Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geen zin om een uitgebreide novelle te starten, maar wil je nét iets meer delen dan die ene wedstrijd of regen? Show dan in dit topic je save door middel van screenshots of een klein verhaaltje.

Geplaatst

Nog niet veel te zien, maar het belangrijkste is dat ik voor het eerst sinds 2018 (?) nog eens FM heb binnengehaald.

image.thumb.png.3be564ccc4cd72d2cd22b38b1e9fef2b.png

In de bèta proberen we alsnog de wereldbeker te veroveren. In het echt zal het namelijk niet gebeuren. ;e

Geplaatst

Als je het FM Cafe topic hebt gelezen, dan zag je het wellicht al voorbij komen. Ik ben kampioen geworden met Almere City. Nu alle wedstrijden gespeeld zijn hier de stats:

image.thumb.jpeg.456bc853a5aaf9208b0db85bbe65ad05.jpeg

image.thumb.jpeg.7c13f2cd1c11d346bae6f735e9e20640.jpeg

Ik had een tactiek op een andere FM website gevonden, welke ik gebruikt hebt, omdat deze bij het huidige spelers materiaal paste. Wel wat aangepast om het nog meer aan te passen naar de kwaliteiten van de spelers. Het liep als een tierelier. Al mijn voorste spelers scoorden veel, net als mijn mezzala Duijvestijn. Mijn spits speelt als hangende spits, waardoor hij het middenveld inzakt. Je hebt hierdoor veel spelers lopen in het middenveld die in staat zijn de 2 vleugelspelers diep te sturen. Veel goals vielen dan ook doordat een speler diep gestuurd werd en 1-tegen-1 kwam. Of dat een buitenspeler of back een voorzet gaf die dan de spits of andere vleugelspeler binnen tikte. 

Dat mijn mezzala zoveel goals maakte kwam mede doordat hij veel penalties nam, hij wat goede schoten van afstand had en hij soms ook op een juist moment diep gestoken werd.

Veel gebruik gemaakt van huurlingen ook, dus we moeten echt link gaan bouwen om een team te krijgen, die niet direct weer degradeert. Denk dat er ook weer een aantal huurdeals gesloten zullen gaan worden. De gehuurde Janitzek was echt onze rots in de branding achterin. Vreemd genoeg heb ik hem kunnen kopen en komt hij komend seizoen op vaste basis in ons team. Voor de rest gaan alle huurlingen weer terug naar hun club. Werk aan de winkel voor het technisch hard + Gert vh Forum

bewerkt door Gert

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Gert:

Werk aan de winkel voor het technisch hard + Gert vh Forum

En voor de docenten Nederlands van Gert van het Forum :DW:

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

En voor de docenten Nederlands van Gert van het Forum 

Haha dat valt niet meer te redden ;) 

Geplaatst

Een einde gekomen aan mijn beta save. Moet eerlijk zeggen dat ik dit seizoen er door heen heb gerampt. Alles op key highlights en amper aanpassingen. Super snelle tranfers om het speel maar beetje te leren kennen en kijken hoe alles werkt op een aantal aanpassingen. Met meer aandacht denk ik zeker dat ik de PL had kunnen winnen.

Verder niet geheel ontevreden. Had wel graag de Europa league willen winnen maar de uitwedstrijd tegen Marsaille waren we echt kansloos aan het spelen. Nu een team kiezen voor een langere save!

ieLYCDb.png

10NnnrL.png

Geplaatst

1680501774_TottenhamHotspur.jpg.ea6cd4202998f55668fa0064c1b8e8ed.jpg

Seizoen 2022 - 2023

Het eerste seizoen zit erop en omdat ik weinig tijd heb om een novelle bij te houden zet ik het hier maar eens neer.

