Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je 150m kan missen is het prima. Alleen jammer dat het nou net Juventus moet zijn waar het naar toe gaat, haha

• Antwoorden 231
  • Weergaven 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Uiteindelijk toch overstag gegaan, zijn debuut was geen teleurstelling!    

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Hold my beer

• Heb besloten hem in de winter te behouden aangezien het te moeilijk zou zijn een goede vervanger te vinden. Hij was eventjes kwaad, maar na sluiting van de transfermarkt niet meer. In de zomer kwam Ci

Geplaatst

Pfoe. Krijg hier een hoop geld aangeboden voor een spelertje.

image.thumb.png.ff168ed189f29f08df9f35fcf26c8236.png

image.thumb.png.15bfdc0e309914349233694cc27e7e9b.png

Eventuele interne vervangers:

Spoiler

image.thumb.png.49da3ed621821bbc0d36e5a78f5a6190.png

image.thumb.png.abe8e31ea62e7850c9a81fa4b472a7e4.png

(Staat nu nog linksbuiten, maar daar heb ik een prima alternatief voor)

image.thumb.png.4115a9e7742acc867a725528caf181c0.png

Zeg het maar. Zelf draaien we in de top van de CL mee tegenwoordig. Ik weet niet waar ik goed aan doe. Voorlopig ligt ie nog vier jaar vast en hoeft ie niet per se weg.

@Thomassje123kijk ik ook even naar jou. Ik neig naar een no go. Maar het is heel erg veel geld voor een San Marinese club. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik weet niet hoe gemakkelijk je Zuid-Amerikanen binnenhengelt, maar met dat geld koop je half Colombia op.

Is zeker waar. Maar moet ik dan nog meer gaan halen? Heb al zoveel jonge spelers en al zoveel Zuid-Amerikanen :D 

image.png.64311e4ab4ea4860f00a2f1e94d3c22b.png

De onder 19 (had ik de eerste jaren niet eens) speelt alleen YCL en verder niets. Verhuren gaat nu wel zachtjes aan, maar nog niet helemaal lekker. Erbij houden is lastig:

image.png.ba3dbdadf54971a90f9ecb8ebd252263.png

Dillemma's.

Geplaatst
5 uur geleden zei neva:

Pfoe. Krijg hier een hoop geld aangeboden voor een spelertje.

image.thumb.png.ff168ed189f29f08df9f35fcf26c8236.png

image.thumb.png.15bfdc0e309914349233694cc27e7e9b.png

Eventuele interne vervangers:

Toon verborgen inhoud

(Staat nu nog linksbuiten, maar daar heb ik een prima alternatief voor)

image.thumb.png.4115a9e7742acc867a725528caf181c0.png

Zeg het maar. Zelf draaien we in de top van de CL mee tegenwoordig. Ik weet niet waar ik goed aan doe. Voorlopig ligt ie nog vier jaar vast en hoeft ie niet per se weg.

@Thomassje123kijk ik ook even naar jou. Ik neig naar een no go. Maar het is heel erg veel geld voor een San Marinese club. 

Ik heb die speler ook niet gehaald. Zat een groot talent bij Vitesse  dus ik ga hem dan opleiden. Voorlopig houd ik mijn tweede VVR eventjes, ook als is die niet zo goed als ik zou willen

Das veel geld, heb je het echt nodig of is de speler te belangrijk? Dat is de afweging die ik altijd maak

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Geen van beiden. Hij is wel echt heel goed, maar het is niet zo dat het elftal het niet kan opvangen. Het is heel veel geld, maar ik heb 160 miljoen in kas. TB is op, maar ik krijg elk jaar 60 miljoen en kan nog schuiven in loonbudget. Dit is voor het eerst dat ik zo lang twijfel, maar als ik naar zijn salaris kijk ook en zijn contractduur, ga ik hem behouden. Mannetje verdient 1 miljoen per jaar, dat is niks. Lang leve de opties in contracten. Vanaf het moment dat ik besloot alleen nog maar spelers op mijn voorwaarden de laten gaan, leg ik ze gewoon voor 7 of 8 jaar vast. Ideaal. Betaal je wat meer aan het begin, maar pakt meestal wel goed uit.

