Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
21 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.ca7783c78473a06f7d2d70b5bf3ed5e0.png

Josué Gomes, gekocht voor 45 miljoen van Benfica en was op zijn 18e al basisspeler bij ons. Denk ook niet dat dat snel gaat veranderen tenzij er iemand met 300 miljoen over de brug komt.  

image.thumb.png.59475b27d7ae721716043f73bc4f4bdf.png

Achter Gomes hebben we nog Emmett Archer, een speler uit de UK dus extra interessant. Voor 10 miljoen gehaald bij Hearts en na twee jaar in de League One veel wedstrijden gespeeld te hebben ging die vorig seizoen zijn geluk beproeven in de Super Lig bij Sivasspor waar die ook nog Europese wedstrijden heeft gekeept. Dit jaar wordt die de eerste doelman van Huddersfield in de Championship.

image.thumb.png.9e50fd38cec448c41d2fcfcbf02eef67.png

Tristan Lloyd, Engelsman, 21 jaartjes jong en voor maar 5 miljoen over genomen van Watford door hun degradatie :< was afglopen zomer basisspeler voor Engeland die het EK heeft gewonnen en is haast niet meer weg te denken bij ons. Zit wel een beetje in de roulatie met Stones/Guehi maar dat komt voornamelijk door het grote aantal wedstrijden.

image.thumb.png.573396307fa5d024f7fb1ba885fbdea9.png

Seppo Kober, overgenomen voor 77 miljoen van Freiburg maar als je op je 19e al zulke attributen hebt twijfel ik niet hoor :< Door het vertrek van Mitchell voor 70 miljoen naar Arsenal is dit bijna 1 op 1 vervangen zowel qua niveau als bedrag. Wat een talent is dit :< Wel even het krachthonk in.

image.thumb.png.245d173631909ec74233af69e055f1df.png

Ian Smith, kostte me ooit 12,5 miljoen en is nog steeds een groot talent op de beide buitenposities voorin. Gaat dit jaar weer een jaartje knallen in de Championship waarbij die hopelijk weer wat dichterbij mijn eerste team kruipt. 

image.thumb.png.4e7b98e42b7b1c77eea2206c3725f881.png

Ryan McArdle, overgekomen voor 18 miljoen van Burnley en denk het grootste talent op het middenveld wat de Engelse nationaliteit heeft. Heeft al veel wedstrijden meegepakt maar twijfel of ik hem nog een jaartje moet uitlenen om dat laatste stapje in zijn ontwikkeling te zetten.

image.thumb.png.d9d01a98473518f77a1ed3dde786a7d5.png

Daniel Molteni, het koopje van 9 miljoen van Lanus. Mega groot talent op het middenveld maar momenteel nog niet goed genoeg. Stuur hem dus een jaartje naar Atletico, waar die een basisplek mag gaan bemachtigen. :< 

image.thumb.png.9c3fab7acef72068285b24a59ee74e1c.png

Mickaël Frugier, kan me maar liefst 70 miljoen kosten en hoop dat die dat waard gaat zijn. Afgelopen seizoen basisspeler geweest in Turkije voor Basaksehir en dit jaar uitkomend voor Stoke in de Championship. Pas 18 jaar dus nog tijd genoeg om dichterbij de basis te komen. :< 

image.thumb.png.bdd04aa5741567e83568db29e0ce6c13.png

Sebastian Hansen, international van Duitsland geworden tijdens het EK, een bizarre ontwikkeling gemaakt maar toch nog niet klaar voor een basisplek, of? Naja, ik vind het wel tof een speler uit te lenen aan PSG die daar in de basis gaat spelen XD Volgend jaar stopt Kane ook waardoor er ook ruimte voor hem is. Gekocht voor 70 miljoen na de afwijzing van Moukoko en geen seconde spijt van gehad. Ook pas 21 jaar dus zal nog wel doorontwikkelen denk ik zo. :< :<

image.thumb.png.70835c1824cc5ae6cfb3694d8c4c6fbc.png

Meiko Marquardt. Achter Hansen staat de volgende superspits in wording alweer klaar. Meiko is net 18, kostte 15 miljoen en gaat op huurbasis naar Nottingham Forrest. Heb echt hele hoge verwachtingen van deze knul.