7222630_1.1PremierLeague.jpg.0a3b21ff5ad475a36ab1822172dc8d5c.jpg

In de Premier League konden wij lange tijd goed meedraaien om de titel, maar het drukke schema heeft ons de das om gedaan. Desondanks mogen wij tevreden zijn met het behalen van de 3e plaats. De grote man dit seizoen was Heung-Min Son die met 33 treffers een groot aandeel had.

image.png.863115bc41ad62daf0bb43cf657ba4ce.png

1857362307_1.3EFLCarabaoCup.jpg.b043c2591ba1a185c5017b4c94cfcc1b.jpg

In de strijd om de EFL Caraboa Cup kwamen wij als winnaar uit de bus door in de finale Manchester City te verslaan. De mooiste overwinning is natuurlijk die op Arsenal in de halve finale, waardoor niet de grote concurrent uit Londen maar wij de finale mochten spelen.

image.png.bcb862436bafff27af9a166fe0778c96.png

374478864_1.2EmiratesFACup.jpg.d2abc33de7791e4a07d2026ae34403b6.jpg

In het belangrijkste bekertoernooi kwamen wij minder goed voor de dag. Het steenrijke Newcastle United bleek al in de 5e ronde te sterk voor ons na verlenging en ons avontuur hield vroegtijdig op. De doelstelling van het bestuur om tot het eind mee te doen werd dan ook niet behaald en dit was niet alleen voor hun maar ook voor mij teleurstellend.

image.png.3cdcbfca2a8b651e5d6f3e090cfbb001.png

1297963459_1.7UEFAChampionsLeague.jpg.1b42cd6a1ce98841b1284ce3f9c908b6.jpg

De meeste knappe prestatie leveren wij waarschijnlijk in de UEFA Champions League waar wij de finale weten te halen. In de finale is de Spaanse grootmacht en recordkampioen van de cup met de grote oren de betere en moeten wij genoegen nemen als runner up. Toch mogen wij tevreden zijn met deze prestatie in mijn eerste seizoen. De wedstrijden tegen Atlético Madrid en RB Salzburg werd spektakelstukken en ook de neutrale kijker zal genoten hebben.

image.png.fc91ea28b84ae757740d9881902e0f88.png

1245319214_2.4Selectie.jpg.8d188af32c503ce2a32a542671aabcb0.jpg

Als laatste is het de beurt aan de spelersgroep, hoe zag die eruit, wie maakte minuten, welke speler blonk uit in het maken van doelpunten, assists, etc.

image.png.e03811a7419e883e3b5b01032c92d279.png

image.png.7df0e589dcc6cdfc2d69addea095842e.png

Geplaatst

Ziet eruit als een goed seizoen, daar kan je op verder bouwen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je de cup met de grote oren binnenhaalt. 

Geplaatst

Mooi seizoen, vooral in Europa spectaculaire duels uitgevochten. Heb je nog wilde plannen op de transfermarkt (Bellingham, Tomori?) @MNie

Geplaatst
18 minuten geleden zei Willem:

Mooi seizoen, vooral in Europa spectaculaire duels uitgevochten. Heb je nog wilde plannen op de transfermarkt (Bellingham, Tomori?) @MNie

De transfermarkt is wel open, maar het ligt denk ik aan de uitgaande transfers of ik nog ga investeren. Heb 96 miljoen nu beschikbaar. Linksachter is een zwakke plek, maar met Destiny Udogie komt er een goede speler terug van een verhuurperiode. Centraal achterin is ook wel versterking nodig denk ik, dus Tomori staat wel op de shortlist. Ook Hugo Lloris mag wel een back up hebben.

Geplaatst

Seizoen 2022 - 2023

Mijn eerste volledige seizoen in FM 23 zit erop. Ook dit keer weer met mijn favoriete club PSV. We begonnen al vroeg aan het seizoen daar wij via de voorrondes ons hoopte te plaatsen voor de CL. We waren helaas nog niet in vorm, dus dat werd hem niet. Gelukkig waren we wel snel in vorm voor de eredivisie, die wij overtuigend wonnen. 

Maar voordat het seizoen kon beginnen, moest er versterkt worden en dan met name in de defensie. Dat hebben wij ook gedaan.

Lasso Coulibaly konden wij als talent halen, meteen terug verhuurd.

Jonathan Schmid is gehaald op de rechtsachter positie, daar Teze gedurende het seizoen toch wel de zwakste schakel is gebleken. 

Doria moest hij centraal achterin zien vrij te houden en dat deed hij met ferme. 

Na het vertrek met Max en Vertessen in de winter, kwam er wat financiele ruimte om de verdediging met name verder te versterken. 

Mathias Olivera kwam als vervanger voor MAx en maakte een puike seizoen mee. 

