Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst
11 uur geleden zei Daniell:

Er wilden ook spelers weg bij Real Madrid nadat ze in 5 jaar tijd 4 CL's hadden gewonnen...

Daarnaast zullen de competities nog steeds een hogere reputatie hebben?

10 uur geleden zei bas huijsmans:

Inderdaad wat @Daniellzegt. Wat geven ze allemaal als reden aan dat ze weg willen? Willen ze meer speeltijd, meer geld, meer uitdaging of heb je beloftes gemaakt die je niet na gekomen bent?

Ik weet het niet precies eigenlijk. Sommige willen weg voor het geld terwijl ze hier ook aardig verdienen tegenwoordig. De competitie zal ook niet mee helpen denk ik.

Maar letterlijk bij iedere speler moet ik in gesprek, echt super irritant. Snap wel dat er af en toe eentje weg wilt maar letterlijk iedere speler is gewoon heel vervelend

Oh ja en spelers bij die andere clubs die ik haal willen wel naar mij toe komen :-D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Ik vind dat ze wel eens wat mogen doen aan de uitslagen in de EK/WK-kwalificatiewedstrijden. Natuurlijk bakken teams als San Marino, Andorra en Gibraltar er niets van, maar elke dag dat er gevoetbald wordt zie je wel uitslagen in de dubbele cijfers terug. Een enkele keer is leuk, reëel, maar het is hier standaard elke speelronde wel ergens een keer 13/14/15-0. Een beetje overdreven.

Om het even kracht bij te zetten bevestigt FM dus even dat Andorra kut is ;c

image.png.6ce9ab5cc44dfbcb42b1a43cbb2969a4.png

Uit werd het 0-17.

bewerkt door neva

Geplaatst
Op 30-1-2023 om 01:39 zei neva:

Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadion, maar het duurde tot seizoen 6 (!) voordat deze er eigenlijk stond. Toen al was ie te klein, maar we hebben hem ieder jaar uitgebreid en zit nu dus met 11.321 aan z'n maximale capaciteit. Alleen de club groeit wat harder dan dat ze verwacht hadden. Hell, zelfs de competitie behoort nu tot de 10-15 beste van de wereld. En dan zit je nu dus in de situatie dat je nog een jaar of 18 moet wachten voordat je een nieuw stadion kan maken en ondertussen zitten er 30.000 man op een seizoenskaart te wachten :D 

image.png.8116f30f424e4a4b1fef421a3228f1d7.png

Dit dus nog even een keer benadrukken, want ik zit er nu zo bij:

image.thumb.png.157522c8b11fdf3d5e584d4e875495a0.png

Stadion zit wel vol genoeg, er is een giga-wachtlijst, maar qua toeschouwersaantallen ben ik, meervoudig CL-winnaar, slechts een middenmoter in eigen competitie.

Ook bijna een half miljard op de bank, dus dat is ook het probleem niet.

Geplaatst

e9a8425571ad731ebbfa10a21af46cec.png

Frustratie: de FFP. Het spel denkt dus dat ik in een half jaar 500 miljoen verlies ga maken. Winter transferperiode zit er ook al op. Ik kon hierdoor geen transfers meer doen

021db5724c6a36c70c965075f0560c56.png

Terwijl ik ruim 800 miljoen op de bank heb en meer dan voldoende transferbudget

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Zit op 8k.... Ik bied 20k aan...
Meneertje wil 179K, dat is 22x zoveel meer gaan verdienen, dan hij nu heeft...

Wtf ik breek dit dan ok af

20230429210723_1.jpg

20230429210727_1.jpg

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

Staat daar nu 8k per jaar?

Ja en hij wil 179K!!!

Dat is 22x zoveel!!!!!!! Doe normaal. Ik wil best 5-10x zoveel meer dan nu geven, maar 15-22x zoveel niet, oprotten zeg en snel!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Ja en hij wil 179K!!!

Dat is 22x zoveel!!!!!!! Doe normaal. Ik wil best 5-10x zoveel meer dan nu geven, maar 15-22x zoveel niet, oprotten zeg en snel!