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.00f923fb2374d205b4ff7032d34cabc9.png

image.thumb.png.47546848c3cea700fb0b1e410f243ea4.png

image.thumb.png.1b766f014c016cc8bd74d8743b998371.png

image.thumb.png.26bce002ed2ca00c7e9a2fcaf1f22350.png

image.thumb.png.2903ba35c07ab77386539fba8e69a26b.png

Hier nog even wat andere grote talenten maar zal jullie besparen ze allemaal 1 voor 1 te doen. De namen in chronologische volgorde zijn: Venegas, Uranga, Bowers, Darci, Stupar.

@Elsjorro1990 @007mark @Oerlie @Marvin 

Heeeerlijke talenten zeg, jeetje! Krijg meteen zin om zelf te spelen (NU) haha

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja, achja, talent is talent toch. Ik heb wat geluk met de bedragen die ik ontvang dat ik dus Engelsen kan halen. Betaal er ook wel genoeg voor maar voor de echt grote talenten uit andere landen betaal je ook gerust zo'n 60/70 miljoen. Dan haal ik voor zo'n bedrag liever een Engelsman die er gelijk staat zoals Guehi, Olise, Elliott.

Heb jij meerdere competities ingeladen? Misschien dat het daar aan ligt. Ik raak echt goed presterende spelers aan de straatstenen niet kwijt, maar middelmatige regens gaan ineens voor 80 miljoen naar topclubs. 

Even gespiekt, die poolse regen gaat voor 78 miljoen naar United, had een PA van 154. Ik had een Colombiaanse cv regen met pa 150, gaat voor 78 miljoen naar PSG. Maar die Georgische keeper, ook met een PA van 154, raakte ik voor 18 miljoen kwijt. Niemand die hem wou. Idem met Diallo. Echt heel gek. 

Geplaatst
53 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Heb jij meerdere competities ingeladen? Misschien dat het daar aan ligt. Ik raak echt goed presterende spelers aan de straatstenen niet kwijt, maar middelmatige regens gaan ineens voor 80 miljoen naar topclubs. 

Even gespiekt, die poolse regen gaat voor 78 miljoen naar United, had een PA van 154. Ik had een Colombiaanse cv regen met pa 150, gaat voor 78 miljoen naar PSG. Maar die Georgische keeper, ook met een PA van 154, raakte ik voor 18 miljoen kwijt. Niemand die hem wou. Idem met Diallo. Echt heel gek. 

Ja ik heb best wel wat competities ingeladen. Spanje, Frankrijk, Portugal, Nederland, Engeland tm 3, Duitsland, Kroatie, Noorwegen en Brazilië zo uit mijn hoofd gezegd. Misschien heb ik gewoon geluk, ik weet het ook niet.

Hmm dat zijn geen verkeerde PA's nee. Vind het wel opmerkelijk wat die Georgische goalie ben ik na 1,5 jaar voor 60 miljoen kwijtgeraakt aan Utd volgens mij. Sowieso gaan de keepers bij mij voor echt belachelijk veel geld de deur uit. Nu ook mijn reserve goalie voor 50 miljoen. Prima :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ja ik heb best wel wat competities ingeladen. Spanje, Frankrijk, Portugal, Nederland, Engeland tm 3, Duitsland, Kroatie, Noorwegen en Brazilië zo uit mijn hoofd gezegd. Misschien heb ik gewoon geluk, ik weet het ook niet.

Hmm dat zijn geen verkeerde PA's nee. Vind het wel opmerkelijk wat die Georgische goalie ben ik na 1,5 jaar voor 60 miljoen kwijtgeraakt aan Utd volgens mij. Sowieso gaan de keepers bij mij voor echt belachelijk veel geld de deur uit. Nu ook mijn reserve goalie voor 50 miljoen. Prima  

Misschien ligt het daar wel aan, ik heb volgens mij alleen 3 competities in Engeland. 

Ja, ik heb hier net ook even 73 mil neergelegd voor een nieuwe keeper. 22-jarige spanjaard van Villareal. Is al de 1e keeper van Spanje. Zal hem wel even posten vanavond. Maar op deze manier wordt project Bellingham wel een lastig dingetje denk ik.

Ook al 2 keer nieuw stadion aangevraagd en 2 keer gaan ze akkoord, maar 3 seizoenen later is er nog niks. Tesamen met dat akkefietje in de beker, waar ik over 2 wedstrijden met 4-3 win, maar er toch uitvloeg, doet me denken dat er een bugje in mn game zit. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Misschien ligt het daar wel aan, ik heb volgens mij alleen 3 competities in Engeland. 