Datro Fofana kwam in beeld na het vertrek van Vertessen en moest voorin zien te rouleren met De Jong. 

Morgalla moest ik halen, daar Ajax hem ook wilde en daar wilde ik een stokje voor steken, meteen terug verhuurd. 

Leo Ostigard zal na de zomer samen met Doria achterin gaan staan als vervangen voor Branthwaite. 

image.png.442f8144afa4f10b56f65d08552367a5.png

Uitgaande (noemenswaardig) 

Vooral de transfers van Max, Vertessen en Saibari spraken tot de verbeelding en kon ik financieel niet laten lopen.  

image.png.9d7ba96accb94f63e22156fd0c67f1d9.png

Champions League

Zoals gezegd begonnen wij vroeg in de seizoen in de CL. Na een totale offday tegen Monaco, was het snel verkeken. Ook tegen Midtjylland was het niet veel soeps. 

image.thumb.png.0916a05851f8529e2f57331f12a51cc1.png

Europa League

Dan maar eer behalen in de Europa League en dat ging een stuk beter. Na een groepsfase kregen wij weer vandoen met Monaco, maar nu waren wij met name thuis veel beter in vorm.  Na de verrassing van dit seizoen Ferencvaros met name thuis te hebben verslagen, was Arsenal met name in de uitwedstrijd een flink maatje te groot. Al met al een puike seizoen Europees. 

image.thumb.png.77e49a65da7a2dd5a5f26c72bacd963d.png

Johan Cruijff Schaal

Tegen landskampioen Ajax werd eenvoudig gewonnen. 

image.thumb.png.5e8d81c002043ebcf5e0c090e99e6402.png

KNVB Beker

Ook in de beker liep het voortvarend. Met name de 6-3 overwinning op AZ, was er een om trots op te zijn en dan met name op onze geweldenaar Luuk de Jong. 

image.thumb.png.b177f0b4e3146cf072a5d19584622d76.png

Eredivisie

Wat een seizoen maakte wij door. Lange tijd was AZ onze belangrijkste concurrent, maar bezweken toch onder de druk. Ajax bleek lange tijd achter de feite aan te lopen, maar in een onderling duel werden wij alsnog kampioen. De grootste teleurstelling was te vinden in het noorden van het land, daar de plaatselijke FC Groningen degradeerde naar de Keuken Kampioen divisie. In Spangen werd juist de Champagne ontkurk, daar zij de verrassing van het seizoen waren met een keurige en boven verwachting 7e plaats, helaas net niet genoeg voor Europees voetbal. 

image.thumb.png.9f4d47d516fcb6fe5d26b2f78853dcf5.png

Statistieken

Veel kun je halen uit statistieken. Wij speelde een puike seizoen en wie moet dit seizoen vooral snel vergeten. Topper aan PSV's seizoen dit seizoen was niemand minder dan onze Luuk. Met 53 doelpunten scoorde hij dit seizoen nog meer dan Mbappe en Lewandowski. Xavi Simons werd uitgeroepen tot Jeugd speler van de Europa League. Ook de prestatie van Veerman wil ik niet onbenoemd laten met 19 assists, zelfde geld voor Gakpo die toch weer bij 24 doelpunten is betrokken dit seizoen. Ook Benitez heeft met 19 cleansheets, 25 in totaal, een flinke duit in het zakje gedaan. 

image.thumb.png.7a5bcc62721c2ec47ec30e8569a5505d.pngimage.thumb.png.2bf349760ca88d75a871d217442417e6.png

Voor komend seizoen wil ik er staan in de groepsfase van de Champions League. Hiervoor zijn al enkele transfervrije topspelers gehaald en komen enkele spelers weer terug van verhuur. Nog meer versterking is echt alleen mogelijk als er sterkhouders gaan vertrekken. 

