Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 uur geleden zei Mordurette:

Ik wil weer eens een keer in Scandinavië spelen, ook al heb je dat zomer programma. Om toch een grotere uitdaging aan te gaan wil ik kijken in Finland. Is die competitie een beetje leuk? @Thomassje123

Las ergens dat Amerikaanse spelers niet gezien worden als non-EU, klopt dat? 

FC Santa Claus! Wel even een database downloaden, spelen in de 3e of 4e divisie dacht ik. Voetballen op de noordpool.

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
5 minuten geleden zei Simeone01:

FC Santa Claus! Wel even een database downloaden, spelen in de 3e of 4e divisie dacht ik. Voetballen op de noordpool.

Zat zelf meer aan AC Oulu te denken. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Zat zelf meer aan AC Oulu te denken. 

AC Oulu, met Tolu in de spits! Komt goed die combinatie!

Geplaatst

Zou ook Palermo pakken, andere opties bij Toni zijn Fabrizio Miccoli, Mattia Cassani & evt. Javier Pastor (weet even niet of hij nog speelt in game)

Geplaatst
16 uur geleden zei Steels:

Ik heb uiteindelijk voor Parma en Graziano Pellè gekozen!

Top, tot over een week! :classic_tongue:

Geplaatst

Ik ben uiteindelijk toch nog van gedacht veranderd en wil gewoon een gloryhunter-save startende met Internazionale en Thierry Henry! :-D

Geplaatst
35 minuten geleden zei Steels:

Ik ben uiteindelijk toch nog van gedacht veranderd en wil gewoon een gloryhunter-save startende met Internazionale en Thierry Henry! 

Je was toch al bezig met Inter?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Aaron21:

Je was toch al bezig met Inter?

Nieuwe editor files uitgekomen die een paar dingetjes in Italië fixed ;)

(Daveincid Realism Pack)

Geplaatst
Op 14-6-2023 om 14:07 zei Steels:

Nieuwe editor files uitgekomen die een paar dingetjes in Italië fixed ;)

(Daveincid Realism Pack)

Wat voor dingetjes heeft dat voor jou gefixt? :)

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Zijn vooral voor de langere termijn toch?

Ja, daarom moet ik ze natuurlijk hebben ;) 

Geplaatst
8 uur geleden zei Steels:

Ja, daarom moet ik ze natuurlijk hebben ;) 

Klopt want jouw save’s zijn echt heel lang :checkit:

Geplaatst

En hier zijn we weer..de klad zit er weer in, in mijn laatste save..krijg niet echt een band met de club. Maar ik ben wel zeker van wat ik zoek!

Een leuke subtopper met genoeg concurrentie in eigen land, graag met voldoende budget om leuke transfers door te voeren, een club die zich focust op jonge talenten binnen halen, die verder ontwikkelen en dan weer doorverkopen, liefst spelen ze voorrondes Europees voetbal en is het een welklinkende naam in het Europese voetbal.

Iemand enige suggesties? Deze keer wordt het een lange save! Erewoord! :checkit:

Geplaatst
3 uur geleden zei Steels:

En hier zijn we weer..de klad zit er weer in, in mijn laatste save..krijg niet echt een band met de club. Maar ik ben wel zeker van wat ik zoek!

Een leuke subtopper met genoeg concurrentie in eigen land, graag met voldoende budget om leuke transfers door te voeren, een club die zich focust op jonge talenten binnen halen, die verder ontwikkelen en dan weer doorverkopen, liefst spelen ze voorrondes Europees voetbal en is het een welklinkende naam in het Europese voetbal.

Iemand enige suggesties? Deze keer wordt het een lange save! Erewoord! :checkit:

FC Barcelona, die zijn toch bijna failliet. :D

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

FC Barcelona, die zijn toch bijna failliet. 

Ik vraag net een club met voldoende budget..:classic_huh:

Geplaatst
4 minuten geleden zei Steels:

Ik vraag net een club met voldoende budget..:classic_huh:

Doelde op een korte carrière. 

OT: Geen idee.

Geplaatst
8 uur geleden zei Steels:

Iemand enige suggesties? Deze keer wordt het een lange save! Erewoord! 

Welke club heb je nog niet gehad? Dat maakt het misschien al gemakkelijker.

Misschien eens kijken in Portugal? Jonge talenten halen en doorverkopen.

Trouwens, misschien is het ook wel handig om pas te posten met wie je speelt wanneer je een seizoen hebt uitgespeeld? Kwestie van geen reis rond de wereld aan te tonen :mrgy: