Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een vervelende bug tegengekomen of iets geks gezien in FM? Meld het hier!

:LO: Wil je echt een melding maken van een fout of bug, dan kun je die ook delen op het officiële SI-forum zodat zij kunnen kijken of er écht iets aan de hand is dat verholpen moet of kan worden. 

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst

disable first transfer window werkt dus niet als je begint voor 01/07... wat de aanbeveling is in belgie. Dat was 1.5h setup de prullenbak in. Ik zal nog wel een weekje wachten

(ja ik kan later starten maar ik doe graag voorbereiding :p )

Geplaatst
9 uur geleden zei Skyrr_Remco:

Ik start net mijn eerste save op FM23 met Ajax, en ik heb 0 technische staf.. Wat heb ik verkeerd gedaan? Dit had ik op FM22 nooit

Dat had je op FM22 ook want toen zat de staf van Ajax er ook niet in, licentie dingetje. Daarvoor zal straks bij de full release wel weer een editor file komen.

9 uur geleden zei AntiChrist7:

disable first transfer window werkt dus niet als je begint voor 01/07... wat de aanbeveling is in belgie. Dat was 1.5h setup de prullenbak in. Ik zal nog wel een weekje wachten

(ja ik kan later starten maar ik doe graag voorbereiding :p )

Zeker? Ben namelijk op 20/6 gestart een uur terug.. In Nederland welliswaar maar als begindata Belgie ingesteld voor een iets langere voorbereiding..

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Dat had je op FM22 ook want toen zat de staf van Ajax er ook niet in, licentie dingetje. Daarvoor zal straks bij de full release wel weer een editor file komen.

Dus als ik met een andere club start is dit geen probleem?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Skyrr_Remco:

Dus als ik met een andere club start is dit geen probleem?

Of andere teams wel hun normale staf hebben? Ja. 

Geplaatst

FM die mij forceert een keeper in te wisselen (in een oefenwedstrijd) op linksback, omdat deze geblesseerd geraakt is :-D

Geplaatst

20221029154726_1.thumb.jpg.d3ca149f4a4626dbb823eb30f25b986d.jpg20221029154506_1.thumb.jpg.bb02747273ca9f027a01a27a4befd7f5.jpg

Geen top seizoen. Bovenkant middenmoot. Tactiek van @Nom de Guerre uitgetest en het was tot nu toe wel de beste tactiek waarmee ik heb gespeeld. Alleen het was wel wat wisselvallig qua resultaat. Wel meestal goede xG. Dus denk een meer dan prima tactiek wat dat betreft. Maargoed, ik word nu dus op het matje geroepen, omdat ik de playoffs niet hebt weten te halen. Terwijl we wel playoffs gaan spelen. Lekker FM.

Geplaatst
Op 26-10-2022 om 21:02 zei Krabby:

Nog zo'n mooie, FC Vergane Glorie

image.thumb.png.957d850509f98abe68ef28f5c9a12e0b.png

Board vision:

- Sign players with a high reputation.

Geplaatst

Hoe vaak moet ik FM blijven vertellen dat ik het in een venster wil spelen en de tekst op 85 procent wil. Erg irritant dat ik dit elke keer opnieuw moet instellen bij opstarten. Of mis ik ergens de instelling waar je dit kunt aangeven?

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

Hoe vaak moet ik FM blijven vertellen dat ik het in een venster wil spelen en de tekst op 85 procent wil. Erg irritant dat ik dit elke keer opnieuw moet instellen bij opstarten. Of mis ik ergens de instelling waar je dit kunt aangeven?

Ik speel FM altijd in een venster en hoef dat niet vaker in te stellen. Ik stel het gewoon in bij preferences
(maar goed, dat zal jij ook wel gedaan hebben)

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

In een venster onthoudt hij bij mij ook wel, maar de tekst aanpassen naar 85 doe ik nooit

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

37 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik speel FM altijd in een venster en hoef dat niet vaker in te stellen. Ik stel het gewoon in bij preferences
(maar goed, dat zal jij ook wel gedaan hebben)

34 minuten geleden zei MNie:

In een venster onthoudt hij bij mij ook wel, maar de tekst aanpassen naar 85 doe ik nooit

FM 21 en 22 werkte dit altijd heel goed bij mij ja....

Maar nu met FM23 net als Tim' heb ik ook regelmatig dat hij mijn instelling voor in venster spelen vergeet....

Beetje jammer ja, ik hoop dat as dinsdag of eerder wel gefixed is...

Ook ik speel altijd in venster ja, nu dus idd wel erg vaak opnieuw moeten instellen...

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

Dit had ik bij FM20 ook steeds. Speel je toevallig (soms) met een 2e scherm erbij? 

Geplaatst
  • Auteur
6 uur geleden zei Tim':

Switch je tussen schermen ook? Ik merk dat als ik op de laptop speelde overdag en dan na het avondeten op een groter scherm via een HDMI, dat ‘ie dan weer in full screen opent bijvoorbeeld. 

Oh wat Chiemel zegt dus ook

Geplaatst

Ik heb nu voor 2e keer in uur tijd dat mijn meest recente save niet te loaden is....

En dan ben je in het start menu van de game en moet je meteen zonder dat je wat doet, nieuwe manager aanmaken....

Heb ik helemaal niet voor gekozen. Gelukkig save ik heel veel zoals altijd rond 10-15 saves binnen paar minuten...

Maar toch hiervoor 0x en nu 2x binnen uur op dezelfde dag....

@Fantasy dat deed ik allemaal met FM22 en FM21 ook, had ik er nooit last van maar nu met FM23 ineens wel....

Dat hoort niet uit te maken met HMDI kabel aansluiten op tv etc, nu met deze beta blijkbaar wel...