8k per jaar is dan ook schandalig weinig. 20k per jaar verdien je al als je ergens in een fabriek gaat werken. Dan is 179k per jaar, als voetballer van PSV toch niet onrealistisch?

Geplaatst

En hij is ook nog eens zo wild als een stier en snel geblesseerd. Heel verstandig dat je verder kijkt. Al vind ik dat salaris niet schokkend.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Glenn08:

8k per jaar is dan ook schandalig weinig. 20k per jaar verdien je al als je ergens in een fabriek gaat werken. Dan is 179k per jaar, als voetballer van PSV toch niet onrealistisch?

Je hoeft niet bij al mijn berichten, dwars te gaan liggen.....;c:classic_ninja:

Ik heb net Jenson Steelt verlengd die al bij 1e zat, en uitgeleend is aan Heracles naar 156K per jaar..

Deze wil begin salaris van 179K en dan na 20 duels voor de club nog eens 459K per jaar...:5

En is breakthrought prospect van Jong PSV.... Ik heb hem geen 8K per jaar gegeven, dat was het in game al....

Maar stel even voor Glenn jij geeft speler 400k per jaar en hij wil 22x zoveel 8.800.000 per jaar, jij zal het hem dan dus geven?:sorry:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Je hoeft niet bij al mijn berichten, dwars te gaan liggen.....

Ik heb net Jenson Steelt verlengd die al bij 1e zat, en uitgeleend is aan Heracles naar 156K per jaar..

Deze wil begin salaris van 179K en dan na 20 duels voor de club nog eens 459K per jaar...

En is breakthrought prospect van Jong PSV.... Ik heb hem geen 8K per jaar gegeven, dat was het in game al....

Maar stel even voor Glenn jij geeft speler 400k per jaar en hij wil 22x zoveel 8.800.000 per jaar, jij zal het hem dan dus geven?

Ik wil niet dwars liggen, ik wil gewoon even aangeven dat het salaris geen zotte eis is.

En nee iemand met een deftig jaarsalaris ga ik 22x hoger bedrag geven. Maar dit salaris dat hij nu had was gewoon onrealistisch laag. En ook het bedrag dat jij hem aanbood (als voetballer niet vergeten) was eigenlijk ook aan de lage kant. Had jij hem misschien 100k per jaar aangeboden, had hij geen 179k gevraagd.

Geplaatst

Het gaat niet om de verhoging, maar om het nieuwe bedrag. Is dat in balans met de rest van je selectie? Dan hoeft een speler echt niet naar zijn huidige salaris te kijken. Zou hij opeens veel meer verdienen dan vergelijkbare spelers, dan is dat een reden om nee te zeggen tegen zijn eisen.

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

Ik wil niet dwars liggen, ik wil gewoon even aangeven dat het salaris geen zotte eis is.

En nee iemand met een deftig jaarsalaris ga ik 22x hoger bedrag geven. Maar dit salaris dat hij nu had was gewoon onrealistisch laag. En ook het bedrag dat jij hem aanbood (als voetballer niet vergeten) was eigenlijk ook aan de lage kant. Had jij hem misschien 100k per jaar aangeboden, had hij geen 179k gevraagd.

Zojuist zei Tim':

Het gaat niet om de verhoging, maar om het nieuwe bedrag. Is dat in balans met de rest van je selectie? Dan hoeft een speler echt niet naar zijn huidige salaris te kijken. Zou hij opeens veel meer verdienen dan vergelijkbare spelers, dan is dat een reden om nee te zeggen tegen zijn eisen.

Geld is voor mijn PSV niet per se probleem.

Ik heb principes en dat is gewoon ik niet iemand 22x-30x zoveel ga laten verdienen dan ze nu doen, en zeker niet Jong PSV speler die nog helemaal niks bewezen heeft. En geloof me Glenn dit is echt niet de eerst met wie ik dit meemaak.

