Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is sowieso nog een beetje zoeken in FM23 tov FM20 naar bepaalde knoppen en filters.

Maar denk je dat ik hier op positie of leeftijd heb gesorteerd?

image.png.ddd231900f1bb4fe8bf75fcf49422bd0.png

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst
3 uur geleden zei Chiemel:

Het is sowieso nog een beetje zoeken in FM23 tov FM20 naar bepaalde knoppen en filters.

Maar denk je dat ik hier op positie of leeftijd heb gesorteerd?

image.png.ddd231900f1bb4fe8bf75fcf49422bd0.png

Allebei

Geplaatst
Op 4-11-2022 om 13:45 zei Chiemel:

Dit had ik bij FM20 ook steeds. Speel je toevallig (soms) met een 2e scherm erbij? 

Op 4-11-2022 om 17:05 zei Fantasy:

Switch je tussen schermen ook? Ik merk dat als ik op de laptop speelde overdag en dan na het avondeten op een groter scherm via een HDMI, dat ‘ie dan weer in full screen opent bijvoorbeeld. 

Oh wat Chiemel zegt dus ook

Bij vorige FM's heb ik dat inderdaad gehad bij het gebruik van een tweede scherm. Maar nu vergeet hij ook die instelling wanneer ik geen tweede scherm heb gebruikt in de tussentijd.

Geplaatst

In de Nederlandse bekercompetitie mag je maar drie wissels doen volgens mij. Dat klopt natuurlijk niet.

Geplaatst

Hmm, game voor het eerst gecrasht. Of hij sloot opeens in een keer af. Niet heel lang nadat ik de instant result skin had geinstalleerd. Toeval?

Geplaatst

Bugje: Werd uitgenodigd om deel te nemen aan het torneo de Viareggio. Een bekertoernooi voor -19 teams. Ipv dat ik daar aan deelneem met de -18, het jeugdteam in Nederland zeg maar, wordt er een -19 team opgericht. Kan ik geen leiding over nemen, dus wordt er allerlei staf aangetrokken voor dat elftal. :cab:

Ben benieuwd of het aan het eind van het seizoen weer opgeheven wordt, of dat het blijft bestaan. 

Geplaatst

Ok noem me een snelle quiter maar ik ben done tot de volgende patch

Eerste 4 matchen als Heerenveen, Keeper Noppert haalt 6.3 gemiddeld en 1 owngoal. Raad de game me aan voor tegen NEC 2de keeper te proberen - 5.9, 4 schoten tegen en alle 4 erin. Ondertussen krijgen mijn spelers nog niet eens 15% van hun schoten op doen, WBIB of niet... En die ballen over de top steken me ook de ogen uit.

En als spelers dan gaan zeuren dat ze "excellent" spelen bij 6.0, dan heb ik het helemaal gehad

Geplaatst
  • Auteur

image.png.74a96acc967c3b0177fd713fbb1699b8.png

Het kan aan mij liggen, maar terrific is toch geen voorbode van een zogenaamde gouden generatie? :mrgy: Of is dat een Engelse vorm van aanduiding dat het juist geweldig is.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.74a96acc967c3b0177fd713fbb1699b8.png

Het kan aan mij liggen, maar terrific is toch geen voorbode van een zogenaamde gouden generatie? :mrgy: Of is dat een Engelse vorm van aanduiding dat het juist geweldig is.

Terrific kan op verschillende manieren gebruikt worden in het Engels. Het kan iets aanduiden dat angst aanjaagt maar ook 'uitzonderlijk' of 'buitengewoon' betekenen. 

Net als in het Nederlands kan iets ook angstaanjagend goed zijn ;)

Geplaatst

Iemand dit wel eens meegemaakt? Er is niets aan de hand met de club; alles is financieel in orde en opeens mag ik geen enkele scout meer in dienst hebben?!

6QmkBpZ.png

Geplaatst
Op 23-11-2022 om 23:24 zei Urbeto:

Iemand dit wel eens meegemaakt? Er is niets aan de hand met de club; alles is financieel in orde en opeens mag ik geen enkele scout meer in dienst hebben?!

Had ik ook. het betekent dat je scout budget op is. gewoon wat met geld schuiven en het is ok.