Overigens wilde ik niet onbenoemd laten dat Nederland in de winter even het WK in Qatar heeft gewonnen. In de groepsfase liep het voor geen meter, maar de prijzen worden vergeven in de knock-out fase. En die wonnen ze vaak nipt. Met name de finale was er een op in te lijsten met een 3-0 overwinning op Ronaldo en co. 

image.thumb.png.4ef4ef55f93ea281bde8b9c4bc11b030.png

Op naar een nieuw succesvol seizoen. 

image.png

Geplaatst
2 uur geleden zei SLeePo:

Seizoen 2022 - 2023

Mijn eerste volledige seizoen in FM 23 zit erop. Ook dit keer weer met mijn favoriete club PSV. We begonnen al vroeg aan het seizoen daar wij via de voorrondes ons hoopte te plaatsen voor de CL. We waren helaas nog niet in vorm, dus dat werd hem niet. Gelukkig waren we wel snel in vorm voor de eredivisie, die wij overtuigend wonnen. 

Maar voordat het seizoen kon beginnen, moest er versterkt worden en dan met name in de defensie. Dat hebben wij ook gedaan.

Lasso Coulibaly konden wij als talent halen, meteen terug verhuurd.

Jonathan Schmid is gehaald op de rechtsachter positie, daar Teze gedurende het seizoen toch wel de zwakste schakel is gebleken. 

Doria moest hij centraal achterin zien vrij te houden en dat deed hij met ferme. 

Na het vertrek met Max en Vertessen in de winter, kwam er wat financiele ruimte om de verdediging met name verder te versterken. 

Mathias Olivera kwam als vervanger voor MAx en maakte een puike seizoen mee. 

Datro Fofana kwam in beeld na het vertrek van Vertessen en moest voorin zien te rouleren met De Jong. 

Morgalla moest ik halen, daar Ajax hem ook wilde en daar wilde ik een stokje voor steken, meteen terug verhuurd. 

Leo Ostigard zal na de zomer samen met Doria achterin gaan staan als vervangen voor Branthwaite. 

image.png.442f8144afa4f10b56f65d08552367a5.png

Uitgaande (noemenswaardig) 

Vooral de transfers van Max, Vertessen en Saibari spraken tot de verbeelding en kon ik financieel niet laten lopen.  

image.png.9d7ba96accb94f63e22156fd0c67f1d9.png

Champions League

Zoals gezegd begonnen wij vroeg in de seizoen in de CL. Na een totale offday tegen Monaco, was het snel verkeken. Ook tegen Midtjylland was het niet veel soeps. 

image.thumb.png.0916a05851f8529e2f57331f12a51cc1.png

Europa League

Dan maar eer behalen in de Europa League en dat ging een stuk beter. Na een groepsfase kregen wij weer vandoen met Monaco, maar nu waren wij met name thuis veel beter in vorm.  Na de verrassing van dit seizoen Ferencvaros met name thuis te hebben verslagen, was Arsenal met name in de uitwedstrijd een flink maatje te groot. Al met al een puike seizoen Europees. 

image.thumb.png.77e49a65da7a2dd5a5f26c72bacd963d.png

Johan Cruijff Schaal

Tegen landskampioen Ajax werd eenvoudig gewonnen. 

image.thumb.png.5e8d81c002043ebcf5e0c090e99e6402.png

KNVB Beker

Ook in de beker liep het voortvarend. Met name de 6-3 overwinning op AZ, was er een om trots op te zijn en dan met name op onze geweldenaar Luuk de Jong. 

image.thumb.png.b177f0b4e3146cf072a5d19584622d76.png

Eredivisie

Wat een seizoen maakte wij door. Lange tijd was AZ onze belangrijkste concurrent, maar bezweken toch onder de druk. Ajax bleek lange tijd achter de feite aan te lopen, maar in een onderling duel werden wij alsnog kampioen. De grootste teleurstelling was te vinden in het noorden van het land, daar de plaatselijke FC Groningen degradeerde naar de Keuken Kampioen divisie. In Spangen werd juist de Champagne ontkurk, daar zij de verrassing van het seizoen waren met een keurige en boven verwachting 7e plaats, helaas net niet genoeg voor Europees voetbal. 

image.thumb.png.9f4d47d516fcb6fe5d26b2f78853dcf5.png

Statistieken

Veel kun je halen uit statistieken. Wij speelde een puike seizoen en wie moet dit seizoen vooral snel vergeten. Topper aan PSV's seizoen dit seizoen was niemand minder dan onze Luuk. Met 53 doelpunten scoorde hij dit seizoen nog meer dan Mbappe en Lewandowski. Xavi Simons werd uitgeroepen tot Jeugd speler van de Europa League. Ook de prestatie van Veerman wil ik niet onbenoemd laten met 19 assists, zelfde geld voor Gakpo die toch weer bij 24 doelpunten is betrokken dit seizoen. Ook Benitez heeft met 19 cleansheets, 25 in totaal, een flinke duit in het zakje gedaan. 