Als in mijn geval Gotze, Foda Fofana of Gakpo 22x meer willen verdienen is het ook een keiharde NEE

Gaat me niet zozeer alleen om het bedrag vooral het feit hij 22x zoveel wil gaan verdienen en dan ook nog eens na 20 duels 459K ja mooi niet.

Geplaatst

Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris:classic_wink:

Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een speler kan brengen voor je team ipv wat een speler nu verdient. Even een voorbeeldje uit mijn Porto game. De jou wel bekende Martim Fernandes had bij mij als 18-jarige een 5-jarig contract getekend toen hij netaan bij het 1e zat. 5 jaar later was hij 23 en een van de beste spelers ter wereld op zijn positie. De exacte verhoging weet ik niet meer maar ik weet zeker dat ik de x22 wel gehaald hebt. 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Copywriter:

@Kyrill dat is toch geen bug of rariteit maar iets wat gewoon in FM voorkomt. 

Ik zou het in FM café plaatsen als je het wilt delen. 

Thnx je hebt gelijk... Maar wanneer is oprecht wel bug dan? Bij 50x?Bij 100x meer salaris willen? 

Geplaatst

Ik zou als ik jou was even googelen op vrije markt economie. Ouwe communist 🤑

Geplaatst

Ik heb een probleempje. In mijn De Graafschap save is mijn jeugdteam uitgenodigd voor een onder 19 toernooi in Italië. Nu had ik alleen een B elftal en een Onder 18. Er is automatisch een onder 19 team aangemaakt zonder spelers. Ik heb tijdens dat toernooi mijn Onder 18 spelers beschikbaar gesteld, maar de club heeft automatisch stafleden aangenomen. Ik kan nergens de verantwoordelijkheden van de onder 19 overnemen wat betreft staf aannemen/verlengen. Nu, 2 jaar later worden nog steeds stafleden verlengd/aangenomen... Zonde van m'n geld.
Als ik de contract af laat lopen worden ze verlengd. Als ik de staf een vrije transfer geef dan worden er nieuwe stafleden aangenomen.

En ondertussen heeft mijn onder 19 geen wedstrijd meer gespeeld.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Geplaatst
12 minuten geleden zei FCGPeter:

Ik heb een probleempje. In mijn De Graafschap save is mijn jeugdteam uitgenodigd voor een onder 19 toernooi in Italië. Nu had ik alleen een B elftal en een Onder 18. Er is automatisch een onder 19 team aangemaakt zonder spelers. Ik heb tijdens dat toernooi mijn Onder 18 spelers beschikbaar gesteld, maar de club heeft automatisch stafleden aangenomen. Ik kan nergens de verantwoordelijkheden van de onder 19 overnemen wat betreft staf aannemen/verlengen. Nu, 2 jaar later worden nog steeds stafleden verlengd/aangenomen... Zonde van m'n geld.
Als ik de contract af laat lopen worden ze verlengd. Als ik de staf een vrije transfer geef dan worden er nieuwe stafleden aangenomen.

En ondertussen heeft mijn onder 19 geen wedstrijd meer gespeeld.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Zou je dit kunnen melden op het SI forum als bug? Dan moet je ook je save uploaden. Denk niet dat je er iets aan kan doen.

Geplaatst

Eerste post in een paar jaar volgens mij, haha! Na een paar jaar "sabbatical" heb ik FM21 opnieuw geïnstalleerd en ouderwets met Stoke City begonnen. Dit bracht gelijk een "leuke" frustratie terug boven, in dit voorbeeld bij Ryan Corrigan. York City wil 2.9k p/w betalen voor een huur. Ik heb liever rond dat bedrag aan salaris bijdrage (omdat dat in mijn hoofd meer ruimte geeft in de salary budget, tenzij ik mezelf al die tijd voor de gek houd...). Dus, van 2.9k p/m monthly fee, naar 2k p/m wage percentage (via £400 p/w, screenshot was een fout, excuus!) - en dan willen ze niet meer.

bewerkt door sherwin92