Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei JadabaJD:

Ik zoek een leuke club in de Keuken Kampioen Divisie.

Een club met voldoende doorgroei mogelijkheden (Dus, geen Helmond, Telstar, Oss, Dordrecht.)

Geen FC Groningen, want dat lijkt mij een beetje easy mode.

Ik weet dat daarachter een 10-tal clubs zitten met stadions rond de 10.000 mensen.

Een 10-tal clubs die allemaal kans maken op promotie dit seizoen.

Iemand een goed argument waarom ik een bepaalde club zou moeten nemen?

De Graafschap. Veel goede talenten. En een geweldige club natuurlijk. :D

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
14 minuten geleden zei JadabaJD:

Ik zoek een leuke club in de Keuken Kampioen Divisie.

Een club met voldoende doorgroei mogelijkheden (Dus, geen Helmond, Telstar, Oss, Dordrecht.)

Geen FC Groningen, want dat lijkt mij een beetje easy mode.

Ik weet dat daarachter een 10-tal clubs zitten met stadions rond de 10.000 mensen.

Een 10-tal clubs die allemaal kans maken op promotie dit seizoen.

Iemand een goed argument waarom ik een bepaalde club zou moeten nemen? :)

FC Dordrecht heeft genoeg doorgroei mogelijkheden hoor. :D 

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een leuke club in de league one?

Er zijn eigenlijk teveel leuke ploegen dus wie zouden jullie kiezen?

Ik zit zelf te twijfelen tussen Peterborough United, Barnsley FC, Oxford United, Portsmouth en Derby

Geplaatst
33 minuten geleden zei vlietje:

Ik ben op zoek naar een leuke club in de league one?

Er zijn eigenlijk teveel leuke ploegen dus wie zouden jullie kiezen?

Ik zit zelf te twijfelen tussen Peterborough United, Barnsley FC, Oxford United, Portsmouth en Derby

Burton heeft zeer goede trainingsfaciliteiten

Geplaatst

Ik wil een carrière uitbouwen in de eerste plaats in Italië daar wat clubhoppen richting de top en daarna rondtrekken in Europa, maar ik zoek een leuke club om mee te starten, zit te twijfelen tussen volgende clubs:

Serie A: Udinese, Spezia, Cremonese

Serie B: Parma, Palermo, Brescia, SPAL, Bari

Serie C: Pescara, Vicenza, Siena

Geplaatst

Bijna klaar met het downloaden van alle add-ons en dergelijke dus nu maar eens kijken wat voor een save we gaan spelen. Zit te twijfelen tussen twee clubs, die ik beide al eens eerder heb gedaan. Ik zou graag van jullie horen welke jullie zouden kiezen en dan natuurlijk ook waarom.

FC Sochaux-Montbéliard

• Geweldige jeugdopleiding
  • Clubkleuren
  • In 2014 voor het laatst op hoogste niveau
  • Beginnen in Championnat National (Dit seizoen teruggezet wegens financiën)

Uitdaging:

Op korte termijn terugkeren op het hoogste niveau, op midden lange termijn strijd met PSG aangaan, op lange termijn Europees presteren.

Malmö FF

• Clubkleuren
  • FM17 voor het laatst mee gespeeld
  • Korte competitie

Uitdaging:

Op korte termijn competitie domineren, op midden lange termijn gaan presteren in Europa, op lange termijn spelers opleiden voor nationale elftal.

Alvast bedankt voor de aanbevelingen!

Geplaatst

@DaniellIk zou zelf altijd voor Sochaux kiezen! Heb daar meerdere FM edities echt fantastische saves gehad; blijft wat mij betreft een pareltje die alles heeft om enthousiast van te worden voor een savegame :).

Geplaatst
Op 5-9-2023 om 00:14 zei Steels:

Ik wil een carrière uitbouwen in de eerste plaats in Italië daar wat clubhoppen richting de top en daarna rondtrekken in Europa, maar ik zoek een leuke club om mee te starten, zit te twijfelen tussen volgende clubs:

Italië is wel het land van de korte trainerscarrieres. Ik zou Palermo kiezen, daar staan ze er niet meer van te kijken als de trainer na 2 duels niet meer op komt dagen. ;)

Geplaatst

Probeer ze allemaal eens. Duurt jou hoogtens een maand.

Geplaatst

Een club per maand en dan nog een maandje vakantie, heb je zo een kalenderjaar mee gevuld @Steels :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Daniell:

Bijna klaar met het downloaden van alle add-ons en dergelijke dus nu maar eens kijken wat voor een save we gaan spelen. Zit te twijfelen tussen twee clubs, die ik beide al eens eerder heb gedaan. Ik zou graag van jullie horen welke jullie zouden kiezen en dan natuurlijk ook waarom.

