Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand enig idee waarom ik in mijn Hall of Fame geen AI managers meer zie? Dit zijn allemaal FM spelers. 

Screenshot_20230711-222841.png

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst

Dit komt er plots constant op... Iemand een oplossing?

Edit: Opgelost.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

7bfa04a98146d23db02e3d755f396e65.png

2 dagen na de interlands al meteen moeten spelen voor het WK voor clubs, helft van de spelers al half dood. Dit kan toch niet :cab: 

Geplaatst

Is sowieso dom, mijn team is ook het hele seizoen uitgeput. En dan speel ik niet eens zo heel veel duels, meestal 3/4 dagen ertussen, met een lange winterstop, en nog krijg ik nonstop ''heeft rust nodig'' meldingen.... Ik ram maar gewoon spatie, ze zoeken het maar uit. :D

Geplaatst

Die salarissen in Spanje slaan echt helemaal nergens op he :cab: 

Ik heb heel wat spelers op de shortlist staan die in Spanje spelen en de helft kan ik er van af flikkeren omdat ze 400K+ salaris hebben per maand

Geplaatst

Waar the hell slaat dit op!??! Meneertje wil praten omdat ie boos is niet naar Stuggart mag, maar bod op hem van Stuggart is gewoon geaccepteerd? Wat is dit dan nou weer....:-D:cab:

20230912213425_1.jpg

20230912213430_1.jpg

20230912213526_1.jpg

20230912213145_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Zojuist na 213 wedstrijden op rij te hebben gewonnen in de competitie tegen de eerste nederlaag aangelopen. En hoe ;e. 34 van de 35 ingeschreven spelers waren opgeroepen voor een interland, waardoor ik tien 'grijze spelers' op mocht stellen van hooguit Liga 3-niveau. Frustrerend. De enige speler die nog mee kon doen, was mijn baasje Kvaratskhelia, maar die kan het ook niet alleen doen helaas.

Geplaatst
  • Auteur

In de categorie 'Frustratie': Het WK voor clubteams...

image.png.89518c32d1ff9681e6d5f503a47e7004.png

Ervan uitgaande dat we de groepsfase doorkomen, gaan er ongetwijfeld nog wat verdere wedstrijden in de competitie verzet gaan worden... En dan mogen we al helemaal om de 2 dagen de rest van het seizoen gaan voetballen :moop: 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

In de categorie 'Frustratie': Het WK voor clubteams...

image.png.89518c32d1ff9681e6d5f503a47e7004.png

Ervan uitgaande dat we de groepsfase doorkomen, gaan er ongetwijfeld nog wat verdere wedstrijden in de competitie verzet gaan worden... En dan mogen we al helemaal om de 2 dagen de rest van het seizoen gaan voetballen :moop: 

Vind ik ook altijd zo irritant. Vandaar dat mijn spelers dat seizoen dan ook altijd zo moe zijn. CWC moet helaas ook gespeeld worden en indien gewonnen. Heb nu 5x gewonnen. Het blijft wel een irritante toernooi. Sommige cups en toernooien mogen van mij wel weg. Zeker helemaal als je UCL/EL club ben en je die stomme regionale cups niet kan bedanken.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Rinus:

Vind ik ook altijd zo irritant. Vandaar dat mijn spelers dat seizoen dan ook altijd zo moe zijn. CWC moet helaas ook gespeeld worden en indien gewonnen. Heb nu 5x gewonnen. Het blijft wel een irritante toernooi. Sommige cups en toernooien mogen van mij wel weg. Zeker helemaal als je UCL/EL club ben en je die stomme regionale cups niet kan bedanken.

Dat CWC is altijd wel een mooie kans voor de reserves hier hoor. Hecht ik (en het bestuur gelukkig ook) 0,0 waarde aan. Enkel in 2045 eens een keer gewonnen, in 2049 niet eens de halve finale behaald haha :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rinus:

Ik speelde in mijn laatste FM-save alleen met topclubs, en gaf bijna al mijn spelers steevast 2-3 dagen rust na een wedstrijd. Dat hield ze wel fit.

bewerkt door D.J.

Geplaatst

image.thumb.png.729406b8fa2f4886e29ecf9df18664ea.pngimage.thumb.png.b375f0dc1cd624bb9202afc90c94a170.png

Daar gaat mijn aanvoerder. ;e Tijd om een ander de kans te geven, hé. De ander zijn dood, de ene zijn brood, ofzo.

bewerkt door Rinus

Geplaatst

FC Volendam heeft in seizoen 1 de beker gewonnen door onder andere 0-1 in De Kuip te winnen in de halve finale tegen Feyenoord en 2-0 in de finale tegen FC Utrecht.

Hierdoor gaan ze Europa in. Ohja.. ze werden ook 16e waarna ze in de play-offs van NAC verloren :P

Ondertussen moet Jong Volendam ook degradatie play-offs spelen in de Tweede Divisie.

Geplaatst
Op 26-9-2023 om 23:51 zei mmufc:

FC Volendam heeft in seizoen 1 de beker gewonnen door onder andere 0-1 in De Kuip te winnen in de halve finale tegen Feyenoord en 2-0 in de finale tegen FC Utrecht.

Hierdoor gaan ze Europa in. Ohja.. ze werden ook 16e waarna ze in de play-offs van NAC verloren :P

Ondertussen moet Jong Volendam ook degradatie play-offs spelen in de Tweede Divisie.

Het grappige is wel dat Jong FC Volendam ook gedegradeerd is na play-offs. Ook RKAV Volendam wist het voor elkaar te krijgen om na play-offs te degraderen.

Geplaatst

image.png.3a342ff80bb22e06ab42119f16e4880d.png
Hoeveel strafschoppen tellen we? :D Heb er ooit 6 gehad, ofzo

bewerkt door Rinus

Geplaatst

6a96d5c29a7af08868d54f5fb8f1c11d.png

Oke, ik heb wel een serieus probleem in mijn save. Er lijken vrijwel geen nieuwe regen scouts te 'spawnen' in mijn save

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thomassje123:

6a96d5c29a7af08868d54f5fb8f1c11d.png

Oke, ik heb wel een serieus probleem in mijn save. Er lijken vrijwel geen nieuwe regen scouts te 'spawnen' in mijn save

Welke competities heb je allemaal ingeladen? Vaak spawnen de meesten in competities die ingeladen zijn

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

Welke competities heb je allemaal ingeladen? Vaak spawnen de meesten in competities die ingeladen zijn

Alleen San Marino en Italië

Nu je het zegt, bijna al mijn scouts die ik vind komen inderdaad uit Italië. Dan heb ik ook meteen de oplossing trouwens haha. Thnx