Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Niet perse een beste regen. Maar zit nog enorme progressie in geloof ik.

image.thumb.png.03cbeec6c17ac23685c804aec87c9042.png

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst

Niet de beste regen ooit, maar in mijn game met ADO Den Haag is hij wel goed om erbij te hebben. En in de Eredivisie gaat hij gewoon door met wat hij in de KKD ook al deed. Benieuwd hoe lang wij hem kunnen behouden.

image.thumb.png.16f2829c70fd8598089964d2f2ee0650.png

image.thumb.png.cc4d82183381051cd7fcb51c4f5810d1.png

Geplaatst
Op 2-5-2023 om 12:50 zei Bogatyr:

Niet perse een beste regen. Maar zit nog enorme progressie in geloof ik.

image.thumb.png.03cbeec6c17ac23685c804aec87c9042.png

image.thumb.png.555358974da377f63a0a3a53b7e15859.png

Ondertussen ziet het er naar uit dat deze toch een hele goeie zal worden.

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

Soms heb je gewoon een mooi talent! Direct nummer twee op de lijst.

image.thumb.png.4d68654332826345e32aa2fdf3df4895.png

image.thumb.png.d667bbea7d4c78bf88015042d3aa7ae6.png

image.thumb.png.35d5506a593a163ac5ae8d73334e6dfb.png

Die Wentges heeft net zijn debuut gemaakt bij Nederland bij mij.

Geplaatst

image.thumb.png.33d6bfca99ebd04f10f79cb89affe1c3.png

3 seizoenen geleden voor maar 7 miljoen opgepikt bij Rode Ster Belgrado. Voor die prijs een juweeltje

Geplaatst
4 uur geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.33d6bfca99ebd04f10f79cb89affe1c3.png

3 seizoenen geleden voor maar 7 miljoen opgepikt bij Rode Ster Belgrado. Voor die prijs een juweeltje

Carriere met Genk gestart? Of via omzwervingen er terecht gekomen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Glenn08:

Carriere met Genk gestart? Of via omzwervingen er terecht gekomen?

Gestart met Genk omdat ik graag een tactiek wou bouwen rondom Arokodare. Net voor de start van het 1ste seizoen valt hij geblesseerd uit voor 9 maanden. :classic_biggrin:. Ondanks dat amuseer ik me inmiddels 10 seizoenen

Geplaatst
7 uur geleden zei Lensherr:

Gestart met Genk omdat ik graag een tactiek wou bouwen rondom Arokodare. Net voor de start van het 1ste seizoen valt hij geblesseerd uit voor 9 maanden. :classic_biggrin:. Ondanks dat amuseer ik me inmiddels 10 seizoenen

Tolu is voor mijn Anorthosis Famagusta echt een geweldenaar gebleken. Elk seizoen minstens 40 doelpunten maken. Helaas door blessure afgelopen seizoen minder productief geweest maar daarnaast wel de bevrijdende 2-0 gescoord in de Europa League finale. Echt een eindbaas.

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Tolu is voor mijn Anorthosis Famagusta echt een geweldenaar gebleken. Elk seizoen minstens 40 doelpunten maken. Helaas door blessure afgelopen seizoen minder productief geweest maar daarnaast wel de bevrijdende 2-0 gescoord in de Europa League finale. Echt een eindbaas.

Zijn voorbereiding was hier ook zeer sterk maar toen sloeg het noodlot toe en achteraf nooit zijn niveau meer kunnen halen. In het 2de seizoen heb ik hem nog kansen gegeven maar het was niet meer van dat niveau. Maar ik heb wel een boontje voor de "bonkige spits"

Geplaatst
20 uur geleden zei Lensherr:

Gestart met Genk omdat ik graag een tactiek wou bouwen rondom Arokodare. Net voor de start van het 1ste seizoen valt hij geblesseerd uit voor 9 maanden. . Ondanks dat amuseer ik me inmiddels 10 seizoenen

Leer het mij aub om een game te hebben met Genk die minimum 10 seizoenen duurt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Glenn08:

Leer het mij aub om een game te hebben met Genk die minimum 10 seizoenen duurt.

Voor mij is het ook uitzonderlijk dat ik het zolang vol hou met één club hoor. Bij deze game heb ik mij verplicht om alleen maar spelers te kopen waar mijn scouts mee afkomen en ik scout alleen maar de regio's die voor een club als Genk interessant lijken gebasseerd op de nationaliteiten van de kern in het 1ste seizoen (Mexico, Argentinie, Colombia... gecombineerd met Champions League, EK U19 enzovoort) en dan koop ik voor mijn selectie alleen maar profielen die passen in de spelersrollen die ik gebruik in mijn tactiek van het 1ste seizoen gebasseerd op de huidige kern en dat bevalt me wel. Elk andere game zou ik wellicht zelf de hele markt afspeuren waardoor ik spelers zou aantrekken omdat ze heel goed gaan worden en "overpowered" zijn. En hier en daar een ex-speler zoals Kevin De Bruyne, Onuachu, Trossard, Castagne aantrekken helpt ook wel in het spelplezier voor mezelf te behouden

Geplaatst
11 uur geleden zei Lensherr:

Voor mij is het ook uitzonderlijk dat ik het zolang vol hou met één club hoor. Bij deze game heb ik mij verplicht om alleen maar spelers te kopen waar mijn scouts mee afkomen en ik scout alleen maar de regio's die voor een club als Genk interessant lijken gebasseerd op de nationaliteiten van de kern in het 1ste seizoen (Mexico, Argentinie, Colombia... gecombineerd met Champions League, EK U19 enzovoort) en dan koop ik voor mijn selectie alleen maar profielen die passen in de spelersrollen die ik gebruik in mijn tactiek van het 1ste seizoen gebasseerd op de huidige kern en dat bevalt me wel. Elk andere game zou ik wellicht zelf de hele markt afspeuren waardoor ik spelers zou aantrekken omdat ze heel goed gaan worden en "overpowered" zijn. En hier en daar een ex-speler zoals Kevin De Bruyne, Onuachu, Trossard, Castagne aantrekken helpt ook wel in het spelplezier voor mezelf te behouden

Enkel op scouts vertrouwen heb ik nog niet gedaan. Ik kan wel 1 club saves hebben van rond de 10 seizoenen, maar jammer genoeg nooit met Genk. Daarvoor is de uitdaging te snel weg. Misschien het is proberen met enkel spelers te kopen die scouts aanbevelen.

Geplaatst
3 uur geleden zei Glenn08:

Enkel op scouts vertrouwen heb ik nog niet gedaan. Ik kan wel 1 club saves hebben van rond de 10 seizoenen, maar jammer genoeg nooit met Genk. Daarvoor is de uitdaging te snel weg. Misschien het is proberen met enkel spelers te kopen die scouts aanbevelen.

Zo verklein je voor jezelf de spelersmarkt en zo vind ik het toch wel leuker als je scouts bijvoorbeeld een targetman vinden van ijslandse afkomst bij AZ. Anders zou ik normaliter gekozen hebben voor een Lucca of Beljo

Geplaatst

image.thumb.png.bd8b979d0a0294c2a8f109ac598d6429.png

Toch wel een lekker talentje die de jeugdopleiding uit komt wandelen, nog mooier dat hij geboren is in de stad waar de club vandaan komt! :classic_love:

Geplaatst
Op 11-5-2023 om 19:25 zei YerrollP:

image.thumb.png.bd8b979d0a0294c2a8f109ac598d6429.png

Toch wel een lekker talentje die de jeugdopleiding uit komt wandelen, nog mooier dat hij geboren is in de stad waar de club vandaan komt! :classic_love:

Ik wil ook nog eens met Sochaux starten in een toekomstige FM, zeker naar aanleiding van de savegame van @Daniell in het verleden en het feit dat ze uiteraard een geweldige jeugdopleiding hebben.

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Ik wil ook nog eens met Sochaux starten in een toekomstige FM, zeker naar aanleiding van de savegame van @Daniell in het verleden en het feit dat ze uiteraard een geweldige jeugdopleiding hebben.

Mocht je je laatste twijfels willen overwinnen: Luister de Hekkensluiters Podcast van gevallen topclubs eens over Sochaux :classic_wink:

Geplaatst
23 uur geleden zei Mordurette:

Het is hoe dan ook een aanrader! Mooi perspectief voor de club, rijke historie achter zich en zeker met de jeugdopleiding kan je ook uit de voeten :). Ga je geen spijt van krijgen!

Geplaatst

Wolfgang Scholze samen met Benedikt Baumbach zijn er toch wel echt 2 samen hoor

1 uur geleden zei Thierryvane:

Hier gaat mijn Duitse hart sneller van kloppen: Wolfgang Scholze. Wat een heerlijke naam.

Geplaatst

Hier drie spelers die ik heb in mijn Journymansave. Het bijzondere is dat ik ze al eerder had en dat ze nu schitteren in mijn Arsenalperiode. Bij elkaar voor 90 miljoen gekocht. Lijkt veel, maar in Europa was ik veel meer kwijt voor vergelijkbare spelers. Ben zelf verrast dat de AI niet naar deze spelers om kijkt. 

Mijn absolute topper:

Stroomde, onder mijn leiding, door naar het eerste van Gremio en maakte daar al indruk. Jaren later was ik verbaasd dat hij nog in Brazilië zat. Lekker veelzijdig en al meerdere jaren op rij de beste speler ter wereld. 

Spoiler

1859114505_HctorPrado_Profile-4.thumb.png.3edbace8c7382c462b11f6d7d0bd0ec0.png

Deze man is ook een beest. Verdomd snel en gevaarlijk vanaf de linkerkant. Ooit de hoofdprijs betaald toen ik coach was van Monterrey, maar in mijn tijd als coach van Arsenal een koopje. Inmiddels ben ik ook actief als bondscoach van Mexico en mag hij daar ook schitteren.

Spoiler

588758152_MarioEspinoza_Profile-3.thumb.png.7237e7a4f44c3c609bec23ce2e20936b.png

Deze man was ook een topper in Mexico, dus haalde ik hem ook naar Arsenal. Helaas, lijkt het erop dat hij zijn maximale ontwikkeling toen al had behaald. Hij is zelfs al wat langzamer geworden, maar doet het nog goed in de PL.

Spoiler

1463828792_TomsCuevas_Profile-4.thumb.png.8d2e4991630c2b425fd3ad2d0b0aaa59.png