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Geen van beiden. Hij is wel echt heel goed, maar het is niet zo dat het elftal het niet kan opvangen. Het is heel veel geld, maar ik heb 160 miljoen in kas. TB is op, maar ik krijg elk jaar 60 miljoen en kan nog schuiven in loonbudget. Dit is voor het eerst dat ik zo lang twijfel, maar als ik naar zijn salaris kijk ook en zijn contractduur, ga ik hem behouden. Mannetje verdient 1 miljoen per jaar, dat is niks. Lang leve de opties in contracten. Vanaf het moment dat ik besloot alleen nog maar spelers op mijn voorwaarden de laten gaan, leg ik ze gewoon voor 7 of 8 jaar vast. Ideaal. Betaal je wat meer aan het begin, maar pakt meestal wel goed uit.

Dan kun je best verkopen als je hem kunt opvangen

Geplaatst

Ja, als ze over de 150 gaan doe ik het denk ik wel.

Krijg nu ook 123 miljoen geboden op deze man:

image.thumb.png.b06f1814095b16c52d8a802be2a31b5d.png

Prima speler, maar niet eens heel erg bijzonder. Normaal dus altijd doen, al bij 80 miljoen. Heeft echter San Marinese nationaliteit (2e nationaliteit), dus die ga ik echt never nooit laten gaan.

Wel blij dat er de laatste jaren serieus geboden wordt, eindelijk.

Geplaatst
Op 2-10-2023 om 19:43 zei neva:

Ja, als ze over de 150 gaan doe ik het denk ik wel.

Krijg nu ook 123 miljoen geboden op deze man:

image.thumb.png.b06f1814095b16c52d8a802be2a31b5d.png

Prima speler, maar niet eens heel erg bijzonder. Normaal dus altijd doen, al bij 80 miljoen. Heeft echter San Marinese nationaliteit (2e nationaliteit), dus die ga ik echt never nooit laten gaan.

Wel blij dat er de laatste jaren serieus geboden wordt, eindelijk.

Te knap. Houden dus!

Geplaatst

00301a2c3d556e48db422aca008fd3b9.png

Sinds De Luca met pensioen is gegaan heb ik nog steeds niet de ideale hangende spits gevonden. De twee die ik nu heb zijn het ook net niet. Zouden jullie voor deze speler €120 miljoen kopen als hangende spits? (geld is geen issue) 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Thomassje123:

00301a2c3d556e48db422aca008fd3b9.png

Sinds De Luca met pensioen is gegaan heb ik nog steeds niet de ideale hangende spits gevonden. De twee die ik nu heb zijn het ook net niet. Zouden jullie voor deze speler €120 miljoen kopen als hangende spits? (geld is geen issue) 

Ja alleen jammer dat ie ''al'' 30 is.

Geplaatst

Deze Fransman van PSG kopen voor 9.75 miljoen of de Belg van Club Brugge kopen voor 30 miljoen zijn clausule? Wat zouden jullie doen? De Belg lijkt me wel beter en is iets wat jonger maar ik vind 30 miljoen veel geld. Ik heb screen toegevoegd van Kabangala die ik toevallig al had gehaald begin vorig seizoen van Brugge, en die is helaas bepaald geen succes geworden bij ons om maar voorbeeld aan te geven.

