Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik was voor Angelo gegaan. Jaar jonger, meer binnen de filosofie van PSV qua aankoopbeleid en is voor zijn rol beter dan Scott is voor z'n beste rol (winger). Voorzetten zijn bij Scott niet echt denderend. 

Maar uiteraard doen waar jij je het best bij voelt natuurlijk. 

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst
2 uur geleden zei Mordurette:

Ik was voor Angelo gegaan. Jaar jonger, meer binnen de filosofie van PSV qua aankoopbeleid en is voor zijn rol beter dan Scott is voor z'n beste rol (winger). Voorzetten zijn bij Scott niet echt denderend. 

Maar uiteraard doen waar jij je het best bij voelt natuurlijk. 

Idem, met 2 spitsen in de tactiek heb je meer aan een buitenspeler met goede voorzet. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei rich ruzzian:

Idem, met 2 spitsen in de tactiek heb je meer aan een buitenspeler met goede voorzet. 

Ik maak me niet druk hoor, heb meerdere buitenspelers. En vroeger had ik met Arsenal newgen die 5-7 ofzo had voor finishen en die maakte 20 goals in seizoen ofzo ;)

Dat ie iets lager voor voorzetten heeft, betekent niet per se hij niet kan, is dus mijn punt.

Geplaatst

Enorme twijfel in mijn save. Ik zit in seizoen 5 met ADO Den Haag, KKD gewonnen en in seizoen 5e geworden in de Eredivisie. Nu kan ik overstappen naar KAA Gent, wat in mijn ogen een grotere club is, maar er niet goed voor staat. Ben ook niet bekend met de Belgische competitie in FM, als in dat ik er nooit een club manage.

Wat vinden jullie? Go or no go?

image.thumb.png.894d809c45c96e68824c17fa5fc2a505.png

image.png

image.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei MNie:

Enorme twijfel in mijn save. Ik zit in seizoen 5 met ADO Den Haag, KKD gewonnen en in seizoen 5e geworden in de Eredivisie. Nu kan ik overstappen naar KAA Gent, wat in mijn ogen een grotere club is, maar er niet goed voor staat. Ben ook niet bekend met de Belgische competitie in FM, als in dat ik er nooit een club manage.

image.png

image.png

Zelf ben ik nog nooit overgestapt van club in een save dus ik zou het niet doen. Maar ik kan niet voor je kiezen. Aan de ene kant is het natuurlijk een leuke nieuwe uitdaging voor je en het kunstje met ADO ken je ondertussen wel (heb je vgm al eens de CL zien winnen met ze). Aan de andere kant zit daar wel je passie (bij ADO dus) en heb je een aantal talenten die je anders moet achterlaten. Dat laatste vind ik zo lastig, om iets achter te laten wat je hebt opgebouwd. Maar goed, ik ga dus niet voor je kiezen. Wat ik je wel kan adviseren is iets wat ik vaker lees in zo'n situatie (ook door jou vgm) dat je het spel opslaat, voor Gent kiest en als dat niet bevalt teruggaat naar je eerder opgeslagen game en doorgaat met ADO

Geplaatst
20 uur geleden zei MNie:

image.png

image.png

Naar Gent is altijd een GO.

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Naar Gent is altijd een GO.

Die tip neem ik mee!

21 uur geleden zei 19CH98:

Zelf ben ik nog nooit overgestapt van club in een save dus ik zou het niet doen. Maar ik kan niet voor je kiezen. Aan de ene kant is het natuurlijk een leuke nieuwe uitdaging voor je en het kunstje met ADO ken je ondertussen wel (heb je vgm al eens de CL zien winnen met ze). Aan de andere kant zit daar wel je passie (bij ADO dus) en heb je een aantal talenten die je anders moet achterlaten. Dat laatste vind ik zo lastig, om iets achter te laten wat je hebt opgebouwd. Maar goed, ik ga dus niet voor je kiezen. Wat ik je wel kan adviseren is iets wat ik vaker lees in zo'n situatie (ook door jou vgm) dat je het spel opslaat, voor Gent kiest en als dat niet bevalt teruggaat naar je eerder opgeslagen game en doorgaat met ADO

Dat is een tip die ik zelf ook altijd geef haha. Denk wel dat ik de stap ga wagen, maar dan denk ik dat ik het zonde vind dat ik de Eredivisie niet heb gewonnen

Geplaatst
8 minuten geleden zei MNie:

Dat is een tip die ik zelf ook altijd geef haha. Denk wel dat ik de stap ga wagen, maar dan denk ik dat ik het zonde vind dat ik de Eredivisie niet heb gewonnen

Dat dacht ik inderdaad al, maar toch helpt het soms als anderen het tegen je zeggen;c

Geplaatst
14 minuten geleden zei MNie:

Die tip neem ik mee!

Kom je daarna toch gewoon weer een keer terug..?

