Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 30-5-2023 om 18:24 zei Skyrr_Remco:

Hallo allemaal! Ik zit halverwege seizoen 1 in mijn Watford career, en ben opzoek naar een backup voor Choudhury die nu alles speelt, maar geleend is. Ik twijfel tussen deze 2. Welke raden jullie aan?

1.png

2..png

3..png

zou voor die Duitser gaan 

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst

@AntiChrist7 Ik zou Obispo zeggen, verschil in teamwork is niet zo heel groot en verschil in flair wel.

image.thumb.png.5103c1df3bf062c84a60f86ee9798290.png

Zelf op zoek naar een nieuwe linksback. Hierboven de vier gegadigden en hieronder de screenshots. Telles zou de ervaren kortetermijnoplossing zijn, de andere 3 zijn voor het nu en de toekomst. Ze moeten aanvallend wat bij kunnen dragen maar ook verdedigend iets toe moeten voegen.

Spoiler

image.thumb.png.833d7a90f37cd7971425ca1f66c39c4d.png

image.thumb.png.9a0d23f5f63ca2e75c8b11c67f1f3628.png

image.thumb.png.a17f3d9dd9e6a48c133c44afc52e09a9.png

image.thumb.png.a82d7578e34fa5ac6bbbdca145efb0dc.png

bewerkt door Willem

Geplaatst

Ben uiteindelijk voor Truffert gegaan, goedkoper en een stuk lager salaris dan Yilmaz.

Geplaatst

Truffert lijkt me inderdaad net iets beter dan Dedic en Yilmaz als je aanvallende intenties hebt.

Geplaatst

Save met Club Brugge.

Mignolet is 36 jaar ondertussen, maar doet het nog steeds uitstekend. Vorig seizoen nog 7,3 gemiddeld gehaald.

Nu heeft hij een voorstel gekregen van Bournemouth en zijn voorkeur zou bij hen liggen.

Hij is een leider in mijn kleedkamer, maar ook mijn zwaarste contract. 

Door hem te verkopen komt er heel wat financiële ruimte vrij, maar mogelijks reageert de groep er niet goed op.

Plus een gelijkwaardige vervanger vinden is niet zo simpel.

Ik kwam bij onderstaande keeper uit van Rijsel, maar hij aan de dure kant. Ik zou hem kunnen veroorloven (budget is 70 miljoen), maar is hij het waard? Zal hij op Mignolet kunnen doen vergeten?

In mijn jeugd heb ik geen talent zitten.

En een jong talent kopen en in doel zetten om door te groeien? Misschien teveel risico in de Europese wedstrijden waar ik hoop de groepsfase van de CL te overleven.

Wat zouden jullie doen?

Football Manager 2023 12_08_2023 14_04_59.png

Football Manager 2023 12_08_2023 14_06_16.png

Geplaatst

@EssDee Chevalier is natuurlijk wel een doelman waar je 10-tal jaren op kan vertrouwen alleen 30 miljoen is heel wat geld. Ik zelf speel ook met Club en gebruik Mignolet nog steeds. Als je ergens anders geld nodig hebt om te versterken zou ik hem niet veranderen en als het geld je niet kan boeien kan je voor Chevalier gaan. Ik zelf geef niet graag zoveel geld uit en al zeker niet aan een doelman

Geplaatst

@EssDee Is hij de enige optie om hem op te volgen? Gevaar is dat als Mignolet zo graag weg wilt hij stampei gaat maken en dan ben je ook niet blij met zo'n belangrijke speler.

Geplaatst

Ik vind die Chevalier nu al even goed dan Mignolet, zeker op mentaal en fysiek vlak.

Geplaatst

Afgelopen winter m'n eerste doelman verkocht. Het seizoen afgemaakt met een talent van net 20, maar dat durf ik eigenlijk nog geen heel seizoen aan. ;c Ik wil ook geen wereldtopper kopen, omdat ik twee Nederlandse talenten op doel er aan heb komen: Van Kammen (net verhuurd aan Almere City, wel eigen jeugd dus hij heeft 'voorrang' ;c) en Van Amersfoort (nog wel bij de club, vorig halfjaar op doel gestaan).