Ja, ik heb hier net ook even 73 mil neergelegd voor een nieuwe keeper. 22-jarige spanjaard van Villareal. Is al de 1e keeper van Spanje. Zal hem wel even posten vanavond. Maar op deze manier wordt project Bellingham wel een lastig dingetje denk ik.

Ook al 2 keer nieuw stadion aangevraagd en 2 keer gaan ze akkoord, maar 3 seizoenen later is er nog niks. Tesamen met dat akkefietje in de beker, waar ik over 2 wedstrijden met 4-3 win, maar er toch uitvloeg, doet me denken dat er een bugje in mn game zit. 

Ja zou goed kunnen hoor, er wordt uit van allerlei landen geboden dus zou goed kunnen. Vooral PSG is mijn favorietje, al mogen ze wel stoppen met Endrick gek maken haha.

Mooi man, ik heb de toekomstige nummer 1 van Portugal onder de lat staan alleen is die Costa nog veels te goed. Dat is echt een illegale doelman.

Hmm, klinkt inderdaad als een beetje buggy. Heel vreemd, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Al hielp het wel dat het bestuur bij mij zelf aankwam met een nieuw stadion.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja zou goed kunnen hoor, er wordt uit van allerlei landen geboden dus zou goed kunnen. Vooral PSG is mijn favorietje, al mogen ze wel stoppen met Endrick gek maken haha.

Mooi man, ik heb de toekomstige nummer 1 van Portugal onder de lat staan alleen is die Costa nog veels te goed. Dat is echt een illegale doelman.

Hmm, klinkt inderdaad als een beetje buggy. Heel vreemd, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Al hielp het wel dat het bestuur bij mij zelf aankwam met een nieuw stadion.

Endrick is hier 1 van de weinigen die ook echt constant in de belangstelling staat ja. Heeft tot nu toe ook een meesterlijk anderhalf jaar achter de rug als AML. dubbele cijfers in de competitie. 

Geplaatst

Kan niet wachten! :D

Zal uiteindelijk wel ernstig tegenvallen waarschijnlijk. Laat het tegen die tijd wel zien hier!

0jeqWLp.png

Geplaatst
35 minuten geleden zei TheRealOne:

Komt even de jeugdopleiding binnen, goeiedag zeg

0d12e47d1c945dda0fda2a73ad59ceb3.png

Lekker hoor. Meteen eerste elftal hehehe.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Bogatyr:

Lekker hoor. Meteen eerste elftal hehehe.

Direct de eerste wedstrijd erna in het eerste laten debuteren ;c

Geplaatst
9 uur geleden zei dvsermelo:

Kan niet wachten! :D

Zal uiteindelijk wel ernstig tegenvallen waarschijnlijk. Laat het tegen die tijd wel zien hier!

0jeqWLp.png

Dat kon slechter. 

EKF4dCA.png

uyX31D1.png

xOVpnzS.png

DkY8udp.png

Geplaatst

Afgelopen winterstop aangeboden door z'n zaakwaarnemer voor een miljoen ofzo. Maar hij had ook een aflopend contract, dus deze jongen komt gratis naar Amsterdam toe. :D

716db418158cb6e14292930af2129d55.png

Geplaatst

image.thumb.png.3b395dbe76520c377fd7e60e83cbae16.png

Kwam als 15-jarige binnen en was in zijn debuut gelijk belangrijk. Hij traint nu op de positie valse negen overigens. 

image.thumb.png.5984b8b466aed36494ab86ac3d2a706f.png

Deze leipe speler zou ik ook graag toevoegen aan mijn ploeg. 

bewerkt door aron24

Geplaatst

Wat zijn volgens jullie de beste karakters om te hebben bij talenten die je aantrekt? Modelburger zelf volgens mij nog nooit gezien namelijk.

Geplaatst
5 minuten geleden zei 007mark:

Wat zijn volgens jullie de beste karakters om te hebben bij talenten die je aantrekt? Modelburger zelf volgens mij nog nooit gezien namelijk.

Modelburger, Model Professional, Gedreven, Resoluut, Professioneel, Ambitieus, Perfectionistisch...

Bovenstaande speler komt uit eigen intake trouwens! Die karakters kun je vrij gemakkelijk in jouw eigen intakes krijgen door jeugdcoaches aan te stellen met positieve karakters. 

image.png.766ef8298cb64bb900bc3349fab054e2.png

bewerkt door Daniell