image.thumb.png.7a5bcc62721c2ec47ec30e8569a5505d.pngimage.thumb.png.2bf349760ca88d75a871d217442417e6.png

Voor komend seizoen wil ik er staan in de groepsfase van de Champions League. Hiervoor zijn al enkele transfervrije topspelers gehaald en komen enkele spelers weer terug van verhuur. Nog meer versterking is echt alleen mogelijk als er sterkhouders gaan vertrekken. 

Overigens wilde ik niet onbenoemd laten dat Nederland in de winter even het WK in Qatar heeft gewonnen. In de groepsfase liep het voor geen meter, maar de prijzen worden vergeven in de knock-out fase. En die wonnen ze vaak nipt. Met name de finale was er een op in te lijsten met een 3-0 overwinning op Ronaldo en co. 

image.thumb.png.4ef4ef55f93ea281bde8b9c4bc11b030.png

Op naar een nieuw succesvol seizoen. 

image.png

Puik. Heb je ook een screen van je opstelling en tactiek?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Aaron21:

Puik. Heb je ook een screen van je opstelling en tactiek?

Ik speel eigenlijk altijd zo, of ik nu tegen Arsenal speel op tegen FC Volendam. Ik hou vast aan hard werken en automatisme inslijpen en in mijn ogen doe ik dat door af en toe af te gaan, te leren en weer verder te gaan. Qua personele bezetting is het wel net wie fit is en wie de tegenstander is. Tegen FC Volendam kan ik een sterkhouder nog wel eens sparen en zet ik talent neer.  De bedoeling is om over de flanken te komen en dan via de buitenspelers de bal voor te brengen of zelf een kans creëren. 

Spoiler

image.png.e36c7ab889acab4c0a17da042aa396e3.png

Geplaatst

Momenteel bezig aan mn vierde eredivisieseizoen met FC Eindhoven, na in eerste seizoen te zijn gepromoveerd via nacompetitie. Eerste 3 seizoen ED ben ik achtereenvolgens 7e, 4e en 5e geworden, waarna ik dit seizoen ben overgestapt naar een 5-2-3-0 strikerless formatie. Gaat best aardig moet ik zeggen.

Tactiek

image.png.ffd3fc7bdbd0488d36b8baddc8745397.png

Resultaten nationaal

image.png.4361079378b0254794b9b6fc6d6613bb.png

Resultaten conference league

image.png.689a6a3a79aa81e1c4f47f0553bb126a.png

Stand Eredivisie

image.png.9f22a2a985a96e9404774e55cbce4095.png

@Kyrill jij wilde graag weten hoe het ging ;) 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Niejo101:

Momenteel bezig aan mn vierde eredivisieseizoen met FC Eindhoven, na in eerste seizoen te zijn gepromoveerd via nacompetitie. Eerste 3 seizoen ED ben ik achtereenvolgens 7e, 4e en 5e geworden, waarna ik dit seizoen ben overgestapt naar een 5-2-3-0 strikerless formatie. Gaat best aardig moet ik zeggen.

Tactiek

image.png.ffd3fc7bdbd0488d36b8baddc8745397.png

Resultaten nationaal

image.png.4361079378b0254794b9b6fc6d6613bb.png

Resultaten conference league

image.png.689a6a3a79aa81e1c4f47f0553bb126a.png

Stand Eredivisie

image.png.9f22a2a985a96e9404774e55cbce4095.png

@Kyrill jij wilde graag weten hoe het ging ;) 

Geweldig goed bezig!! 

