Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De titel zegt het natuurlijk eigenlijk al en ondanks dat het nog even zal duren voordat iedereen op het punt van de instroom van regens aankomt, is het topic alvast hier. Post hier dus jouw meest talentvolle en bijzondere regens! Achtergrondinformatie (over bijv. club van herkomst) is ook welkom.

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst

In seizoen 1 liep deze speler mijn jeugdopleiding binnen. Inmiddels een meer dan volwaardig selectielid.

HMh90eI.png

Geplaatst

1e seizoen, ik mag niet klagen :classic_biggrin: Krijgt in seizoen 2 genoeg kansen.

image.png

bewerkt door MysticPp

Geplaatst
40 minuten geleden zei MysticPp:

1e seizoen, ik mag niet klagen :classic_biggrin: Krijgt in seizoen 2 genoeg kansen.

image.png

Hallelujah!

Snel en sterk in zijn schoenen is ie ook nog eens, daaraan ga je plezier hebben 👊

Geplaatst
16 uur geleden zei MysticPp:

1e seizoen, ik mag niet klagen  Krijgt in seizoen 2 genoeg kansen.

image.png

Wauw, bizar joh!
Heb je voor mij een screentje inclusief "skillrondje" ?

Geplaatst
2 uur geleden zei MarcFM1:

Wauw, bizar joh!
Heb je voor mij een screentje inclusief "skillrondje" ?

Bedoel je met skillrondje dit?
image.thumb.png.3b89126d70d6ee33c4222e16d814c458.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei MysticPp:

Bedoel je met skillrondje dit?
image.thumb.png.3b89126d70d6ee33c4222e16d814c458.png

Ja!

What the fuck... Zag laatst (volgens mij in het FM Café) een bizarre newgen bij Ajax van 15 jaar. Maar deze 15-jarige is ook echt beestachtig. Heel bizar!

Geplaatst

Van dit nieuws werd ik wel even enthousiast, de jeugdinstroom na het 1e seizoen!
In het bijzonder deze spits

Nieuwe lichting.png

Spits.png

Geplaatst

image.thumb.png.86d41f454bf5a6d107c713f923cce8e8.png

Hij kan spelen als spits, verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder... Wat wordt de beste plek van deze reus? 

Geplaatst

Door z'n polyvalentie ga je em overal gebruiken, maar ook nergens waardoor ie altijd 2de viool gaat blijven spelen? ;c

Geplaatst
4 uur geleden zei Willem:

image.thumb.png.86d41f454bf5a6d107c713f923cce8e8.png

Hij kan spelen als spits, verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder... Wat wordt de beste plek van deze reus? 

Box 2 box middenvelder

Geplaatst
2 minuten geleden zei Willem:

@Thomassje123 Maar 33 miljoen ook, dat is echt schandalig weinig voor zo'n speler 

Zijn contract liep af, daardoor kwam het.

In november had ik die 33 miljoen geboden omdat ik andere clubs voor wilde zijn en dat was gelukt. Ik was de enige met een bod en nu is ie van mij :classic_love:

Geplaatst

Even mijn koekblik aan talenten open gooien hoor: 

image.thumb.png.64b7e7c275c307a915f3c46ae2e7bdc4.png

Maximiliano Fredes, gekocht voor 3,5 miljoen omdat zijn contract bijna afliep. Doet niet eens zo heel veel onder ten opzichte van Bijlow maar kan mooi zijn minuutjes achter Justin pakken.

image.thumb.png.919629b3e91975dd68c10cc2adb82439.png

Alejandro, gekocht voor 40 miljoen en is dit geld meer dan waard geweest. Heeft zich echt exponentieel ontwikkeld en is niet weg te denken uit de basis. Vormt een mooi koppeltje met Roberto/Klappert die hierna nog volgen. Kan ook nog eens prima als balveroverende middenvelder uit de voeten.

image.thumb.png.fd9122db997af4749019c8bda45d7b99.png

Roberto, gehaald voor 16,75 en staat inmiddels ook al een geruime tijd bij ons in de basis. Met zijn 1,99 meter natuurlijk een boom van een vent. Tweebenig en een geweldige tackle in de benen. Wat wil je nog meer?

image.thumb.png.0fe78ce4f866733247baf997eaf1f1ee.png

Andreas Klappert, gehaald voor 35 miljoen en ook al zo'n betrouwbare kracht achterin. Loopt wel wat achter op zowel Roberto als Alejandro maar maakt meer dan genoeg minuten.

image.thumb.png.a777d17d37bf5147bfd8bc1a35dc62d2.png

Mickaël Carre, gehaald voor 40 miljoen en echt niet meer weg te denken van ons middenveld. Nog altijd pas 20 jaar oud maar oh zo goed. Met 1,75 meter ook een prima lengte en technisch oh zo sterk. Hopelijk weten we Carre nog lang te behouden. :D 

image.thumb.png.b3a2e5c6c231d7285469f729028bf156.png

Vik Schwall, gekocht voor 18,75 miljoen maar had wat moeite met een vaste basisplaats te veroveren. Nu staat die wekelijks in de basis in de Bundesliga en dat werpt zijn vruchten af.

