Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zoek een leuke subtopper om mee te beginnen voor een glory-hunter save. Suggesties?

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
11 minuten geleden zei Steels:

Ik zoek een leuke subtopper om mee te beginnen voor een glory-hunter save. Suggesties?

Misschien Atalanta Bergamo? Veel potentie om binnen een aantal jaar prijzen te pakken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Fiorentina, Braga, Union Berlin, Köln, Stade Rennes, Nice.

Geplaatst

Zit te twijfelen tussen:

Engeland: Arsenal, Chelsea & Newcastle
Frankrijk: Marseille
Duitsland: Leverkusen, Dortmund & RB Leipzig

Italië: Inter, Juventus & Napoli

Spanje: Valencia

Geplaatst
7 minuten geleden zei Steels:

Zit te twijfelen tussen:

RB Leipzig als je wil gloryhunten.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Steels:

Zit te twijfelen tussen:

Speel je volgens het concept van DoctorBenjy dat je in 20 'moet' afronden? Dan zou ik beginnen met Arsenal of Chelsea, kan je Engeland vrij snel afstrepen, en maakt je reputatie dusdanig goed dat je overal wel de topjobs kunt nemen.

Geplaatst
11 uur geleden zei Glenn08:

Speel je volgens het concept van DoctorBenjy dat je in 20 'moet' afronden? Dan zou ik beginnen met Arsenal of Chelsea, kan je Engeland vrij snel afstrepen, en maakt je reputatie dusdanig goed dat je overal wel de topjobs kunt nemen.

Goh, voor mij persoonlijk hoeft het niet persé in 20 jaar afgerond zijn maar normaliter is dat wel de doelstelling. Zit nu vooral te twijfelen tussen Arsenal, Chelsea, Inter & RB Leipzig.

Geplaatst
13 uur geleden zei Arezo:

Mogen we je de komende tijd Alan noemen?

Zat zelf aan Yohan Cabaye te denken..

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Zat zelf aan Yohan Cabaye te denken..

Ik aan Margot Robbie, maar ieder zijn voorkeuren natuurlijk ;c

bewerkt door Glenn08

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuw team voor een game.

Mijn voorkeur gaat uit naar een team dat tegen degradatie vecht en daar ook een goede kans voor heeft. Het liefst in één van de grotere competities van Europa.

Mijn tweede voorkeur gaat uit naar een team dat meedoet voor promotie en dan in een tweede divisie van de Europese competities.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een leuk team (met potentie).

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kuperson:

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuw team voor een game.

Mijn voorkeur gaat uit naar een team dat tegen degradatie vecht en daar ook een goede kans voor heeft. Het liefst in één van de grotere competities van Europa.

Mijn tweede voorkeur gaat uit naar een team dat meedoet voor promotie en dan in een tweede divisie van de Europese competities.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een leuk team (met potentie).

Saint Etienne? speel er toevallig nu zelf mee

Geplaatst
Op 10-3-2023 om 14:36 zei Kuperson:

Schalke 04

Geplaatst

Ik ben zelf geïnspireerd door bovenstaande save van @JordiW. en zou zelf ook graag zoiets gaan doen. Aan de members hier op het forum de vraag voor wat inspiratie. Welke club zou passen in bovenstaand beleid? 

bewerkt door Simeone01

Geplaatst

Eventueel een team uit de City groep? Dat lijkt mij de meest realistische optie. Dus Lommel/Girona/Troyes/Palermo ofzo?

Anders kan je eventueel nog naar Duitsland om Wolfsburg zoveel mogelijk geld voor VW binnen te laten halen bijvoorbeeld. 

Geplaatst

Afgelopen FM’s een leuke save gehad in Schotland (6 jaar met drie clubs) en Oostenrijk (4 jaar met één club). Ik zoek nu opnieuw naar een vergelijkbaar land met een ploeg met historie (mag eventueel op lager niveau). Suggesties? :DW:

Geplaatst
2 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Afgelopen FM’s een leuke save gehad in Schotland (6 jaar met drie clubs) en Oostenrijk (4 jaar met één club). Ik zoek nu opnieuw naar een vergelijkbaar land met een ploeg met historie (mag eventueel op lager niveau). Suggesties? :DW:

Basel, Grasshoppers, Brondby, Fenerbahce, Panathinaikos

Geplaatst
5 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Afgelopen FM’s een leuke save gehad in Schotland (6 jaar met drie clubs) en Oostenrijk (4 jaar met één club). Ik zoek nu opnieuw naar een vergelijkbaar land met een ploeg met historie (mag eventueel op lager niveau). Suggesties? 

Boavista

Geplaatst
4 uur geleden zei SantiagoMunez:

Afgelopen FM’s een leuke save gehad in Schotland (6 jaar met drie clubs) en Oostenrijk (4 jaar met één club). Ik zoek nu opnieuw naar een vergelijkbaar land met een ploeg met historie (mag eventueel op lager niveau). Suggesties? 

Standaard speelbare competitie of mag het ook een custom database zijn?

Geplaatst
18 minuten geleden zei Mordurette:

Standaard speelbare competitie of mag het ook een custom database zijn?

Ik heb geen ervaring met custom databases, dus bij voorkeur standaard speelbaar! 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Parma, Palermo (Serie B)?

Palermo heb ik al eens een mooie save mee gehad. Zoek eigenlijk een club in een niet-topland! Thanks voor je suggesties though!