Geplaatst

Seizoen 2024/2025 Middlesborough

image.thumb.png.9a841ff398c1bb50dcc63f4ddb9384d0.png

Waar we vorig seizoen, in ons eerste jaar terug op het hoogste niveau, de verrassende vijfde plek pakte en daarmee Champions League voetbal behaalde, doen we het dit jaar iets minder goed met de zesde plaats. Wel ben ik hier heel te spreken over omdat het echt een matig seizoen was. 19 overwinningen maar, 8 gelijke spelen en maar liefst elf nederlagen. Op de laatste speeldag mochten we met Chelsea gaan uitvechten wie Europa in ging en wie niet, gelukkig overtuigden we hier heel erg en speelde we Chelsea met maar liefst 4-1 van de mat. Everton is de winnaar van de Europa League waardoor zij in de Champions League instromen.

image.png.1b3ab0c956460d3f95146da2b9384edb.png

In de Champions League hadden we een relatief 'makkelijk' programma. Alleen de laatste twee wedstrijden in de competitiefase waren van een ander kaliber. Op bezoek in Milaan wisten we niet te winnen waardoor we wel moesten winnen van Barca om in één keer door te stoten. Dit lukte, en hoe. 5-2 werd het maar liefst. Hierna mochten we op revanche tegen Milan maar die bleken over twee wedstrijden wederom te sterk. Helaas, maar niet getreurd het was een prachtig avontuur.

image.png.c1d6c3ab71a79405ec3f2f697f4d8fa9.png

In de EFL Cup hebben we uiteindelijk het lootje gelegd tegen Liverpool in de halve finale. Thuis wisten we nog knap te winnen maar uit was het een ander verhaal. Met rust stond het  nog 1-2, maar toen ging Liverpool gas geven.

image.png.0a2c2d10d6c9648c845254e056e867f9.png

In de FA Cup was de kwartfinale ons eindstation. Ik moet wel zeggen dat al die wedstrijden me wel opbraken. In de FA Cup ging het namelijk heel moeizaam zoals je kan zien.

image.thumb.png.77565a780ab51f5082e405011069d7fc.png

Aan het eind van het seizoen werd ook duidelijk dat het nieuwe stadion, met een capaciteit van ruim 47k toeschouwers, zijn doorgang zal hebben en dat die in 2028 zal worden opgeleverd. Nog drie jaartjes wachten maar dan hebben we ook wat. :D  

Geplaatst

Werkloos begonnen, met papieren voor League One.

2022/23: Crewe Alexandra

Crewe nam mij aan in oktober 2022, toen ze 17e stonden in League Two. In januari stonden we op een directe promotieplek en vier wedstrijden voor het einde pakten we de koppositie en die gaven we niet meer af.

2023/24: Crewe Alexandra

Na de promotie ging het ook goed in League One. Constant in de play-off gestaan, maar nooit echt in de buurt van de echt toppers geweest. 5e aan het einde van het seizoen, we verloren de play-off finale van Oxford United.

2024/25: Sheff Utd

Het plafond bij Crewe was bereikt en Sheff Utd bood me de kans aan om daar te komen managen. Als degradant uit de PL was promotie het doel en met slechts 1 nederlaag lukte dat ook makkelijk. In de FA Cup verloor ik de halve finale van Chelsea.

2025/26: Sheff Utd

Een geweldig eerste seizoen, waar ik pas na 33 wedstrijden uit de top-4 viel. Plek vijf leverde uiteindelijk toch nog CL voetbal op. Beide bekertoernooien hebben nog niks opgeleverd.

Naamloos.thumb.png.c2c12f4b9a7fb382fc3e38f7ef7ec87d.png

Geplaatst

We hadden een goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Tot nu toe zijn we nog steeds ongeslagen in de competitie, hopelijk kunnen we dat volhouden.

7195078e75205c65a2720c5b8e3c0a90.png

We hebben een gat van elf punten op de nummer 2. Met nog zeven duels te gaan ligt de titel voor het grijpen. Directe promotie lijkt ons sowieso niet meer te kunnen ontgaan.

9b972eed464cfd216cf8a22029b54b51.png

Geplaatst

Ook nog eens FM binnengehaald, voor het eerst sinds lang. Een save gestart met Anderlecht

uMXXcZ4.png

PSbxTDu.png

f8EGGQj.png

Kampioen, halve finales conference league en finale van de beker van België

aGdk863.png

Selectie voor dit seizoen.