Geplaatst
Op 7-5-2023 om 23:36 zei MNie:

image.png

image.png

Gent is altijd een no go.

Ik ben zelf ook geen held in het overstappen in een game. Maar ik snap je redeneringen. Op zich is de Belgische competitie echt wel leuk om in te managen, vooral met de grotere clubs.

Geplaatst

Ik vind het altijd zonde om een club te verlaten zonder op zijn minst een titel te winnen. Ikzelf ga graag zelfs tot het uiterste en vertrek pas bij een club als ik de Champions League, De Europese Super Cup, inclusief het WK voor clubs heb gewonnen. Daarna kijk ik naar een club dat weggezakt is en klaar is voor een rebuild in die save. Dus ik zou kiezen voor ADO Den Haag

Geplaatst

@19CH98 @Aaron21 @Glenn08 @Lensherr

Twee dagen geen tijd gehad om mijn laptop open te klappen, dus heb na kunnen denken of ik het wel of niet wil doen. Met de tip om een backup van ADO te maken en in mijn achterhoofd dat ik vrij recent een novelle heb gehad waarin ik met ADO alle prijzen won besloten de overstap te maken. In deze game heb ik niet een vast plan, dus wie weet ben ik zo terug bij ADO of ga ik België veel plezier beleven.

image.thumb.png.cd33ba9d82b6b07256e4f9f1c1d8c06b.png

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

@19CH98 @Aaron21 @Glenn08 @Lensherr

Twee dagen geen tijd gehad om mijn laptop open te klappen, dus heb na kunnen denken of ik het wel of niet wil doen. Met de tip om een backup van ADO te maken en in mijn achterhoofd dat ik vrij recent een novelle heb gehad waarin ik met ADO alle prijzen won besloten de overstap te maken. In deze game heb ik niet een vast plan, dus wie weet ben ik zo terug bij ADO of ga ik België veel plezier beleven.

image.thumb.png.cd33ba9d82b6b07256e4f9f1c1d8c06b.png

Ga je toch een andere club in Belgie voor moeten zoeken ;c

Nee, veel succes bij Gent! Het potentieel is er allesinds!

Geplaatst
11 uur geleden zei Glenn08:

Gent is altijd een no go.

Ik ben zelf ook geen held in het overstappen in een game. Maar ik snap je redeneringen. Op zich is de Belgische competitie echt wel leuk om in te managen, vooral met de grotere clubs.

Jouw mening is waardeloos.

Succes. @MNie

Geplaatst

Net de bekerwinst en de winst van de supercup kan ik binnen een jaar wellicht al overstappen. Bij AA Gent loopt het stroef tot nu toe, maar Nantes staat er ook niet goed voor. Wel een grotere competitie. Twijfels!

image.thumb.png.8a661d71ab5e05e69e60cbe6b9bbf1ad.png

image.thumb.png.8dd533f15c8380250c7ae6c2c4c7724f.png

image.thumb.png.28bec088494c5d249b39da2bdab5e7b3.png

Geplaatst

Ik zou blijven. Als je binnen de 30 wedstrijden in de top 6 kan eindigen in België is alles mogelijk en wie weet zit er dan wel een titel in

Geplaatst

Ze bieden mij in ieder geval de job.. afsluiten en een nachtje over slapen denk ik maar.. Nantes staat nog steeds 15e.. wij gezakt naar de 11e plaats.. maar wel 9 punten achterstand maar op plek 5.. twijfel twijfel twijfel!

Geplaatst
4 minuten geleden zei MNie:

Ze bieden mij in ieder geval de job.. afsluiten en een nachtje over slapen denk ik maar.. Nantes staat nog steeds 15e.. wij gezakt naar de 11e plaats.. maar wel 9 punten achterstand maar op plek 5.. twijfel twijfel twijfel!

Gent is een grotere club dan Nantes. Gewoon blijven!

Geplaatst
20 uur geleden zei Glenn08:

Gent is een grotere club dan Nantes. Gewoon blijven!

Jij bent goed bezig!

Geplaatst

image.thumb.png.8666700df731e5405459bc08cfe305c6.png

Transferperiode gesloten in Letland en HSV blijft hun bod op mijn eerste keeper verhogen. Begon rond het miljoen maar begin nu wel hevig te twijfelen. Op zich een redelijke vervanger al in huis(zeker aangezien plaatsing voor de groepsronde CL al bijna zeker is met een 5-0 in eigen huis) en kampioen worden zou zonder keeper nog bijna lukken. Daarnaast is het gewoon ondanks dat er al meer dan genoeg miljoenen op de bank staan gewoon een berg geld en ben ik van mening dat iedereen in principe vervangbaar is.

Lesego Setsile:

Spoiler

image.thumb.png.8f4e6f9a77061b0c5474875bd707ee45.png

Florian Hoffman:

Spoiler

image.thumb.png.0ad760efe186df599abc5954a148a9f8.png

bewerkt door Jeroen.