Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Orrie Je kan in je squad view kolommen met agreed playing time, actual playing time en playing time happiness toevoegen. Hier zie je hoe de speeltijd die ze krijgen wordt bestempeld en hoe dit overeenkomt met de beloofde speeltijd. Misschien staat daar iets wat verklaart waarom ze ongelukkig zijn. Ik kan me ook voorstellen dat als speler A te horen krijgt dat Speler B op zijn plek de kans krijgt om meer minuten te maken hierdoor juist ongelukkig wordt. Zouden wij in het echt ook zijn denk ik.

image.png.e1c80b827c9d6ff1339a27b739bac762.png

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst
8 minuten geleden zei Willem:

@Orrie Je kan in je squad view kolommen met agreed playing time, actual playing time en playing time happiness toevoegen. Hier zie je hoe de speeltijd die ze krijgen wordt bestempeld en hoe dit overeenkomt met de beloofde speeltijd. Misschien staat daar iets wat verklaart waarom ze ongelukkig zijn. Ik kan me ook voorstellen dat als speler A te horen krijgt dat Speler B op zijn plek de kans krijgt om meer minuten te maken hierdoor juist ongelukkig wordt. Zouden wij in het echt ook zijn denk ik.

image.png.e1c80b827c9d6ff1339a27b739bac762.png

Waar vind je deze onder? Zou zoiets onder dynamiek en geluk verwachten of selectie, maar kan hem in beide niet vinden. 

Geplaatst

@Orrie Playing time happiness zit onder Squad, de andere twee onder Transfer (inderdaad rare plekken).

Geplaatst

Nou, speler A tevreden kunnen houden. Speler B had ik regelmatig laten spelen maar was nog niet tevreden. Had echter nog zo'n twee á drie weken ervoor. Komt die Africa Cup tussendoor waardoor ik straks alsnog met een ontevreden speler zit. 

FM.. :classic_ninja:

Geplaatst

Het is hatelijk hoe personeel coaches onderneemt die jouw club betaald terwijl je daarom niet om vraagt en terwijl je specifiek aanduidt dat de manager in controle is van coaching cursusses. Maakt LLM bijna onmogelijk.

Alsof ik 7k heb rondliggen voor een prutscoach die ik toch niet ga houden

Ohja, en jeugdcoaches organiseren geen friendlies terwijl je daar specifiek om vraagt....

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst

Frustratie naar mezelf. Als degradatiekandidaat 0-3 uit winnen tegen kampioenskandidaat en dan per ongeluk dit klikken na de wedstrijd

image.png.a3299e1c3e7cce8e62752b7344a7aebf.png

Geplaatst

Had net iets geks, ik koop een speler, maar pas aan het einde van het seizoen (het is nu september in seizoen 1). Dus hij komt pas aan begin van seizoen twee. Logisch tot zover. Nu wil zijn huidige club hem terug huren tot het einde van seizoen één, maar hij blijft daar dus sowieso al tot einde seizoen één. Ze betalen ook gewoon zijn volledige salaris etc.

Geplaatst
19 uur geleden zei Chiemel:

Frustratie naar mezelf. Als degradatiekandidaat 0-3 uit winnen tegen kampioenskandidaat en dan per ongeluk dit klikken na de wedstrijd

Ingame editor (y)

Geplaatst
20 uur geleden zei Chiemel:

Assistent de persconferenties laten doen ;) 

Geplaatst
Op 5-12-2022 om 11:02 zei Rob1981:

Bij mijn save met Bodø Glimt mag ik in 2023 nog maar 3 wissels doen, ook bij het nationale team en internationaal.

Is dit een bug?

Is dit nog niet opgelost in FM23? Aantal wissels dan na 1 jaar weer terug schiet naar 3 ipv 5?

Geplaatst
4 uur geleden zei RJV1983:

Is dit nog niet opgelost in FM23? Aantal wissels dan na 1 jaar weer terug schiet naar 3 ipv 5?

normaal gesproken wel, ik kan toch 5 wissels doen in Italië.

Geplaatst

Dan speel je het WK voor clubteams en dan mis je vanwege interlandverplichtingen 10 (!) spelers. Gelukkig alleen maar tegen Sundows en Al Nassr, dus dat lukte wel. En een voordeel: doordat Chelsea veel spelers miste, werden zij uitgeschakeld en werd Al Ahly de tegenstander in de kwartfinale. Maar wat een belachelijke planning wel...

Geplaatst

Naamloos.png.38906dd0bf862a9806e974bbc936087b.png

Mannen, mis ik iets, of is dit een bug?

De top 4 gaat de CL in, Man Utd wint de Europa League en gaat dus ook. Maar waarom ga ik dan ook mee? Man City verloor de CL finale, dus die schuift niet door.

Geplaatst
26 minuten geleden zei Satyr:

Naamloos.png.38906dd0bf862a9806e974bbc936087b.png

Mannen, mis ik iets, of is dit een bug?

De top 4 gaat de CL in, Man Utd wint de Europa League en gaat dus ook. Maar waarom ga ik dan ook mee? Man City verloor de CL finale, dus die schuift niet door.

In het nieuwe format van de CL is er nog 1 extra CL plek voor de 2 landen met de hoogste coëfficiënt van dat seizoen. het zou mij niets verbazen als de PL daar 1 van is.

Geplaatst

Misschien is dit eerder iets voor de helpdesk, maar toch:

De conditie van mijn spelers (het hartje) blijft de hele wedstrijd op hetzelfde staan, tenzij ik de pagina ververs (door bv. naar een spelersprofiel te gaan en terug te gaan). Iemand dit probleem al gehad? Heb de skin al herladen, maar doet niets.

fysiek.png

Geplaatst
2 uur geleden zei Michiel RAFC:

Misschien is dit eerder iets voor de helpdesk, maar toch:

De conditie van mijn spelers (het hartje) blijft de hele wedstrijd op hetzelfde staan, tenzij ik de pagina ververs (door bv. naar een spelersprofiel te gaan en terug te gaan). Iemand dit probleem al gehad? Heb de skin al herladen, maar doet niets.

fysiek.png

Ik heb precies hetzelfde! Is, bij mij, voor het eerst voorgekomen na een FM update van pak en beet 1.5/2 maanden geleden? 

Geplaatst

Ik: "Kom, laat ik eens mijn nieuw aangetrokken speler 5 minuten speeltijd geven."

Journalist: "Een echt kind van de club"

Ik: ....

1655882396_shit2.thumb.png.eac6894d7e9e6e5e30a5556078b04dc0.png

2131506964_shit1.thumb.png.90a631327dc9b762ead78b098616632b.png

Geplaatst

Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadion, maar het duurde tot seizoen 6 (!) voordat deze er eigenlijk stond. Toen al was ie te klein, maar we hebben hem ieder jaar uitgebreid en zit nu dus met 11.321 aan z'n maximale capaciteit. Alleen de club groeit wat harder dan dat ze verwacht hadden. Hell, zelfs de competitie behoort nu tot de 10-15 beste van de wereld. En dan zit je nu dus in de situatie dat je nog een jaar of 18 moet wachten voordat je een nieuw stadion kan maken en ondertussen zitten er 30.000 man op een seizoenskaart te wachten :D 

image.png.8116f30f424e4a4b1fef421a3228f1d7.png

bewerkt door neva

Geplaatst

8e78e33a4749644c2c4d99669b32f55e.png

Hier wordt je toch he-le-maal wous van :moop: Grootste club van de wereld, ruim bovenaan op de coëfficiënten en recent CL winnaar. Ook nog eens 5 finales in 6 jaar. En de ene na de andere wil weg.