Geplaatst

Seizoen 2026/27, het mooiste seizoen wat we tot nu toe hebben gehad. We hebben voor het eerst in de clubhistorie de Premier League titel gepakt. Met een verschil van vier punten zijn we Manchester City te slim af geweest. Met 71 doelpunten in 38 wedstrijden hebben we natuurlijk niet een mega productief gezien gehad, maar 27 tegengoals is natuurlijk een geweldig moyenne. Topscorer van het seizoen is Endrick geworden voor het tweede jaar op rij. 

image.thumb.png.708fed3ed2b4573bfb830b888fea922f.png

Na een wisselvallige competitiefase met nederlagen tegen PSG en Bayern en een gelijk spel tegen Leipzig mochten we ons opmaken voor de play-off ronde van de Champions League. Hier mochten we aantreden tegen Olympique Lyon. Hierin waren we nipt te sterk voor de Fransen waardoor we nog een tweeluik met Manchester City voorgeschoteld kregen. Waar we in de bekerwedstrijden en competitiewedstrijden nooit verder kwamen dan een gelijk spel wisten we hier tweemaal te winnen. Thuis was het overtuigend en uit was het een gestolen overwinning. Op bezoek in Turijn verloren we met een minimaal verschil waardoor we thuis aan de bak mochten. Na een vroege achterstand wisten we deze wedstrijd gelukkig volledig om te draaien en mochten we door naar de halve finale. Hierin troffen we wederom een Engelse tegenstander troffen en ditmaal waren we over twee wedstrijden met minimaal verschil te sterk voor Arsenal. In de finale, in het stadion van PSG, gingen we helaas met minimaal verschil de boot in. Na een geweldige start zakte we daarna toch ver weg. Mbappe stond geen maat op helaas.

image.png.1379268bc4f0a93ba18ddf45072ef995.png

image.png.8c2bb41ac295ddf868ee863810628e67.png

De bekerwedstrijden gingen ons niet slecht af. De EFL Cup werd voor het eerst ons bezit na een prachtige finale tegen Liverpool. In de FA Cup was het helaas minder goed. In de kwartfinale was het de grote Kane show en hierdoor strandde we in deze ronde. Al met al een prachtig seizoen. :< 

image.png.f909178ec39813b11e1d324e8ac388c0.png

Geplaatst

Meister!

a2a95164ad637d5f40b4db4c3acc7ac5.jpg

Resterende zeven duels ook ongeslagen gebleven waardoor we dus ongeslagen kampioen zijn. Enige verlies leden we in de eerste ronde van de beker tegen Magdeburg.

8e205c8ae1a1c1deb8885ce92cec0196.png

Darmstadt promoveert mee terwijl Kiel de play-off verloor van Bochum en dus in de 2. Bundesliga blijft. Sanhausen, St. Pauli en Magdeburg zullen volgend seizoen een niveautje lager uitkomen.

07a15d623c204c31ad7408676d311798.png

Hoogste beoordeling:

6bf13dfbf4f4b4f3384f5c2f5ede9e91.png

Spoiler

656c6ac677e2884ad86e256a370123cd.png

Topscorer:

6aacb472dae30382d7579e14de8a50db.png

Spoiler

7c5e5ae93d53a224d18b88834ded2ed7.png

Meeste assists:

563e34f85c29e559c06ae3dfa5455220.png

Spoiler

bb2e8246c6171f94fe514f85b3297232.png

Geplaatst
16 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Seizoen 2026/27, het mooiste seizoen wat we tot nu toe hebben gehad. We hebben voor het eerst in de clubhistorie de Premier League titel gepakt. Met een verschil van vier punten zijn we Manchester City te slim af geweest. Met 71 doelpunten in 38 wedstrijden hebben we natuurlijk niet een mega productief gezien gehad, maar 27 tegengoals is natuurlijk een geweldig moyenne. Topscorer van het seizoen is Endrick geworden voor het tweede jaar op rij. 