image.thumb.png.b3c0b5554de56366ee8b22f61c1ca8ed.png

Lucas Henrique, overgenomen voor 17,25 miljoen en ook al een zeer gewaardeerde kracht. Tweebenig, technisch enorm sterk en ook een fysiek waar je u tegen zegt. Deze Braziliaan heeft alles in zich om het ver te schoppen.

image.thumb.png.33ffa708c5be38dc4276a4fa77cfdfa4.png

Slavisa Stojanovic, overgenomen voor 6,25 miljoen en echt een heerlijke spits in wording. Zijn afwerking is natuurlijk genieten. Schiet ook de pannen van het dak in de Bundesliga en het zal niet lang duren voordat hij hier nummer 9 grijpt.

image.thumb.png.5c5fc5ef1d0db140f4033764dfeed25a.png

Benjamin Ruben Hellesvik, 5 miljoen voor betaald en dat is elke euro waard gebleken. Loopt bijna 1 op 1 in de Eredivisie 40 om 39, en schiet ook de Champions League aan flarden nu. Zal niet lang duren voordat een City of Bayern langs gaat komen voor hem denk ik. :D 

Geplaatst
18 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Even mijn koekblik aan talenten open gooien hoor: 

image.thumb.png.64b7e7c275c307a915f3c46ae2e7bdc4.png

Maximiliano Fredes, gekocht voor 3,5 miljoen omdat zijn contract bijna afliep. Doet niet eens zo heel veel onder ten opzichte van Bijlow maar kan mooi zijn minuutjes achter Justin pakken.

image.thumb.png.919629b3e91975dd68c10cc2adb82439.png

Alejandro, gekocht voor 40 miljoen en is dit geld meer dan waard geweest. Heeft zich echt exponentieel ontwikkeld en is niet weg te denken uit de basis. Vormt een mooi koppeltje met Roberto/Klappert die hierna nog volgen. Kan ook nog eens prima als balveroverende middenvelder uit de voeten.

image.thumb.png.fd9122db997af4749019c8bda45d7b99.png

Roberto, gehaald voor 16,75 en staat inmiddels ook al een geruime tijd bij ons in de basis. Met zijn 1,99 meter natuurlijk een boom van een vent. Tweebenig en een geweldige tackle in de benen. Wat wil je nog meer?

image.thumb.png.0fe78ce4f866733247baf997eaf1f1ee.png

Andreas Klappert, gehaald voor 35 miljoen en ook al zo'n betrouwbare kracht achterin. Loopt wel wat achter op zowel Roberto als Alejandro maar maakt meer dan genoeg minuten.

image.thumb.png.a777d17d37bf5147bfd8bc1a35dc62d2.png

Mickaël Carre, gehaald voor 40 miljoen en echt niet meer weg te denken van ons middenveld. Nog altijd pas 20 jaar oud maar oh zo goed. Met 1,75 meter ook een prima lengte en technisch oh zo sterk. Hopelijk weten we Carre nog lang te behouden.  

image.thumb.png.b3a2e5c6c231d7285469f729028bf156.png

Vik Schwall, gekocht voor 18,75 miljoen maar had wat moeite met een vaste basisplaats te veroveren. Nu staat die wekelijks in de basis in de Bundesliga en dat werpt zijn vruchten af.

image.thumb.png.b3c0b5554de56366ee8b22f61c1ca8ed.png

Lucas Henrique, overgenomen voor 17,25 miljoen en ook al een zeer gewaardeerde kracht. Tweebenig, technisch enorm sterk en ook een fysiek waar je u tegen zegt. Deze Braziliaan heeft alles in zich om het ver te schoppen.

image.thumb.png.33ffa708c5be38dc4276a4fa77cfdfa4.png

Slavisa Stojanovic, overgenomen voor 6,25 miljoen en echt een heerlijke spits in wording. Zijn afwerking is natuurlijk genieten. Schiet ook de pannen van het dak in de Bundesliga en het zal niet lang duren voordat hij hier nummer 9 grijpt.

image.thumb.png.5c5fc5ef1d0db140f4033764dfeed25a.png

Benjamin Ruben Hellesvik, 5 miljoen voor betaald en dat is elke euro waard gebleken. Loopt bijna 1 op 1 in de Eredivisie 40 om 39, en schiet ook de Champions League aan flarden nu. Zal niet lang duren voordat een City of Bayern langs gaat komen voor hem denk ik.  

Heeerlijk zeg, klasse!

Als het niet Feyenoord was geweest, had ik ervoor gekozen om Fredes op te stellen ipv Bijlow. Fredes kan, in mijn ogen, veel beter worden dan Bijlow. (Maar goed, omwille van het sentiment zou ik het zelf absoluut niet doen)