Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goeie tip dat laatste. Heb voor mijn eerste elftal best wat nieuwe staff binnen gehaald al bij Sunderland, maar zal ook zeker even kijken bij mijn U18 (y)

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Modelburger, Model Professional, Gedreven, Resoluut, Professioneel, Ambitieus, Perfectionistisch...

Bovenstaande speler komt uit eigen intake trouwens! Die karakters kun je vrij gemakkelijk in jouw eigen intakes krijgen door jeugdcoaches aan te stellen met positieve karakters. 

image.png.766ef8298cb64bb900bc3349fab054e2.png

Mwoah, mijn ervaring in alle youth games is dat het wel degelijk invloed heeft, maar je geregeld ook echt intakes hebt met een shitload aan slechte karakters. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Mwoah, mijn ervaring in alle youth games is dat het wel degelijk invloed heeft, maar je geregeld ook echt intakes hebt met een shitload aan slechte karakters. 

Zeker! Je koopt alleen extra loten op deze manier en niet elke intake kan een feestje zijn...

Maar op deze manier heb ik in elke intake wel een paar spelers die professioneel of gedreven zijn. Zijn niet altijd de grootste talenten maar ik merk echt wel verschil.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Zeker! Je koopt alleen extra loten op deze manier en niet elke intake kan een feestje zijn...

Maar op deze manier heb ik in elke intake wel een paar spelers die professioneel of gedreven zijn. Zijn niet altijd de grootste talenten maar ik merk echt wel verschil.

Ik denk ook dat ik gewoon meer van de pech ben in die youth challenges die ik gedaan heb. Op het SI forum volg ik de youth only challenge topic ook en als ik dan zie hoe sommigen jaar in jaar uit wereldspelers in hun intakes krijgen, of ze nu in Oostenrijk of in Italie spelen. Vermoed ik toch wel dat ik wat ongelukkig ben in mijn distributie in die intakes.

Geplaatst
3 uur geleden zei Daniell:

Modelburger, Model Professional, Gedreven, Resoluut, Professioneel, Ambitieus, Perfectionistisch...

Bovenstaande speler komt uit eigen intake trouwens! Die karakters kun je vrij gemakkelijk in jouw eigen intakes krijgen door jeugdcoaches aan te stellen met positieve karakters. 

image.png.766ef8298cb64bb900bc3349fab054e2.png

Kijk je dan ook nog naar de kwaliteit van de trainers? of liever beter karakter en minder goede trainer?

Geplaatst
22 minuten geleden zei mdt:

Kijk je dan ook nog naar de kwaliteit van de trainers? of liever beter karakter en minder goede trainer?

Bij jeugdtrainers vooral dat laatste omdat de coaches van het eerste ook helpen en die houden de kwaliteit hoog.

Geplaatst
5 uur geleden zei Thomassje123:

96ce5f078c6513ebf9ebb4d295eb8b2f.png

Deze man, op 36 jarige leeftijd nog steeds zo goed

Als deze man zo goed is ja, hoe goed moet die Baer dan zijn? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Als deze man zo goed is ja, hoe goed moet die Baer dan zijn? 

Ging me bij hem meer om de leeftijd. Maar hier is Baer, die nu in de prime van zijn carrière zit

cc6777ff10079602d4ac5cfc67b20c5e.png

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Ging me bij hem meer om de leeftijd. Maar hier is Baer, die nu in de prime van zijn carrière zit

Wat een beest.

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Haha weet ik man, ik bedoelde het meer in de trend van: Deze gast is al zo ziek, als die Baer 1 ster meer krijgt, moet die wel heeeeeeeel ziek zijn.

Dat blijkt dus wel. Jezus wat een speler. 

Geplaatst

Dit is veruit de beste newgen die ik ooit in mijn jeugdopleiding binnen gekregen heb..

Alleen heeft hij Determination van 7 en als karakter 'Low Self Belief'

Hoe pakken jullie dit aan? Meteen overhevelen naar de A-kern en er enkele mentors bijzetten met een van de betere persoonlijkheden? Of gewoon nog bij de U19 laten en hopen dat zijn determination omhoog gaat en zijn persoonlijkheid beter wordt?

image.thumb.png.208d09b132a22709a3996b6404198668.png

Geplaatst
23 minuten geleden zei DGremlin:

Dit is veruit de beste newgen die ik ooit in mijn jeugdopleiding binnen gekregen heb..

Alleen heeft hij Determination van 7 en als karakter 'Low Self Belief'

Hoe pakken jullie dit aan? Meteen overhevelen naar de A-kern en er enkele mentors bijzetten met een van de betere persoonlijkheden? Of gewoon nog bij de U19 laten en hopen dat zijn determination omhoog gaat en zijn persoonlijkheid beter wordt?

image.thumb.png.208d09b132a22709a3996b6404198668.png

Ik zou hem zeker in een mentorgroep zetten met een speler met een positief karakter in de hoop dat hij in z'n karakter wat zal veranderen. Zodra dat gebeurd is zal ik hem gelijk weer overhevelen naar het jeugdteam omdat hij daar veel meer zal trainen tov het eerste team.

Geplaatst
Op 3-3-2023 om 15:45 zei Michiel RAFC:

1866319136_Ptertvs_Profiel.thumb.png.20e3736ffa1d74e7ff9123c84b0ed84e.png

Is mijn jeugdopleiding komen binnenlopen. Niet verkeerd.

Natural born leader ;c

Spoiler

lekker maaat

@DGremlin ik zou me er niet zo druk om maken, voor de rest is vrijwel alles goed tot uitstekend....

Ook nu al 22-25 miljoen marktwaarde...

Verder echt onwijs goede attributen. Ik zou hem gewoon eens laten invallen bij 2 of 3/4-0 voor in de competitie of in beker duels. En dan gewoon aan de lijven ervaren hoe ''heftig'' die low selfbelief is.

Kan altijd nog terug naar B team of -19.

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Andrei Ilie - €250.000

d7cc4e4a6999b6e2a46097c2a9602ba8.png

Marc Nieto - €99.000

2129190c51f8de5510be6f10c6e9ae06.png

Marco Castillo - €180.000

111dc80790627b69bcdf4bc6a740865b.png

Alain Diarra - €0

0d177eeaac2bf36a550894c776cdad92.png

De toekomst centraal achterin zit wel goed bij Anorthosis Famagusta :<

Geplaatst

Deze jongen mag het aankomend seizoen bij mij in de spits gaan doen. Uit eigen jeugd. Heeft het afgelopen jaar op huurbasis geweldig gedaan.

asare.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei Michiel RAFC:

171948186_RaimondoEveraert_Profiel.thumb.png.704c2a098f24df99711a304a10bddaa2.png

Hoort niet echt thuis in dit topic, maar wel meteen de beste centrale middenvelder uit m'n selectie  

Fysiek al prima voor z'n leeftijd, ga je waarschijnlijk veel plezier aan beleven.

Geplaatst
11 uur geleden zei Michiel RAFC:

171948186_RaimondoEveraert_Profiel.thumb.png.704c2a098f24df99711a304a10bddaa2.png

Hoort niet echt thuis in dit topic, maar wel meteen de beste centrale middenvelder uit m'n selectie ;c 

Op zich meer dan goed genoeg voor de amateurklasses.

Geplaatst

Ik denk dat dit momenteel mijn beste speler is hoewel zijn partner in de spits ook een heeeeeel fijne is :D 

image.thumb.png.a7115cc299e3652aeb24dc05a818349e.png

image.thumb.png.48c6a4054d2c8ba37d8dd2c95b697109.png