image.thumb.png.708fed3ed2b4573bfb830b888fea922f.png

Na een wisselvallige competitiefase met nederlagen tegen PSG en Bayern en een gelijk spel tegen Leipzig mochten we ons opmaken voor de play-off ronde van de Champions League. Hier mochten we aantreden tegen Olympique Lyon. Hierin waren we nipt te sterk voor de Fransen waardoor we nog een tweeluik met Manchester City voorgeschoteld kregen. Waar we in de bekerwedstrijden en competitiewedstrijden nooit verder kwamen dan een gelijk spel wisten we hier tweemaal te winnen. Thuis was het overtuigend en uit was het een gestolen overwinning. Op bezoek in Turijn verloren we met een minimaal verschil waardoor we thuis aan de bak mochten. Na een vroege achterstand wisten we deze wedstrijd gelukkig volledig om te draaien en mochten we door naar de halve finale. Hierin troffen we wederom een Engelse tegenstander troffen en ditmaal waren we over twee wedstrijden met minimaal verschil te sterk voor Arsenal. In de finale, in het stadion van PSG, gingen we helaas met minimaal verschil de boot in. Na een geweldige start zakte we daarna toch ver weg. Mbappe stond geen maat op helaas.

image.png.1379268bc4f0a93ba18ddf45072ef995.png

image.png.8c2bb41ac295ddf868ee863810628e67.png

De bekerwedstrijden gingen ons niet slecht af. De EFL Cup werd voor het eerst ons bezit na een prachtige finale tegen Liverpool. In de FA Cup was het helaas minder goed. In de kwartfinale was het de grote Kane show en hierdoor strandde we in deze ronde. Al met al een prachtig seizoen. :< 

image.png.f909178ec39813b11e1d324e8ac388c0.png

Heerlijk seizoen man!. Jammer van de CL finale, maar die ga je binnenkort ook wel pakken met dit team. Mooi om een beetje dezelfde namen te zien als bij mij. Guler pakt ook zijn minuten en doelpuntjes mee zie ik. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Heerlijk seizoen man!. Jammer van de CL finale, maar die ga je binnenkort ook wel pakken met dit team. Mooi om een beetje dezelfde namen te zien als bij mij. Guler pakt ook zijn minuten en doelpuntjes mee zie ik. 

Ja was wel een uitgelezen kans om de Champions League al te pakken, maar PSG is echt nog een niveau te hoog. Mbappe is echt next level natuurlijk. Güler pakt inderdaad wel wat wedstrijdjes, maar gaat het nu wel heel zwaar krijgen hoor. De komst van Elliott gaat hem geen goed doen, en de aanwezigheid van Olise is natuurlijk ook al niet ten goede geweest voor hem. :D Het is wat het is.

Geplaatst
25 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja was wel een uitgelezen kans om de Champions League al te pakken, maar PSG is echt nog een niveau te hoog. Mbappe is echt next level natuurlijk. Güler pakt inderdaad wel wat wedstrijdjes, maar gaat het nu wel heel zwaar krijgen hoor. De komst van Elliott gaat hem geen goed doen, en de aanwezigheid van Olise is natuurlijk ook al niet ten goede geweest voor hem.  Het is wat het is.

Olise was hier ook een optie inderdaad, maar die zit nu bij Newcastle volgens mij? Moet in elk geval idioot veel geld kosten.

En dat kan ik niet missen, want ik ben op de missie " verenig de broertjes Bellingham". En dat gaat heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel geld kosten, want meneer zit inmiddels bij Bayern. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Olise was hier ook een optie inderdaad, maar die zit nu bij Newcastle volgens mij? Moet in elk geval idioot veel geld kosten.

En dat kan ik niet missen, want ik ben op de missie " verenig de broertjes Bellingham". En dat gaat heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel geld kosten, want meneer zit inmiddels bij Bayern. 

Olise zit aan het begin bij Crystal Palace in ieder geval. Daar heb ik hem vandaan geplukt, maar die is nu tweede keus achter Elliott hoor. Wat een speler is dat _O_ 

Pfff, nou sterkte met dat. Ik was het even vergeten te proberen bij Jude deze zomer, daardoor is die voor 123 miljoen naar Manchester City gegaan. Om nou te zeggen dat dat een goede zet was valt te betwijfelen want die staan momenteel op een zevende plek. ;c 

image.thumb.png.4a756bd3f8811bb03a11e743c4a028a1.png

Check trouwens even deze gekke Duitser. Ik had het goed gezien om deze vent binnen te hengelen. :< Heb hem een jaartje uitgeleend aan Lyon omdat ik Kane aantrok maar wat the fuck. Deze gast ontwikkeld zich echt bizar hard haha.