Bijlow is na de komst van mijn oude keeper op de bank komen te zitten, is Nederlands, maar ook aan de oudere kant en al wat aan het aftakelen, zorgt er wel voor dat hij sowieso de weg vrij maakt voor een van m'n talenten. Moet wel +/- 25 miljoen kosten en dat is me eigenlijk wel iets te veel.

fb7f0502a6c9691cbc4ac99fa6ba8211.png

Deze Mexicaan kost maar 10,5 miljoen maar is heel erg klein. Zelfde lengte als m'n vorige keeper en dat koste zo nu en dan een tegengoal. Daarnaast heb ik een regel voor mezelf dat er niet meer dan 3 spelers uit Noord/Zuid-Amerika mogen komen, en ik zit al op 3. Ook nog erg jong, en ik zoek eigenlijk een wat oudere keeper.

d35e8491696f28fd19012334fb21fbb2.png

Ismail is de goedkoopste, een bod van een paar miljoen werd geaccepteerd, met z'n 24 een goede leeftijd om over een aantal seizoenen als een ervaren kracht op de baknk te gaan zitten. Wel veruit de minste aan de bal.

97992cc6e2aac4ae36173604fedb7ca0.png

Urbig moet met bonussen 13 miljoen kosten, een prima leeftijd zodat een van m'n talenten over een paar jaar het stokje over kan nemen. Is een stuk duurder dan de Arabiër maar ook een stuk beter aan de bal.

24b716460533c72d0678424ec89ad5df.png

Ikzelf neig naar de Duitser of de Arabier, maar ben er nog niet helemaal over uit.

Geplaatst

Ik zou voor de Duitser gaan. De Arabier is te zwak om Europees te presteren, gok ik.

Geplaatst

Urbig koos ervoor om een nieuw contract bij z'n club te tekenen. Ik ga Van Amersfoort dan nog maar minstens een half jaar op doel zetten. :D

Geplaatst

Vorig jaar voor het eerst de Copa Libertadores gewonnen met een relatief klein clubje uit Ururguay. Mooi zou je zeggen. Is het ook. Alleen word ik nu best leeg gekocht. Kom ik deze jongeman tegen. 6,2M. Heel duur, misschien wel excessief duur. Alleen kan ik het wel betalen. Doen? Niet dat het veel uitmaakt maar dit is FM22.

8WBzu0Y.png

bewerkt door JesseNL

Geplaatst

De Duitser omdat het een Duitser is? (voor 43 miljoen) of de Turk omdat hij maar 10 miljoen moet kosten?

image.thumb.png.5bac5f850db1beecce27b2b64e7f6ad1.png

Geplaatst

@ArezoDe Turk. Hij is toch net ietjes beter, en zijn natuurlijke fitness zal ook helpen met de drukke schema, en hij zal langer bij je kunnen spelen

Geplaatst

51fafbf7ee6d714c468561a089cd61b1.png

Ik zoek een nieuwe wingback op rechts. Deze zijn bijzonder schaars voor het niveau waar ik op zit. Dit is de enige wingback op de shortlist maar ik moet zo'n 150 miljoen voor hem betalen. Geld is geen issue, kan het prima betalen zonder in de problemen te komen. Is die het waard?

Geplaatst

@Thomassje123Vind hem eigenlijk iets te oud voor 150. Als die 22/23 was geweest ofzo.. Alles klopt prima. Mooie flair ook. Goeie versnelling. Ik zeg zelf No Go. Zou iemand jonger kopen met ongeveer dezelfde stats. Die ook eventueel kan doorgroeien en verkocht kan worden als die 29 is ofzo

Geplaatst
6 minuten geleden zei Rinus:

@Thomassje123Vind hem eigenlijk iets te oud voor 150. Als die 22/23 was geweest ofzo.. Alles klopt prima. Mooie flair ook. Goeie versnelling. Ik zeg zelf No Go. Zou iemand jonger kopen met ongeveer dezelfde stats. Die ook eventueel kan doorgroeien en verkocht kan worden als die 29 is ofzo

Vind 150 ook te veel. Zal wel zoeken naar een andere wingback maar als ik die niet kan vinden haal ik deze maar. Mijn huidige wingback is namelijk al 34 jaar en de tweede wingback bakt er echt helemaal niets van

Geplaatst

@Thomassje123Kijk naar Mezzala's. Die hebben precies dezelfde stats. Neem twee rechtsbenige jonkies. Zet ze in de wingback. Doe ik ook altijd. En vaak nog goedkoper ook.

Geplaatst
Spoiler

50cc25178eb49bd933ef0282d899dea4.png

082b07f4e97092ad93ca388ed8810cc3.png

@Rinus Ik ben de nationale teams even nagelopen en dit zijn de twee alternatieven. Dan neig ik toch naar die Carrera. Die speler kan ik zeker nog wel 6 tot 8 jaar uit halen.

Zoals ik al zei, wingbacks zoals ik ze wil zijn heel schaars