Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 2-12-2022 om 08:45 zei Zakaria1986:

ik wil met munster naar de top en dat wil ik met een 4-4-2 ik dacht ook aan svd en dyn maar is het niet zo dat bij een 2mans middenveld de dynamische middenvelder teveel zwerft??

2022-11-26 (1).png

Ik denk dat dat nog wel mee valt, omdat je SVD ook defensief is ingesteld. Op die manier heb je wellicht ook vanuit het middenveld wat meer aansluiting in en om de 16 als een van de vleugelspelers een bal voorzet.

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst
Op 2-12-2022 om 08:45 zei Zakaria1986:

ik wil met munster naar de top en dat wil ik met een 4-4-2 ik dacht ook aan svd en dyn maar is het niet zo dat bij een 2mans middenveld de dynamische middenvelder teveel zwerft??

2022-11-26 (1).png

Nee niet echt, zeker niet als er een op ondersteuning en een op defensief staat , zoals in jouw voorbeeld. Ik speel op Engels al jaren maar als je er een op Mezalla (attack) of Box to Box zou doen, dan allicht wel ja. Maar je hebt er nu geen 1x op aanvallende rol, ik den zwerven wel mee zal vallen.

Geplaatst

Ben halverwege seizoen 3 van Marseille overgestapt naar Arsenal. Doelstelling is ze weer naar de top te brengen. Nu komt City met een bod van 75 miljoen direct + 55 miljoen in termijnen (130 miljoen in totaal dus). Saka wil gaan. Ik wil hem niet laten gaan. Wat te doen?

Geplaatst
Zojuist zei Messidona:

Ben halverwege seizoen 3 van Marseille overgestapt naar Arsenal. Doelstelling is ze weer naar de top te brengen. Nu komt City met een bod van 75 miljoen direct + 55 miljoen in termijnen (130 miljoen in totaal dus). Saka wil gaan. Ik wil hem niet laten gaan. Wat te doen?

Wat voor jou goed voelt. Zelf heb ik 173 miljoen voor Saka gevangen kan oplopen tot 183 miljoen ook van City. 

Geplaatst
Op 10-12-2022 om 19:56 zei Kyrill:

Wat voor jou goed voelt. Zelf heb ik 173 miljoen voor Saka gevangen kan oplopen tot 183 miljoen ook van City. 

Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam City terug en deze keer met een bod te goed om te weigeren...

image.png.f8350087414489ca7399fd0d7dec1011.png

Geplaatst

image.thumb.png.029ece16f4adb80ff5c7877c03e5847a.png

Wat zeggen we hier van @MarcFM1

image.thumb.png.aa3d2f584a4b7a3cb71a63f0f48a7f08.png

Dit is Mimi op dit moment. Twee jaar verhuurd, vorig seizoen tot 24 wedstrijden maar nog niet goed genoeg voor de basis.  

Geplaatst

Ik zou hem direct verkopen @ReneLeBlanc. Heel lekker bedrag, waarvan het grootste gedeelte direct is. Als hij op die leeftijd nog niet goed genoeg voor de basis is, betwijfel ik of die het wel gaat worden. Daarnaast kan je van dat bedrag makkelijk een betere vervanger aantrekken. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Orrie:

Ik zou hem direct verkopen @ReneLeBlanc. Heel lekker bedrag, waarvan het grootste gedeelte direct is. Als hij op die leeftijd nog niet goed genoeg voor de basis is, betwijfel ik of die het wel gaat worden. Daarnaast kan je van dat bedrag makkelijk een betere vervanger aantrekken. 

Had m inderdaad geaccepteerd en meteen die 45 miljoen geboden op één van de grootste talenten in het spel, en al helemaal op rechtsback. Die heb ik nu binnen maar Benita is afgeketst, haha. :D 

image.thumb.png.4c9f991086c8adfd370b38bc5ab4d876.png

Dit is mn nieuwe sloper :D 

Geplaatst

Lekker spelertje zeg, hoop dat die niet teveel voorzetten hoeft te geven. :classic_biggrin:

Geplaatst
15 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.029ece16f4adb80ff5c7877c03e5847a.png

Wat zeggen we hier van @MarcFM1

image.thumb.png.aa3d2f584a4b7a3cb71a63f0f48a7f08.png

Dit is Mimi op dit moment. Twee jaar verhuurd, vorig seizoen tot 24 wedstrijden maar nog niet goed genoeg voor de basis.  

Ik had, zoals jij ook hebt gedaan las ik, hem verkocht. Ik vind sowieso dat hij zich bij jou uitstekend heeft ontwikkeld en als je dan 45M kan vangen... heerlijk!

Geplaatst
15 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Had m inderdaad geaccepteerd en meteen die 45 miljoen geboden op één van de grootste talenten in het spel, en al helemaal op rechtsback. Die heb ik nu binnen maar Benita is afgeketst, haha.  

image.thumb.png.4c9f991086c8adfd370b38bc5ab4d876.png

Dit is mn nieuwe sloper  

Lekker spelertje hoor! wel effe op voorzetten (en dribbelen) trainen als je hem ook aan de bal wil gebruiken.

Ohh... Benita afgeketst... waarom dan?

