Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zou het niet doen @Jeroen.Die Florian Hoffman is echt in alles veel matiger, slechter en minder goed dan Lesego Setsile je gaat echt in mijn ogen erg op achteruit als je met Hoffman als 1e doelman verder gaat. Zoals je zelf zegt je hebt toch geld zat. 

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst

@Jeroen.Je kan zo'n bod gewoon niet weigeren. Ook al heb je geld zat, kans is te groot dat hij in de toekomst voor minder, of zelfs gratis de deur uitgaat.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jeroen.:

Hij is inderdaad vertrokken. En hoewel Hoffman nog niet op hetzelfde niveau zit is het ook relatief dichtbij en is hij nog jong met groeipotentie.

Is jouw save maat, je moet helemaal zelf weten. Ik ben hier niet mee eens, Hoffman is echt vele malen slechter en verre van relatief dichtbij in mijn ogen. Maar goed voor die paar potjes CL is niet reden genoeg om die ander te houden dunkt mij...

Geplaatst
28 minuten geleden zei Kyrill:

Is jouw save maat, je moet helemaal zelf weten. Ik ben hier niet mee eens, Hoffman is echt vele malen slechter en verre van relatief dichtbij in mijn ogen. Maar goed voor die paar potjes CL is niet reden genoeg om die ander te houden dunkt mij...

Als je daadwerkelijk naar de voor een keeper belangrijke attributen kijkt zit er in mijn ogen relatief weinig verschil. Setsile is vooral fysiek en in de overige mentale attributen een stuk beter.

Geplaatst

Je bent helemaal zuur als hij zou blijven en hij opeens aangeeft zijn opties te willen bekijken. Dan weet je vaak dat je zo'n bod niet meer gaat krijgen dus verstandige keuze in mijn ogen. Nu kan Hofmann zich nog beter ontwikkelen vanwege meer speeltijd. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Mordurette:

Je bent helemaal zuur als hij zou blijven en hij opeens aangeeft zijn opties te willen bekijken. Dan weet je vaak dat je zo'n bod niet meer gaat krijgen dus verstandige keuze in mijn ogen. Nu kan Hofmann zich nog beter ontwikkelen vanwege meer speeltijd. 

Daar heb je 100% gelijk in Jorn, dat is echt super kut :( 

Geplaatst

Team: Club Brugge

Seizoen: 2023-2024

Ik ben begin december en Christian Pulisic wordt mij aangeboden. Hij is transfervrij en zonder club. Zou dus een directe aanwinst zijn.

Ik speel een soort van 4-2-3-1 zoals AC Milan het speelt. Mijn beste spelers staan dan ook op het middenveld.

Uit nieuwsgierigheid doe ik toch maar eens navraag bij de manager van Pulisic en hij heeft slechts 2 eisen: 

1. Een salaris tussen de 200k en 300k. (Kan ik mee leven want hij zou misschien wel mijn beste speler zijn en mijn topverdieners hebben een gelijkaardig salaris)
  2. De verdediging versterken. (Was ik zelf al van plan).

Lijkt mooi om een deal te maken, maar ik twijfel toch.

Als ik naar zijn attributen kijk, zou hij in mijn AM rol passen, maar daar staat Vanaken. Captain en een teamleader.

Op de vleugels heb ik Lang en Skov Olsen. 

Wat denken jullie? Pulisic aannemen om het team de volgende stap te laten zetten? Iemand verkopen om plaats te maken voor hem? Groepsdynamiek niet in gevaar brengen en hem niet aannemen?

Geplaatst
18 minuten geleden zei EssDee:

Ik ben begin december en Christian Pulisic wordt mij aangeboden. Hij is transfervrij en zonder club. Zou dus een directe aanwinst zijn.

Ik speel een soort van 4-2-3-1 zoals AC Milan het speelt. Mijn beste spelers staan dan ook op het middenveld.

Uit nieuwsgierigheid doe ik toch maar eens navraag bij de manager van Pulisic en hij heeft slechts 2 eisen: 

1. Een salaris tussen de 200k en 300k. (Kan ik mee leven want hij zou misschien wel mijn beste speler zijn en mijn topverdieners hebben een gelijkaardig salaris)

Als ik naar zijn attributen kijk, zou hij in mijn AM rol passen, maar daar staat Vanaken. Captain en een teamleader.

Wat denken jullie? Pulisic aannemen om het team de volgende stap te laten zetten? Iemand verkopen om plaats te maken voor hem? Groepsdynamiek niet in gevaar brengen en hem niet aannemen?

Ik neem aan dat hij de rol van belangrijke speler of sterspeler wil hebben? Dan is het echt even passen en meten want hij is natuurlijk nog jong en zeker een goede speler, helemaal voor Brugge. Hoe goed is Skov Olsen? Geen idee of Pulisic ook rechtsbuiten kan spelen?

Geplaatst
Op 29-5-2023 om 08:05 zei EssDee:

Heb je een screentje van de genoemde spelers en je tactiek toevallig? Kan ik op die manier iets concreter met je meekijken :). 

Geplaatst

Hallo allemaal! Ik zit halverwege seizoen 1 in mijn Watford career, en ben opzoek naar een backup voor Choudhury die nu alles speelt, maar geleend is. Ik twijfel tussen deze 2. Welke raden jullie aan?

1.png

2..png

3..png

Geplaatst

Ik zou voor Pavlovic gaan, maar beide zien er prima spelers uit voor de toekomst. Twijfel wel of ze niveau PL gaan halen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei delichris:

Ik zou het nooit doen. Er zijn betere clubs  

Eens, ik wacht wel op de andere rode uit Engeland :D Die hebben nu Ancelottie als trainer maar ondertussen al 70 jaar oud, lijkt mij dat het zijn laatste seizoen zal zijn.

Geplaatst
31 minuten geleden zei La Pulga:

Eens, ik wacht wel op de andere rode uit Engeland :D Die hebben nu Ancelottie als trainer maar ondertussen al 70 jaar oud, lijkt mij dat het zijn laatste seizoen zal zijn.

Daar zou ik zeker op wachten :P 

Geplaatst

Xhaka van Arsenal naar Napoli voor 45 miljoen.

Vorig seizoen een fantastisch jaar gehad met 8 goals en 17 assists. 

Ondertussen in de game 31 jaar.

Bij go wie eventueel als vervanger bij Arsenal S3?

Geplaatst
6 uur geleden zei Fresso:

Sowieso weg doen nu je er nog een mooi bedrag voor kan vangen. Geen idee of Bellingham haalbaar is met jouw budget?

Geplaatst
5 uur geleden zei Mordurette:

Sowieso weg doen nu je er nog een mooi bedrag voor kan vangen. Geen idee of Bellingham haalbaar is met jouw budget?

Die zit helaas sinds S2 bij Real.

Geplaatst
12 uur geleden zei Fresso:

Altijd doen. Loopt zat rond in FM voor minder.

Geplaatst

Ik zit met Ajax nu aan het begin van seizoen 3. Zit nu rond te zoeken voor iemand in de spits. Tadic is het beste wel vanaf en Brobbey gaat het niet worden op de lange termijn. Kan nu Moukoko kopen onder de volgende voorwaarden

ynw75ve.png

Doen?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bazoer:

Ik zit met Ajax nu aan het begin van seizoen 3. Zit nu rond te zoeken voor iemand in de spits. Tadic is het beste wel vanaf en Brobbey gaat het niet worden op de lange termijn. Kan nu Moukoko kopen onder de volgende voorwaarden

ynw75ve.png

Doen?

Ik vind 57 miljoen nog wel meevallen. Voor mij een go.