Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
5 minuten geleden zei Thomassje123:

Alleen San Marino en Italië

Nu je het zegt, bijna al mijn scouts die ik vind komen inderdaad uit Italië. Dan heb ik ook meteen de oplossing trouwens haha. Thnx

Als je dit jaar bijv. Frankrijk toe voegt. Zodra die ingeladen is, verwijder je die weer en doe je dit bij bijv. Spanje. Als je zo een beetje door draait, krijg je in die landen ook wel lekkere newgens door. Het spel laadt dan namelijk ook heel veel spelers in die gebaseerd zijn op de reputatie van de ploegen. Of zeg ik dit verkeerd @Nom de Guerre?

• Antwoorden 164
  • Weergaven 7,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In het Nederlands staat er Kapot goede intake, oeleh.

• Geen bug, wel een frustratie. Zodra er een nieuw stadion is moet je 25 jaar wachten totdat je een nieuwe kunt bouwen. Op zich logisch. Echter werd er in seizoen 2 plannen gemaakt voor een nieuw stadio

• Dus een speler met een amateurcontract zou jij nooit een salaris van 1 euro geven? Want dat is oneindig keer zo veel als zijn huidige salaris   Ik vind dat je meer moet kijken naar wat een sp

Geplaatst
8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je dit jaar bijv. Frankrijk toe voegt. Zodra die ingeladen is, verwijder je die weer en doe je dit bij bijv. Spanje. Als je zo een beetje door draait, krijg je in die landen ook wel lekkere newgens door. Het spel laadt dan namelijk ook heel veel spelers in die gebaseerd zijn op de reputatie van de ploegen. Of zeg ik dit verkeerd @Nom de Guerre?

Aan regens (spelers) geen gebrek hoor. Ik heb gewoon een database van ruim 81.000 spelers

db154491dce3fddd6f735cd01a90af9e.png

Het is puur de staf die niet spawnt in mijn save en door jouw reactie snap ik nu ook waarom

Geplaatst
38 minuten geleden zei Thomassje123:

Het is puur de staf die niet spawnt in mijn save en door jouw reactie snap ik nu ook waarom

Ik beloof niets he haha. Maar ik merk wel vaak inderdaad dat er alleen staf in de game zit van de ingeladen competities

Geplaatst

image.thumb.png.4cc74e399b8439b2db01e4e7679c8f1d.png
Wat een stommerd. Ik heb hem laten gaan. Nu speelt die bij Athletico voor 13m. Ik wilde hem ook 10-13m geven ipv 24m per jaar. Ach ja. Zijn probleem. Had makkelijk zo en dan een wedstrijd mogen spelen, en dan met pensioen. Kon die de 20 jaar bij Cork City volmaken.

Geplaatst

Kleine irritatie dan nog, als je een belofte maakt naar een aankoop dat je op een bepaalde positie je gaat versterken en dat die bepaalde positie dan sneller rond komt dan de aankoop zelf maar dat de belofte dan niet weggaat. :D 

Geplaatst
7 minuten geleden zei La Pulga:

Kleine irritatie dan nog, als je een belofte maakt naar een aankoop dat je op een bepaalde positie je gaat versterken en dat die bepaalde positie dan sneller rond komt dan de aankoop zelf maar dat de belofte dan niet weggaat. :D 

Ja, zelde met 'bring suitable player in to settle' zoiets. Schijtirritant als die andere dan net vier uurtjes eerder tekent.

Geplaatst

Je kan de aankoop uitstellen en dan afronden op het moment als de speler binnenkomt aan wie de belofte is gedaan. Als je de aankoop uitgesteld hebt, dan kan je op het profiel van de speler onder het kopje transfers daarna ieder moment om bevestiging van de aankoop vragen.

Geplaatst

Clublegende Noel Cantwell als manager vanaf 1972 tot 1977: Promotie uit League Two

Clublegende Ikzelf als manager:

2.png.d3a48483b41f732205aaa7d0339926f1.png

Nieuwe stadion:

1.thumb.png.e909c12d49759b4cf85db6c1af57694e.png

Fuck off.

Geplaatst
Op 9-10-2023 om 15:59 zei neva:

Ja, zelde met 'bring suitable player in to settle' zoiets. Schijtirritant als die andere dan net vier uurtjes eerder tekent.

Speler van zelfde nationaliteit halen. Gewoon een free agent. Na contract ondertekenen meteen weer contract ontbinden en je hebt al voldaan aan die belofte

Geplaatst
13 minuten geleden zei Rinus:

@Satyr Programmaatje downloaden en de naam wijzigen? Is dat mogelijk?

Het maakt me echt geen klote uit verder, maar de logica snap ik niet zo.

De ingame editor heb ik al.

Geplaatst
Op 4-10-2023 om 15:56 zei Thomassje123:

6a96d5c29a7af08868d54f5fb8f1c11d.png

Oke, ik heb wel een serieus probleem in mijn save. Er lijken vrijwel geen nieuwe regen scouts te 'spawnen' in mijn save

Er spawnen nu wel wat meer scouts in nu ik de comeptities aan heb gezet gelukkig. Helaas wel veel 2e rangs scouts, dus de kwaliteit die je mag verwachten bij de grootste club van de wereld is er nog niet. Ik had 27 scouting plekken op te vullen, die zijn nu allemaal gevuld. Dat dan weer wel :D