Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei sherwin92:

Eerste post in een paar jaar volgens mij, haha! Na een paar jaar "sabbatical" heb ik FM21 opnieuw geïnstalleerd en ouderwets met Stoke City begonnen. Dit bracht gelijk een "leuke" frustratie terug boven, in dit voorbeeld bij Ryan Corrigan. York City wil 2.9k p/w betalen voor een huur. Ik heb liever rond dat bedrag aan salaris bijdrage (omdat dat in mijn hoofd meer ruimte geeft in de salary budget, tenzij ik mezelf al die tijd voor de gek houd...). Dus, van 2.9k p/w monthly fee, naar 2k p/w wage percentage - en dan willen ze niet meer.

1.jpg

2.jpg

2K per week is ook meer dan 2,9K per maand, dus daar zit al een verschil in.

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst
57 minuten geleden zei Renato:

Sherwin maakt typ foutjes...

Hij bedoelt dat ie ze 2k per maand aanbiedt ipv 2,9k per maand en dan willen ze niet meer. Die loan deel functies gaan nooit met per week bedragen maar per maand.,

@sherwin92 ik niet dat het een bug is maar gewoon onderhandelingstaktiek. ZE verwachten geen tegenbod oid

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
9 minuten geleden zei Kyrill:

Sherwin maakt typ foutjes...

Hij bedoelt dat ie ze 2k per maand aanbiedt ipv 2,9k per maand en dan willen ze niet meer. Die loan deel functies gaan nooit met per week bedragen maar per maand.,

@sherwin92 ik niet dat het een bug is maar gewoon onderhandelingstaktiek. ZE verwachten geen tegenbod oid

Kijk maar eens naar de screens, staat toch echt per week.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Renato:

Kijk maar eens naar de screens, staat toch echt per week.

Nee vriendje kijk zelf maar nog keer. Dat is alleen huidige salaris van speler zelf. Alles mbt de loan deal staat "Monthly Fee" 

Ik heb net nog 2e keer gekeken 100%. Alle loan deals gaan altijd per maand nooit per week. 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
5 uur geleden zei Kyrill:

Nee vriendje kijk zelf maar nog keer. Dat is alleen huidige salaris van speler zelf. Alles mbt de loan deal staat "Monthly Fee" 

Ik heb net nog 2e keer gekeken 100%. Alle loan deals gaan altijd per maand nooit per week. 

image.png.02c654b6224436d6fbd2c5fe07880bf9.png

image.png.6de40dac7cfd6f49d21ed287ae593a8c.png

image.png.d5379597e8ade94a8cb7e20b1fce69a4.png

image.png.3dc2a0eefc41b5442f74dcc7d755d553.png

Zal nog maar een kijken als ik jou was.... Bovenaan de eerste voorstel, daaronder het afgeslagen bod. 

Geplaatst
11 uur geleden zei Renato:

Oh God, ja dat is heel slordig van mij - ik heb bij het snel een screenshot willen maken de verkeerde bedragen ingevuld :classic_sad: . Excuus! Laat ik het maar houden op het feit dat ik wat roestig ben ;c

Uiteindelijk gebeurt het in het geval van deze speler dus ook met 10% salary p/w, vergelijkbaar met 2k per per month (zoals dus bedoeld als voorbeeld). Niet per se een bug of iets dergelijks, maar dit topic is ook voor 'frustraties', dus bij deze.

En even als side note - laten we A.U.B. geen ruzie gaan maken? Ik gaf zelf ook de verkeerde screenshot dus excuus voor de verwarring. :classic_blush:

Let's keep the fighting for when we put "get stuck in" on in FM :mrgy:

Geplaatst

Denk dat het komt omdat de monthly fee van het transferbudget afgaat ipv het loonbudget, daardoor gaat de onderhandeling anders. Denk dat de AI niet schuift met het budget bij een huurtransfer.

Geplaatst
Op 1-5-2023 om 08:42 zei Tim':

Spelers die flink meer willen verdienen, volgens mij is dat vooral realisme en geen bug inderdaad.

Op 1-5-2023 om 10:27 zei 19CH98:

Zeker als je hem zwaar onder het wettelijk minimumloon betaald;c

En @Copywriter

Er staat ook "frustraties" in de topic titel. Dat is en was het sowieso dus dit topic is niet alleen voor bugs :nono::classic_happy:

Dus mijn post zat hier gewoon GOED. 

Nu een nieuwe:

Aantal forum leden dit op WhatsApp al laten zien.... 

Ik zie geen buitenspel in deze goal? Jullie wel? Hij is dus helaas afgekeurd deze goal.... 

Geplaatst
Op 14-5-2023 om 08:46 zei Kyrill:

En @Copywriter

Er staat ook "frustraties" in de topic titel. Dat is en was het sowieso dus dit topic is niet alleen voor bugs :nono:

Dus mijn post zat hier gewoon GOED. 

Nu een nieuwe:

Ik zie geen buitenspel in deze goal? Jullie wel? Hij is dus helaas afgekeurd deze goal.... 

Het is niet 100% duidelijk met dit beeld natuurlijk, maar ik heb een paar keer gepauzeerd en ik vind het geen buitenspel nee haha

Geplaatst
Op 14-5-2023 om 08:46 zei Kyrill:

Nu een nieuwe:

ik wel al is het alleen maar om jou te plagen:cheer:

bewerkt door Copywriter

Geplaatst

Extreem moment in deze database. Nog maar vijf beschikbare spelers voor de volgende competitiewedstrijd. Ik mag maar 25 mensen registreren en opstellen. Alleen maar grijze spelers deze wedstrijd, maar een keer instant result. 