20231009224635_1.jpg

20231009225133_1.thumb.jpg.520731633fbe9ba74a2066cf10420b49.jpg

20231009224647_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Voor een PL ploeg is 30 miljoen toch niet zoveel geld? Als hij echt een versterking is voor je ploeg zou ik hem sowieso halen. Hij is 20 jaar oud dus zelfs als hij er niks van bakt is de kans groot dat je nog flink wat geld voor hem kan vangen als je besluit hem te verkopen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei 19CH98:

Voor een PL ploeg is 30 miljoen toch niet zoveel geld? Als hij echt een versterking is voor je ploeg zou ik hem sowieso halen. Hij is 20 jaar oud dus zelfs als hij er niks van bakt is de kans groot dat je nog flink wat geld voor hem kan vangen als je besluit hem te verkopen. 

Mijn totaal budget is/was 28 miljoen. En ze verwachten direct 30 miljoen.En ik ben ook niet echt overtuigd van hem. Heb het niet gedaan, ik zit midden in novelle update, je kan zo zien wie wel gehaald heb. 

Geplaatst

image.thumb.png.7928d740a01dbedbf7e5f85888d569f4.png

65m+15m. 208CM. Wat een reus. Kijk naar die stats... Wil hjem zo graag.. Wowjongens. Maar hij heeft dus 'Houdt niet van grote wedstrijden' in het oranje.. mmmmmm fuck man. Go or No go? Diepe spits. 208cm. kan rennen, springen, hartstikke snel, sprinten, scoren.. mentaal prima.. hij is God.. maar die wedstrijden-ding, he...

Edit: Heb het maar gedaan, hé. Complimenten geven in de grote wedstrijden. Dna moet het wel goed komen.

bewerkt door Rinus

Geplaatst

Aangezien het geld geen probleem is, gok ik, gewoon doen.

Wat je zegt: heerlijke speler en wat betreft die "houdt niet van grote wedstrijden", ach, dat zien we (jij :classic_laugh:) later wel.

Geplaatst
1 uur geleden zei Jernx:

Aangezien het geld geen probleem is, gok ik, gewoon doen.

Wat je zegt: heerlijke speler en wat betreft die "houdt niet van grote wedstrijden", ach, dat zien we (jij :classic_laugh:) later wel.

Dacht ik ook, hé. Alle stats op de juiste plek, 208cm. Daar kan de match engine niet mee overweg. Ik zweer. Ben toevallig nu een wedstrijd an het spelen, en heb hem maar een basisplek gegeven. Eens kijken wat die kan... Debuutdoelpunt. Lekker

image.thumb.png.f50c7ab0567123f73f539b1727ed6663.png

Ben blij voor hem :t:

image.thumb.png.aeef80c2888b0a0d9e62cce7c70b49a9.png

En deze.

bewerkt door Rinus

Geplaatst
4 uur geleden zei Rinus:

image.thumb.png.7928d740a01dbedbf7e5f85888d569f4.png

65m+15m. 208CM. Wat een reus. Kijk naar die stats... Wil hjem zo graag.. Wowjongens. Maar hij heeft dus 'Houdt niet van grote wedstrijden' in het oranje.. mmmmmm fuck man. Go or No go? Diepe spits. 208cm. kan rennen, springen, hartstikke snel, sprinten, scoren.. mentaal prima.. hij is God.. maar die wedstrijden-ding, he...

Edit: Heb het maar gedaan, hé. Complimenten geven in de grote wedstrijden. Dna moet het wel goed komen.

201cm hè, niet 208cm. Die zeven cm gaat je opbreken hoor 😅.

Jammer van z'n Felheid en Lef, durft waarschijnlijk elk duel te winnen of er vol in te gaan. Verder natuurlijk een geweldige spits.

Geplaatst
5 uur geleden zei Mordurette:

201cm hè, niet 208cm. Die zeven cm gaat je opbreken hoor 😅.

Jammer van z'n Felheid en Lef, durft waarschijnlijk elk duel te winnen of er vol in te gaan. Verder natuurlijk een geweldige spits.

Geen idee waarom ik op 208cm kwam.. Shit. Wat een miskoop. :-D

Geplaatst

@Mark Hughes Zou best een realistische overstap zijn natuurlijk, weet niet wat je hebt opgebouwd bij RKC tot nu toe.