(als dit 2x achter elkaar posten niet mag, excuse moi)

Geplaatst

Ik heb op dit moment maar 11 miljoen budget over, maar kan deze speler voor 5,75 miljoen (nu) en 23 miljoen over termijnen wel binnenhalen, ondanks m'n budget. Is het een slimme zet om dat dan ook uit te geven aan deze speler? 

8ecb778e48c4b472ef54a17de0013f43.png

Geplaatst

@TheRealOne Als je selectie al goed staat en je kan het risico lopen is het denk ik een speler die meer gaat opleveren dan wat je ervoor betaalt (op het veld en/of latere transfer). Als je nog andere posities moet versterken zou ik het misschien niet doen.

Geplaatst
16 uur geleden zei TheRealOne:

Ik heb op dit moment maar 11 miljoen budget over, maar kan deze speler voor 5,75 miljoen (nu) en 23 miljoen over termijnen wel binnenhalen, ondanks m'n budget. Is het een slimme zet om dat dan ook uit te geven aan deze speler? 

Nee want in tegen stelling tot je staff ben ik niet kapot van hem... 7 voor koppen maar(heeft aanvaller/mid toch echt wel nodig lol) 6 voor voorzetten, 7 voor concentratie. Zou lekker doorzoeken als ik jou was :)

Geplaatst
16 uur geleden zei TheRealOne:

Ja, concentratie is niet helemaal geweldig maar met zijn techniek, inzicht, zonder bal, behendigheid, afstandschoten en eerste balcontact zou het echt wel een goede 10 kunnen worden. Hij durft de moeilijke bal wel te geven, kijkend naar zijn hoge score voor Lef. Zijn vastberadenheid is ook geweldig dus bijleren wil die sowieso wel. Beetje extra training op passing voor de mooie steekballen en hij levert je het geld wel weer op.

Een 10 is geen statistieken als voorzetten en koppen nodig, dikke onzin. Koppen kon Wesley Sneijder ook niet op die goal op het WK na. Voorzetten moet je dan gewoon laten verzorgen door je buitenspelers (aanvallend of de backs, afhankelijk van hoe je speelt). Hij moet lekker op het midden van het veld blijven rond drentelen :) 

bewerkt door Jotew

Geplaatst
14 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Wesley Sneijder was maar 1.70 lol

Deze gozer is 1.84;e:nono:

Dan nog hoeft'ie voor een 10 die op het middenveld speelt en technisch begaafd is niet te kunnen koppen? 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Dan nog hoeft'ie voor een 10 die op het middenveld speelt en technisch begaafd is niet te kunnen koppen? 

Eens we oneens zijn...

@TheRealOne vraag hier advies om te kopen of niet. Ik zeg nee, jij zegt ja, klaar dan toch?

Ik vind het imo niet bijzonder genoeg, zkr niet voor 23 miljoen.

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
17 uur geleden zei TheRealOne:

Op deze speler ga je wel een winst pakken denk ik. Prima speler en inderdaad goede attributen, waar alleen de concentratie jammer zou kunnen zijn. Even wat trainen op passing en dan heb je er wel een goede 10 aan.

Geplaatst

Verkopen of houden? Hij was vorig seizoen topscorer bij Notthingham Forrest met 19 goals en 8 assists in 40 Champion Ship duels basis, en voor groot deel verantwoordelijk dat ze kampioen daar zijn geworden en dus gepromoveerd naar de PL...

Ik heb ooit maar 10 miljoen voor hem betaald, maar hij is nog altijd pas 19, Engelsman en ik vind hem nu al heel goed. Stuggart bood eerst 31 miljoen op hem niet onderhandelbaar, nu doen ze het zelfde alleen voor 47 miljoen, weer afwijzen of accepteren?

Hij is ook al ingeschreven voor de PL en is Homegrown maar ik heb ook al Scamacca(voor wel echt veel interesse is) Benjamin Sesko, Youssouffa Moukoko, Martinelli, Marcos Leonardo en Adeyemi oa...\

EDIT ik heb voor nu iig op stall gedrukt/uitstellen...

20221222124210_1.jpg

20221222124215_1.jpg

20221222124221_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Wat @delichris zegt. Houden en het liefst verhuren aan een club waar hij minuten kan maken op het hoogste niveau, stapje hoger dan Championship kan hij al aan. Misschien daarna een van de andere spitsen verkopen als er daar interesse voor is?

Geplaatst
5 uur geleden zei delichris:

Ik zou hem houden en nog één seizoen verhuren. Daarna kan jij hem mooi gebruiken in je team.

5 uur geleden zei putdus:

zou hem ook nog houden.

Wat een spitsen heb jij. Hoe hou je ze tevreden?

4 uur geleden zei Willem:

Wat @delichris zegt. Houden en het liefst verhuren aan een club waar hij minuten kan maken op het hoogste niveau, stapje hoger dan Championship kan hij al aan. Misschien daarna een van de andere spitsen verkopen als er daar interesse voor is?

Sommige leden op WA waren voor verkopen. Geprobeerd maar hij snubte het 47 miljoen bod van Stuggart, het is wat het is.

NU heb ik hem on loan staan mar alleen voor top division clubs, is er geen bod helaas haha

Putdus: Thnx maat, ik ben er ook erg blij mee.

Vooral veel rouleren, als ik winst kan pakken op verkoop(zkr als groot/veel is) DOEN en degene die op de flanken kunnen ook vaak op de flanken spelen :D