Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
17 uur geleden zei Thierryvane:

Toch wel mijn favo regen tot nu toe deze FM. Drie seizoenen geleden slechts één miljoen overgemaakt naar Wit-Rusland. Pankooooo  

88434382_Schermafbeelding2023-07-14141203.thumb.png.5275909d587dd6efe53879e8ebcba876.png

Ik ben zelf ook helemaal gek op zulke boomlange spitsen, helemaal als ze ook echt een potje kunnen voetballen zoals Lev. 

• Antwoorden 291
  • Weergaven 13,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komt vers uit eigen opleiding.. @ReneLeBlanc @007mark   

• Mordurette
    Mordurette

Niet de beste newgen ooit maar voor Cypriotische begrippen een wereldster in wording.

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Liam Wilhem, afkomstig uit de jeugd van Internazionale en door het vertrek van Vlacho meteen eerste doelman. Haalde hem als toekomstig vervanger maar dat toekomstig werd ietsje eerder.  Bedrag: 35 mil

Geplaatst

Dit is denk ik de beste regen die ik tot nu toe heb gezien/gehad in FM23:

bu587in.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Laat @Fantasy het niet zien!

Euh, watdan? Ben hier veel te lang niet actief geweest dus wellicht mis ik hier een inside joke ;)

Geplaatst
Zojuist zei neva:

Dat is onze grootste IJslandfetisjist 

Ah oké. Ik vind het sowieso wel leuk dat deze topper niet uit één van de geijkte toplanden (Frankrijk, Brazilië, enz) is.

Geplaatst
  • Auteur

Nou, nou.. fetisjist is ook wel weer overdreven. Maar IJslanders zijn altijd tof ja :D Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op zo'n parel.

Geplaatst

Ik ging even door de nieuwste lichting van Bayern heen, wat een beest is dit dan:

Adelberg.PNG

Geplaatst
17 uur geleden zei Visca:

Ik ging even door de nieuwste lichting van Bayern heen, wat een beest is dit dan:

Adelberg.PNG

Bizar

Geplaatst

RB Leipzig dus. Ik had een weelde aan spitsen. In willekeurige volgorde: Nkunku, Hojlund, Keke Topp, Benjamin Sesko. Allemaal waren ze het over 1 ding wel eens: We gaan toch godverdikkeme mij geen Confettie League spelen.

Dus mochten ze vertrekken en kon ik voor 20 miljoen deze meneer ophalen. Ik denk dat ik nog nooit een dergelijk salaris betaald heb aan een dusdanig jonge speler, maar so be it: Wat een pareltje

20230725150826_1.thumb.jpg.aecef232cc01d01796568d08da480d4a.jpg

Geplaatst

Nog maar eentje in de categorie van bovenstaande speler dan?

Meet Ivan Regis.

Scout kwam er mee aan zetten toen we net een nieuwe linksbuiten gekocht hadden bij Derby County, die ook ziek goed was trouwens. Ik zag hier meer potentie in en hoewel we het geld anders konden gebruiken, besloot ik 12,75 miljoen neer te leggen voor dit toptalent. Heeft 1 jaar onder mij op en af gespeeld, toen vertrok ik naar Leipzig. Had daarna een denderend goed seizoen als AML in een Derby dat afgleed naar een 14e plek in de PL. 

Begin dit seizoen namen we verder afscheid van oudgedienden en overbodige spelers, waardoor er ruim budget was om wat toppers te halen. Gelijk schoot Regis weer in mijn hoofd. Ik tikte de benodigde 76 miljoen af en we zijn weer een topper rijker:

20230727104435_1.thumb.jpg.dc4cf228912e4595d3cb32e41bc50555.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.110ad2aeac5dbda048d018e853a3663b.png

Niet beste regen ooit maar ik heb deze in mijn vizier. Ik probeer met Club Brugge me te richten op nationaliteiten die binnen de bestaande selectie zitten en zoek een toekomstig profiel voor de Segundo Volante en kwam uit bij deze Noor. Helaas mikt deze jongen hoger dan mijn club :classic_unsure:

Geplaatst

Estafette-game met de jongens. De tering wat is dit voor een animal. :cab: Via de jeugd van KV Mechelen > Manchester United > Bayern München.

1316946742_Schermafbeelding2023-08-06220546.thumb.png.f3a778b680017eb1398d4a80ec1155aa.png

Geplaatst
24 minuten geleden zei Thierryvane:

Estafette-game met de jongens. De tering wat is dit voor een animal. :cab: Via de jeugd van KV Mechelen > Manchester United > Bayern München.

1316946742_Schermafbeelding2023-08-06220546.thumb.png.f3a778b680017eb1398d4a80ec1155aa.png

Wie zijn 'de jongens'? Normaal noem ik de borsten van de vrouw zo, maar hoop dat je daar niet mee speelt?

Geplaatst
9 uur geleden zei Gert:

Wie zijn 'de jongens'? Normaal noem ik de borsten van de vrouw zo, maar hoop dat je daar niet mee speelt?

Had ik maar twee borsten om mee te spelen!

Linkje: 

Geplaatst
11 uur geleden zei Thierryvane:

Estafette-game met de jongens. De tering wat is dit voor een animal.  Via de jeugd van KV Mechelen > Manchester United > Bayern München.

En dan maar zeker 15-20 doelpunten per seizoen?

Geplaatst
7 uur geleden zei Dansmeister:

En dan maar zeker 15-20 doelpunten per seizoen?

201 potjes gespeeld in zijn carrière, 80G en 19A. 17 goals in één seizoen (31 potjes) is zijn record tot dusver.

Geplaatst

@TheRealOne Ook Tomas halen, als ze samen in de spits staan kunnen ze de bal lekker naar elkaar Paezen. 

Geplaatst

Twee van m'n eigen jeugdspelers die dit seizoen bij de eerste selectie zitten :D Helaas wil de Griek niet voor Nederland uitkomen en heeft de Oekraïner geen Nederlands paspoort.

fe3f960c6045e9b2621709bc5322ff9c.png

56fe30ef4adb032a4d790675e8c4119c.png

Geplaatst

image.thumb.png.94778e7555f82b1ca6b93a75ea8b51b5.png

Speelt nu een jaartje bij ons en heeft al flinke stappen gemaakt. Heb m gelukkig ook een nieuw contract aan kunnen bieden ondanks dat Bayern en City geïnteresseerd waren, ben benieuwd hoe hij zich door gaat ontwikkelen. :<