Waarom je niet gewoon een mail krijgt met "he ons scoutingsbduget is op, gelieve wat fondsen te verplaatsen" is mij ook een raadsel. Nee, direct je de indruk geven dat je geen  scouts meer mag hebben....

Geplaatst

Dacht met Ibrahim Buhari een sterke en jonge centrale voetballende verdediger binnen te halen bij Rosenborg, maar toen kwam Ajax plots om de hoek kijken. Hij gaat nu daar spelen. Als tweede garnituur, terwijl hij bij mij onbetwiste basisspeler zou zijn én meer zou verdienen. Grmbl!

1509018028_Schermafbeelding2022-11-26om15_11_31.thumb.png.fb734cce4c49b5ca9bf00e1ae52e2f20.png

bewerkt door Cicchio

Geplaatst
1 uur geleden zei Cicchio:

Dacht met Ibrahim Buhari een sterke en jonge centrale voetballende verdediger binnen te halen bij Rosenborg, maar toen kwam Ajax plots om de hoek kijken. Hij gaat nu daar spelen. Als tweede garnituur, terwijl hij bij mij onbetwiste basisspeler zou zijn én meer zou verdienen. Grmbl!

1509018028_Schermafbeelding2022-11-26om15_11_31.thumb.png.fb734cce4c49b5ca9bf00e1ae52e2f20.png

Met die snelheid niet heel kwetsbaar?

Geplaatst
20 uur geleden zei JoelAjax:

Met die snelheid niet heel kwetsbaar?

Dat was voor mij nog een reden tot twijfel. Heb 'm nu alsnog kunnen huren van Ajax met optie tot koop, dus even kijken hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Geplaatst

Bij mijn save met Bodø Glimt mag ik in 2023 nog maar 3 wissels doen, ook bij het nationale team en internationaal.

Is dit een bug?

Geplaatst
3 uur geleden zei Rob1981:

Bij mijn save met Bodø Glimt mag ik in 2023 nog maar 3 wissels doen, ook bij het nationale team en internationaal.

Is dit een bug?

Wat staat er in de reglementen? En bij Europese competities? En heb je een database toevoegt voor eventueel lagere divisies of gewoon standaard FM database?

bewerkt door Jotew

Geplaatst

Ik blijf het vervelend vinden als een talent van AZ met een salaris van 6K per week toch 'gewoon' 160 miljoen moet kosten. Het is niet heel realistisch dat iemand met een contract met zo weinig waarde toch zoveel op moet leveren. 

Geplaatst

In verband met mijn novelle zal ik de namen niet geven, maar maak me net toch iets raars / irritants mee.

Heb twee centrale verdedigers die ik rouleer. De ene (speler A) speelt voornamelijk competitie , de andere (speler B) Europees of andere doordeweeks potjes (tot nu toe voornamelijk beker). Begint eerst speler B te zeuren dat hij vaker in de basis wilt beginnen, dus ik hem beloofd dat hij die kans gaat krijgen. Vanaf dat moment zijn er vier wedstrijden gespeeld, waarin beide spelers allebei twee keer basis startte (vanwege de fitheid), begint speler A te zeuren dat hij vaker in de basis wilt beginnen. Als ik m'n selectie sorteer op meeste wedstrijden gespeeld staat hij ook gewoon op plek vier. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Orrie:

In verband met mijn novelle zal ik de namen niet geven, maar maak me net toch iets raars / irritants mee.

Heb twee centrale verdedigers die ik rouleer. De ene (speler A) speelt voornamelijk competitie , de andere (speler B) Europees of andere doordeweeks potjes (tot nu toe voornamelijk beker). Begint eerst speler B te zeuren dat hij vaker in de basis wilt beginnen, dus ik hem beloofd dat hij die kans gaat krijgen. Vanaf dat moment zijn er vier wedstrijden gespeeld, waarin beide spelers allebei twee keer basis startte (vanwege de fitheid), begint speler A te zeuren dat hij vaker in de basis wilt beginnen. Als ik m'n selectie sorteer op meeste wedstrijden gespeeld staat hij ook gewoon op plek vier. 

De gedachten van de engine van FM zijn onvoorspelbaar.