6550a75274f49651d9cec69de16cebcd.png

Geplaatst

Iemand een idee waarom de naam van mijn tegenstander daar niet staat? Dat is regelmatig zo.

image.png.756807e7aa52f33b4bfa647f02a616ce.png

Geplaatst
Op 28-6-2023 om 11:37 zei Bogatyr:

Iemand een idee waarom de naam van mijn tegenstander daar niet staat? Dat is regelmatig zo.

image.png.756807e7aa52f33b4bfa647f02a616ce.png

Toevallig clubs met blauwe kleuren?

Geplaatst
52 minuten geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.6d15c825af75772ea6b54624a8b6c74a.png

Die gaan wij even een topcontract aanbieden  

Wat een slechte vertaling.

bewerkt door Vreven

Geplaatst

Ben ik de enige waar de AI zo enorm passief is met zijn transfers en de speler gewoon negeert? Het voelt gewoon aan alsof ze er een artificiele moeilijkheidsgraad in hebben gebouwd.

Zit op het einde van seizoen 9 waar ik in Engeland in de VNS ben begonnen. Ik overperform bijna elke seizoen, en ik kan het aantal spelers dat ik heb verkocht die ik niet had getransferlijst op een halve hand tellen. Weinig van mijn spelers zijn gewild, en als ze dat zijn komt het bijna nooit tot een bod.

Spelers die ik dan moet dumpen omdat ze het niveau niet meer aankunnen raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Heb al veel spelers gewoon moeten uitlenen in hun laatste jaar om toch iets van salariskosten te besparen. Ook nu weer. Ik heb een spits die volgens de game 18-20m waard is, hij is akkoord om verkocht te worden voor 10m. Ik krijg welgeteld 2 aanbiedingen van 2-3 miljoen.... Dit is een speler die 2keer topschutter is geweest een divisie lager en nu 27, dus eigenlijk in zijn prime...

Je kan niet eens onderhandelen want ze locken het direct. Als ik probeer een speler op de transferlijst  te kopen voor 20% van zijn waarde dan loopt de AI weg hoor, dus waarom proberen ze dat bij mij?

en dan krijg je ook die BS berichten van "club x denkt dat ze zijn loonkosten niet kunnen betalen" ja dag Jan, je hele loonbudget is dubbel dat van mij....

Geplaatst
6 uur geleden zei AntiChrist7:

Ben ik de enige waar de AI zo enorm passief is met zijn transfers en de speler gewoon negeert? Het voelt gewoon aan alsof ze er een artificiele moeilijkheidsgraad in hebben gebouwd.

Zit op het einde van seizoen 9 waar ik in Engeland in de VNS ben begonnen. Ik overperform bijna elke seizoen, en ik kan het aantal spelers dat ik heb verkocht die ik niet had getransferlijst op een halve hand tellen. Weinig van mijn spelers zijn gewild, en als ze dat zijn komt het bijna nooit tot een bod.

Spelers die ik dan moet dumpen omdat ze het niveau niet meer aankunnen raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Heb al veel spelers gewoon moeten uitlenen in hun laatste jaar om toch iets van salariskosten te besparen. Ook nu weer. Ik heb een spits die volgens de game 18-20m waard is, hij is akkoord om verkocht te worden voor 10m. Ik krijg welgeteld 2 aanbiedingen van 2-3 miljoen.... Dit is een speler die 2keer topschutter is geweest een divisie lager en nu 27, dus eigenlijk in zijn prime...

Je kan niet eens onderhandelen want ze locken het direct. Als ik probeer een speler op de transferlijst  te kopen voor 20% van zijn waarde dan loopt de AI weg hoor, dus waarom proberen ze dat bij mij?

en dan krijg je ook die BS berichten van "club x denkt dat ze zijn loonkosten niet kunnen betalen" ja dag Jan, je hele loonbudget is dubbel dat van mij....

fa849664ea94470c385c89525b363ea1.png

Ik heb jouw tekst hier in 1 simpele screen

FM logica dit ;e 

Geplaatst
51 minuten geleden zei Thomassje123:

fa849664ea94470c385c89525b363ea1.png

Ik heb jouw tekst hier in 1 simpele screen

FM logica dit ;e 

Maar er wordt geen verschil tussen AI club en speler club gehanteerd hoor, dixit SI... Ja als ik dat moet geloven....

Ga straks eens de test doen en wat spelers op de transferlijst zwieren en ontslag nemen

Geplaatst
18 minuten geleden zei AntiChrist7:

Maar er wordt geen verschil tussen AI club en speler club gehanteerd hoor, dixit SI... Ja als ik dat moet geloven....

Ga straks eens de test doen en wat spelers op de transferlijst zwieren en ontslag nemen

Is ook zo.

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Is ook zo.

Sorry, ik zie teveel voorbeelden die me daaraan doen twijfelen.

Clubs die spelers verkopen maar specifiek een hoger bod willen van jou in vergelijking met andere AI clubs.

Spelers die bankzitter of impact subworden  voor de helft van het geld dat jij bood om een basisspeler te worden in dezelfde divisie

Herriner me ook eens een thread van iemand op een ander forum die de matchratings van de refs in de gaten hield. Elke keer als het een match van de speler was had die een 5 vergeleken met gemiddeld een 8.

Misschien dat er wat mechanics zijn die me ontgaan, maar die zijn dan toch slecht of niet uitgelegd