke vervangers er voor gehaald. Dat blijft nog wel eventjes geheim :D 

Geplaatst
1 uur geleden zei dvsermelo:

Help! Wat te doen? 

DdfvsWA.png

Engeland voor eindelijk de coming home.

Geplaatst
9 uur geleden zei dvsermelo:

Help! Wat te doen? 

DdfvsWA.png

Dan ga ik voor Spanje. Geen idee hoe ver je bent maar er is talent genoeg. En Engeland is gewoon kut. Dus dan eerder Frankrijk nog :) 

Geplaatst

Het is Frankrijk geworden. Wat @Mordurette zegt: ik speel nooit met échte topclubs. Dus Mbappe is geen speler die ik ooit in mijn FM team ga krijgen. Nu wel :) 

Geplaatst

Beste Forumleden! 

ik heb hier 2 spelers voor mijn LLM save preusden munster. hoe zouden jullie de rollen invullen voor hem op een 2 mans middenveld (4-4-2) ik hoor graag van jullie. thnx alvast

2022-12-01 (4).png

2022-12-01 (5).png

Geplaatst
4 uur geleden zei Zakaria1986:

Beste Forumleden! 

ik heb hier 2 spelers voor mijn LLM save preusden munster. hoe zouden jullie de rollen invullen voor hem op een 2 mans middenveld (4-4-2) ik hoor graag van jullie. thnx alvast

2022-12-01 (4).png

2022-12-01 (5).png

Ik zou Luiz Carlos als spelmaker voor de defensie opstellen, maar ook echt op die plek. Ken verder je selectie niet, maar dan zou je in een 4-1-2-2-1 (4-3-3 met de punt naar achter) kunnen spelen met Deters als één van de twee centrale middenvelders. Qua rol past dynamisch het beste, denk ik. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Cicchio:

Ik zou Luiz Carlos als spelmaker voor de defensie opstellen, maar ook echt op die plek. Ken verder je selectie niet, maar dan zou je in een 4-1-2-2-1 (4-3-3 met de punt naar achter) kunnen spelen met Deters als één van de twee centrale middenvelders. Qua rol past dynamisch het beste, denk ik. 

ik wil met munster naar de top en dat wil ik met een 4-4-2 ik dacht ook aan svd en dyn maar is het niet zo dat bij een 2mans middenveld de dynamische middenvelder teveel zwerft??

2022-11-26 (1).png