FC Sochaux-Montbéliard

• Clubkleuren
  • In 2014 voor het laatst op hoogste niveau
  • Beginnen in Championnat National (Dit seizoen teruggezet wegens financiën)

Uitdaging:

Op korte termijn terugkeren op het hoogste niveau, op midden lange termijn strijd met PSG aangaan, op lange termijn Europees presteren.

Malmö FF

• Clubkleuren
  • FM17 voor het laatst mee gespeeld
  • Korte competitie

Uitdaging:

Op korte termijn competitie domineren, op midden lange termijn gaan presteren in Europa, op lange termijn spelers opleiden voor nationale elftal.

Alvast bedankt voor de aanbevelingen!

Ik zou in jouw situatie naar Frankrijk gaan. Een nieuw avontuur is altijd leuker dan bij een club waar je al eens mee gespeeld hebt. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei 19CH98:

Ik zou in jouw situatie naar Frankrijk gaan. Een nieuw avontuur is altijd leuker dan bij een club waar je al eens mee gespeeld hebt. 

Ik heb Sochaux ook al een paar keer gedaan maar niet in de huidige situatie..

Geplaatst
6 minuten geleden zei Daniell:

Oo excuses, dat wist ik niet. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Daniell:

Ik dacht al, Sochaux is geen onbekende voor je... Wel een mooie uitdaging vanuit de Championnat National.

Geplaatst
12 uur geleden zei Mordurette:

Ik dacht al, Sochaux is geen onbekende voor je... Wel een mooie uitdaging vanuit de Championnat National.

Volgens mij FM20 voor het laatst mee gespeeld, een jaar voor die Stormachtige editie ;)

Denk dat ik mijn keuze wel gemaakt heb!

Geplaatst

Probeer uberhaupt maar gewoon de winterstop van seizoen 2 te halen, met welke club dan ook. Jou nu helpen met club vinden en dan binnen seizoen tijd al stoppen, schiet niemand wat mee op.

Geplaatst

Ach door je vele saves houd je dit topic wel lekker levendig haha.

Maar ik zou zeggen Palermo: Want roze shirts

Geplaatst

Ik wil FM weer gaan oppakken. Het lijkt me wel leuk om een keer een club buiten Europa te managen (heb dit nog nooit gedaan). Iemand tips voor een leuke club?

Geplaatst
2 uur geleden zei LeoMessiFM:

Ik wil FM weer gaan oppakken. Het lijkt me wel leuk om een keer een club buiten Europa te managen (heb dit nog nooit gedaan). Iemand tips voor een leuke club?

Brazilie is misschien wel erg leuk, met Santos bijvoorbeeld de nieuwe Neymar en Pele creëren. Verder natuurlijk met Inter Miami, schijnt wel een goede speler te hebben rondlopen daar. 

Geplaatst
4 uur geleden zei LeoMessiFM:

Als je financieel geen zorgen wil zou ik kijken naar een update van bijvoorbeeld Qatar of Saudi-Arabië. 

Geplaatst
7 uur geleden zei LeoMessiFM:

Boca Juniors of Flamengo

Geplaatst
Op 13-9-2023 om 16:22 zei LeoMessiFM:

Independiente en Racing Club, Twee clubs in Argentinië dat letterlijk buren van elkaar zijn. Guadelajara in Mexico met een zeer bijzonder stadion.

image.png.b410fde68d664d7a66b7dd2e1fd55d11.png

Geplaatst

Ik ga FM24 wss toch niet kopen, dus graag advies voor een club buiten de ruwweg gezegd top8 competities (dus geen nederland of portugal ofzo) die als clubcultuur heeft om veel op eigen jeugd in te zetten. Liefs al redelijk goeie faciliteiten aanwezig, hopelijk ook al wat talentjes.

Ik wil iets in de trend van farul constanta (roemenie), maar die willen al binnen drie jaar kampioen spelen, en wil een meer long term save met tragere opbouw.

Geplaatst
45 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik ga FM24 wss toch niet kopen, dus graag advies voor een club buiten de ruwweg gezegd top8 competities (dus geen nederland of portugal ofzo) die als clubcultuur heeft om veel op eigen jeugd in te zetten. Liefs al redelijk goeie faciliteiten aanwezig, hopelijk ook al wat talentjes.

Ik wil iets in de trend van farul constanta (roemenie), maar die willen al binnen drie jaar kampioen spelen, en wil een meer long term save met tragere opbouw.

Ik weet niet of Turkije binnen die top 8 van jou zit maar Bursaspor is een aanrader, MTK Budapest, FC Basel dat een beetje in verval is geraakt. Dinamo Zagreb, Vojvodina, Hajduk Split, Apoel Nicosia, Vardar Skopje.