Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 15-9-2023 om 16:29 zei Elsjorro1990:

In het geweld van @Fantasy valt dit toch wat tegen, maar zie hier de grote meastro van mijn middenveld:

20230915162722_1.thumb.jpg.8be7ec351e51398a2e87c79a4ce5c7d8.jpg

Kwam precies in de jeugdintake, toen mijn beste speler ( ook op die positie) uit zijn contract liep. Absolute eindbaas voor ons niveau. Twijfel er niet aan dat Ismaili voor Kosovo zal gaan spelen.

Dit was de speler die hij moest vervangen:

20230915162831_1.thumb.jpg.d0dc6051096b6ab57574d80d42069e24.jpg

Ai ai ai ai. Ik kon hem met geen mogelijkheid meer verleiden met een nieuw contract. Gaat nu voor 1 miljoen + 50% doorverkoop naar Porto. Wel blijft die nog een jaar bij ons. Had nog een jaar contract en de biedingen waren zo,zo. Daarom maar hiervoor gekozen. Is niet helemaal volgens de regels van youth only, want hij wordt voor een jaar gehuurd. Maar of ik nu de transferdatum naar na het seizoen doe, of zo, dat maakt dan voor mijn beleving geen verschil. 

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst

Ben het met je eens. Wel proper trainen. Wel jammer van zijn flair, maar voor een fullback dat achterin blijft wel netjes, ja.

Geplaatst

Het broertje van Kokcu komt mijn jeugd binnen gelopen. Wat een heerlijk talent voor Montenegro en nog genoeg potentie :<

83cee158906c053b8d8d146408aaacf1.png

Geplaatst

image.thumb.png.e16adf31a8c42cb1e89b7fdfc0a6c21c.png
Voor 60m opgehaald, jongens. Gaat een grote worden.

Edit: Voor 5m binnen.. Gaat ook een grote worden. Zo'n lekkere klein agressieve DM.

image.thumb.png.82ff1951eb618c0e25d66ff33d2c0cf3.png

bewerkt door Rinus

Geplaatst

Net voor 325k kunnen oppikken in Tsjechië, leuk voor de Poképlayer om deze nationaliteit niet alleen de laatste twee minuten mee te hoeven laten doen. Geen topper, maar wel leuk, is het niet @Thomassje123 en @neva:classic_love:

image.thumb.png.503554bc1f276f63d163dd7c174007b3.png

Geplaatst
10 uur geleden zei Titan:

Net voor 325k kunnen oppikken in Tsjechië, leuk voor de Poképlayer om deze nationaliteit niet alleen de laatste twee minuten mee te hoeven laten doen. Geen topper, maar wel leuk, is het niet @Thomassje123 en @neva:classic_love:

image.thumb.png.503554bc1f276f63d163dd7c174007b3.png

5beea2899a130eb3be3ac9e1aa9d902d.png

Ik doe met je mee

Geplaatst

Dit moet het doorbraakseizoen worden van Joep van Duijn, die naast Jason Van Duiven komt te spelen :D 

image.thumb.png.ac0c970381879debbb938c652edbc397.png

Geplaatst

Ja, letterlijk een grote ook :D 

Vind het jammer dat z'n finishing wat aan de lage kant is, daarom blijft ie bij mij lekker als linksbuiten spelen. Anders was dit echt een spits naar m'n hart.

Geplaatst

Zou hem inderdaad als linksbuiten gebruiken, maar als AM kan die ook veel, hoor. Sowieso als je hem lekker rond laat kaatsen.

Geplaatst
Op 1-10-2023 om 15:43 zei Nom de Guerre:

90177c34a49d2235f55bd7840266d872.png

Van spits naar Shadow Striker; Gorka Arconada is mijn man bij Sociedad. Niet snel of kopsterk, maar sterk en gexegend met een gezonde dosis voetbalintelligentie. 

Verre familie van Griezmann?

Geplaatst

Ik heb getwijfeld over deze gozer... Maar 9 finishing, 9 determination, 8 work rate, balanced personality... Maar heb toch 12.5 miljoen pond betaald na herhaaldelijk positief advies van de scout

Naamloos.jpg

Geplaatst
11 minuten geleden zei sherwin92:

Ik heb getwijfeld over deze gozer... Maar 9 finishing, 9 determination, 8 work rate, balanced personality... Maar heb toch 12.5 miljoen pond betaald na herhaaldelijk positief advies van de scout

Naamloos.jpg

hoe oud is die op het moment dat je 't screentje nam?

Geplaatst
9 minuten geleden zei MarcFM1:

hoe oud is die op het moment dat je 't screentje nam?

18, net binnengekomen bij de club